Doka is druk aan het rondsnuffelenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:47 schreef melke het volgende:
Doka hoe is het?
Whahahaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Moest dat nou?
We hebben de complete video van vanavond net bekeken en zijn weer een beetje opgedroogd, kom jij met zo'n foto aan.
Slaap lekker troetelbeertje... droom fijnquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:48 schreef lovebear het volgende:
Ik ga mn bedje opzoeken
Slaap lekker allemaal tot morgen![]()
![]()
![]()
![]()
je zal dr een relatie mee hebbenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
Als ik zo'n schoonmaakster had die ff snel met de Franse slag een doekie over aanrecht trekt en meer dan de helft niet meeneemt, die flikkerde ik meteen in de kliko. Wat een goor wijf is het zeg. Zuchten en puffen en ze maakt er niet eens bij schoon. Zo van.... Als het maar iets lijkt....
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:47 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
O jee... ik voel een ban aankomen![]()
Slaap lekker lief beertjequote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:48 schreef lovebear het volgende:
Ik ga mn bedje opzoeken
![]()
![]()
![]()
Mannen....quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:48 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Doka is druk aan het rondsnuffelen![]()
Stereo biedt een zak suiker aan Morwen aan?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:46 schreef Morwen het volgende:
[..]
Stereo Grote koude ijsklomp is, kleine vurige piraat vuurtje onder klomp aansteekt, How![]()
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:48 schreef lovebear het volgende:
Ik ga mn bedje opzoeken
![]()
![]()
![]()
neeeee suiker is slecht!!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Stereo biedt een zak suiker aan Morwen aan?
Slaap lekker, beertjequote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:48 schreef lovebear het volgende:
Ik ga mn bedje opzoeken
![]()
![]()
![]()
Of cynthia, annabelle, lisa, morwen, melke, elisa en zo kan ik nog uren en uren doorgaanquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja en wiens schuld is die syfilis?
A, waliefquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Stereo biedt een zak suiker aan Morwen aan?
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:47 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
O jee... ik voel een ban aankomen![]()
Pocalizzya vreemd gegaan, ughquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:52 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Of cynthia, annabelle, lisa, morwen, melke, elisa en zo kan ik nog uren en uren doorgaan![]()
Ooooow dat dacht ik. Pffffffffff... dan heb ik weer gelukquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:52 schreef teamlead het volgende:
[..]
Gelukkig voor jou kunnen mods niet bannen
![]()
Slechte kwaliteit? Ik zie geen verschil hoor...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:53 schreef MissHobje het volgende:
Het get.. zit net die streams te lurken.. wat een slechte kwaliteit.. ben ik niet gewend van Talpa zeg
Viel iemand dit ook op toevallig>?
Drinkt koffie zwart en sterk, zonder suiker, Howquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ugh, in koffie
Zie Dances with Wolves
Bij Viool is het altijd feestquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:55 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Viool kieperde nog ff een fles sake naar binnen???
Ik jou vuurwater geven, dan jij mijn pijp roken, ugh?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:56 schreef Morwen het volgende:
[..]
Drinkt koffie zwart en sterk, zonder suiker, How![]()
Jij vuurwater geven, dan wij pijp roken, ugh..
Ja, lekker vanuit de fles...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:55 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Viool kieperde nog ff een fles sake naar binnen???
*ik luistert klucht van Viool*quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:56 schreef Morwen het volgende:
[..]
Drinkt koffie zwart en sterk, zonder suiker, How![]()
Jij vuurwater geven, dan wij pijp roken, ugh..
vooral het geluid is bagger iddquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:53 schreef MissHobje het volgende:
Het get.. zit net die streams te lurken.. wat een slechte kwaliteit.. ben ik niet gewend van Talpa zeg
Viel iemand dit ook op toevallig>?
Halve finale denk ik... tegen West Duitsland...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:57 schreef SuperMOM het volgende:
Welke wedstrijd was het nou??
'n voetbalwedstrijdquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:57 schreef SuperMOM het volgende:
Welke wedstrijd was het nou??
Gelukkig drinkt ze nietquote:
Oooooooooooow okee... daar weet ik niks van.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:57 schreef MissHobje het volgende:
Ohh shoot.. ik bedoelde de TV uitzending maar dan online.. slechte kwaliteit![]()
omg... laatste tijd verwoord ik echt alles verkeerd![]()
Iemand die dit ook opviel
Nee, dat was Mathew McConnahugh in Contactsquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:57 schreef MissHobje het volgende:
Ohh shoot.. ik bedoelde de TV uitzending maar dan online.. slechte kwaliteit![]()
omg... laatste tijd verwoord ik echt alles verkeerd![]()
Iemand die dit ook opviel
*ketel water op vuur zetquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik jou vuurwater geven, dan jij mijn pijp roken, ugh?![]()
Klein piraatje wel erg goedkoop zijn, ugh![]()
Laterquote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:00 schreef Snaptnix het volgende:
Damn... geen sigaretten meer, moet ik nog de deur uit ook![]()
Tot zo
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, dat was Mathew McConnahugh in Contacts
Goed moment om te stoppenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:00 schreef Snaptnix het volgende:
Tot zo
Je weet nu toch wel dat alles om Viola moet draaien... luisteren???quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:01 schreef melke het volgende:
Viola mens! Leer luisteren!!!
Nee dat meen je niet serieus? Tanja?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:00 schreef Snaptnix het volgende:
Tot zo
Was niet zo bijzonder eigenlijk, slechts deels in de chocoladequote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:01 schreef DaMook het volgende:
Zijn er ergens caps van kelly in de chocolaKon vandaag niet heel de uitzending kijken omdat ik mee moest naar zaalvoetbal als coach
(voetbal leek enzo)
Gewoon hier, mijn lievquote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:00 schreef melke het volgende:
Waar was je Doka?
Run, Bart, Run!!!!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:01 schreef melke het volgende:
Viola mens! Leer luisteren!!!
Ja maar ik heb het gemist en wil het zienquote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:02 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Was niet zo bijzonder eigenlijk, slechts deels in de chocolade
Heeft dat mens in de playboy gestaan?!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:02 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Je weet nu toch wel dat alles om Viola moet draaien... luisteren???
Haha, tandje lager zegt Bartquote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:03 schreef SuperMOM het volgende:
OMG ik kan haar niet meer aanhoren!!!!
Ja, best verkopende playboy ooit.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:03 schreef melke het volgende:
[..]
Heeft dat mens in de playboy gestaan?!![]()
En bedankt hehquote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:03 schreef melke het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:02 schreef melke het volgende:
[..]
Nee dat meen je niet serieus? Tanja?![]()
![]()
zozo enthousiasmequote:
Kan jij niet beter gaan slapen? Want je stelt nu hele enge vragenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:04 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
wie heeft de viola fotos in de playboy toen ze nog van emmenes heette???
is het zelfde als die ene steen op het strand willen zien. valt niet op dat je die ene steen ziet als je die eindelijk zietquote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:03 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja maar ik heb het gemist en wil het zien
Jep... tig jaar geleden... maar foto's of links mogen niet geplaatst worden van Flugel.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:03 schreef melke het volgende:
[..]
Ja je mag geen reclame maken maar ondertussen zelf wel tig keer merken noemen, that's Viool..quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dat wijf zit gewoon reclame te maken voor een boek
Vanavond zei ze nog nadrukkelijk dat dat niet mag. Nu moet ze minstens nog 2 boeken met de auteur noemen.
Alsof iemand dat wil zienquote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:05 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Jep... tig jaar geleden... maar foto's of links mogen niet geplaatst worden van Flugel.
Ok schuif even onder de deur door dan ko ik jhe zo verwennenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:05 schreef MissHobje het volgende:
[..]
zozo enthousiasme![]()
![]()
hehhee Damook.. als je de sleutel zoekt.. ligt op bureau hier
en even voor de duidelijkheid: links ook nietquote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:05 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Jep... tig jaar geleden... maar foto's of links mogen niet geplaatst worden van Flugel.
Toen zag ze er nog wel acceptabel uit hoorquote:
Tanja deed dat toch ook? Ik rook niet nee..quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:05 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
Ik vind je best aardig enzo... maar Snaptnix vergelijken met Tanja is zo ongeveer een doodzonde hoor![]()
![]()
![]()
jij rookt zeker niet?
Dat zei ik alquote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:07 schreef teamlead het volgende:
[..]
en even voor de duidelijkheid: links ook niet![]()
Leefde ik toen al?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:07 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Toen zag ze er nog wel acceptabel uit hoor
Damn hoe slecht kun je typenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:06 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ok schuif even onder de deur door dan ko ik jhe zo verwennen
Toen ze bij Rtl begon, toen nog Veronique met haar sexualiteits programma, toen werd ze pas bekend bij het volk, maar toen heeft ze toch ook nog playboy fotos gedaan??quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, best verkopende playboy ooit.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:07 schreef melke het volgende:
[..]
Tanja deed dat toch ook? Ik rook niet nee..![]()
Euhhhhh... weet ff niet van wanneer die pleebooi is. Maar wel lang geleden.quote:
Iddquote:
Waarschijnlijk wel... stream 1 heeft goed geluid hier.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:09 schreef teamlead het volgende:
ben ik de enige met bagger geluid trouwens
Geen id, heb de streams niet opquote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:09 schreef teamlead het volgende:
Garnier, stream 1 is prima bij mij, zeer duidelijkquote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:09 schreef teamlead het volgende:
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:08 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
Een niet-roker zal nooit begrijpen hoe het voelt als je als roker opeens geen sigaretten meer in huis hebt
Ligt meer aan het bier gok ikquote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:09 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Iddmaar het is ook al zooooooooo laat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |