Ok okquote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:31 schreef DaMook het volgende:
Tot morgen allemaal![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hobjeen andere vrouwen
![]()
Het is fucking half vier, zegt Vioolquote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:31 schreef DaMook het volgende:
Tot morgen allemaal![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hobjeen andere vrouwen
![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Heej Bart kom eens een keer op fok . We mogen jou het meeste van alle hoteliers en zouden graag zien dat je op fok eens wat laat horen. Aangezien jullie internet hebben moet dit lukken .
Ook heb ik zitten denken aan een meet voor fokkers in het hotel. Kun jij een indicatie geven wat de kosten zijn ? We denken aan alleen hapjes en drankjes of eventueel een diner . Meer als 50,- euro pp wordt te duur. Ik weet ook niet met hoevelen we dan zouden komen. Dat kan 10 maar ook 40 man zij.
Groetjes en succes van fok Jij bent de beste momenteel .
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:31 schreef DaMook het volgende:
Tot morgen allemaal![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hobjeen andere vrouwen
![]()
Van DaMook ;0quote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:33 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ben het wel helemaal met je eens maar er staat fok in, die komt niet door de censuur
![]()
Tot morgen in deel: 150quote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:34 schreef teamlead het volgende:
Het is fucking half vier... Ik ga pitten
dat ik het ooit nog met viool eens zou zijn zeg....tot morgen (en ontopic blijven he
)
Wer zullen zienquote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:33 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ben het wel helemaal met je eens maar er staat fok in, die komt niet door de censuur
![]()
doe jij es gwoon leuk bij ons blijven hier en niet alleen maar aan je eigen tipi denkenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:31 schreef Stereotomy het volgende:
De Vliegende Panters - Lekker Reppe
OWquote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:34 schreef teamlead het volgende:
dat ik het ooit nog met viool eens zou zijn zeg....tot morgen (en ontopic blijven he
)
Heh heh, eindelijkquote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:34 schreef teamlead het volgende:
)
Ik ben Pringles Salt & Vinegar aan het eten met HP Saucequote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:35 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
doe jij es gwoon leuk bij ons blijven hier en niet alleen maar aan je eigen tipi denken![]()
als ze daar in de regie fok zien gaan alle allarmbelletjes rinkelen hoorquote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:34 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wer zullen zienIk heb meet en geld genoemd
Zou toch moeten lukken dan
drom moet je delen, en je nooit meer afvragen wrom engelsen zo zuur kijkenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik ben Pringles Salt & Vinegar aan het eten met HP Sauce![]()
Wordt wel een beetje erg zuur zo![]()
Ja zonde, alsof we zo erg zijnquote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:36 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
als ze daar in de regie fok zien gaan alle allarmbelletjes rinkelen hoor![]()
Ach we zien het welquote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:36 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
als ze daar in de regie fok zien gaan alle allarmbelletjes rinkelen hoor![]()
Ik doe aardig mijn bestquote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:38 schreef Morwen het volgende:
Godallemachtig, zelfs in HBB is het stil![]()
Viola is gewoon een zeikerd. Wist je dat nog niet?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:38 schreef MissHobje het volgende:
Nondeju wat kan Viola zeuren zeg!
Ohh ik ben misselijk... ohh mijn nek doet pijn.. ohh wat is het droog, oh wat ben ik moe..
Etc
Kelly wordt paranoiadie hoort een soort snurk ala geen snurk
whahhaa
Zijn die dan ook zo erg? Nee toch?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:40 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ach de mediawatjes zijn ook al genoemd![]()
Jazeker wel.. maar nu valt het ontzettend opquote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:39 schreef melke het volgende:
[..]
Viola is gewoon een zeikerd. Wist je dat nog niet?
Oud nieuwsquote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:39 schreef melke het volgende:
[..]
Viola is gewoon een zeikerd. Wist je dat nog niet?
Der valt niks te zien dus jaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:45 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
streams nog de moeite van het opstarten?
Harde wereld etc.. geloof ik waar ze op doelde.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:44 schreef melke het volgende:
Hoezo vind Kelly buiten zo vreselijk?
Hallo vriendinquote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:33 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
![]()
quote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:47 schreef melke het volgende:
Violaaaaaa: stel je voor dat een dikke papzak uit Limburg dat koopt! Pfffff wat heeft een provincie daar nou weer mee te maken!!!
Weet wel dat ze bang is voor de internetreactiesquote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:46 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Harde wereld etc.. geloof ik waar ze op doelde.
Ha, lekker gewerkt Henk?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:47 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Hallo vriendinen allemaal
![]()
(ik ben niet van de hele tijd zwaaien)
Heb je Bart gisternacht niet over Fok! gehoord dan, hetr was een grote reklame voor Fok!![]()
![]()
hee ouwe flotter en Yolandequote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:47 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Hallo vriendinen allemaal
![]()
(ik ben niet van de hele tijd zwaaien)
Heb je Bart gisternacht niet over Fok! gehoord dan, hetr was een grote reklame voor Fok!![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |