quote:
TE lief kan ook nogquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:26 schreef teamlead het volgende:
[..]
Snaptnix is gewoon heel lief voor me...
![]()
Micky dreunde het zo snel op dat ik het ook niet weet? tv of nl?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
wat was nu het adres? bewoners@endemol.tv of nl?
Snaptnix is gewoon ook een lieverdquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:26 schreef teamlead het volgende:
[..]
Snaptnix is gewoon heel lief voor me...
![]()
.NLquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:28 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Micky dreunde het zo snel op dat ik het ook niet weet? tv of nl?
Nou nou nou Pareltje tochquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:29 schreef White_Pearl het volgende:
Ze zouden Viool is gewoon lekker lang laten moeten weken in wasmiddel
misschien houdt ze dan haar muil eens![]()
![]()
quote:
Ducktape, gags etcquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:29 schreef White_Pearl het volgende:
Ze zouden Viool is gewoon lekker lang laten moeten weken in wasmiddel
misschien houdt ze dan haar muil eens![]()
![]()
Snappie is gewoon lief jaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:31 schreef teamlead het volgende:
[..]
Snaptnix is altijd lief... en nooit TE lief...dus
is bij haar (nog) niet nodig
Moest ik even kwijtquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:31 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nou nou nou Pareltje tochLaat je maar gaan
![]()
![]()
Neh, bleekmiddel doet wonderquote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:32 schreef SuperMOM het volgende:
En als ze zeggen dat ik mijn zender moet checken vraag Viool? Als je gewoon in je bed gaat leggen heb je daar geen last van roept Bart!!!![]()
Hi my name is, what my name is how, my name is the real dizzy-lizzyquote:
Je bent lief als je je opwindquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:32 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Moest ik even kwijtmag wel hé?
![]()
![]()
*kuchquote:
Die denkt ook dan houdt ze eindelijk haar mond eens dichtquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:32 schreef SuperMOM het volgende:
En als ze zeggen dat ik mijn zender moet checken vraag Viool? Als je gewoon in je bed gaat leggen heb je daar geen last van roept Bart!!!![]()
quote:
Hoi Hobjequote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:33 schreef MissHobje het volgende:
oja hoiiedereen nog enzo
![]()
( krijg altijd zo'n lief welkom)
How, Dizzy, buffel dood....ik jouw vriend, wij samen eten, Howquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:32 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Hi my name is, what my name is how, my name is the real dizzy-lizzy![]()
quote:
Alleen lieve mensen krijgen een lief welkom hierquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:33 schreef MissHobje het volgende:
oja hoiiedereen nog enzo
![]()
Hi Hobjequote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:33 schreef MissHobje het volgende:
oja hoiiedereen nog enzo
![]()
Kop dr af, staart dr af en aan het spit dat beestquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:34 schreef Morwen het volgende:
[..]
How, Dizzy, buffel dood....ik jouw vriend, wij samen eten, How![]()
endemol is .nlquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:35 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Talpa zelf is .tv
zal dit ook wel zijn dunkt me![]()
Uchequote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:34 schreef Morwen het volgende:
[..]
Haiquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:33 schreef MissHobje het volgende:
oja hoiiedereen nog enzo
![]()
Mijne ook hoor, Snappie is leuk en pittigquote:
quote:
quote:
hij blanke man, hij vuur makenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:34 schreef Morwen het volgende:
[..]
Waarom? dat je een heksie bent dat hoor je mij niet zeggen,quote:
Jaaaaaaaaa daar is ze... ja tuurlijkquote:
boven jequote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:37 schreef Foreverblue het volgende:
Waar is Snappie nu eigelijk?
Even drinken halen en m'n rooie kop in de koelkast aan het stoppen om weer beetje normaal eruit te zienquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:37 schreef Foreverblue het volgende:
Achter jequote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:37 schreef Foreverblue het volgende:
Dan dunken we samen, en als je samen dunkt dunk je niet alleenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:36 schreef teamlead het volgende:
[..]
endemol is .nl
zal dit ook wel zijn dunkt me![]()
![]()
Was een hele slechte timing van postenquote:
Jij vuur maken, buffel villen, jij mee-etenquote:
hij blanke man, hij met gespleten tong sprekenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
hij blanke man land pakken en nooit meer teruggeven
Hahaha te lang onder de zonnebank gelegen dan?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:37 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Even drinken halen en m'n rooie kop in de koelkast aan het stoppen om weer beetje normaal eruit te zien![]()
Whehequote:
Dank je, vind ik ook wel lief hoor, ook van doka natuurlijk (alleen dat heksje nog niet zo) .quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:37 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Waarom? dat je een heksie bent dat hoor je mij niet zeggen,
maar je bent toch wie je bent meis een lieve meid, mag best
gezegd worden hoor![]()
Whaaaaaaaaa Snappie achter me...quote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:38 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jij vuur maken, buffel villen, jij mee-eten![]()
Je weet best dat dat een koosnaampje isquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:39 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dank je, vind ik ook wel lief hoor, ook van doka natuurlijk (alleen dat heksje nog niet zo) .![]()
Gezellie tochquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:39 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Whaaaaaaaaa Snappie achter me...
Niet schrikken hoor, ik was het maarquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:39 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Whaaaaaaaaa Snappie achter me...
mmmmm wat ben je toch ook een echte lieverd. Dikke knuffel voor Parelquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:39 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Geeft Blue een dikke knuffel![]()
![]()
Wil niet slijmen maar moest het gewoon even doen![]()
Jawel hoor Doka, van jou vind ik 't wel lief dat weet je tochquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:40 schreef doka het volgende:
[..]
Je weet best dat dat een koosnaampje isEn dat vind je best leuk
![]()
Ik heb je geen heksje genoemd meis, nou vooruit! die koelkast in! lollquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:39 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dank je, vind ik ook wel lief hoor, ook van doka natuurlijk (alleen dat heksje nog niet zo) .![]()
Nou nog het goeie sausje dr bij en dat wordt hier een oraal orgasmequote:
Als het is zoals Micky achter Bart soms hoor je mij niet klagenquote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:41 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Jawel hoor Doka, van jou vind ik 't wel lief dat weet je toch![]()
Ben er net uit, moet ik nou alweer teryg. Ga wel even buiten staan, helpt net zo goed momenteelquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:41 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ik heb je geen heksje genoemd meis, nou vooruit! die koelkast in! loll![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:41 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Als het is zoals Micky achter Bart soms hoor je mij niet klagen
Jij blijven mag, How, kleine vurige piraat heeft gesproken, Howquote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:41 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Nou nog het goeie sausje dr bij en dat wordt hier een oraal orgasme![]()
Whahahaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:42 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ben er net uit, moet ik nou alweer teryg. Ga wel even buiten staan, helpt net zo goed momenteel![]()
ik met jou in tipi etenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[afbeelding]
Uche inkoppertje uche![]()
![]()
Wil de kleine piraat mijn vuurtje aansteken?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:43 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jij blijven mag, How, kleine vurige piraat heeft gesproken, How![]()
Viool is ergquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:41 schreef SuperMOM het volgende:
Jak wordt niet goed van Viool (ja ja alweer) over haar gember thee...ooooow heerlijk! Ook Monique vind het heerlijk en ook groene thee!
![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:41 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Als het is zoals Micky achter Bart soms hoor je mij niet klagen
mmmmmmmmmm je bent echt liefquote:
Stereo Grote koude ijsklomp is, kleine vurige piraat vuurtje onder klomp aansteekt, Howquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wil de kleine piraat mijn vuurtje aansteken?![]()
Lees het nu pas. Maar thanxquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:36 schreef Morwen het volgende:
[..]
Mijne ook hoor, Snappie is leuk en pittig![]()
Niemand, want ik neem aan dat de regie daar niet heenschakeld.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:45 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Enne wie gaat zo viool in haar peppie en kokkie pak nog ff nemen cappen onder de douche?![]()
quote:
O jee... ik voel een ban aankomenquote:
Grote Tommy druiptquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:46 schreef Morwen het volgende:
[..]
Stereo Grote koude ijsklomp is, kleine vurige piraat vuurtje onder klomp aansteekt, How![]()
Moest dat nou?quote:
Doka is druk aan het rondsnuffelenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:47 schreef melke het volgende:
Doka hoe is het?
Whahahaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Moest dat nou?
We hebben de complete video van vanavond net bekeken en zijn weer een beetje opgedroogd, kom jij met zo'n foto aan.
Slaap lekker troetelbeertje... droom fijnquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:48 schreef lovebear het volgende:
Ik ga mn bedje opzoeken
Slaap lekker allemaal tot morgen![]()
![]()
![]()
![]()
je zal dr een relatie mee hebbenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
Als ik zo'n schoonmaakster had die ff snel met de Franse slag een doekie over aanrecht trekt en meer dan de helft niet meeneemt, die flikkerde ik meteen in de kliko. Wat een goor wijf is het zeg. Zuchten en puffen en ze maakt er niet eens bij schoon. Zo van.... Als het maar iets lijkt....
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:47 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
O jee... ik voel een ban aankomen![]()
Slaap lekker lief beertjequote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:48 schreef lovebear het volgende:
Ik ga mn bedje opzoeken
![]()
![]()
![]()
Mannen....quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:48 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Doka is druk aan het rondsnuffelen![]()
Stereo biedt een zak suiker aan Morwen aan?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:46 schreef Morwen het volgende:
[..]
Stereo Grote koude ijsklomp is, kleine vurige piraat vuurtje onder klomp aansteekt, How![]()
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:48 schreef lovebear het volgende:
Ik ga mn bedje opzoeken
![]()
![]()
![]()
neeeee suiker is slecht!!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Stereo biedt een zak suiker aan Morwen aan?
Slaap lekker, beertjequote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:48 schreef lovebear het volgende:
Ik ga mn bedje opzoeken
![]()
![]()
![]()
Of cynthia, annabelle, lisa, morwen, melke, elisa en zo kan ik nog uren en uren doorgaanquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja en wiens schuld is die syfilis?
A, waliefquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Stereo biedt een zak suiker aan Morwen aan?
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:47 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
O jee... ik voel een ban aankomen![]()
Pocalizzya vreemd gegaan, ughquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:52 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Of cynthia, annabelle, lisa, morwen, melke, elisa en zo kan ik nog uren en uren doorgaan![]()
Ooooow dat dacht ik. Pffffffffff... dan heb ik weer gelukquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:52 schreef teamlead het volgende:
[..]
Gelukkig voor jou kunnen mods niet bannen
![]()
Slechte kwaliteit? Ik zie geen verschil hoor...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:53 schreef MissHobje het volgende:
Het get.. zit net die streams te lurken.. wat een slechte kwaliteit.. ben ik niet gewend van Talpa zeg
Viel iemand dit ook op toevallig>?
Drinkt koffie zwart en sterk, zonder suiker, Howquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ugh, in koffie
Zie Dances with Wolves
Bij Viool is het altijd feestquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:55 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Viool kieperde nog ff een fles sake naar binnen???
Ik jou vuurwater geven, dan jij mijn pijp roken, ugh?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:56 schreef Morwen het volgende:
[..]
Drinkt koffie zwart en sterk, zonder suiker, How![]()
Jij vuurwater geven, dan wij pijp roken, ugh..
Ja, lekker vanuit de fles...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:55 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Viool kieperde nog ff een fles sake naar binnen???
*ik luistert klucht van Viool*quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:56 schreef Morwen het volgende:
[..]
Drinkt koffie zwart en sterk, zonder suiker, How![]()
Jij vuurwater geven, dan wij pijp roken, ugh..
vooral het geluid is bagger iddquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:53 schreef MissHobje het volgende:
Het get.. zit net die streams te lurken.. wat een slechte kwaliteit.. ben ik niet gewend van Talpa zeg
Viel iemand dit ook op toevallig>?
Halve finale denk ik... tegen West Duitsland...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:57 schreef SuperMOM het volgende:
Welke wedstrijd was het nou??
'n voetbalwedstrijdquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:57 schreef SuperMOM het volgende:
Welke wedstrijd was het nou??
Gelukkig drinkt ze nietquote:
Oooooooooooow okee... daar weet ik niks van.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:57 schreef MissHobje het volgende:
Ohh shoot.. ik bedoelde de TV uitzending maar dan online.. slechte kwaliteit![]()
omg... laatste tijd verwoord ik echt alles verkeerd![]()
Iemand die dit ook opviel
Nee, dat was Mathew McConnahugh in Contactsquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:57 schreef MissHobje het volgende:
Ohh shoot.. ik bedoelde de TV uitzending maar dan online.. slechte kwaliteit![]()
omg... laatste tijd verwoord ik echt alles verkeerd![]()
Iemand die dit ook opviel
*ketel water op vuur zetquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik jou vuurwater geven, dan jij mijn pijp roken, ugh?![]()
Klein piraatje wel erg goedkoop zijn, ugh![]()
Laterquote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:00 schreef Snaptnix het volgende:
Damn... geen sigaretten meer, moet ik nog de deur uit ook![]()
Tot zo
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, dat was Mathew McConnahugh in Contacts
Goed moment om te stoppenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:00 schreef Snaptnix het volgende:
Tot zo
Je weet nu toch wel dat alles om Viola moet draaien... luisteren???quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:01 schreef melke het volgende:
Viola mens! Leer luisteren!!!
Nee dat meen je niet serieus? Tanja?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:00 schreef Snaptnix het volgende:
Tot zo
Was niet zo bijzonder eigenlijk, slechts deels in de chocoladequote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:01 schreef DaMook het volgende:
Zijn er ergens caps van kelly in de chocolaKon vandaag niet heel de uitzending kijken omdat ik mee moest naar zaalvoetbal als coach
(voetbal leek enzo)
Gewoon hier, mijn lievquote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:00 schreef melke het volgende:
Waar was je Doka?
Run, Bart, Run!!!!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:01 schreef melke het volgende:
Viola mens! Leer luisteren!!!
Ja maar ik heb het gemist en wil het zienquote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:02 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Was niet zo bijzonder eigenlijk, slechts deels in de chocolade
Heeft dat mens in de playboy gestaan?!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:02 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Je weet nu toch wel dat alles om Viola moet draaien... luisteren???
Haha, tandje lager zegt Bartquote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:03 schreef SuperMOM het volgende:
OMG ik kan haar niet meer aanhoren!!!!
Ja, best verkopende playboy ooit.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:03 schreef melke het volgende:
[..]
Heeft dat mens in de playboy gestaan?!![]()
En bedankt hehquote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:03 schreef melke het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:02 schreef melke het volgende:
[..]
Nee dat meen je niet serieus? Tanja?![]()
![]()
zozo enthousiasmequote:
Kan jij niet beter gaan slapen? Want je stelt nu hele enge vragenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:04 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
wie heeft de viola fotos in de playboy toen ze nog van emmenes heette???
is het zelfde als die ene steen op het strand willen zien. valt niet op dat je die ene steen ziet als je die eindelijk zietquote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:03 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja maar ik heb het gemist en wil het zien
Jep... tig jaar geleden... maar foto's of links mogen niet geplaatst worden van Flugel.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:03 schreef melke het volgende:
[..]
Ja je mag geen reclame maken maar ondertussen zelf wel tig keer merken noemen, that's Viool..quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dat wijf zit gewoon reclame te maken voor een boek
Vanavond zei ze nog nadrukkelijk dat dat niet mag. Nu moet ze minstens nog 2 boeken met de auteur noemen.
Alsof iemand dat wil zienquote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:05 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Jep... tig jaar geleden... maar foto's of links mogen niet geplaatst worden van Flugel.
Ok schuif even onder de deur door dan ko ik jhe zo verwennenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:05 schreef MissHobje het volgende:
[..]
zozo enthousiasme![]()
![]()
hehhee Damook.. als je de sleutel zoekt.. ligt op bureau hier
en even voor de duidelijkheid: links ook nietquote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:05 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Jep... tig jaar geleden... maar foto's of links mogen niet geplaatst worden van Flugel.
Toen zag ze er nog wel acceptabel uit hoorquote:
Tanja deed dat toch ook? Ik rook niet nee..quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:05 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
Ik vind je best aardig enzo... maar Snaptnix vergelijken met Tanja is zo ongeveer een doodzonde hoor![]()
![]()
![]()
jij rookt zeker niet?
Dat zei ik alquote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:07 schreef teamlead het volgende:
[..]
en even voor de duidelijkheid: links ook niet![]()
Leefde ik toen al?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:07 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Toen zag ze er nog wel acceptabel uit hoor
Damn hoe slecht kun je typenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:06 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ok schuif even onder de deur door dan ko ik jhe zo verwennen
Toen ze bij Rtl begon, toen nog Veronique met haar sexualiteits programma, toen werd ze pas bekend bij het volk, maar toen heeft ze toch ook nog playboy fotos gedaan??quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, best verkopende playboy ooit.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:07 schreef melke het volgende:
[..]
Tanja deed dat toch ook? Ik rook niet nee..![]()
Euhhhhh... weet ff niet van wanneer die pleebooi is. Maar wel lang geleden.quote:
Iddquote:
Waarschijnlijk wel... stream 1 heeft goed geluid hier.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:09 schreef teamlead het volgende:
ben ik de enige met bagger geluid trouwens
Geen id, heb de streams niet opquote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:09 schreef teamlead het volgende:
Garnier, stream 1 is prima bij mij, zeer duidelijkquote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:09 schreef teamlead het volgende:
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:08 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
Een niet-roker zal nooit begrijpen hoe het voelt als je als roker opeens geen sigaretten meer in huis hebt
Ligt meer aan het bier gok ikquote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:09 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Iddmaar het is ook al zooooooooo laat
Kom ik je bedoelde ik dusquote:
Jawel hoor. M'n mannetje is een niet-roker en vond me zo zielig, nadat ik 'm een paar keer lief en zielig aankeek, dat hij nu sigaretten is halen voor mequote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:08 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
Een niet-roker zal nooit begrijpen hoe het voelt als je als roker opeens geen sigaretten meer in huis hebt
Mee eensquote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:08 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:12 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Jawel hoor. M'n mannetje is een niet-roker en vond me zo zielig, nadat ik 'm een paar keer lief en zielig aankeek, dat hij nu sigaretten is halen voor me![]()
Dat is ook een optiequote:
Aaaah wel lief van hemquote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:12 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Jawel hoor. M'n mannetje is een niet-roker en vond me zo zielig, nadat ik 'm een paar keer lief en zielig aankeek, dat hij nu sigaretten is halen voor me![]()
Hahaha... heb je goed geregeld dan Snappiequote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:12 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja, dat maakt het een stuk duidelijkerquote:
Ik ken precies het gevoel jaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:13 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mee eensDat is het ergste gevoel dat je kunt hebben
Meestal ga ik dan ook peuken halen of te vroeg naar bed
Hij is ook heeeeeeeeel lief hoorquote:
Je hebt je mannetje goed getrained.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:12 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Had ik maar iemand als datquote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:12 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zekerquote:
nou is het ook niet zo heel moeilijk om meer diepgang te hebben dan viool....quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:14 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Bart weet wel waar hij over lult iig. Meer diepgang dan viool![]()
Onzin, viool heeft levenservaring en gewoon ervaring,ze weet alles wat wij willen weten! Hulde vioolquote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:15 schreef teamlead het volgende:
[..]
nou is het ook niet zo heel moeilijk om meer diepgang te hebben dan viool....
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:17 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Onzin, viool heeft levenservaring en gewoon ervaring,ze weet alles wat wij willen weten! Hulde viool![]()
![]()
![]()
Is het vogelgriepvirus al bij jou aangekomen? Volgens mij ijl je alquote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:17 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Onzin, viool heeft levenservaring en gewoon ervaring,ze weet alles wat wij willen weten! Hulde viool![]()
![]()
![]()
Slaap lekker supermamaquote:
quote:
Waarschijnlijk net zo als ik me voel als mijn labello op is en ik geen nieuwe heb.. das echt zwaar crisis en mega stress moment zegquote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:08 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
Heeeeeeeeeej Pareltje leeft nogquote:
Roel is de echte winnaar van BB5quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:21 schreef teamlead het volgende:
ah.. Bart neemt de Roel-rol over... alles is de fout van de paus
zucht
In Afrika is aids geen probleem zegt de premier zelf daarquote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:20 schreef SuperMOM het volgende:
Ja hoor Bart, Afrika gaat niet ten onder aan de vogel griep maar ook niet aan aids, honger, dorst en onderdrukking![]()
Graanschuur en diamantmijn van de wereld? Oke, maar heb je weinig aan als iedereen sterft of aan aids, of aan honger en dorst???????
Ja hoorquote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:20 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeej Pareltje leeft nog![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Roel is de echte winnaar van BB5
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Bart mag nu zijn klep wel weer eens dicht doenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:21 schreef teamlead het volgende:
ah.. Bart neemt de Roel-rol over... alles is de fout van de paus
zucht
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:22 schreef SuperMOM het volgende:
Ik ging niet slapen moest gapen van Bart!En niet van Viool?
![]()
John is de winnaar en daarna Hummie en dan Joost, roel moet nog evaluerenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:22 schreef SuperMOM het volgende:
![]()
Labelloquote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:20 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk net zo als ik me voel als mijn labello op is en ik geen nieuwe heb.. das echt zwaar crisis en mega stress moment zeg![]()
![]()
![]()
Whahahaha... zo komen de misverstanden in de wereldquote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:22 schreef SuperMOM het volgende:
![]()
Zeker te weten, was zware paniek in de tent net. Nu niet meer gelukkigquote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:23 schreef DaMook het volgende:
[..]
LabelloDat is echt iets totaal anders
een roker stresst 20x meer als zijn peuken op zijn als jij met je labello
![]()
ow zat te lezen, over de sigaretten van snaptnix en nee ik was niet met haarquote:
Ga je gangquote:
Nee, hij zei dat de meeste mensen daarin geloven, maar hij niet. Hij gelooft in wetenschap.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:25 schreef teamlead het volgende:welja.. Mohamed en Boedha zijn volgens Bart ook al opgestaan uit de doden...
Ik heb gelukkig over het algemeen 1 a 2 pakjes achter de hadquote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:24 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zeker te weten, was zware paniek in de tent net. Nu niet meer gelukkig![]()
Ik zit nu met een wattenstaafje de laatste restjes uit mijn labello te schrapen omdat ik met mijn stomme kop geen nieuwe heb gekocht!!!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:20 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk net zo als ik me voel als mijn labello op is en ik geen nieuwe heb.. das echt zwaar crisis en mega stress moment zeg![]()
![]()
![]()
De gemiddelde boedhist of Mohemmedaan gelooft daar dus ook niet inquote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:26 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee, hij zei dat de meeste mensen daarin geloven, maar hij niet. Hij gelooft in wetenschap.
Probleem is dat ik altijd 1 a 2 sloffen tegelijk insla. Maar vergeet dan te kijken hoeveel voorraad er nog ligt, dan is het dus zomaar ineens mispakken en dat kan dus wel eens op een klote tijd zijnquote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:26 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig over het algemeen 1 a 2 pakjes achter de had(heb weleens avonden op fok dat er een pakje doorheen gaat tussen 20:00 en 02:00 ofzo
)
?Momenteel heb ik nog een half pakje
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:27 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ik zit nu met een wattenstaafje de laatste restjes uit mijn labello te schrapen omdat ik met mijn stomme kop geen nieuwe heb gekocht!!!![]()
Hahaha okee... moet ook kunnen natuurlijk. Vroeg me alleen af waar je wasquote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:25 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
ow zat te lezen, over de sigaretten van snaptnix en nee ik was niet met haar
meeen was even bezig, en op achtergrond Bart en Viool
![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:27 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ik zit nu met een wattenstaafje de laatste restjes uit mijn labello te schrapen omdat ik met mijn stomme kop geen nieuwe heb gekocht!!!![]()
Your'e welcomequote:
* Stereotomy doet wat labello opquote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:27 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Is niet grappig want nu heb ik droge lippen!quote:
en toch gaan we naar de klote door de gelovenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:29 schreef teamlead het volgende:
nee vioolde kerken zijn niet de ondergang van de wereld... kappen nu trut
Was er nog wel, ik ga nooit weg zonder te groetenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:28 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hahaha okee... moet ook kunnen natuurlijk. Vroeg me alleen af waar je was![]()
![]()
Bart zegt wel meerquote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:29 schreef golfer het volgende:
Jumparound gaat over zjn nek bij pindakaas?
Althans dat zegt Bart.
Slaap lekker pareltje, tot morgenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:31 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Was er nog wel, ik ga nooit weg zonder te groetenen dat ga nu dan ook doen
want ik gaslaap lekker allemaal en tot morgen
![]()
![]()
![]()
Ja dat denk jij dus... ik heb dat net zo erg! Tis echt bizar.. heb dus altijd minimaal 10 labello's verspreid door het huis.. je zou dus denken dat ik altijd iets heb.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:23 schreef DaMook het volgende:
[..]
LabelloDat is echt iets totaal anders
een roker stresst 20x meer als zijn peuken op zijn als jij met je labello
![]()
Ducktapequote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:31 schreef SuperMOM het volgende:
ik bedoel heel beschaafd, wil iemand viool en bart hun mond snoeren?![]()
Vleeseter eten over het algemeen geen vleesetersquote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:31 schreef Snaptnix het volgende:
Waarom is een hond absoluut not done om te eten Viool, wij eten toch ook koeien. Zijn allemaal beesten hoor. Dat wij in onze maatschappij nu niet aanvaard wordt![]()
Doka lijkt ineens verdwenen te zijnquote:
Dan is het goedquote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:31 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Was er nog wel, ik ga nooit weg zonder te groetenen dat ga nu dan ook doen
want ik gaslaap lekker allemaal en tot morgen
![]()
![]()
![]()
realistisch gezien heeft ze gelijk, we komen om in de katten en honden maar we fokken dieren om te etenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:31 schreef Snaptnix het volgende:
Waarom is een hond absoluut not done om te eten Viool, wij eten toch ook koeien. Zijn allemaal beesten hoor. Dat wij in onze maatschappij nu niet aanvaard wordt![]()
met alle vormen van plezier op dit momentquote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:31 schreef SuperMOM het volgende:
ik bedoel heel beschaafd, wil iemand viool en bart hun mond snoeren?![]()
Kijk jij begrijpt mij tenminste,.... die stress he!!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:27 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ik haal meestal 5 pakjes tegelijkquote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:27 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Probleem is dat ik altijd 1 a 2 sloffen tegelijk insla. Maar vergeet dan te kijken hoeveel voorraad er nog ligt, dan is het dus zomaar ineens mispakken en dat kan dus wel eens op een klote tijd zijn![]()
En dat er wel eens een pakje op een avond doorheen gaat, heb ik ook wel afentoe hoor![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:33 schreef Bluezz het volgende:
Ik wil even iets serieus voorstellen hier in de SC van HBB.
Zullen we de energie van het zwaaien, kussen, kleffen en elkaar vertellen welk maandverband we nu weer gekocht hebben omzetten in korte streamverslagen?
Want die liggen echt op hun gat.
En dat is doodzonde.
Bedankt voor de medewerking allemaal
Aaah...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:32 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Doka lijkt ineens verdwenen te zijn![]()
Doen wequote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:33 schreef Bluezz het volgende:
Ik wil even iets serieus voorstellen hier in de SC van HBB.
Zullen we de energie van het zwaaien, kussen, kleffen en elkaar vertellen welk maandverband we nu weer gekocht hebben omzetten in korte streamverslagen?
Want die liggen echt op hun gat.
En dat is doodzonde.
Bedankt voor de medewerking allemaal
Doos met 100 labellos kooptquote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:32 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja dat denk jij dus... ik heb dat net zo erg! Tis echt bizar.. heb dus altijd minimaal 10 labello's verspreid door het huis.. je zou dus denken dat ik altijd iets heb.
Gebeurt heel soms dat ik er echt geen heb.. dan wil je me echt niet mee maken![]()
( leg dus in je hotelkamer standaard een labello voor mij neer)
gelezen: jaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:34 schreef Bluezz het volgende:
Bart heeft best veel gelezen zo te horen
Maarrrrrrrrrr fiool ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |