Neil Barrett autumn/winter 2006-7 2006 men's![]()
Leuke mouwen heeft die jas. De das is nogal suf bij deze combinatie. Een casual broek met een das lijkt nergens op.
![]()
Leuke jas. Jammer dat de kerel als een nicht loopt. Door zijn uitstraling lijkt komt de jas niet helemaal uit de verf.
![]()
Stoere jas. Ik zie niet goed wat hij eronder heeft, maar lijkt me wel ok. Broek is ook wel goed.
![]()
Lelijke jas en gekke sjaal rond zijn middel. Goede broek.
![]()
Deze kerel is niet stoer genoeg voor zijn kleding. Jas is niet mijn smaak. En het vestje is lelijk.
![]()
Erg rommelige kleding aan het bovenlichaam. Als je deze man op straat zou zien, zou je hem direct van wansmaak betichten.
![]()
Verschrikkelijk lelijke pasvorm van de broek. De sjaal werkt daarom niet. Het witte shirt is gewoon oersaai.
![]()
Deze jas was al eerder te zien. Hij is eigenlijk toch niet zo mooi. Zou eigenlijk wat meer getailleerd moeten zijn denk ik.
Burberry Prorsum autumn/winter 2006-7 2006 men's![]()
Prima jas, maar op zich niet spectaculair. Lelijke broek, wat is er met het kruis aan de hand?! De tas is wel ok.
![]()
Mooie schoenen. Met zijn grijze jas en doodse uitstraling ziet deze meneer eruit als een nerd die erom vraagt om hard in elkaar geslagen te worden.
![]()
Wat een slordige jas, waait alle kanten op denk ik. Broek heeft een matige pasvorm en is bovendien te lang bij de enkels.
![]()
Van dit soort jasjes hou ik wel. Jammer van de rare kleurcombinatie met de broek. Geweldige schoenen.
![]()
De broek is goed. De schoenen lijken ok. De bodywarmer is simpelweg lelijk op het shirt.
![]()
Deze jas is gemaakt voor iemand die drie maten dikker is.
![]()
Deze jas is tenminste enigzins getailleerd. Kan nog beter, aan de kreukels die de riem veroorzaakt te zien.
![]()
De beste man lijkt zichzelf ook af te vragen waar hij aan begonnen is.
Roberto Cavalli autumn/winter 2006-7 2006 men's![]()
Deze outfit past perfect bij mensen die hun haar nooit wassen.
![]()
Lekker zomers zo'n witte broek!
![]()
Perfect voor de winter deze collectie ja.
![]()
Deze outfit heb ik laatst ook gekocht bij de C&A.
![]()
Dit ziet er tenminste interessant uit. Jammer van de te lange broek.
![]()
Gave jas.
![]()
Aardigjes.
![]()
Het model is te lang en de smal.