Hij gaat naar Heerenveen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:11 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ach, dan heeft Ajax misschien nog een goede spits(rpp), die boeren mogen hem nu iig niet, die staan me te gevaarlijk in de eredivisie.
.
No shit Sherlockquote:
Ajax gaat binnekort bij feyenoord onderuit en dan tegen utrecht ook, gaat goed met zequote:Op donderdag 19 januari 2006 00:11 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ach, dan heeft Ajax misschien nog een goede spits(rpp), die boeren mogen hem nu iig niet, die staan me te gevaarlijk in de eredivisie.
.
Wil je gvd niet fipo'en.. das zó bloedirritant..quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:14 schreef Maikuuul het volgende:
FIPOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
quote:
quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:11 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Gohis het nu zo van, wie o wie mag de nieuwe bef starten ??
dan speel ik mee![]()
Janetje dus
Opgekankerd met die fipo's en lapo'squote:Op donderdag 19 januari 2006 00:14 schreef Maikuuul het volgende:
en nu ben je blij?quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:14 schreef Maikuuul het volgende:
Mjah...quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:14 schreef remlof het volgende:
netjes hoor, je hebt de vorige geopend *en* gesloten
Bron?quote:
Die jongen ís gewoon bloedirritant face itquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:15 schreef Janetje het volgende:
[..]
Wil je gvd niet fipo'en.. das zó bloedirritant..
quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:14 schreef Maikuuul het volgende:
Sterf malariamisbaksel.quote:Uit de OP
# Géén inhoudsloze posts als "hoi", "doei", "fipo/lapo". BeF is geen postopkrik reeks
Een ban is imo een effectievere manier.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:16 schreef Donnie.Darko het volgende:
Mensen, Maikuuul geilt op de aandacht. Negeren is het antwoord.
Ban aanvraag, ban!quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:16 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Een ban is imo een effectievere manier.
Allang gedaan mên!quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:16 schreef Donnie.Darko het volgende:
Er is trouwens een TR knop, dat werkt beter dan 10 antwoorden op de fipo.
Het scheelt al heel veel als we hem gewoon negeren.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:16 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Een ban is imo een effectievere manier.
tof idee kan dat niet in de OP gezet wordenquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:17 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Het scheelt al heel veel als we hem gewoon negeren.
Onder deze lijn geen reacties meer op Maikuuul.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:14 schreef Maikuuul het volgende:
Juist, geen reacties op kut-users onder deze lijn. Dat in elke OP en we zijn er vanaf.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:18 schreef killswitch het volgende:
[..]
tof idee kan dat niet in de OP gezet worden
Ongeduldig met wat?quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:18 schreef Donnie.Darko het volgende:
en dan gewoon geen reacties meer...
dat is triest
ik ben gewoon te ongeduldig
Simepele, doch mooie doodsverwensing.quote:
je mag niet doodverwensen !quote:
Maarquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:15 schreef Janetje het volgende:
[..]
Wil je gvd niet fipo'en.. das zó bloedirritant..
Echt C. Geweldig hoe jij een topic binnenvalt, altijd meteen midden in het gesprek heel onverwachts komt er ineens een vraag, doodsverwensing of mededeling van jouw kant, en meestal nog iets boeinds/grappigs ook.quote:
en je hebt notabene nog de hele nacht!quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:20 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
wachten op reacties. Het was nog dezelfde minuut
Inderdaad nogal ongeduldig.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:20 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
wachten op reacties. Het was nog dezelfde minuut
Laat het dan ook meteen de laatste zijn.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:21 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Maartis pas de eerste keer dat ik dit gebruik
Cerror is niet voor niks onze held.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:21 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Echt C. Geweldig hoe jij een topic binnenvalt, altijd meteen midden in het gesprek heel onverwachts komt er ineens een vraag, doodsverwensing of mededeling van jouw kant, en meestal nog iets boeinds/grappigs ook.
Hulde dude.
Reageer nou nietquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:22 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Laat het dan ook meteen de laatste zijn.
Ga maar verklappen! Het liefst bij een FA of een A, dan kan diegene meteen effe je IP scannen!quote:
kan niet ik mag geen ban aanvragen maar ze komen er vast wel achter boef!quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:23 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ga maar verklappen! Het liefst bij een FA of een A, dan kan diegene meteen effe je IP scannen!
Het gaat vanzelf.quote:
Klikken en een ban aanvragen zijn niet het zelfde.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:24 schreef 2609 het volgende:
[..]
kan niet ik mag geen ban aanvragen maar ze komen er vast wel achter boef!
Het is gewoon een creatieve omweg.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:24 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Klikken en een ban aanvragen zijn niet het zelfde.
Watte?quote:
tofquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:25 schreef 2609 het volgende:
waar is een kliktopic dan want ik heb topicopenban gekregen
Anders leer je even zelf lezen. Er staat een sticky ONZ FB topic in de Onzin topiclijst. Veel succes met uitgelachen worden.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:25 schreef 2609 het volgende:
doe maar in FB, dan pak ik effe popcornquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:25 schreef 2609 het volgende:
Zie de TR-knop bovenaan. En de TO-ban is iets prachtigs, zelf ook een keer gehad, veel van geleerd, jij hopelijk ook!quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:25 schreef 2609 het volgende:
Oja, FB is er ook nog.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:26 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Anders leer je even zelf lezen. Er staat een sticky ONZ FB topic in de Onzin topiclijst. Veel succes met uitgelachen worden.
ssst!!1quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:27 schreef JDude het volgende:
Wiens kloon is Donnie.Darko eigenlijk? ***** weer?
Geen poep JDude.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:27 schreef JDude het volgende:
Wiens kloon is Donnie.Darko eigenlijk? Litso weer?
quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:27 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Oja, FB is er ook nog..
Btw, 15000e post..
Wat houd dat nou in, je kan wel posten maar geen topics meer openen ?quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:26 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Zie de TR-knop bovenaan. En de TO-ban is iets prachtigs, zelf ook een keer gehad, veel van geleerd, jij hopelijk ook!
bestaat die echt?quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:26 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Zie de TR-knop bovenaan. En de TO-ban is iets prachtigs, zelf ook een keer gehad, veel van geleerd, jij hopelijk ook!
Inderdaad.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:27 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Wat houd dat nou in, je kan wel posten maar geen topics meer openen ?
Jep.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:27 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Jep, die bestaan echt. Hij was een tijdje weg maar werd weer heringevoert. Volgens mij is hij nog nog instelbaar. Het kan per subforum of een algemene TO-ban.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:28 schreef 2609 het volgende:
[..]
bestaat die echt?
ik verzin het ook maar![]()
En voor wat voor tijd is dat ongeveer, want van een week geen topics openen bijvoorbeeld gaat niemand kapot (nouja paultjuhhh misschien) nofi paulquote:
Zoals ik die ook ooit heb gekregenquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:27 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Zeg, kan jij eens een keer niet net iets eerder dan mij zijn?quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:28 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Jep.
Meestal alleen in een bepaald subforum
Ligt eraan hoe ernstig je je hebt misdragenquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:29 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
En voor wat voor tijd is dat ongeveer, want van een week geen topics openen bijvoorbeeld gaat niemand kapot (nouja paultjuhhh misschien) nofi paul![]()
Ik ben gewoon sneller, face itquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:29 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Zeg, kan jij eens een keer niet net iets eerder dan mij zijn?
Verschilt per gedrag, ik ben alweer vergeten hoe lang het was, was ergens in 2004/2005 ofzo, er was nog iemand die een naam-topic over mij geopend had waarom ik zoveel topics opende.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:29 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
En voor wat voor tijd is dat ongeveer, want van een week geen topics openen bijvoorbeeld gaat niemand kapot (nouja paultjuhhh misschien) nofi paul![]()
zo nep waarom heb ik die niet gehad dan in klaagbak ik kan daar zelfs helemaal niet meer posten!quote:
En weer ben ik je voorquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:31 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Verschilt per gedrag, ik ben alweer vergeten hoe lang het was, was ergens in 2004/2005 ofzo, er was nog iemand die een naam-topic over mij geopend had waarom ik zoveel topics opende..
Nu doe je het weer.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:29 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe ernstig je je hebt misdragen
Ja, dat weet ik, ik vroeg of je er mee kon stoppen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:30 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Ik ben gewoon sneller, face it
Dat komt door je ava..quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:31 schreef 2609 het volgende:
[..]
zo nep waarom heb ik die niet gehad dan in klaagbak ik kan daar zelfs helemaal niet meer posten!
Het is "dan ik".quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:29 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Zeg, kan jij eens een keer niet net iets eerder dan mij zijn?
Dat heet nou een echte subforum-ban.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:31 schreef 2609 het volgende:
[..]
zo nep waarom heb ik die niet gehad dan in klaagbak ik kan daar zelfs helemaal niet meer posten!
En weer.quote:
Niet mekkeren nerd.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:31 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Nu doe je het weer..
[..]
Ja, dat weet ik, ik vroeg of je er mee kon stoppen.
Ik pwnquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:32 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat heet nou een echte subforum-ban..
[..]
En weer.!. Ironisch dit.
.
Dat zijn van die dingen die ik gewoon altijd verkeerd doe. Maar m'n kennen en leggen krijg je echt niet uit mij, maar daar ben ik ook te trots op.quote:
quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:32 schreef Pluto_Nium het volgende:
Och ik open toch vrijwel geen topics nog dus ik hoef er nog niet bang voor te zijn![]()
Meeehheheehehequote:
De herinnering eraan doet me al huilen. Ga je aan de drank omdat je favo reeksch dicht is, is er geenr eeksch waar je het in kan melden.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:34 schreef Janetje het volgende:
[..]Dat dacht ik ook ja.. tot ze BeF voor de lol gingen sluiten...
Beestje bij z'n naam noemen is altijd voorspelbaar.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:34 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Meeehheheehehe
-3 voorspelbaar..
En jij vrolijk door opendequote:Op donderdag 19 januari 2006 00:34 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook ja.. tot ze BeF voor de lol gingen sluiten...
mooi moment was datquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:34 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook ja.. tot ze BeF voor de lol gingen sluiten...
En ik kon na het openen van die 11 topics geen topic meer openen om erover uit te huilen..quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:35 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
De herinnering eraan doet me al huilen. Ga je aan de drank omdat je favo reeksch dicht is, is er geenr eeksch waar je het in kan melden..
Telkens dezelfde mensen op dezelfde manier proberen de grond in te boren is ook voorspelbaar. En heel erg loos.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:35 schreef cerror het volgende:
[..]
Beestje bij z'n naam noemen is altijd voorspelbaar.
[14.gif]quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:36 schreef NJ het volgende:
Bedankt voor de TR's. Ik hou het dit en komend topic even in de gaten.
En jullie nu allemaal "What the fuck?".quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:36 schreef NJ het volgende:
Tuuts NJ.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:36 schreef NJ het volgende:
quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:36 schreef NJ het volgende:
[..]
En jullie nu allemaal "What the fuck?".
Niet echt eigenlijk...quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:36 schreef NJ het volgende:
[..]
he ?quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:36 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik nietquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:36 schreef NJ het volgende:
[..]
Werken die dingen echt, tof.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:36 schreef NJ het volgende:
TopicReportquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:37 schreef 2609 het volgende:
TR wat betekent dat als ik vragen mag?
en wow jongens ik heb al meer dan 300 posts gezet vandaag :| nu wil ik wel weer een kaassoufle
kan je trouwens ook plaatjes posten in een TR NJ?quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:36 schreef NJ het volgende:
[..]
TR = topic report, en vandaag,m dat is binnen 38 minuten, dat is wel erg rap.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:37 schreef 2609 het volgende:
en wow jongens ik heb al meer dan 300 posts gezet vandaag :| nu wil ik wel weer een kaassoufle
Je bent weer laatquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:38 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
TR = topic report, en vandaag,m dat is binnen 38 minuten, dat is wel erg rap..
En weer ben je eerder.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:38 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
TopicReport
En kaassouflés zijn voor newbies.
Je bent echt zo'n vertiefd teringjoch, ik hoop van ganser harte dat de veel te hete kaas je longen instroomtquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:37 schreef 2609 het volgende:
jah bedoel eiglijk gister hoor!quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:38 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
TR = topic report, en vandaag,m dat is binnen 38 minuten, dat is wel erg rap..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |