Hij gaat naar Heerenveen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:11 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ach, dan heeft Ajax misschien nog een goede spits(rpp), die boeren mogen hem nu iig niet, die staan me te gevaarlijk in de eredivisie.
.
No shit Sherlockquote:
Ajax gaat binnekort bij feyenoord onderuit en dan tegen utrecht ook, gaat goed met zequote:Op donderdag 19 januari 2006 00:11 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ach, dan heeft Ajax misschien nog een goede spits(rpp), die boeren mogen hem nu iig niet, die staan me te gevaarlijk in de eredivisie.
.
Wil je gvd niet fipo'en.. das zó bloedirritant..quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:14 schreef Maikuuul het volgende:
FIPOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
quote:
quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:11 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Gohis het nu zo van, wie o wie mag de nieuwe bef starten ??
dan speel ik mee![]()
Janetje dus
Opgekankerd met die fipo's en lapo'squote:Op donderdag 19 januari 2006 00:14 schreef Maikuuul het volgende:
en nu ben je blij?quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:14 schreef Maikuuul het volgende:
Mjah...quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:14 schreef remlof het volgende:
netjes hoor, je hebt de vorige geopend *en* gesloten
Bron?quote:
Die jongen ís gewoon bloedirritant face itquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:15 schreef Janetje het volgende:
[..]
Wil je gvd niet fipo'en.. das zó bloedirritant..
quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:14 schreef Maikuuul het volgende:
Sterf malariamisbaksel.quote:Uit de OP
# Géén inhoudsloze posts als "hoi", "doei", "fipo/lapo". BeF is geen postopkrik reeks
Een ban is imo een effectievere manier.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:16 schreef Donnie.Darko het volgende:
Mensen, Maikuuul geilt op de aandacht. Negeren is het antwoord.
Ban aanvraag, ban!quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:16 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Een ban is imo een effectievere manier.
Allang gedaan mên!quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:16 schreef Donnie.Darko het volgende:
Er is trouwens een TR knop, dat werkt beter dan 10 antwoorden op de fipo.
Het scheelt al heel veel als we hem gewoon negeren.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:16 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Een ban is imo een effectievere manier.
tof idee kan dat niet in de OP gezet wordenquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:17 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Het scheelt al heel veel als we hem gewoon negeren.
Onder deze lijn geen reacties meer op Maikuuul.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:14 schreef Maikuuul het volgende:
Juist, geen reacties op kut-users onder deze lijn. Dat in elke OP en we zijn er vanaf.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:18 schreef killswitch het volgende:
[..]
tof idee kan dat niet in de OP gezet worden
Ongeduldig met wat?quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:18 schreef Donnie.Darko het volgende:
en dan gewoon geen reacties meer...
dat is triest
ik ben gewoon te ongeduldig
Simepele, doch mooie doodsverwensing.quote:
je mag niet doodverwensen !quote:
Maarquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:15 schreef Janetje het volgende:
[..]
Wil je gvd niet fipo'en.. das zó bloedirritant..
Echt C. Geweldig hoe jij een topic binnenvalt, altijd meteen midden in het gesprek heel onverwachts komt er ineens een vraag, doodsverwensing of mededeling van jouw kant, en meestal nog iets boeinds/grappigs ook.quote:
en je hebt notabene nog de hele nacht!quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:20 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
wachten op reacties. Het was nog dezelfde minuut
Inderdaad nogal ongeduldig.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:20 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
wachten op reacties. Het was nog dezelfde minuut
Laat het dan ook meteen de laatste zijn.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:21 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Maartis pas de eerste keer dat ik dit gebruik
Cerror is niet voor niks onze held.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:21 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Echt C. Geweldig hoe jij een topic binnenvalt, altijd meteen midden in het gesprek heel onverwachts komt er ineens een vraag, doodsverwensing of mededeling van jouw kant, en meestal nog iets boeinds/grappigs ook.
Hulde dude.
Reageer nou nietquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:22 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Laat het dan ook meteen de laatste zijn.
Ga maar verklappen! Het liefst bij een FA of een A, dan kan diegene meteen effe je IP scannen!quote:
kan niet ik mag geen ban aanvragen maar ze komen er vast wel achter boef!quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:23 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ga maar verklappen! Het liefst bij een FA of een A, dan kan diegene meteen effe je IP scannen!
Het gaat vanzelf.quote:
Klikken en een ban aanvragen zijn niet het zelfde.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:24 schreef 2609 het volgende:
[..]
kan niet ik mag geen ban aanvragen maar ze komen er vast wel achter boef!
Het is gewoon een creatieve omweg.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:24 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Klikken en een ban aanvragen zijn niet het zelfde.
Watte?quote:
tofquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:25 schreef 2609 het volgende:
waar is een kliktopic dan want ik heb topicopenban gekregen
Anders leer je even zelf lezen. Er staat een sticky ONZ FB topic in de Onzin topiclijst. Veel succes met uitgelachen worden.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:25 schreef 2609 het volgende:
doe maar in FB, dan pak ik effe popcornquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:25 schreef 2609 het volgende:
Zie de TR-knop bovenaan. En de TO-ban is iets prachtigs, zelf ook een keer gehad, veel van geleerd, jij hopelijk ook!quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:25 schreef 2609 het volgende:
Oja, FB is er ook nog.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:26 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Anders leer je even zelf lezen. Er staat een sticky ONZ FB topic in de Onzin topiclijst. Veel succes met uitgelachen worden.
ssst!!1quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:27 schreef JDude het volgende:
Wiens kloon is Donnie.Darko eigenlijk? ***** weer?
Geen poep JDude.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:27 schreef JDude het volgende:
Wiens kloon is Donnie.Darko eigenlijk? Litso weer?
quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:27 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Oja, FB is er ook nog..
Btw, 15000e post..
Wat houd dat nou in, je kan wel posten maar geen topics meer openen ?quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:26 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Zie de TR-knop bovenaan. En de TO-ban is iets prachtigs, zelf ook een keer gehad, veel van geleerd, jij hopelijk ook!
bestaat die echt?quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:26 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Zie de TR-knop bovenaan. En de TO-ban is iets prachtigs, zelf ook een keer gehad, veel van geleerd, jij hopelijk ook!
Inderdaad.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:27 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Wat houd dat nou in, je kan wel posten maar geen topics meer openen ?
Jep.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:27 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Jep, die bestaan echt. Hij was een tijdje weg maar werd weer heringevoert. Volgens mij is hij nog nog instelbaar. Het kan per subforum of een algemene TO-ban.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:28 schreef 2609 het volgende:
[..]
bestaat die echt?
ik verzin het ook maar![]()
En voor wat voor tijd is dat ongeveer, want van een week geen topics openen bijvoorbeeld gaat niemand kapot (nouja paultjuhhh misschien) nofi paulquote:
Zoals ik die ook ooit heb gekregenquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:27 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Zeg, kan jij eens een keer niet net iets eerder dan mij zijn?quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:28 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Jep.
Meestal alleen in een bepaald subforum
Ligt eraan hoe ernstig je je hebt misdragenquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:29 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
En voor wat voor tijd is dat ongeveer, want van een week geen topics openen bijvoorbeeld gaat niemand kapot (nouja paultjuhhh misschien) nofi paul![]()
Ik ben gewoon sneller, face itquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:29 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Zeg, kan jij eens een keer niet net iets eerder dan mij zijn?
Verschilt per gedrag, ik ben alweer vergeten hoe lang het was, was ergens in 2004/2005 ofzo, er was nog iemand die een naam-topic over mij geopend had waarom ik zoveel topics opende.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:29 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
En voor wat voor tijd is dat ongeveer, want van een week geen topics openen bijvoorbeeld gaat niemand kapot (nouja paultjuhhh misschien) nofi paul![]()
zo nep waarom heb ik die niet gehad dan in klaagbak ik kan daar zelfs helemaal niet meer posten!quote:
En weer ben ik je voorquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:31 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Verschilt per gedrag, ik ben alweer vergeten hoe lang het was, was ergens in 2004/2005 ofzo, er was nog iemand die een naam-topic over mij geopend had waarom ik zoveel topics opende..
Nu doe je het weer.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:29 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe ernstig je je hebt misdragen
Ja, dat weet ik, ik vroeg of je er mee kon stoppen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:30 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Ik ben gewoon sneller, face it
Dat komt door je ava..quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:31 schreef 2609 het volgende:
[..]
zo nep waarom heb ik die niet gehad dan in klaagbak ik kan daar zelfs helemaal niet meer posten!
Het is "dan ik".quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:29 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Zeg, kan jij eens een keer niet net iets eerder dan mij zijn?
Dat heet nou een echte subforum-ban.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:31 schreef 2609 het volgende:
[..]
zo nep waarom heb ik die niet gehad dan in klaagbak ik kan daar zelfs helemaal niet meer posten!
En weer.quote:
Niet mekkeren nerd.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:31 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Nu doe je het weer..
[..]
Ja, dat weet ik, ik vroeg of je er mee kon stoppen.
Ik pwnquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:32 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat heet nou een echte subforum-ban..
[..]
En weer.!. Ironisch dit.
.
Dat zijn van die dingen die ik gewoon altijd verkeerd doe. Maar m'n kennen en leggen krijg je echt niet uit mij, maar daar ben ik ook te trots op.quote:
quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:32 schreef Pluto_Nium het volgende:
Och ik open toch vrijwel geen topics nog dus ik hoef er nog niet bang voor te zijn![]()
Meeehheheehehequote:
De herinnering eraan doet me al huilen. Ga je aan de drank omdat je favo reeksch dicht is, is er geenr eeksch waar je het in kan melden.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:34 schreef Janetje het volgende:
[..]Dat dacht ik ook ja.. tot ze BeF voor de lol gingen sluiten...
Beestje bij z'n naam noemen is altijd voorspelbaar.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:34 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Meeehheheehehe
-3 voorspelbaar..
En jij vrolijk door opendequote:Op donderdag 19 januari 2006 00:34 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook ja.. tot ze BeF voor de lol gingen sluiten...
mooi moment was datquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:34 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook ja.. tot ze BeF voor de lol gingen sluiten...
En ik kon na het openen van die 11 topics geen topic meer openen om erover uit te huilen..quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:35 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
De herinnering eraan doet me al huilen. Ga je aan de drank omdat je favo reeksch dicht is, is er geenr eeksch waar je het in kan melden..
Telkens dezelfde mensen op dezelfde manier proberen de grond in te boren is ook voorspelbaar. En heel erg loos.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:35 schreef cerror het volgende:
[..]
Beestje bij z'n naam noemen is altijd voorspelbaar.
[14.gif]quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:36 schreef NJ het volgende:
Bedankt voor de TR's. Ik hou het dit en komend topic even in de gaten.
En jullie nu allemaal "What the fuck?".quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:36 schreef NJ het volgende:
Tuuts NJ.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:36 schreef NJ het volgende:
quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:36 schreef NJ het volgende:
[..]
En jullie nu allemaal "What the fuck?".
Niet echt eigenlijk...quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:36 schreef NJ het volgende:
[..]
he ?quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:36 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik nietquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:36 schreef NJ het volgende:
[..]
Werken die dingen echt, tof.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:36 schreef NJ het volgende:
TopicReportquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:37 schreef 2609 het volgende:
TR wat betekent dat als ik vragen mag?
en wow jongens ik heb al meer dan 300 posts gezet vandaag :| nu wil ik wel weer een kaassoufle
kan je trouwens ook plaatjes posten in een TR NJ?quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:36 schreef NJ het volgende:
[..]
TR = topic report, en vandaag,m dat is binnen 38 minuten, dat is wel erg rap.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:37 schreef 2609 het volgende:
en wow jongens ik heb al meer dan 300 posts gezet vandaag :| nu wil ik wel weer een kaassoufle
Je bent weer laatquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:38 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
TR = topic report, en vandaag,m dat is binnen 38 minuten, dat is wel erg rap..
En weer ben je eerder.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:38 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
TopicReport
En kaassouflés zijn voor newbies.
Je bent echt zo'n vertiefd teringjoch, ik hoop van ganser harte dat de veel te hete kaas je longen instroomtquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:37 schreef 2609 het volgende:
jah bedoel eiglijk gister hoor!quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:38 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
quote:
Begin jij nu ookal.quote:
doodsverwensing!quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:39 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je bent echt zo'n vertiefd teringjoch, ik hoop van ganser harte dat de veel te hete kaas je longen instroomt
Monsterkill.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:39 schreef Donnie.Darko het volgende:
*you pwned pc-fr34k
* Donnie.Darko is on a rampage!!1
Probeer eens uit.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:40 schreef 2609 het volgende:
[..]
doodsverwensing!
toch? daar kan je wel dood van gaan hoor volgens mij![]()
Dan gaat iedereen BeF in hun TT zetten.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:40 schreef Pluto_Nium het volgende:
Kunnen we naast de TOban niet ook een Reeksban invoeren ofzo, dat mensen zoals maikuuul gewoon hélemaal niet in BeF kúnnen komen.
dat heb ik nog nooit gehaald man maar ik heb ook een leven natuurlijkquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:40 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
300 posts is gewoon een middagje of avondje fokken.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:41 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dan gaat iedereen BeF in hun T zetten..
Meestal ben ik er eerder bij.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:38 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat is het verschil idd tussen onsquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:41 schreef 2609 het volgende:
[..]
dat heb ik nog nooit gehaald man maar ik heb ook een leven natuurlijk
Gewoon die accounts door de shredder douwen, da's de enige juiste oplossing, 14.sterfquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:40 schreef Pluto_Nium het volgende:
Kunnen we naast de TOban niet ook een Reeksban invoeren ofzo, dat mensen zoals maikuuul gewoon hélemaal niet in BeF kúnnen komen.
Je doet je best mén!quote:
Maak daar eens snel een eind aan, fysiek dus he.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:41 schreef 2609 het volgende:
[..]
dat heb ik nog nooit gehaald man maar ik heb ook een leven natuurlijk
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij wel.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:38 schreef remlof het volgende:
[..]
kan je trouwens ook plaatjes posten in een TR NJ?![]()
Heel mooi, je kan gewoon preventief mensen uit je topic ruimenquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:41 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dan gaat iedereen BeF in hun TT zetten..
Ik lees het. Ik moet naar bed.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:42 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
dat 38 minuten ging over kloontje's postaantal.
Het was tegen die campmongool. Die vandaag zei terwijl hij het over gisteren had.quote:
En weer flik je het me!quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:42 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
dat 38 minuten ging over kloontje's postaantal.
Open er een topic over in 'klaagbak', oh, wacht...quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:43 schreef 2609 het volgende:
ik mis klaagbakik ga nooit meer stomme topics openen ik wil nooit meer een klaagbak ban
Ook gewoon voor mods?quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:42 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij wel.
Overigens is het mogelijk om er achter te komen wie de TR geplaatst heeft, natuurlijk..
klaagbaak kutnoobquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:43 schreef 2609 het volgende:
ik mis klaagbakik ga nooit meer stomme topics openen ik wil nooit meer een klaagbak ban
Dus die anonimiteit is maar een leugen?quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:42 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij wel.
Overigens is het mogelijk om er achter te komen wie de TR geplaatst heeft, natuurlijk..
kan toch nietquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:44 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Open er een topic over in klaagbak, oh, wacht....
Klaagbak bestaat niet. En ga eens gruwelijk dood.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:43 schreef 2609 het volgende:
Je bent zeker de slimste van het kamp?quote:
Kamp? Iets met deportatie enzo?quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:45 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Je bent zeker de slimste van het kamp?
Daar was laatst een topic over. ff FB doorbladeren andersquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:45 schreef Pluto_Nium het volgende:
Wordt er nou veel gebruik gemaakt van die TR-knop NJ ?
Ik denk dat dat evenredig is aan het aantal actieve kut-users. Ik zou de formule daarvan eigenlijk wel willen weten, is dsat niks voor arcee om daar stats over te maken en de formule dan te geven?quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:45 schreef Pluto_Nium het volgende:
We wish.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:46 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Kamp? Iets met deportatie enzo?
jonge wat kamp ik ben geen kamperquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:45 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Je bent zeker de slimste van het kamp?
Nope.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:45 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dus die anonimiteit is maar een leugen?.
doodsverwensing! weet je hoeveel mensen daar dood zijn gegaan dus zou procentueel ik ook dood gaan dus jij wenst mij doodquote:
Van mij mogen ze je zo deporteren naar auswitch.quote:
Truste BeFmodje!quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:48 schreef JDude het volgende:
Sjonge wat een tofheid hier vanavond, i'm off...
Maar wel twaalf?quote:
Nu ff geen zin inquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:46 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Daar was laatst een topic over. ff FB doorbladeren anders
Ik weet hoeveel en ik mis er nog 1. Hint hint.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:48 schreef 2609 het volgende:
[..]
doodsverwensing! weet je hoeveel mensen daar dood zijn gegaan dus zou procentueel ik ook dood gaan dus jij wenst mij dood:@::@:@2
Toen die sticky er stond met het gebruik van de TR leefde het wel op.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:45 schreef Pluto_Nium het volgende:
opzich grappig jammer dat je een feyenoorder bentquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:49 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik weet hoeveel en ik mis er nog 1. Hint hint.
Ik doe toch altijd wel mijn best om ze te plaatsen waar nodigquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:49 schreef NJ het volgende:
[..]
Toen die sticky er stond met het gebruik van de TR leefde het wel op.
Tegenwoordig gaat het met vlagen. Heel vaak is het van users die een fout in de TT hebben staan ofzo en via een TR vragen om een fix.
En soms zie je bij de slotjes ineens een hele berg met TR's en dan is er een user behulpzaam geweest..
Maar er zou meer gebruik van gemaakt kunnen worden, met name voor specifieke posts in reeksen en users die lopen te kutten in een topic.
daar ben ik het wel mee eens jah ze verneuken steedsmn topicsquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:49 schreef NJ het volgende:
[..]
users die lopen te kutten in een topic.
Ik heb er nog wel plezier in eigenlijk. Maar het is wat we bij Maikuuul ook proberen, gewoon negeren tot ie weg isquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:50 schreef NJ het volgende:
En als jullie die kutkloon van een 2609 nou eens negeren? Als het niet meer leuk is, gaat ie vanzelf weer wat anders doen.
Ach, we staan met wel meer dingen boven jullie.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:50 schreef 2609 het volgende:
[..]
opzich grappig jammer dat je een feyenoorder bent
ik ben geen kloon hoor meneer de moderatorquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:50 schreef NJ het volgende:
En als jullie die kutkloon van een 2609 nou eens negeren? Als het niet meer leuk is, gaat ie vanzelf weer wat anders doen.
Die vallen niet te verneuken.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:51 schreef 2609 het volgende:
[..]
daar ben ik het wel mee eens jah ze verneuken steedsmn topics![]()
Ik zal het vanaf nu proberen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:50 schreef NJ het volgende:
En dat wordt gewaardeerd.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:50 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Ik doe toch altijd wel mijn best om ze te plaatsen waar nodig
Dank je voor je uitlegquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:49 schreef NJ het volgende:
[..]
Toen die sticky er stond met het gebruik van de TR leefde het wel op.
Tegenwoordig gaat het met vlagen. Heel vaak is het van users die een fout in de TT hebben staan ofzo en via een TR vragen om een fix.
En soms zie je bij de slotjes ineens een hele berg met TR's en dan is er een user behulpzaam geweest..
Maar er zou meer gebruik van gemaakt kunnen worden, met name voor specifieke posts in reeksen en users die lopen te kutten in een topic.
Toch wel hoorquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:51 schreef 2609 het volgende:
[..]
ik ben geen kloon hoor meneer de moderator
quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:52 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Dank je voor je uitleg![]()
Ik zal de knop vaker gebruiken als er hier mensen irritant doen![]()
Wanneer wordt die dank omgezet in toegang tot de crewfora?quote:
Trusten NJ.quote:
Ik had vanochtend om 9 uur ook een tentamen, ik heb helemaal niet geslapenquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:54 schreef pc-fr34k het volgende:
Vandaag om kwart voor 9 een tentamen economie maar heb nog echt geen zin om te slapen. Heb gedoucht bij badminton en ben er klaarwakker door..
Als je een tagje wilt moet je het aan dago vragen. Maar dan moet je hem wel pijpen, vraag mt voor emer informatie.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:54 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Wanneer wordt die dank omgezet in toegang tot de crewfora?
Of een tagje ofzo?
o wacht, een tagje heeft geen nut als ik zo vaak van naam wissel.
Ja ik wil geen "Dagoslet" tagquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:55 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Als je een tagje wilt moet je het aan dago vragen. Maar dan moet je hem wel pijpen, vraag mt voor emer informatie..
Daar stond eerst iets anders.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:54 schreef Donnie.Darko het volgende:
Truste NJ!
Ik zit te twijfelen om dat nu ook te doen, best nutteloos om nu te slapen kan ik veel beter erna doen. Maar ik moet nog een Engels rep inhalen erna.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:55 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Ik had vanochtend om 9 uur ook een tentamen, ik heb helemaal niet geslapen![]()
Een liefbeest-tag dan?quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:55 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Ja ik wil geen "Dagoslet" tag
Ze weten alles over je! Big-fok is watching you!quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:56 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
kunnen mods ook zien als iets gewijzigd is wat er eerst stond ??
Ik heb er nog 1 met een tagje Erelid, hoeveel bied je ?quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:54 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Wanneer wordt die dank omgezet in toegang tot de crewfora?
Of een tagje ofzo?
o wacht, een tagje heeft geen nut als ik zo vaak van naam wissel.
Nah ik zie de mods meer als slaafjes van de FA'squote:Op donderdag 19 januari 2006 00:57 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ze weten alles over je! Big-fok is watching you!
quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:57 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Ik heb er nog 1 met een tagje Erelid, hoeveel bied je ?
Maar mods kunnen ook je notes lezen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:58 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Nah ik zie de mods meer als slaafjes van de FA's
Inderdaad. Daarom is guitarist ook gewoon welkom hier en 2609 niet.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:58 schreef pc-fr34k het volgende:
Wat prachtig, een hele pagina vol met PI''s op 2 posts van die kutnewb na, kan weer zien dat de vaste users er weer zijn, en/of degene die zich kunnen aanpassen.
Die is van je zus!quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:57 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Ik heb er nog 1 met een tagje Erelid, hoeveel bied je ?
Bij 2609 is dat niet de enige reden.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:59 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Inderdaad. Daarom is guitarist ook gewoon welkom hier en 2609 niet.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:59 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
welke hater zegt dat ik hier niet welkom benquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:59 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Wij allen, in koor.quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:00 schreef 2609 het volgende:
[..]
welke hater zegt dat ik hier niet welkom ben![]()
ah jullie zijn allemaal haters omdat jullie jaloers zijn op mij omdat IK wel een hoog iq heb en rijk ben en niet hoef je studerenquote:
Dude, wat is er gebeurd met je negeermethode?quote:
Nee wij zijn haters omdat je geen PI gebruikt en omdat je 4x dezelfde zin in je onderschrift hebt staanquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:01 schreef 2609 het volgende:
[..]
ah jullie zijn allemaal haters omdat jullie jaloers zijn op mij omdat IK wel een hoog iq heb en rijk ben en niet hoef je studeren![]()
Dude, ik heb 2609 in het geheel nog niet genegeerd omdat ik het wel leuk vind met hem te kibbelenquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:01 schreef cerror het volgende:
[..]
Dude, wat is er gebeurd met je negeermethode?
Nah het schijnt dat de pestweg methode het best werktquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:01 schreef cerror het volgende:
[..]
Dude, wat is er gebeurd met je negeermethode?
En omdat je een kutnoob bent. En vervelend. En dom.quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:02 schreef 2609 het volgende:
wat is PI rot eens op met die afkortingen zeg
maar ik ga zo weg hoorquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:02 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Dude, ik heb 2609 in het geheel nog niet genegeerd omdat ik het wel leuk vind met hem te kibbelen
lees http://wiki.fok.nl/index.php/Categorie:Fok%21Woordenboek kut noobquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:02 schreef 2609 het volgende:
Dat weet ik nogquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:02 schreef 2609 het volgende:
Nee. Het is voor een FA of een A theoretisch mogelijk, maar dan moet er direct in de database gezocht worden. Niet echt de moeite dus.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:56 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
kunnen mods ook zien als iets gewijzigd is wat er eerst stond ??
Yep.quote:
quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:02 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Dude, ik heb 2609 in het geheel nog niet genegeerd omdat ik het wel leuk vind met hem te kibbelen
En dat is juist waar hij op kickt.quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:02 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Nah het schijnt dat de pestweg methode het best werkt
Lees jij de huisregels van ONZ eens door!quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:04 schreef 2609 het volgende:
wat is een posticoon dan is dat een avatar? die heb ik toch
dat is dat icoontje naast het plusjequote:Op donderdag 19 januari 2006 01:04 schreef 2609 het volgende:
Jij, een hoog IQ.quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:01 schreef 2609 het volgende:
[..]
ah jullie zijn allemaal haters omdat jullie jaloers zijn op mij omdat IK wel een hoog iq heb en rijk ben en niet hoef je studeren![]()
Lees de OP maar, grafjosti. En de FOK!-bijbel en de FAQ. En neem ook even een kijkje in het TTT-topic.quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:04 schreef 2609 het volgende:
Wat is 'ie schattig he?quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:05 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
dat is dat icoontje naast het plusje
nogmaals: kutn00b
* pc-fr34k holds his fingers crossed.quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:05 schreef 2609 het volgende:
jah man ik ga ook morgen weer een dag hoor tenzij ik doodga in mn slaap maarja lekker boeiend
Misschien als hij slaapt. Doch betwijfel ik dat zeer.quote:
Jij zou gaan slapen, dudequote:Op donderdag 19 januari 2006 01:05 schreef NJ het volgende:
[..]
Lees jij de huisregels van ONZ eens door!
In elk geval is 'ie dan makkelijker dood te steken.quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:06 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Misschien als hij slaap. Doch betwijfel ik dat zeer.
bedankt meneer de moderator nu snap ik het tenminste een keer een normaal antwoordquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:05 schreef NJ het volgende:
[..]
Lees jij de huisregels van ONZ eens door!
Volgens die test heb ik een iq van 147quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:05 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Jij, een hoog IQ.. Als dit met die test gedaan is dan blijkt maar weer wat voor een bagger-test dat dat is.
!
"The weak ones are there to justify the strong"quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:07 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Nou!! bij hem voel ik mij een oldbie
Mods slaap-posten, dat is algemeen bekend. Yvonne had een keer een droom dat ze een reeksenstop in moest zetten en sloot BeF.quote:
Waarom snap je dan niet dat je hier niet welkom bent?quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:07 schreef 2609 het volgende:
[..]
bedankt meneer de moderator nu snap ik het tenminste een keer een normaal antwoord![]()
Hehe jij moet cheaten om een score boven de 100 te krijgenquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:07 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Volgens die test heb ik een iq van 147![]()
ik had de test al half op bnn gezien![]()
als je dat tegen iemand anders had gezegt was het grappig geweest maar nu NIETquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:08 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Waarom snap je dan niet dat je hier niet welkom bent?
Die n00b heeft vast geen skills, met een knife dood je hem nog zoquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:07 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
In elk geval is 'ie dan makkelijker dood te steken.
Het was ook niet bedoeld als grapquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:08 schreef 2609 het volgende:
[..]
als je dat tegen iemand anders had gezegt was het grappig geweest maar nu NIET![]()
Eigenlijk had ik 93, maar ik ga nu eerst even een boterham smeren, zo terugquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:08 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Hehe jij moet cheaten om een score boven de 100 te krijgen
*2609 was pummeled by Litso!quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:09 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Die n00b heeft vast geen skills, met een knife dood je hem nog zo![]()
![]()
pwn rofllorrerOMFG. !!!11~~!!1~~ one one one.
.
Het was ook niet grappig bedoeld, take a hintquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:08 schreef 2609 het volgende:
[..]
als je dat tegen iemand anders had gezegt was het grappig geweest maar nu NIET![]()
Succes!quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:09 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Eigenlijk had ik 93, maar ik ga nu eerst even een boterham smeren, zo terug![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:10 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Het was ook niet grappig bedoeld, take a hint
En weer flik je hetquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:09 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Het was ook niet bedoeld als grap
Doe er eens zwavelzuur op, dat smaakt lekker.quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:09 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Eigenlijk had ik 93, maar ik ga nu eerst even een boterham smeren, zo terug![]()
Ik heb wel zin in frituur eigenlijk, maarja, heb nog pinda's liggen pak ik die welquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:09 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Vooral dat laatstequote:Op donderdag 19 januari 2006 01:11 schreef pc-fr34k het volgende:
Litso, wat hebben we toch veel GMTA's, of ik ben gewoon langzaam..
* pc-fr34k geeft scheermesje aan.quote:
Volgens mij heb jij een speedhack aan staan, vuile cheaterd!quote:
ook hoi bizzzquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:12 schreef Bizznitch het volgende:
HOEEEEERRR
quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:12 schreef Bizznitch het volgende:
HOEEEEERRR
Tietjeuh!!1 Geef me je lichaam!quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:12 schreef Bizznitch het volgende:
HOEEEEERRR
En een aimbotquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:12 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij een speedhack aan staan, vuile cheaterd!
We kunnen het welquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:14 schreef guitarist.nl het volgende:
whieeeh eindelijk een [-] bij 2906
well done
Dat is mooi. Nu wel op tijd afmaken hequote:Op donderdag 19 januari 2006 01:15 schreef pc-fr34k het volgende:
Wat een lieve koper op rentacoder, ik moest wat designen maar omdat het best wel hectisch is geweest de laaste week(maand werk inhalen+tentamenweek+andere projecten), en ik dus over de deadline zit. Geeft hij me gewoon extra tijd.
Zo een die automatisch kutnewbs bashed.quote:
Juh we pwnde hem wel, kwam ook wel door de speedhack aimbot en wallhacks dank ikquote:
Ja, heb ook al een update render gestuurt. Meestal ben ik juist voor een deadline klaar ookal ben ik erg lui. Maar heb het gewoon erg druk.quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:16 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Dat is mooi. Nu wel op tijd afmaken he
En een wallhack om te zien wat jij intypt zodat ik hetzelfde eerder kan zeggen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:16 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Zo een die automatisch kutnewbs bashed.
Wallhack, wat moet ik me daar bij voorstellen op Fok.quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:16 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Juh pwnde hem wel, kwam ook wel door de speedhack aimbot en wallhacks dank ik
quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:17 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
En een wallhack om te zien wat jij intypt zodat ik hetzelfde eerder kan zeggen.
Ik geloof je!quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:17 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Wallhack, wat moet ik me daar bij voorstellen op Fok..
OMG.quote:
aimbot, speedhack, wallhack?quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:18 schreef Pluto_Nium het volgende:
okee, volgend onderwerpal die termen wordt me te moeilijk
![]()
in mijn fotoboek aan het spammenquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:19 schreef Donnie.Darko het volgende:
En waar is Bizz nou opeens weer heen?
Druk op MSNquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:19 schreef Donnie.Darko het volgende:
En waar is Bizz nou opeens weer heen?
Dankje voor de welkomst.quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:21 schreef Donnie.Darko het volgende:
"I'd like to introduce to you a very special guest"
Mijn vriend Nils uit Noorwegen. Hier komt ie.
Welkom NNquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:22 schreef Norwegian_Nils het volgende:
[..]
Dankje voor de welkomst.
Hoi allemaal!
welkomquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:22 schreef Norwegian_Nils het volgende:
[..]
Dankje voor de welkomst.
Hoi allemaal!
Serieus?quote:
Inderdaadquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:24 schreef Norwegian_Nils het volgende:
Hey Sam_Dog, lang niet gezien
Ja maar wat heeft dat met een t-shirt en kanker te maken?quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:25 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Serieus?!
Je weet toch wel wat fappen is?.
Niet NN maar N_N.quote:
Je zult het vinden, geloof mequote:Op donderdag 19 januari 2006 01:26 schreef Norwegian_Nils het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds op zoek naar wat ik gister trachtte te vinden
LG heeft een shop waarin ze dat soort dingen verkopen. De moeder van een klant vroeg wat fap betekend en geloofde zoon niet. Gaat zoeken op google en vind iets over kanker en denkt dus dat dat het is(homoniemen enzo).quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:25 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Ja maar wat heeft dat met een t-shirt en kanker te maken?
Wat zocht je dan??quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:26 schreef Norwegian_Nils het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds op zoek naar wat ik gister trachtte te vinden
Ja maar ik vind hem niet grappigquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:27 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
LG heeft een shop waarin ze dat soort dingen verkopen. De moeder van een klant vroeg wat fap betekend en geloofde zoon niet. Gaat zoeken op google en vind iets over kanker en denkt dus dat dat het is(homoniemen enzo).
Snap je hem nu?.
Kloon ?quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:28 schreef Norwegian_Nils het volgende:
[..]
Ik wil erachter komen wie Sam_Dog is.
Huiswerkquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:30 schreef pc-fr34k het volgende:
Tering, het is alweer half 2.. Ik denk dat ik m'n economieboek er maar eens bijpak terwijl ik aan het fokken ben, ben ik nog nuttig des nachts. Want slapen heb ik nu echt geen zin in.
Ik ben het er eme eens, maar een goed cijfer is toch nog wel wenselijk. Niet dat ik ooit leer maar het was een vaag idee dat me ineens te binnen schoot.quote:
Succes dan maar.quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:32 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik ben het er eme eens, maar een goed cijfer is toch nog wel wenselijk. Niet dat ik ooit leer maar het was een vaag idee dat me ineens te binnen schoot.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:32 schreef Norwegian_Nils het volgende:
Wie vertelt er even een mopje?
nah als ik de volgende BeF mag openenquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:33 schreef cerror het volgende:
De TT kan net zo goed worden: Attack of the clones.
Ik moet er nog een paar vullen, we zijn er bijna vanafquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:33 schreef cerror het volgende:
Ik zat er ook al naar te kijken. Na vandaag al die hoerense tyfus graf kut newbies ook nog dit. Wat een pisreeks is het zo zegquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:33 schreef cerror het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |