quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:33 schreef Bluezz het volgende:
Ik wil even iets serieus voorstellen hier in de SC van HBB.
Zullen we de energie van het zwaaien, kussen, kleffen en elkaar vertellen welk maandverband we nu weer gekocht hebben omzetten in korte streamverslagen?
Want die liggen echt op hun gat.
En dat is doodzonde.
Bedankt voor de medewerking allemaal
Slaap lekker, pareltjequote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:31 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Was er nog wel, ik ga nooit weg zonder te groetenen dat ga nu dan ook doen
want ik gaslaap lekker allemaal en tot morgen
![]()
![]()
![]()
Tot morgen, FBquote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:36 schreef Foreverblue het volgende:
Ik ga iedereen hier een welterusten wensen alvast... Tot morgen weer![]()
Dank jequote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
* Stereotomy doet wat labello op
Kusje?
Slaap lekker FBquote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:36 schreef Foreverblue het volgende:
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:36 schreef Foreverblue het volgende:
Ik ben er nog even lees dat net,quote:
knuffelen en kussen mag echt nog wel hoor... maar een tikkie meer on-topic is wenselijkquote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:38 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ik ben er nog even lees dat net,![]()
we mogen niet meer kussen knuffelen alleen serieus zijn terwijl we zo hecht zijn![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:33 schreef Bluezz het volgende:
Ik wil even iets serieus voorstellen hier in de SC van HBB.
Zullen we de energie van het zwaaien, kussen, kleffen en elkaar vertellen welk maandverband we nu weer gekocht hebben omzetten in korte streamverslagen?
Want die liggen echt op hun gat.
En dat is doodzonde.
Bedankt voor de medewerking allemaal
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:38 schreef teamlead het volgende:
[..]
knuffelen en kussen mag echt nog wel hoor... maar een tikkie meer on-topic is wenselijk
quote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:39 schreef golfer het volgende:
Overigens ben ik het wel een beetje eens met mijn vrouwtje haar post:
[..]
Daardoor gaat nu iedereen naar bedquote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:40 schreef SuperMOM het volgende:
GVD hebben we het over incest en moet Gert zijn zender checken??????????
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:40 schreef SuperMOM het volgende:
GVD hebben we het over incest en moet Gert zijn zender checken??????????
Spreek voor jezelfquote:
Ik daag graag modjes uitquote:
Ik ga helemaal nog niet slapen hoorquote:
Ik wou wat zeggen maja dan wordt ik misschien, geband en dat wil ik nietquote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:38 schreef teamlead het volgende:
[..]
knuffelen en kussen mag echt nog wel hoor... maar een tikkie meer on-topic is wenselijk
Jij bent bevooroordeeldquote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar het is koud en alleen daarquote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:39 schreef golfer het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:42 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ik wou wat zeggen maja dan wordt ik misschien, geband en dat wil ik niet![]()
dus hou ik gewoon maar mijn mondvoor hoe lang ??? don't know
ik zeg altijd maar zo gezelligheid kent geen tijd bye bye allemaal![]()
en tot ........................
Postte tijdens BB vaak genoeg in de streamverslagen, dit boeit me tot dusverre niet genoeg om fanatiek te treamen. Het enige waardoor ik nog kijk is het offtopic gezwam hier er tussendoor.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar van HBBquote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:41 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik ga helemaal nog niet slapen hoor![]()
Nou we zijn Te afhankelijk van bepaalde mensen geworden is me wel opgevallenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:42 schreef Morwen het volgende:
[..]
Maar het is koud en alleen daar![]()
En het wordt altijd prima bijgehouden, dacht ikWaarvoor wederom dikke complimenten
![]()
![]()
![]()
Toch niet normaal? Viool begint over die Jolanda P? uit Ede/Epe?? En Gert wil er net op in haken en opeens: Gert zender checken! Gert zender checken!!!quote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:43 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Postte tijdens BB vaak genoeg in de streamverslagen, dit boeit me tot dusverre niet genoeg om fanatiek te treamen. Het enige waardoor ik nog kijk is het offtopic gezwam hier er tussendoor.![]()
Waarom je mond houden, zeg gewoon wat je denktquote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:42 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ik wou wat zeggen maja dan wordt ik misschien, geband en dat wil ik niet![]()
dus hou ik gewoon maar mijn mondvoor hoe lang ??? don't know
ik zeg altijd maar zo gezelligheid kent geen tijd bye bye allemaal![]()
en tot ........................
Er gebeurd geen holquote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:45 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
wat Bluezz bedoelt (denk ik) is dat we door alle off-topic dingetjes soms vergeten ook te vermelden wat er daadwerkelijk in het hotel gebeurd.... Als we dat er nu ook nog bij doen, is het helemaal top
Moest dat even kwijt Team is niet tegen jou gericht hoor, echt niet,quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:43 schreef teamlead het volgende:
[..]
maar....maar....maar...modjes kunnen helegaar niemand bannen.....
![]()
nee, maar als er iets gebeurd moeten we dat wel ff vermelden natuurlijkquote:
moet je in sv melden hequote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:45 schreef teamlead het volgende:
hey.. Bart zingt Boudewijn de Groot
Ik denk dat je het als newbie kut-mod wel een beetje begrijpt.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:45 schreef teamlead het volgende:
![]()
wat Bluezz bedoelt (denk ik) is dat we door alle off-topic dingetjes soms vergeten ook te vermelden wat er daadwerkelijk in het hotel gebeurd.... Als we dat er nu ook nog bij doen, is het helemaal top
Mailtje naar de hoteliersquote:Heej Bart kom eens een keer op fok. We mogen jou het meeste van alle hoteliers en zouden graag zien dat je op fok eens wat laat horen. Aangezien jullie internet hebben moet dit lukken
.
Ook heb ik zitten denken aan een meet voor fokkers in het hotel. Kun jij een indicatie geven wat de kosten zijn ? We denken aan alleen hapjes en drankjes of eventueel een diner. Meer als 50,- euro pp wordt te duur. Ik weet ook niet met hoevelen we dan zouden komen. Dat kan 10 maar ook 40 man zij.
Groetjes en succes van fokJij bent de beste momenteel
.
Dat doen we toch alquote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:47 schreef teamlead het volgende:
[..]
nee, maar als er iets gebeurd moeten we dat wel ff vermelden natuurlijk![]()
Hmmm, dat klinkt best vunzigquote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:47 schreef teamlead het volgende:
Daar zit je dan achter de camera met je goeie gedrag een beetje met de joystick te spelen
melke? jij hier?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:48 schreef melke het volgende:
haha grappig die Bart
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:49 schreef melke het volgende:
[..]
Doka waar was je nou? Bij Morwen op de kamer zeker he?
Ik ga nu slapenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:45 schreef Morwen het volgende:
[..]
Waarom je mond houden, zeg gewoon wat je denkt![]()
Maar goed, als je moet gaan dan moet dat![]()
![]()
quote:
Truste Pareltjequote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:49 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ik ga nu slapenmaar ben niet van plan om voorgoed te gaan hoor,
tot morgen![]()
![]()
Gelezen, maar knurft, je spreekt wel namens jezelf en niet namens ons.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:50 schreef DaMook het volgende:
Lezen we de vorige pagina ook even allemaal helemaaldus vooral mijn vorige post
Die mail heb ik dus net gestuurd via de talpa site naar de hoteliers
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:50 schreef SuperMOM het volgende:
Jammer dat er hier gehamerd wordt over on topic terwijl we dit meestal doen, over de bewoners, sorry hoteliers..... te kletsen... als ik tijd heb, het bij kan houden en het interressant is probeer ik te tikken in de streamverslagen maar houd er niet van als het verplicht wordt gesteld zodat we de SC lopende kunnen houden.
ONTOPIC: Bart is aan het kletsen met de camera's, we kennen elkaar nu al zo lang, ik ben de mystery guest...... bla bla... ONTOPIC
Ach een beetje slijmen komt de kosten ten goedequote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Gelezen, maar knurft, je spreekt wel namens jezelf en niet namens ons.
welke stream?>quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:53 schreef melke het volgende:
Kelly maakt zich zorgen over het internet... Vind ik zielig..
Ik heb al die tijd gewoon beeld ervanquote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:53 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
en steentjes gaan los en streams weg
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:54 schreef teamlead het volgende:Bart sabboteert in zijn eentje het hele programma...
17 januari Bart.. onthoudt deze datum
Dat vrees ik ook jaquote:
Dit willen we zienquote:
Nu weer keuken streams, en dan nog vragen mensen zich af waarom Bartquote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:55 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik heb al die tijd gewoon beeld ervanalleen Bart;s geluid was ff pleitte
![]()
Geloof je het zelfquote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:56 schreef teamlead het volgende:
Tenzij Hummie opeens gevoel voor humor heeft natuurlijk
Welnee, Bart is goed voor kijkcijfersquote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:59 schreef DaMook het volgende:
Dat BB er nog niets van zegt zegIk had verwacht dat ie al lang op zijn vingers getikt zou zijn
Neeee dit is leukquote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:59 schreef melke het volgende:
Bart denk ook stoer te doen zeg.. Nu is het wel leuk geweest hoor
Hou es op,Bart doet wat hij heeft gezegd. (klaar)quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:59 schreef melke het volgende:
Bart denk ook stoer te doen zeg.. Nu is het wel leuk geweest hoor
Dat vind ik ookquote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:59 schreef doka het volgende:
[..]
Welnee, Bart is goed voor kijkcijfers
Ze vinden het nog leuk ookquote:
Je bent 4 p[osts te laatquote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:02 schreef teamlead het volgende:Bart.. het is niet de bedoeling dat je de camera's sabboteert
En jij bent helemaal te laatquote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:03 schreef MissHobje het volgende:
Bart: het is niet de bedoeling dat je de camera;s saboteert, zou je daarmee op willen houden..
De reden dat je in het hotel zit, is een andere dat toen het geval wasalsdus HBB voice..
Echt niet.. niemand heeft dat ff mee getypt helemaal ...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:03 schreef DaMook het volgende:
[..]
En jij bent helemaal te laat
Kom eens naar mijn kamer jij
Iddquote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:05 schreef teamlead het volgende:
hehe.. eindelijk actie daarNu nog een goeie rel en HBB kan niet meer stuk
Het blijft een Topper he, geweldigquote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:04 schreef Morwen het volgende:
En Bart schroeft de boel weer braaf vast![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:06 schreef melke het volgende:
Bart mens, ga internetten! Doe ik ook als ik me verveel
ZIe het lol er even van in johquote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:06 schreef melke het volgende:
Hodver en ik hoopte nog wel om jou weer lekker naast me te hebbenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:05 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Echt niet.. niemand heeft dat ff mee getypt helemaal ...
Je slaapt maar ff alleen vanacht
Ja iddquote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:06 schreef melke het volgende:
Dan snap je de LOL van Bart niet en ken je hem niet want dit wat zo Typisch Bart, en nu weer onbetaalbaarquote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:06 schreef melke het volgende:
Jij ontwricht een half forum als je je verveeltquote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:06 schreef melke het volgende:
Daredevilquote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:06 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Het blijft een Topper he, geweldig![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Precies, het is en blijft geweldigquote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:08 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Dan snap je de LOL van Bart niet en ken je hem niet want dit wat zo Typisch Bart, en nu weer onbetaalbaar![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jij ontwricht een half forum als je je verveelt![]()
Nee ken die hele kerel ook nietquote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:08 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Dan snap je de LOL van Bart niet en ken je hem niet want dit wat zo Typisch Bart, en nu weer onbetaalbaar![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:10 schreef SuperMOM het volgende:
Zo, we hebben onze plicht weer gedaan en alle ontwikkelingen ook in de Streamverslagen gezet![]()
Ach, ben jij er ook nog?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jij ontwricht een half forum als je je verveelt![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:10 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hebben we weer goed gedaan
![]()
Mogen we nu weer normaal doen dan?
Heb je BB1 nooit gezien danquote:
Yep, hij was toen al al constant met de camera's aan het spelen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:11 schreef melke het volgende:
[..]
Jawel, af en toe, hij had gewonnen he
de rest van die kerels ken je ook niet, maar Bart heeft wel een BB gewonnen met zijn spelen met de cams en het blijft leukquote:
Hoe ben jij hier ooit mod geworden als je niet snapt hoe dit subforum in elkaar zitquote:
naaktfoto's sturen naar de juiste mensenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:13 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hoe ben jij hier ooit mod geworden als je niet snapt hoe dit subforum in elkaar zit
Nou, dat zit zo. Dat heeft fliugel vanmiddag al uitgelegd. Dat is heeeeel democratisch gegaanquote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:13 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hoe ben jij hier ooit mod geworden als je niet snapt hoe dit subforum in elkaar zit
Toen had ik nog geen internet en keek ik BB ook niet. BB5 ben ik eigenlijk pas echt gaan volgen..quote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:13 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Yep, hij was toen al al constant met de camera's aan het spelen.![]()
Heerlijk was ie toen om naar te kijken. Lekker eigenwijs![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:12 schreef MissHobje het volgende:
Ohh lekker flauw geluid uit enzo van dat onderonsje![]()
Mare![]()
[afbeelding] wel slechte kwaliteit
Ja dat snap ikquote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:14 schreef teamlead het volgende:
[..]
naaktfoto's sturen naar de juiste mensen
Sletquote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:14 schreef teamlead het volgende:
[..]
naaktfoto's sturen naar de juiste mensen
Beter laat dan nooitquote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:14 schreef melke het volgende:
[..]
Toen had ik nog geen internet en keek ik BB ook niet. BB5 ben ik eigenlijk pas echt gaan volgen..![]()
Nee jijquote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:15 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja dat snap ikDat moeten alle mods
Maar hadden ze je dan niet beter op onz kunnen plaatsaen
Ik heb ook MSNquote:
mijn msn staat in mijn profiel...leef je uitquote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:18 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik heb ook MSN![]()
Kan er niet wat aan dat geluid gedaan worden[/ontopic]
Vast niet hoor. Een van de weinige programma's die redelijk goed scoorde bij Talpa. Zal er vast nog wel 1 komen hoor. Heb er het volste vertrouwen in iigquote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:17 schreef melke het volgende:
[..]
Je zal zien dat dit de laatste was..![]()
Ze zei eerder tegen Gert dat ze zich zorgen maakt over wat er op het internet over haar gezegd wordquote:
MSN?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:18 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik heb ook MSN![]()
Ja idd waarschijnlijk waren het klote foto's anders hadden ze je wel een beter subforum gegevenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:17 schreef teamlead het volgende:
[..]
tis duidelijk dat jij ze niet gezien hebt
![]()
Ze hebben wel voor 2 BB getekend heb ik gelezen. Ik hoop in ieder geval dat er nog een 6de deel komt! Het huis staat er toch alquote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:18 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Vast niet hoor. Een van de weinige programma's die redelijk goed scoorde bij Talpa. Zal er vast nog wel 1 komen hoor. Heb er het volste vertrouwen in iig![]()
Ja idd, geluid is kutquote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:18 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik heb ook MSN![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:19 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja idd waarschijnlijk waren het klote foto's anders hadden ze je wel een beter subforum gegeven
Ik hoop met je mee iigquote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:19 schreef melke het volgende:
[..]
Ze hebben wel voor 2 BB getekend heb ik gelezen. Ik hoop in ieder geval dat er nog een 6de deel komt! Het huis staat er toch al
En vul je msn dan ook in op je prfielquote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:18 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik heb ook MSN![]()
Weg gepromoveerd met een ban eraan vast misschienquote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:20 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
![]()
als ik duidelijkere pics stuur word ik misschien gepromoveerd
Ik ook niet. Is er nog iets wel goed geregeld daarquote:
Zat je nu nog maar op ircquote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:19 schreef MissHobje het volgende:
Hij vertelt nu over BB1 .. iets met die tuin kan het niet helemaal volgen,..staat bloody hard hier.. dus als het geluid zo wel ineens werkt dan schrik ik me kapot
Viola zit steeds interessant om af en toe iets in het engels te zeggen
Yeah rightquote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:20 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
![]()
als ik duidelijkere pics stuur word ik misschien gepromoveerd
Ja maar je post het juist daar en dat is goehoedquote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:01 schreef Morwen het volgende:
Whehehehe, ik voel me net Dick Bruna in het streamverslagentopic![]()
Daarom ging het ff uitquote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:22 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zat je nu nog maar op ircDan had je gemerkt wat ik hoor als je mij roept op rc tijdnes bb
dat hebben een stelletje FA's me beloofd hoorquote:
Jij komt gewoon hierheen met je haremquote:
Of voeg mij toe op msnquote:
iemand de kijkcijfers al gezien van afgelopen zaterdag???quote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:19 schreef melke het volgende:
[..]
Ze hebben wel voor 2 BB getekend heb ik gelezen. Ik hoop in ieder geval dat er nog een 6de deel komt! Het huis staat er toch al
OOh ik ookquote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:18 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik heb ook MSN![]()
ja kunst... toen stonden ze tegenover Idols geprogrammeerd met hun kick-off...slechte timing van zequote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:24 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
iemand de kijkcijfers al gezien van afgelopen zaterdag???![]()
Wel zo prettig ja, zonder peuk de deur uit moeten 's morgens is helemaal een rampquote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:24 schreef DaMook het volgende:
Ow ik heb btw nog 2,5 peukenDus ik ben zo slapen
Wil er minstens een overhouden voor morgenvroeg
En dat geloof jequote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:23 schreef teamlead het volgende:
[..]
dat hebben een stelletje FA's me beloofd hoor
Is dat fiool... ik hoor het ook... klapper klapper...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:24 schreef MissHobje het volgende:
[..]
OOh ik ook![]()
* Viola wandelt beetje heen en weer op d'r slippers...... slof slof slof
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:25 schreef DaMook het volgende:
[..]
En dat geloof jeIk heb enkele FA's in mijn zak en beloof je nu al dat je dat niet lukt
nu alquote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Is dat fiool... ik hoor het ook... klapper klapper...
weet je wat, ik ga ook maar gewoon
Thanx, maar ik typ met 2 vingers en ik ben er waardeloos in. Blind typen.....quote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja maar je post het juist daar en dat is goehoed![]()
Dat dacht ik wel jaquote:
Iddquote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:25 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Wel zo prettig ja, zonder peuk de deur uit moeten 's morgens is helemaal een ramp![]()
nikky en Dagonet iigquote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:26 schreef teamlead het volgende:
[..]laat mij dat nu ff geloven zeg...
slaap lekker lieverdquote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:26 schreef Snaptnix het volgende:
Ik duik nu ook m'n bed in. Het was een geweldige avond. Slaap lekker alvast voor degenen die (zo) gaan slapen en nog veel plezier voor de rest van het spul.
Tot morgen maar weer![]()
Dat is hetquote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:26 schreef Morwen het volgende:
[..]
Thanx, maar ik typ met 2 vingers en ik ben er waardeloos in. Blind typen.....Kan ik niet, vandaar mijn waardering voor mensen die het wel kunnen
![]()
![]()
Maar als ik eraan denk, dan zal ik het proberen.........deal![]()
jaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:27 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
ik heb nog peuken zat en of iemand de kijk cijfers heeft gezien??
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:25 schreef DaMook het volgende:
[..]
En dat geloof jeIk heb enkele FA's in mijn zak en beloof je nu al dat je dat niet lukt
Ik meen het hoorquote:
Wat heb je hem gemaild dan?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:29 schreef DaMook het volgende:
Ik ga slapenIk hoop morgen een mail van bart te hebben
![]()
Heej Bart kom eens een keer op fok . We mogen jou het meeste van alle hoteliers en zouden graag zien dat je op fok eens wat laat horen. Aangezien jullie internet hebben moet dit lukken .quote:
ach.. dat zegt niet zoveel.. de kickoff van BB5 was ook niet echt geweldig toch? En om HBB te programmeren tegenovern Idols was natuurlijk ook niet al te snuggerquote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:29 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
2 ton aan mensen die zaterdag afhaakten![]()
Ok okquote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:31 schreef DaMook het volgende:
Tot morgen allemaal![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hobjeen andere vrouwen
![]()
Het is fucking half vier, zegt Vioolquote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:31 schreef DaMook het volgende:
Tot morgen allemaal![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hobjeen andere vrouwen
![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Heej Bart kom eens een keer op fok . We mogen jou het meeste van alle hoteliers en zouden graag zien dat je op fok eens wat laat horen. Aangezien jullie internet hebben moet dit lukken .
Ook heb ik zitten denken aan een meet voor fokkers in het hotel. Kun jij een indicatie geven wat de kosten zijn ? We denken aan alleen hapjes en drankjes of eventueel een diner . Meer als 50,- euro pp wordt te duur. Ik weet ook niet met hoevelen we dan zouden komen. Dat kan 10 maar ook 40 man zij.
Groetjes en succes van fok Jij bent de beste momenteel .
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:31 schreef DaMook het volgende:
Tot morgen allemaal![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hobjeen andere vrouwen
![]()
Van DaMook ;0quote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:33 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ben het wel helemaal met je eens maar er staat fok in, die komt niet door de censuur
![]()
Tot morgen in deel: 150quote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:34 schreef teamlead het volgende:
Het is fucking half vier... Ik ga pitten
dat ik het ooit nog met viool eens zou zijn zeg....tot morgen (en ontopic blijven he
)
Wer zullen zienquote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:33 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ben het wel helemaal met je eens maar er staat fok in, die komt niet door de censuur
![]()
doe jij es gwoon leuk bij ons blijven hier en niet alleen maar aan je eigen tipi denkenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:31 schreef Stereotomy het volgende:
De Vliegende Panters - Lekker Reppe
OWquote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:34 schreef teamlead het volgende:
dat ik het ooit nog met viool eens zou zijn zeg....tot morgen (en ontopic blijven he
)
Heh heh, eindelijkquote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:34 schreef teamlead het volgende:
)
Ik ben Pringles Salt & Vinegar aan het eten met HP Saucequote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:35 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
doe jij es gwoon leuk bij ons blijven hier en niet alleen maar aan je eigen tipi denken![]()
als ze daar in de regie fok zien gaan alle allarmbelletjes rinkelen hoorquote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:34 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wer zullen zienIk heb meet en geld genoemd
Zou toch moeten lukken dan
drom moet je delen, en je nooit meer afvragen wrom engelsen zo zuur kijkenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik ben Pringles Salt & Vinegar aan het eten met HP Sauce![]()
Wordt wel een beetje erg zuur zo![]()
Ja zonde, alsof we zo erg zijnquote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:36 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
als ze daar in de regie fok zien gaan alle allarmbelletjes rinkelen hoor![]()
Ach we zien het welquote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:36 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
als ze daar in de regie fok zien gaan alle allarmbelletjes rinkelen hoor![]()
Ik doe aardig mijn bestquote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:38 schreef Morwen het volgende:
Godallemachtig, zelfs in HBB is het stil![]()
Viola is gewoon een zeikerd. Wist je dat nog niet?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:38 schreef MissHobje het volgende:
Nondeju wat kan Viola zeuren zeg!
Ohh ik ben misselijk... ohh mijn nek doet pijn.. ohh wat is het droog, oh wat ben ik moe..
Etc
Kelly wordt paranoiadie hoort een soort snurk ala geen snurk
whahhaa
Zijn die dan ook zo erg? Nee toch?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:40 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ach de mediawatjes zijn ook al genoemd![]()
Jazeker wel.. maar nu valt het ontzettend opquote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:39 schreef melke het volgende:
[..]
Viola is gewoon een zeikerd. Wist je dat nog niet?
Oud nieuwsquote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:39 schreef melke het volgende:
[..]
Viola is gewoon een zeikerd. Wist je dat nog niet?
Der valt niks te zien dus jaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:45 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
streams nog de moeite van het opstarten?
Harde wereld etc.. geloof ik waar ze op doelde.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:44 schreef melke het volgende:
Hoezo vind Kelly buiten zo vreselijk?
Hallo vriendinquote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:33 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
![]()
quote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:47 schreef melke het volgende:
Violaaaaaa: stel je voor dat een dikke papzak uit Limburg dat koopt! Pfffff wat heeft een provincie daar nou weer mee te maken!!!
Weet wel dat ze bang is voor de internetreactiesquote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:46 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Harde wereld etc.. geloof ik waar ze op doelde.
Ha, lekker gewerkt Henk?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:47 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Hallo vriendinen allemaal
![]()
(ik ben niet van de hele tijd zwaaien)
Heb je Bart gisternacht niet over Fok! gehoord dan, hetr was een grote reklame voor Fok!![]()
![]()
hee ouwe flotter en Yolandequote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:47 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Hallo vriendinen allemaal
![]()
(ik ben niet van de hele tijd zwaaien)
Heb je Bart gisternacht niet over Fok! gehoord dan, hetr was een grote reklame voor Fok!![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |