Kom ik je bedoelde ik dusquote:
Jawel hoor. M'n mannetje is een niet-roker en vond me zo zielig, nadat ik 'm een paar keer lief en zielig aankeek, dat hij nu sigaretten is halen voor mequote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:08 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
Een niet-roker zal nooit begrijpen hoe het voelt als je als roker opeens geen sigaretten meer in huis hebt
Mee eensquote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:08 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
Een niet-roker zal nooit begrijpen hoe het voelt als je als roker opeens geen sigaretten meer in huis hebt
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:12 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Jawel hoor. M'n mannetje is een niet-roker en vond me zo zielig, nadat ik 'm een paar keer lief en zielig aankeek, dat hij nu sigaretten is halen voor me![]()
Dat is ook een optiequote:
Aaaah wel lief van hemquote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:12 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Jawel hoor. M'n mannetje is een niet-roker en vond me zo zielig, nadat ik 'm een paar keer lief en zielig aankeek, dat hij nu sigaretten is halen voor me![]()
Hahaha... heb je goed geregeld dan Snappiequote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:12 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja, dat maakt het een stuk duidelijkerquote:
Ik ken precies het gevoel jaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:13 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mee eensDat is het ergste gevoel dat je kunt hebben
Meestal ga ik dan ook peuken halen of te vroeg naar bed
Hij is ook heeeeeeeeel lief hoorquote:
Je hebt je mannetje goed getrained.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:12 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Had ik maar iemand als datquote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:12 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zekerquote:
nou is het ook niet zo heel moeilijk om meer diepgang te hebben dan viool....quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:14 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Bart weet wel waar hij over lult iig. Meer diepgang dan viool![]()
Onzin, viool heeft levenservaring en gewoon ervaring,ze weet alles wat wij willen weten! Hulde vioolquote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:15 schreef teamlead het volgende:
[..]
nou is het ook niet zo heel moeilijk om meer diepgang te hebben dan viool....
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:17 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Onzin, viool heeft levenservaring en gewoon ervaring,ze weet alles wat wij willen weten! Hulde viool![]()
![]()
![]()
Is het vogelgriepvirus al bij jou aangekomen? Volgens mij ijl je alquote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:17 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Onzin, viool heeft levenservaring en gewoon ervaring,ze weet alles wat wij willen weten! Hulde viool![]()
![]()
![]()
Slaap lekker supermamaquote:
quote:
Waarschijnlijk net zo als ik me voel als mijn labello op is en ik geen nieuwe heb.. das echt zwaar crisis en mega stress moment zegquote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:08 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
Heeeeeeeeeej Pareltje leeft nogquote:
Roel is de echte winnaar van BB5quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:21 schreef teamlead het volgende:
ah.. Bart neemt de Roel-rol over... alles is de fout van de paus
zucht
In Afrika is aids geen probleem zegt de premier zelf daarquote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:20 schreef SuperMOM het volgende:
Ja hoor Bart, Afrika gaat niet ten onder aan de vogel griep maar ook niet aan aids, honger, dorst en onderdrukking![]()
Graanschuur en diamantmijn van de wereld? Oke, maar heb je weinig aan als iedereen sterft of aan aids, of aan honger en dorst???????
Ja hoorquote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:20 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeej Pareltje leeft nog![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Roel is de echte winnaar van BB5
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Bart mag nu zijn klep wel weer eens dicht doenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:21 schreef teamlead het volgende:
ah.. Bart neemt de Roel-rol over... alles is de fout van de paus
zucht
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:22 schreef SuperMOM het volgende:
Ik ging niet slapen moest gapen van Bart!En niet van Viool?
![]()
John is de winnaar en daarna Hummie en dan Joost, roel moet nog evaluerenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:22 schreef SuperMOM het volgende:
![]()
Labelloquote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:20 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk net zo als ik me voel als mijn labello op is en ik geen nieuwe heb.. das echt zwaar crisis en mega stress moment zeg![]()
![]()
![]()
Whahahaha... zo komen de misverstanden in de wereldquote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:22 schreef SuperMOM het volgende:
![]()
Zeker te weten, was zware paniek in de tent net. Nu niet meer gelukkigquote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:23 schreef DaMook het volgende:
[..]
LabelloDat is echt iets totaal anders
een roker stresst 20x meer als zijn peuken op zijn als jij met je labello
![]()
ow zat te lezen, over de sigaretten van snaptnix en nee ik was niet met haarquote:
Ga je gangquote:
Nee, hij zei dat de meeste mensen daarin geloven, maar hij niet. Hij gelooft in wetenschap.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:25 schreef teamlead het volgende:welja.. Mohamed en Boedha zijn volgens Bart ook al opgestaan uit de doden...
Ik heb gelukkig over het algemeen 1 a 2 pakjes achter de hadquote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:24 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zeker te weten, was zware paniek in de tent net. Nu niet meer gelukkig![]()
Ik zit nu met een wattenstaafje de laatste restjes uit mijn labello te schrapen omdat ik met mijn stomme kop geen nieuwe heb gekocht!!!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:20 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk net zo als ik me voel als mijn labello op is en ik geen nieuwe heb.. das echt zwaar crisis en mega stress moment zeg![]()
![]()
![]()
De gemiddelde boedhist of Mohemmedaan gelooft daar dus ook niet inquote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:26 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee, hij zei dat de meeste mensen daarin geloven, maar hij niet. Hij gelooft in wetenschap.
Probleem is dat ik altijd 1 a 2 sloffen tegelijk insla. Maar vergeet dan te kijken hoeveel voorraad er nog ligt, dan is het dus zomaar ineens mispakken en dat kan dus wel eens op een klote tijd zijnquote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:26 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig over het algemeen 1 a 2 pakjes achter de had(heb weleens avonden op fok dat er een pakje doorheen gaat tussen 20:00 en 02:00 ofzo
)
?Momenteel heb ik nog een half pakje
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:27 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ik zit nu met een wattenstaafje de laatste restjes uit mijn labello te schrapen omdat ik met mijn stomme kop geen nieuwe heb gekocht!!!![]()
Hahaha okee... moet ook kunnen natuurlijk. Vroeg me alleen af waar je wasquote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:25 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
ow zat te lezen, over de sigaretten van snaptnix en nee ik was niet met haar
meeen was even bezig, en op achtergrond Bart en Viool
![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:27 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ik zit nu met een wattenstaafje de laatste restjes uit mijn labello te schrapen omdat ik met mijn stomme kop geen nieuwe heb gekocht!!!![]()
Your'e welcomequote:
* Stereotomy doet wat labello opquote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:27 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Is niet grappig want nu heb ik droge lippen!quote:
en toch gaan we naar de klote door de gelovenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:29 schreef teamlead het volgende:
nee vioolde kerken zijn niet de ondergang van de wereld... kappen nu trut
Was er nog wel, ik ga nooit weg zonder te groetenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:28 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hahaha okee... moet ook kunnen natuurlijk. Vroeg me alleen af waar je was![]()
![]()
Bart zegt wel meerquote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:29 schreef golfer het volgende:
Jumparound gaat over zjn nek bij pindakaas?
Althans dat zegt Bart.
Slaap lekker pareltje, tot morgenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:31 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Was er nog wel, ik ga nooit weg zonder te groetenen dat ga nu dan ook doen
want ik gaslaap lekker allemaal en tot morgen
![]()
![]()
![]()
Ja dat denk jij dus... ik heb dat net zo erg! Tis echt bizar.. heb dus altijd minimaal 10 labello's verspreid door het huis.. je zou dus denken dat ik altijd iets heb.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:23 schreef DaMook het volgende:
[..]
LabelloDat is echt iets totaal anders
een roker stresst 20x meer als zijn peuken op zijn als jij met je labello
![]()
Ducktapequote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:31 schreef SuperMOM het volgende:
ik bedoel heel beschaafd, wil iemand viool en bart hun mond snoeren?![]()
Vleeseter eten over het algemeen geen vleesetersquote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:31 schreef Snaptnix het volgende:
Waarom is een hond absoluut not done om te eten Viool, wij eten toch ook koeien. Zijn allemaal beesten hoor. Dat wij in onze maatschappij nu niet aanvaard wordt![]()
Doka lijkt ineens verdwenen te zijnquote:
Dan is het goedquote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:31 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Was er nog wel, ik ga nooit weg zonder te groetenen dat ga nu dan ook doen
want ik gaslaap lekker allemaal en tot morgen
![]()
![]()
![]()
realistisch gezien heeft ze gelijk, we komen om in de katten en honden maar we fokken dieren om te etenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:31 schreef Snaptnix het volgende:
Waarom is een hond absoluut not done om te eten Viool, wij eten toch ook koeien. Zijn allemaal beesten hoor. Dat wij in onze maatschappij nu niet aanvaard wordt![]()
met alle vormen van plezier op dit momentquote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:31 schreef SuperMOM het volgende:
ik bedoel heel beschaafd, wil iemand viool en bart hun mond snoeren?![]()
Kijk jij begrijpt mij tenminste,.... die stress he!!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:27 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ik haal meestal 5 pakjes tegelijkquote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:27 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Probleem is dat ik altijd 1 a 2 sloffen tegelijk insla. Maar vergeet dan te kijken hoeveel voorraad er nog ligt, dan is het dus zomaar ineens mispakken en dat kan dus wel eens op een klote tijd zijn![]()
En dat er wel eens een pakje op een avond doorheen gaat, heb ik ook wel afentoe hoor![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:33 schreef Bluezz het volgende:
Ik wil even iets serieus voorstellen hier in de SC van HBB.
Zullen we de energie van het zwaaien, kussen, kleffen en elkaar vertellen welk maandverband we nu weer gekocht hebben omzetten in korte streamverslagen?
Want die liggen echt op hun gat.
En dat is doodzonde.
Bedankt voor de medewerking allemaal
Aaah...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:32 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Doka lijkt ineens verdwenen te zijn![]()
Doen wequote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:33 schreef Bluezz het volgende:
Ik wil even iets serieus voorstellen hier in de SC van HBB.
Zullen we de energie van het zwaaien, kussen, kleffen en elkaar vertellen welk maandverband we nu weer gekocht hebben omzetten in korte streamverslagen?
Want die liggen echt op hun gat.
En dat is doodzonde.
Bedankt voor de medewerking allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |