Doka is druk aan het rondsnuffelenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:47 schreef melke het volgende:
Doka hoe is het?
Whahahaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Moest dat nou?
We hebben de complete video van vanavond net bekeken en zijn weer een beetje opgedroogd, kom jij met zo'n foto aan.
Slaap lekker troetelbeertje... droom fijnquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:48 schreef lovebear het volgende:
Ik ga mn bedje opzoeken
Slaap lekker allemaal tot morgen![]()
![]()
![]()
![]()
je zal dr een relatie mee hebbenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
Als ik zo'n schoonmaakster had die ff snel met de Franse slag een doekie over aanrecht trekt en meer dan de helft niet meeneemt, die flikkerde ik meteen in de kliko. Wat een goor wijf is het zeg. Zuchten en puffen en ze maakt er niet eens bij schoon. Zo van.... Als het maar iets lijkt....
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:47 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
O jee... ik voel een ban aankomen![]()
Slaap lekker lief beertjequote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:48 schreef lovebear het volgende:
Ik ga mn bedje opzoeken
![]()
![]()
![]()
Mannen....quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:48 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Doka is druk aan het rondsnuffelen![]()
Stereo biedt een zak suiker aan Morwen aan?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:46 schreef Morwen het volgende:
[..]
Stereo Grote koude ijsklomp is, kleine vurige piraat vuurtje onder klomp aansteekt, How![]()
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:48 schreef lovebear het volgende:
Ik ga mn bedje opzoeken
![]()
![]()
![]()
neeeee suiker is slecht!!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Stereo biedt een zak suiker aan Morwen aan?
Slaap lekker, beertjequote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:48 schreef lovebear het volgende:
Ik ga mn bedje opzoeken
![]()
![]()
![]()
Of cynthia, annabelle, lisa, morwen, melke, elisa en zo kan ik nog uren en uren doorgaanquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja en wiens schuld is die syfilis?
A, waliefquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Stereo biedt een zak suiker aan Morwen aan?
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:47 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
O jee... ik voel een ban aankomen![]()
Pocalizzya vreemd gegaan, ughquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:52 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Of cynthia, annabelle, lisa, morwen, melke, elisa en zo kan ik nog uren en uren doorgaan![]()
Ooooow dat dacht ik. Pffffffffff... dan heb ik weer gelukquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:52 schreef teamlead het volgende:
[..]
Gelukkig voor jou kunnen mods niet bannen
![]()
Slechte kwaliteit? Ik zie geen verschil hoor...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:53 schreef MissHobje het volgende:
Het get.. zit net die streams te lurken.. wat een slechte kwaliteit.. ben ik niet gewend van Talpa zeg
Viel iemand dit ook op toevallig>?
Drinkt koffie zwart en sterk, zonder suiker, Howquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ugh, in koffie
Zie Dances with Wolves
Bij Viool is het altijd feestquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:55 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Viool kieperde nog ff een fles sake naar binnen???
Ik jou vuurwater geven, dan jij mijn pijp roken, ugh?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:56 schreef Morwen het volgende:
[..]
Drinkt koffie zwart en sterk, zonder suiker, How![]()
Jij vuurwater geven, dan wij pijp roken, ugh..
Ja, lekker vanuit de fles...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:55 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Viool kieperde nog ff een fles sake naar binnen???
*ik luistert klucht van Viool*quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:56 schreef Morwen het volgende:
[..]
Drinkt koffie zwart en sterk, zonder suiker, How![]()
Jij vuurwater geven, dan wij pijp roken, ugh..
vooral het geluid is bagger iddquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:53 schreef MissHobje het volgende:
Het get.. zit net die streams te lurken.. wat een slechte kwaliteit.. ben ik niet gewend van Talpa zeg
Viel iemand dit ook op toevallig>?
Halve finale denk ik... tegen West Duitsland...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:57 schreef SuperMOM het volgende:
Welke wedstrijd was het nou??
'n voetbalwedstrijdquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:57 schreef SuperMOM het volgende:
Welke wedstrijd was het nou??
Gelukkig drinkt ze nietquote:
Oooooooooooow okee... daar weet ik niks van.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:57 schreef MissHobje het volgende:
Ohh shoot.. ik bedoelde de TV uitzending maar dan online.. slechte kwaliteit![]()
omg... laatste tijd verwoord ik echt alles verkeerd![]()
Iemand die dit ook opviel
Nee, dat was Mathew McConnahugh in Contactsquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:57 schreef MissHobje het volgende:
Ohh shoot.. ik bedoelde de TV uitzending maar dan online.. slechte kwaliteit![]()
omg... laatste tijd verwoord ik echt alles verkeerd![]()
Iemand die dit ook opviel
*ketel water op vuur zetquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik jou vuurwater geven, dan jij mijn pijp roken, ugh?![]()
Klein piraatje wel erg goedkoop zijn, ugh![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |