abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34171220
quote:
Zwelgen in luxe

Accessoires voor 22.000 euro
Laarzen en jassen van haai, krokodil of zeehond

MILAAN – Een witte kaart in een spierwitte enveloppe. De uitnodiging voor de allereerste show van Raf Simons voor Jil Sander is deze week, als de mannenmodeshows voor komende winter in Milaan worden gehouden, de meest begeerde. Gisteren showde de Belg in een afgeladen loods zijn eerste mannencollectie voor het Duits-Italiaanse label.

Zwarte broeken, smetteloos witte shirts, grijze truien en te wijde overjassen die onflatteus om de tengere modellen hingen. En dat zonder accessoires die het beeld meer pit hadden kunnen geven. Raf Simons koos voor een monotone, sobere aanpak. In tegenstelling tot Dolce & Gabbana die later op de dag in de voormalige bioscoop Metropol hun Nieuwe Man presenteerden. New Power, zo omschreven ze de look. Want 'hij' doet gewoon wat hij wil en draagt daar krachtige kleren als spijkerbroeken met de nodige (en helaas overbekende) toeters en bellen, fluwelen sjaaltjes, coltruien en militairen jasjes bij die zijn persoonlijkheid moeten versterken.
Een enorm contrast met wat we een paar dagen eerder op de mannenmodevakbeurs Pitti Uomo in Florence zagen. Op de beurs, waar de belangrijkste kwaliteitsmerken nieuws voor komende winter presenteerden, bleek dat pure luxe het nieuwe sleutelwoord wordt, iets dat de grote modehuizen al seizoenenlang roepen. De tinten zijn kleurloos. Van diverse bruinschakeringen als camel, zand en chocola tot grijs en kleuraccenten als mauve, paars en oranje. Strepen zijn zo goed als verdwenen, daarvoor in de plaats zijn ruiten, als een Prince of Wales ruitje, terug van weggeweest.
Kleding wordt rijker. En dat houdt niet op bij een pak gemaakt van kasjmier. We zagen laarzen en jassen van haai, vesten met een voering van bont en zelfs jassen gemaakt van zeehondenbont. En er was geen activist te bekennen. Dat zou ook onbegonnen werk zijn, want tout Italië loopt 's winters in lange bontmantels.

Rijkdom
Rijkdom mag gezien worden. Dat was het duidelijkst te zien bij het Florentijnse modehuis Salvatore Ferragamo. Het familiebedrijf dat op 8 oktober op Rodeo Drive in Beverly Hills de Walk of Style Award krijgt uitgereikt (Giorgio Armani mocht de prestigieuze oorkonde in 2003 als eerste in handen nemen) pronkte er ongegeneerd mee.

Massimiliano Giornetti, ontwerper van de Ferragamo mannenlijn: "Haai, krokodil en zeehond hebben we niet alleen verwerkt omdat het luxe materialen zijn, hun specifieke structuur leent zich perfect voor de vorm en het thema dat ik in gedachten had."
In the mood for love, een jaren '60-film was zijn inspiratiebron. En dat uitte zich in een gelikte, maar stoere en mannelijke lijn met een verfijnd kantje. Alsof je je in een oude Visconti-film waant. Maar aan die weelderigheid kleeft natuurlijk een prijskaartje. Zo betaal je voor een gele krokodillenleren tas 22.000 euro en voor een paar kniehoge laarzen van hetzelfde materiaal 12.000 euro.
"Of het verkoopt?" vraagt de ontwerper met een glinstering in zijn ogen. "Jazeker. Er zijn genoeg klanten in Arabische landen die het willen hebben. Het gaat niet zozeer om de prijs", rechtvaardigt hij het exorbitante bedrag, "je hebt iets voor de rest van je leven."
Nieuw bij Ermenegildo Zegna is de couturelijn, pakken die op maat worden gemaakt. Van een overjas gemaakt van vicuna (een ZuidAmerikaans lama-achtig dier dat een van 's werelds meest duurste materialen voortbrengt) tot een limited edition-serie met genummerde pakken gemaakt van de beste wolsoort en jasjes van Cashco, een combinatie van kasjmier en katoen.

Volwassen

De afgelopen jaren bepaalden laaghangende spijkerbroeken, brede ceintuurs, strakke truitjes, enorme jassen vaak voorzien van een randje bont rond de capuchon het mannenbeeld. Voor komende winter beweegt het beeld zich naar een volwassen, elegante stijl. Mannenmode wordt formeler, maar dan niet volgens de oude, klassieke wijze. Met een krijtstreep pak alleen red je het niet. De snit van de kostuums is jonger, slanker gesneden en sportiever dan het traditionele pak.
Identity, de jongere lijn van Corneliani, slaat een perfecte brug tussen beide stijlen. Zo zijn er jasjes met een voering van Argentijnse vos. Door het binnenwerk eruit te ritsen, houd je een jasje en een vest over.
Niet alleen bontsoorten zien de huizen als een ultieme vorm van luxe. Zo heeft Canali een pak gemaakt van 12.8 micron. Superlicht en boterzacht. En ook dat heb je niet voor een appel en een ei in huis. Voor 10.000 euro wordt het pak voor je gemaakt. "Mannen gaan niet meer, maar beter kopen", weet Hans Hagenaars, agent van het label. "We merken dat mannen bereid zijn meer uit te geven, mits ze echt kwaliteit in handen hebben en zich ermee kunnen onderscheiden."
bron

Goed om te lezen dat het beeld van de man voor de komende winter zich beweegt naar een volwassen, elegante stijl. Bij de vrouwen was dat al langer het geval. En dat leverde zeer stijlvole creaties op. Of dat ook het geval is met de collecties voor de man 2006/7 van de Italiaanse modehuizen kun je nu zelf oordelen. Ik heb namelijk plaatjes geplukt van de site vogue.co.uk.

Ik vind de collectie van Neil Barrett wel aardig. De rest niet zo eigenlijk. Wat ik echt fout vind is de collectie van Versace. Voor de vrouw levert Donatella wel stijlvol materiaal af.

Neil Barrett autumn/winter 2006-7 2006 men's

meer

Burberry Prorsum autumn/winter 2006-7 2006 men's

meer

Roberto Cavalli autumn/winter 2006-7 2006 men's

meer

Costume National autumn/winter 2006-7 2006 men's

meer

Dolce & Gabbana autumn/winter 2006-7 2006 men's

meer

Alexander McQueen autumn/winter 2006-7 2006 men's

meer

Prada autumn/winter 2006-7 2006 men's

meer

Versace autumn/winter 2006-7 2006 men's

meer
  dinsdag 17 januari 2006 @ 20:34:36 #2
101634 NiekieW.
Zuipen tot we kruipen
pi_34173733
zitten wel wat leuke combi's tussen, maar het merendeel is toch wel erg extreem die 'kimono's' .
Siofok 2007!
Lloret 2006!
Wintersport 2003-2007!
pi_34174588
De handtast voor mannen
pi_34175108

Als je zo'n riem koopt denk iedereen hem dat je in Turkije bent geweest
Oh, en de winter 2006 is alweer bijna voorbij.. tegen de tijd dat het 2007 is hebben ze vast alweer een nieuwe riem uitgebracht die je moet hebben..
pi_34175439
Er zit zeker leuk spul tussen.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_34175671
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 20:34 schreef NiekieW. het volgende:
zitten wel wat leuke combi's tussen, maar het merendeel is toch wel erg extreem die 'kimono's' .
Alexander McQueen is vrijwel altijd extreem. De rest vind ik wel meevallen qua extreem .
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 21:02 schreef XiChico het volgende:
[afbeelding]

Als je zo'n riem koopt denk iedereen hem dat je in Turkije bent geweest
Afschuwelijk hè? Ze moeten dat logo gebeuren voortaan ook gewoon achterwege laten. Ik kan die letters inmiddels niet meer zien. Zo fout vind ik het .
pi_34175871
Big deal is, is dat mannenmode vaak tijdloos is (niet geheel natuurlijk, maar wel 5/10 jaar., en dit ook nooit zal aanslaan.
pi_34175915
OMG wat ontzettend lelijk!
pi_34176007
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 21:19 schreef pberends het volgende:
Big deal is, is dat mannenmode vaak tijdloos is (niet geheel natuurlijk, maar wel 5/10 jaar., en dit ook nooit zal aanslaan.
Deze kleding is gelukkig ook niet op de massa gericht.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_34176337
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 21:22 schreef cultheld het volgende:

[..]

Deze kleding is gelukkig ook niet op de massa gericht.
Waar wel op dan? Nichten?
pi_34177962
Hmmm heeft Paul Smith zijn collectie nog niet laten zien?

Hij heeft altijd wel erg mooie stukken.

Voor mij zijn Dolce & Gabbana (ben normaal geen D&G fan, maar het ziet er fraai uit) en Burrberry de toppers
"The more you know who you are, and what you want, the less you let things upset you."
pi_34178832
Wat is Prada verschrikkelijk achterhaald en sloeberig zeg
Op dinsdag 24 november 2009 23:03 schreef k_man het volgende:
Een einde aan oeverloos gelul is een einde aan Fok.
pi_34184179
Neil Barret heeft wel flink leentjebuur bij Hedi Slimane gedaan zeg, slimfit broeken nemen de andere merken nu ook over dus dat wordt wat komende zomer, gezellig
pi_34186198
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 21:29 schreef pberends het volgende:

[..]

Waar wel op dan? Nichten?
Nee.. op mensen met smaak..
  woensdag 18 januari 2006 @ 01:12:05 #15
3185 Adelante
To let it go now
pi_34186274

wintermode?

Versace en Burberry zitten wel okee dingen tussen
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  woensdag 18 januari 2006 @ 01:19:19 #16
108312 stijgende_ster
Yeah Kællingebyvej!!!!
pi_34186492
Soms wel leuke dingen. Maar het meeste is ten eerste voor mij te koud in de winter, en ten tweede staat het mij denk ik niet. Wordt weer een kwestie van 'de leuke dingen eruit pikken en die ergens bij combineren! '
Lijstje: Daryll Ann - Weeps, Daryll Ann - Happy Traum, Maxïmo Park - Our Earthly Pleasures, The Fratellis - Costello Music, Moss - The Long Way Back, Kaiser Chiefs - Yours Truly, Angry Mob, Bette Serveert - Bare Stripped Naked
pi_34187455
jezus christus moet je dat nou helemaal gaan bijhouwe elk jaar wat de mode is, vermoeiend:{
dreamfullfiller/ stylemaker/ modeldater/ storyteller/ big threat to a lot of you haters
pi_34191727
Niet als die hersenloze trendvolgers achter die nichterij aanrennen. Gewoon blijven dragen wat je al jaren draagt, wordt vanzelf weer hip.
pi_34191973
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 01:09 schreef kapsar32 het volgende:

[..]

Nee.. op mensen met smaak..
Oh ja, want grote modehuizen willen eigenlijk helemaal geen geld verdienen aan de massa, ze verkopen liever 10 jasjes aan een paar mafketels die het ervoor over hebben. Want het moet natuurlijk wel exclusief blijven. Dan maar niet flink cashen

Ontopic: wat een gruwelijk lelijke gedrochten (op enkele colbertjes na), en wat ben ik blij dat ik gewoon bij een normale kledingwinkel kan gaan winkelen.
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_34192813
Die wijde broeken van dolce zijn echt gruwelijk lelijk, dacht dat we dat wel hadden gehad.
pi_34193416
Burberry vind ik dan nog 't mooist, en de bovenste vier van Costume National zijn ook wel aardig. Cavalli is afgrijselijk, Alexander McQueen ook.

De leukste outfits:

Veel enge mannetjes trouwens, op de catwalk.
La mode se démode, le style jamais.
pi_34197506
Emporio Armani autumn/winter 2006-7 2006 men's

meer

Alessandro Dell'Acqua autumn/winter 2006-7 2006 men's

meer

Dsquared2 autumn/winter 2006-7 2006 men's

meer

De collectie van Alessandro Dell'Acqua vind ik ook wel aardig.

[ Bericht 12% gewijzigd door Mylene op 18-01-2006 21:24:10 ]
pi_34207042
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 13:18 schreef schatje het volgende:
Dsquared2
Dat is toch niet serieus te nemen zeg!

Deze broek vind ik dan wel weer vet:
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
  woensdag 18 januari 2006 @ 17:26:19 #24
134609 Fahr.SkyWise
Madness overwhelming
pi_34207891
er zit toffe kleding tussen! maar sommige dingen kunnen echt niet

Many surprises come from the ironies involved in putting up a false-front of honesty to hide falsehoods.
ACC: Tommeh @ Fahraway: 1160-2837-4927
pi_34208117
Opvallend, al die jeans omgeslagen bij dsquared².
pi_34208283

Omgeslagen broekspijpen konden toch helemaal niet meer?
pi_34208360
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 17:36 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]

Omgeslagen broekspijpen konden toch helemaal niet meer?
Heb me er nooit wat van aangetrokken, sla regelmatig een broekspijp om. Afhankelijk van mijn schoen.
pi_34214404
De collecties van Dolce & Gabbana en Burberry zijn tof
pi_34217985
Gucci autumn/winter 2006-7 2006 men's

meer

Pringle of Scotland autumn/winter 2006-7 2006 men's

meer
  woensdag 18 januari 2006 @ 22:05:42 #30
138668 SjonLok
Veel voor weinig
pi_34220026
Neil Barrett autumn/winter 2006-7 2006 men's

Leuke mouwen heeft die jas. De das is nogal suf bij deze combinatie. Een casual broek met een das lijkt nergens op.

Leuke jas. Jammer dat de kerel als een nicht loopt. Door zijn uitstraling lijkt komt de jas niet helemaal uit de verf.

Stoere jas. Ik zie niet goed wat hij eronder heeft, maar lijkt me wel ok. Broek is ook wel goed.

Lelijke jas en gekke sjaal rond zijn middel. Goede broek.

Deze kerel is niet stoer genoeg voor zijn kleding. Jas is niet mijn smaak. En het vestje is lelijk.

Erg rommelige kleding aan het bovenlichaam. Als je deze man op straat zou zien, zou je hem direct van wansmaak betichten.

Verschrikkelijk lelijke pasvorm van de broek. De sjaal werkt daarom niet. Het witte shirt is gewoon oersaai.

Deze jas was al eerder te zien. Hij is eigenlijk toch niet zo mooi. Zou eigenlijk wat meer getailleerd moeten zijn denk ik.

Burberry Prorsum autumn/winter 2006-7 2006 men's

Prima jas, maar op zich niet spectaculair. Lelijke broek, wat is er met het kruis aan de hand?! De tas is wel ok.

Mooie schoenen. Met zijn grijze jas en doodse uitstraling ziet deze meneer eruit als een nerd die erom vraagt om hard in elkaar geslagen te worden.

Wat een slordige jas, waait alle kanten op denk ik. Broek heeft een matige pasvorm en is bovendien te lang bij de enkels.

Van dit soort jasjes hou ik wel. Jammer van de rare kleurcombinatie met de broek. Geweldige schoenen.

De broek is goed. De schoenen lijken ok. De bodywarmer is simpelweg lelijk op het shirt.

Deze jas is gemaakt voor iemand die drie maten dikker is.

Deze jas is tenminste enigzins getailleerd. Kan nog beter, aan de kreukels die de riem veroorzaakt te zien.

De beste man lijkt zichzelf ook af te vragen waar hij aan begonnen is.

Roberto Cavalli autumn/winter 2006-7 2006 men's

Deze outfit past perfect bij mensen die hun haar nooit wassen.

Lekker zomers zo'n witte broek!

Perfect voor de winter deze collectie ja.

Deze outfit heb ik laatst ook gekocht bij de C&A.

Dit ziet er tenminste interessant uit. Jammer van de te lange broek.

Gave jas.

Aardigjes.

Het model is te lang en de smal.
  woensdag 18 januari 2006 @ 22:30:49 #31
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_34221388
Schatje
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_34221528

loves
Op 09-11-2006 23:08 schreef Chriz2k
Jij bent te sexii voor Fok :{w.
pi_34222255
In de meeste ontwerpen van de beroemde modewerpers zou ik niet graag willen rondlopen. Naar mijn mening loop je gewoon voor lul in deze ontwerpen. De modeontwerpers hebben hun creativiteit gebruikt, maar daar is dan ook wel zo ongeveer alles mee gezegd. Ik verbaas me er wel over dat er mensen zijn die veel geld willen neertellen voor lelijke en belachelijke kleding. Persoonlijk gooi ik het geld dan nog liever letterlijk in het water.
pi_34223734
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 22:33 schreef Jett het volgende:
[afbeelding]

loves
Eensch, deze combi mogen ze bij mij morgen nog langsbrengen. Ook meteen de enige van allemaal die me iets aanspreekt. Het lijkt wel alsof in de meeste kleren de mannen hun mannelijkheid verliezen
pi_34223887
quote:
[afbeelding]

loves
Dat is echt het mooiste ja!
Wil je een "normaal" icon uitzoeken? Tevens is je ondertitel gewijzigd. Dat was natuurlijk helemaal geweldig wat je erin had gezet.
Ik heb tubgirl gepost en ben niet gebanned.
pi_34230003
erggg coole creaties zijn er bij! als ik toch eens geld over had voor zulke grappen

gelukkig kun je bij de h&m etc. vaak wel outfits nabootsen

persoonlijke fvo: die kerel met zn witte broek (roberto cavalli)
pi_34230464
quote:
[afbeelding]

loves
Dit ziet er inderdaad goed uit, minder over the top, en lekker casual. Houd ik wel van Jammer van die enorme bril bij zijn schattige, snoezelige hoofdje, hij verzuipt een beetje. Die broek is echt heerlijk! het giletje had niet gehoeven...
Verder vind ik die kerel met de witte broek er ook goed uit zien, niet te druk, lekker simpel en gewoon lekker juist, maar het had idd ook een seizoen eerder mogen komen. Wat zitten er veel foute outfits bij
  donderdag 19 januari 2006 @ 09:51:04 #38
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_34231902
Die militaire Waterloo jasjes van Dolce & Gabbana...

Zul je zien dat iedereen het draagt of een H&M model ervan.
The Internets, I needs it..
pi_34232535
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 21:15 schreef schatje het volgende:

Afschuwelijk hè? Ze moeten dat logo gebeuren voortaan ook gewoon achterwege laten. Ik kan die letters inmiddels niet meer zien. Zo fout vind ik het .
Heb je de riemen en de broeken van de zomercollectie nog niet gezien zeker?

Eerste spring collecties ook, allemaal D&G buckles en zelfs op de broeken zit nu een ijzeren D&G logo aan de kont... zucht.
_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
pi_34232549
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 09:51 schreef Dr_Crouton het volgende:

Die vind ik dus weer wel vet
pi_34232557
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 09:51 schreef Dr_Crouton het volgende:

De zoveelste variant op die cavallerie jasjes waar veel mensen mee lopen. Veel goudkleurige knopen etc.
pi_34232561
quote:
[afbeelding]

loves
Inderdaad,
pi_34233614
Prada jeweettoch !

Fingerspitzgefühl
  donderdag 19 januari 2006 @ 13:33:26 #44
6290 Dr_Crouton
pi_34238618
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 10:18 schreef Thermo het volgende:

[..]

Die vind ik dus weer wel vet
Moet je een bakkebaard aan laten groeien. Past dan helemaal bij het plaatje.
pi_34241957
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 10:57 schreef ForumGek het volgende:
Prada jeweettoch !

[afbeelding]

Prada had zich de moeite van het design kunnen besparen door gewoon de eerste de beste H&M binnen te stappen voor een simpel hemd van 15 euro. Ik vind dit zo slecht, tailleer de onderkant dan tenminste nog even goed, als het zonodig uit de broek moet.
pi_34243416
Veel lange jassen en velours materialen gebruikt ook! Zitten leuke dingen tussen!
  donderdag 19 januari 2006 @ 16:20:09 #47
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_34244664
Enige dude die er niet helemaal compleet gay uitzag was die Aziaat en die had zelfs een leren broek aan.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_34247370
quote:
[afbeelding]

loves
dees wel stylish

en kweetniet hoor..maar ze proberen toch weer die smalle lelijke pijpen ons aan te smeren alleen niemand koopt het nog /nooit
  donderdag 19 januari 2006 @ 18:54:49 #49
42151 LuQas
Dum spiro spero
pi_34249639
Costume National Ook deze collectie (op de laatste na) is weer zooooo mooi....

Verder heb ik ook altijd wel een zwak voor Alexander McQueen... is bijna kunst.
Afrika Paprika
  donderdag 19 januari 2006 @ 18:56:47 #50
42151 LuQas
Dum spiro spero
pi_34249719
vind ik het mooiste.
Afrika Paprika
pi_34250744
D&G autumn/winter 2006-7 2006 men's

meer

Valentino autumn/winter 2006-7 2006 men's

meer
  donderdag 19 januari 2006 @ 19:42:43 #52
42151 LuQas
Dum spiro spero
pi_34251544
Heerlijk inhaken op de Brokeback Mountain-hype die ene foto!
Afrika Paprika
pi_34252106

De Inspector Gadget look ?
Ik ben een God in 't diepst van mijn gedachten...
pi_34252666
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 19:22 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
Birkenstocks
pi_34253834
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 20:11 schreef Casparovvv het volgende:

[..]

Birkenstocks
Birkenstocks is tegenwoordig heel hip hoor .
pi_34254105
Ja, inderdaad! Ik vind die tassen zo cool
pi_34255702
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 20:43 schreef schatje het volgende:

[..]

Birkenstocks is tegenwoordig heel hip hoor .
Hip of niet, een kurken zool met een leren riempje vind ik lelijk.
pi_34256148
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 21:27 schreef Casparovvv het volgende:

[..]

Hip of niet, een kurken zool met een leren riempje vind ik lelijk.
Ik ook, doet me altijd denken aan die zusters in een verzorgingstehuis...
pi_34256472
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 19:22 schreef schatje het volgende:

[afbeelding] [afbeelding]

meer
D&G collectie ziet er weer goed uit!
pi_34256754
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 21:36 schreef wh00t het volgende:

[..]

Ik ook, doet me altijd denken aan die zusters in een verzorgingstehuis...
great minds think alike
pi_34269909
Domenico en Stefano samen met de modellen aan het einde van hun show in beeld:

Madonna zal er ook wel blij mee zijn.
pi_34269952
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 09:58 schreef schatje het volgende:
Domenico en Stefano samen met de modellen aan het einde van hun show in beeld:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Madonna zal er ook wel blij mee zijn.
Dat is waar, die gasten lachen zich volgens mij dood als ze haar weer in een of andere belachelijke outfit gehesen hebben, en ze daarmee vol vertrouwen op tv verschijnt
pi_34272776
Altijd weer word ik spontaan verliefd op de collectie van D&G. Ik hou gewoon van baggy broeken bij een jongen

* even de jas wegdenken *
zo goddelijk sexy, een baggy broek en een simpele witte longsleeve
Op 09-11-2006 23:08 schreef Chriz2k
Jij bent te sexii voor Fok :{w.
pi_34273206
Kun je beter de collectie van Girbaud eens bekijken Jett.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 12:26:05 #65
97108 J.A.N.A.
JustAnotherNicknameAgain
pi_34274057

There is no pleasure in having nothing to do; the fun is in having lots to do and not doing it.
pi_34274435
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 21:15 schreef schatje het volgende:
Idd... komt zo goedkoop over...
pi_34281923
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 11:46 schreef Jett het volgende:
Altijd weer word ik spontaan verliefd op de collectie van D&G. Ik hou gewoon van baggy broeken bij een jongen

[afbeelding]

* even de jas wegdenken *
zo goddelijk sexy, een baggy broek en een simpele witte longsleeve
Eensch, dat is zó schattig.
Alhoewel ik de ietwat strakkere broeken ook mooi vind, maar dan niet te strak, dat is zo gay.
Al met al ziet die collectie er wel goed uit.
pi_34283541
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 12:26 schreef J.A.N.A. het volgende:
[afbeelding]

Daar zal ook ongetwijfeld een H&M versie van komen. Sowieso dat spul van D&G / Dolce & Gabbana .
pi_34418466
Giorgio Armani autumn/winter 2006-7 2006 men's

meer

Ozwald Boateng autumn/winter 2006-7 2006 men's

meer

Miu Miu autumn/winter 2006-7 2006 men's

meer

Bottega Veneta autumn/winter 2006-7 2006 men's

meer

Vivienne Westwood autumn/winter 2006-7 2006 men's

meer
pi_34419706
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 17:21 schreef schatje het volgende:
Giorgio Armani autumn/winter 2006-7 2006 men's

meer

Mwah, saaie kleuren, niet?

Ozwald Boateng autumn/winter 2006-7 2006 men's

meer

Looking good
Miu Miu autumn/winter 2006-7 2006 men's

meer

Nooit geweten wat ik hier nou van moet vinden...
Bottega Veneta autumn/winter 2006-7 2006 men's

meer

meer

Uhm, hoort dit niet ergens anders? Wat lelijk
  dinsdag 24 januari 2006 @ 18:23:55 #71
97108 J.A.N.A.
JustAnotherNicknameAgain
pi_34420571
Wanneer dringt het nu eens door dat mannen geen rok willen dragen
There is no pleasure in having nothing to do; the fun is in having lots to do and not doing it.
pi_34421149
D&G, alweer
pi_34939573
quote:
Lekkere jassen en gezellige truien in Parijs

Klaar voor de winter

PARIJS – Het licht gaat uit. Rookmachines maken oorverdovend sissend geluid, schijnwerpers draaien wild in het rond om vervolgens op een man met een mouwloos shirtje, spijkerbroek en lange haren die bijeen worden gehouden door een hoofddoekje stil te blijven staan: John Galliano. Steviger dan een seizoen geleden, loopt hij na afloop van zijn show begeleid door twee bodyguards de catwalk over om het applaus in ontvangst te nemen. Hij wordt toegejuicht alsof hij de ster van de avond is. En daar geniet hij van.

Op de uitnodiging voor zijn mannenmodeshow staan drie prenten. Op een ervan de ijdele Galliano geportretteerd als koning liggend op een bed met een spiegel in zijn hand. "Spiegeltje spiegeltje in mijn hand, wie is de meest modieuze van het land?" lees je in het wolkje erboven.
We zijn vroeg. Modellen lopen in en uit en verhullen al iets van wat ze tijdens de show zullen laten zien. Piekerig lang haar en zwaar opgemaakte ogen. Later op de catwalk dragen ze witte shirts waarop de naam van de ontwerper is geschreven, gevolgd door Tshirts met zijn portret, pakken met enorme kragen en jassen met een vetersluiting. Galliano's man is een typische, die misschien het meest op de ontwerper zelf lijkt. Een buitenbeentje. Bij zijn vrouwenshows liet hij mensen uit het dagelijks leven meelopen. Dik dus, oud en jong, klein en groot. In zijn mannenshow liepen look-alikes van orthodox joodse mannen, schoorsteenvegers en circusartiesten mee.
Het is een schril contrast met de rustige show van de Belg Raf Simons. In een enorme ruimte lopen modellen in enorme jassen met grote kragen in antraciet, zwart en ecru als accent. Eronder truien, pantalons met smalle pijpen en glanzende puntschoenen of stevige laarzen met ritzen en een ronde neus.
Na afloop staat een stralende Raf temidden van hordes mensen die hem feliciteren met zijn collectie. "Tijd om naar Amsterdam te komen, zit er niet meer in. Ik zou nog altijd graag een nachtje op een woonboot willen slapen. Dat lijkt me zo speciaal. Nu ik ook voor Jil Sander ontwerp, heb ik amper vrije tijd. Maar dankzij Jil kan ik meer investeren in mijn eigen collectie."
Ook bij Vuitton ligt het accent op jassen. Ontwerper Marc Jacobs laat diverse variaties op de klassieke bomber zien. Zoals gemaakt van bont, een lange met een ceintuur en een kort jackje met een bontrandje aan de capuchon. Bijzonder is dat het oude Franse huis de beroemde LV-logotjes in een nieuwe vorm heeft gegoten. Niet meer zo schreeuwerig als voorheen, maar gestileerd en subtiel, soms zelfs ingebreid.
Net als jassen met enorme kragen zijn er in elke collectie truien te zien. Kris van Assche, de Belgische ontwerper die drie seizoenen geleden als het nieuwe, meest veelbelovende talent werd omschreven, heeft ze. En ook Sonia Rykiel, Paul Smith, Stephan Schneider en Raf Simons tonen truien met én zonder colletje.

Decor
Tijdens een modeweek zie je aaneensluitend gemiddeld tien shows op een dag. Na al het modegeweld is het heerlijk om de dag af te sluiten met de show van Dries van Noten. Want die maakt altijd indruk. Van de collectie tot het decor, dat al jarenlang wordt verzorgd door zijn vaste producent Etienne Russo. Vorige keer hing de zaal van École des Beaux Arts vol met vaandels en was er een strijkje met stemmige muziek. Nu hangen tientallen paraplu's ondersteboven aan het plafond en lopen modellen op de muziek van Roxy Musics Love is the Drug. Dus verwacht je een dandy, een sensueel type, een kloon van Brian Ferry maar dan met een moderne twist. Maar Dries heeft alle details weggesneden, waardoor een sterke basis overbleef. Goed zittende pakken, mooie broeken en prima jassen.
bron

Louis Vuitton autumn/winter 2006-7 2006 men's

meer

Ysl Rive Gauche autumn/winter 2006-7 2006 men's

meer

Ik vind de collectie van Ysl er goed uitzien .
pi_34958333

Die broeken zijn gewoon
pi_34959192

Mevrouw Prada haalt haar inspiratie bij Beauty and the Nerd vandaan? 't Is precies Richard!

Verder zie ik veel klassieke herenkleding, maar dan verkloot.
"The sunshine bores the daylights outta me!"
  zaterdag 11 februari 2006 @ 02:59:46 #76
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_34960235
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 01:57 schreef W1ZZ het volgende:
[afbeelding]

Mevrouw Prada haalt haar inspiratie bij Beauty and the Nerd vandaan? 't Is precies Richard!
Hehehe..inderdaad!
The truth is relative, pick one that works!
pi_34967513
replay???
pi_34971931
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 14:48 schreef obl het volgende:
replay???
dat is geen mode
  zaterdag 11 februari 2006 @ 18:22:29 #79
88849 Extend
Nee vast niet...
pi_34973873

Deze man is heel verdrietig!

Vind ik dan wel weer mooi.
pi_36325145
veel plaatjes zeg
  vrijdag 24 maart 2006 @ 12:57:59 #81
88849 Extend
Nee vast niet...
pi_36325430
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 12:49 schreef Lu_uK het volgende:
veel plaatjes zeg
Scherp.
pi_36327148
De meeste kleren uit dit topic zou ik echt nooit aandoen!
Alleen de baggy broeken van D&G zien er wel vet uit!

[ Bericht 53% gewijzigd door Mylene op 24-03-2006 14:21:29 ]
Koning.
pi_36327195
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 13:51 schreef tha_dark het volgende:

[..]

De meeste kleren uit dit topic zou ik echt nooit aandoen!
Alleen de baggy broeken van D&G zien er wel vet uit!
Dat is heel vaak zo met kleding die op modeshows te zien is. Vaak worden dan minder uitbundige versies ervan gemaakt voor de goedkopere lijnen van die merken of gekopieerd door de H&M.

[ Bericht 8% gewijzigd door Mylene op 24-03-2006 14:21:44 ]
pi_36328220
-edit: geneuzel verwijderd
pi_36328223
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 18:22 schreef Extend het volgende:
[afbeelding]

Deze man is heel verdrietig!

[afbeelding]

Vind ik dan wel weer mooi.
Het ziet er leuk uit, maar ik zou het nooit aantrekken
Net zoiets als bowlingschoenen bijvoorbeeld...
  vrijdag 24 maart 2006 @ 15:09:59 #86
6290 Dr_Crouton
pi_36329745
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 18:22 schreef Extend het volgende:
OMFG, William Walace has risen from the dead!
  vrijdag 24 maart 2006 @ 19:03:50 #87
101884 PeRi
Allons-y!
pi_36336588
Mwah niet echt iets bijzonders vind ik, het oogt allemaal zo vrouwelijk. En dat wil ik dus absoluut niet zien bij een man.
Whatever I want.
pi_36336683
Die mannetjes hebben ook allemaal een rare houding...

pi_36354099
pagina 1 ziet er allemaal wel leuk uit, pagina 2 daar in tegen eigenlijk allemaal niet.

Maar buiten wat wel en niet leuk is, ik zie me zelf hier echt nooit in lopen (buiten dat ik het geld niet heb om hier iets van te kopen). Verkopen ze die dingen ook in grotere maten of niet?
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_36354383
Het is blijkbaar in de winter van 2006-2007 de mode om openlijk en schaamteloos de overdreven nicht uit te hangen en achter je rug om uitgelachen te worden omdat je er uit ziet als een transsexuele zeeman wiens sterretje zojuist in een steegje te grazen is genomen door drie dobermans en een autistische dwerg met zwemmerseczeem. Ik hoop alleen dat het niet al te prijzig gaat worden.
pi_36354890
Ik geloof dat roze weer een modekleur is, evenals wit. Lichte kleuren dus. Bovendien zie je veel tropisch gedoe enzo. Bij de Bijenkorf hebben de Ralph Lauren polo's allemaal zo'n soort Safari-streep.

Niet dat het mij wat uitmaakt want ik volg de mode niet zo
You don't need a weather man
To know which way the wind blows
  zaterdag 25 maart 2006 @ 15:40:19 #92
111433 Sud
Neverending
pi_36355728
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 14:49 schreef Croupouque het volgende:
Het is blijkbaar in de winter van 2006-2007 de mode om openlijk en schaamteloos de overdreven nicht uit te hangen en achter je rug om uitgelachen te worden omdat je er uit ziet als een transsexuele zeeman wiens sterretje zojuist in een steegje te grazen is genomen door drie dobermans en een autistische dwerg met zwemmerseczeem. Ik hoop alleen dat het niet al te prijzig gaat worden.
pi_42083038
D&G is eigenlijk het enigste wat me bevalt in dit hele topic.
pi_42083359
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 18:56 schreef LuQas het volgende:
[afbeelding] vind ik het mooiste.
Die spillenbenen
pi_42083786
rib broeken !
pi_42084591

wtf. Paardrijhelm?
pi_42092126

die zijn wel ok

[ Bericht 5% gewijzigd door fr0x op 24-09-2006 15:33:26 ]
peace, nd suck a !@$%
pi_42093887
Wat enorm gay allemaal.
De paarden vuisteraar, LAL!
  zondag 24 september 2006 @ 16:31:14 #99
147587 De_Postbode
Ik ben overrated
pi_42094293
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 17:21 schreef schatje het volgende:

LURCH-INVASIE!!!11!
Wtf.....is.....dit..?

...dat mensen hier hun brood mee kunnen verdienen... Modeontwerpers zijn voor kleding wat moderne kunstenaars zijn voor kunst. Sowieso, mode.
Ta mère bien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')