quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:33 schreef Bluezz het volgende:
Ik wil even iets serieus voorstellen hier in de SC van HBB.
Zullen we de energie van het zwaaien, kussen, kleffen en elkaar vertellen welk maandverband we nu weer gekocht hebben omzetten in korte streamverslagen?
Want die liggen echt op hun gat.
En dat is doodzonde.
Bedankt voor de medewerking allemaal
Slaap lekker, pareltjequote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:31 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Was er nog wel, ik ga nooit weg zonder te groetenen dat ga nu dan ook doen
want ik gaslaap lekker allemaal en tot morgen
![]()
![]()
![]()
Tot morgen, FBquote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:36 schreef Foreverblue het volgende:
Ik ga iedereen hier een welterusten wensen alvast... Tot morgen weer![]()
Dank jequote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
* Stereotomy doet wat labello op
Kusje?
Slaap lekker FBquote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:36 schreef Foreverblue het volgende:
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:36 schreef Foreverblue het volgende:
Ik ben er nog even lees dat net,quote:
knuffelen en kussen mag echt nog wel hoor... maar een tikkie meer on-topic is wenselijkquote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:38 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ik ben er nog even lees dat net,![]()
we mogen niet meer kussen knuffelen alleen serieus zijn terwijl we zo hecht zijn![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:33 schreef Bluezz het volgende:
Ik wil even iets serieus voorstellen hier in de SC van HBB.
Zullen we de energie van het zwaaien, kussen, kleffen en elkaar vertellen welk maandverband we nu weer gekocht hebben omzetten in korte streamverslagen?
Want die liggen echt op hun gat.
En dat is doodzonde.
Bedankt voor de medewerking allemaal
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:38 schreef teamlead het volgende:
[..]
knuffelen en kussen mag echt nog wel hoor... maar een tikkie meer on-topic is wenselijk
quote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:39 schreef golfer het volgende:
Overigens ben ik het wel een beetje eens met mijn vrouwtje haar post:
[..]
Daardoor gaat nu iedereen naar bedquote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:40 schreef SuperMOM het volgende:
GVD hebben we het over incest en moet Gert zijn zender checken??????????
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:40 schreef SuperMOM het volgende:
GVD hebben we het over incest en moet Gert zijn zender checken??????????
Spreek voor jezelfquote:
Ik daag graag modjes uitquote:
Ik ga helemaal nog niet slapen hoorquote:
Ik wou wat zeggen maja dan wordt ik misschien, geband en dat wil ik nietquote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:38 schreef teamlead het volgende:
[..]
knuffelen en kussen mag echt nog wel hoor... maar een tikkie meer on-topic is wenselijk
Jij bent bevooroordeeldquote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar het is koud en alleen daarquote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:39 schreef golfer het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:42 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ik wou wat zeggen maja dan wordt ik misschien, geband en dat wil ik niet![]()
dus hou ik gewoon maar mijn mondvoor hoe lang ??? don't know
ik zeg altijd maar zo gezelligheid kent geen tijd bye bye allemaal![]()
en tot ........................
Postte tijdens BB vaak genoeg in de streamverslagen, dit boeit me tot dusverre niet genoeg om fanatiek te treamen. Het enige waardoor ik nog kijk is het offtopic gezwam hier er tussendoor.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar van HBBquote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:41 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik ga helemaal nog niet slapen hoor![]()
Nou we zijn Te afhankelijk van bepaalde mensen geworden is me wel opgevallenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:42 schreef Morwen het volgende:
[..]
Maar het is koud en alleen daar![]()
En het wordt altijd prima bijgehouden, dacht ikWaarvoor wederom dikke complimenten
![]()
![]()
![]()
Toch niet normaal? Viool begint over die Jolanda P? uit Ede/Epe?? En Gert wil er net op in haken en opeens: Gert zender checken! Gert zender checken!!!quote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:43 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Postte tijdens BB vaak genoeg in de streamverslagen, dit boeit me tot dusverre niet genoeg om fanatiek te treamen. Het enige waardoor ik nog kijk is het offtopic gezwam hier er tussendoor.![]()
Waarom je mond houden, zeg gewoon wat je denktquote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:42 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ik wou wat zeggen maja dan wordt ik misschien, geband en dat wil ik niet![]()
dus hou ik gewoon maar mijn mondvoor hoe lang ??? don't know
ik zeg altijd maar zo gezelligheid kent geen tijd bye bye allemaal![]()
en tot ........................
Er gebeurd geen holquote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:45 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
wat Bluezz bedoelt (denk ik) is dat we door alle off-topic dingetjes soms vergeten ook te vermelden wat er daadwerkelijk in het hotel gebeurd.... Als we dat er nu ook nog bij doen, is het helemaal top
Moest dat even kwijt Team is niet tegen jou gericht hoor, echt niet,quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:43 schreef teamlead het volgende:
[..]
maar....maar....maar...modjes kunnen helegaar niemand bannen.....
![]()
nee, maar als er iets gebeurd moeten we dat wel ff vermelden natuurlijkquote:
moet je in sv melden hequote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:45 schreef teamlead het volgende:
hey.. Bart zingt Boudewijn de Groot
Ik denk dat je het als newbie kut-mod wel een beetje begrijpt.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:45 schreef teamlead het volgende:
![]()
wat Bluezz bedoelt (denk ik) is dat we door alle off-topic dingetjes soms vergeten ook te vermelden wat er daadwerkelijk in het hotel gebeurd.... Als we dat er nu ook nog bij doen, is het helemaal top
Mailtje naar de hoteliersquote:Heej Bart kom eens een keer op fok. We mogen jou het meeste van alle hoteliers en zouden graag zien dat je op fok eens wat laat horen. Aangezien jullie internet hebben moet dit lukken
.
Ook heb ik zitten denken aan een meet voor fokkers in het hotel. Kun jij een indicatie geven wat de kosten zijn ? We denken aan alleen hapjes en drankjes of eventueel een diner. Meer als 50,- euro pp wordt te duur. Ik weet ook niet met hoevelen we dan zouden komen. Dat kan 10 maar ook 40 man zij.
Groetjes en succes van fokJij bent de beste momenteel
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |