Kom ik je bedoelde ik dusquote:
Jawel hoor. M'n mannetje is een niet-roker en vond me zo zielig, nadat ik 'm een paar keer lief en zielig aankeek, dat hij nu sigaretten is halen voor mequote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:08 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
Een niet-roker zal nooit begrijpen hoe het voelt als je als roker opeens geen sigaretten meer in huis hebt
Mee eensquote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:08 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
Een niet-roker zal nooit begrijpen hoe het voelt als je als roker opeens geen sigaretten meer in huis hebt
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:12 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Jawel hoor. M'n mannetje is een niet-roker en vond me zo zielig, nadat ik 'm een paar keer lief en zielig aankeek, dat hij nu sigaretten is halen voor me![]()
Dat is ook een optiequote:
Aaaah wel lief van hemquote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:12 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Jawel hoor. M'n mannetje is een niet-roker en vond me zo zielig, nadat ik 'm een paar keer lief en zielig aankeek, dat hij nu sigaretten is halen voor me![]()
Hahaha... heb je goed geregeld dan Snappiequote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:12 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja, dat maakt het een stuk duidelijkerquote:
Ik ken precies het gevoel jaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:13 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mee eensDat is het ergste gevoel dat je kunt hebben
Meestal ga ik dan ook peuken halen of te vroeg naar bed
Hij is ook heeeeeeeeel lief hoorquote:
Je hebt je mannetje goed getrained.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:12 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Had ik maar iemand als datquote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:12 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zekerquote:
nou is het ook niet zo heel moeilijk om meer diepgang te hebben dan viool....quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:14 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Bart weet wel waar hij over lult iig. Meer diepgang dan viool![]()
Onzin, viool heeft levenservaring en gewoon ervaring,ze weet alles wat wij willen weten! Hulde vioolquote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:15 schreef teamlead het volgende:
[..]
nou is het ook niet zo heel moeilijk om meer diepgang te hebben dan viool....
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:17 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Onzin, viool heeft levenservaring en gewoon ervaring,ze weet alles wat wij willen weten! Hulde viool![]()
![]()
![]()
Is het vogelgriepvirus al bij jou aangekomen? Volgens mij ijl je alquote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:17 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Onzin, viool heeft levenservaring en gewoon ervaring,ze weet alles wat wij willen weten! Hulde viool![]()
![]()
![]()
Slaap lekker supermamaquote:
quote:
Waarschijnlijk net zo als ik me voel als mijn labello op is en ik geen nieuwe heb.. das echt zwaar crisis en mega stress moment zegquote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:08 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
Heeeeeeeeeej Pareltje leeft nogquote:
Roel is de echte winnaar van BB5quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:21 schreef teamlead het volgende:
ah.. Bart neemt de Roel-rol over... alles is de fout van de paus
zucht
In Afrika is aids geen probleem zegt de premier zelf daarquote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:20 schreef SuperMOM het volgende:
Ja hoor Bart, Afrika gaat niet ten onder aan de vogel griep maar ook niet aan aids, honger, dorst en onderdrukking![]()
Graanschuur en diamantmijn van de wereld? Oke, maar heb je weinig aan als iedereen sterft of aan aids, of aan honger en dorst???????
Ja hoorquote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:20 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeej Pareltje leeft nog![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Roel is de echte winnaar van BB5
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Bart mag nu zijn klep wel weer eens dicht doenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:21 schreef teamlead het volgende:
ah.. Bart neemt de Roel-rol over... alles is de fout van de paus
zucht
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:22 schreef SuperMOM het volgende:
Ik ging niet slapen moest gapen van Bart!En niet van Viool?
![]()
John is de winnaar en daarna Hummie en dan Joost, roel moet nog evaluerenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:22 schreef SuperMOM het volgende:
Ik ging niet slapen moest gapen van Bart!En niet van Viool?
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |