quote:
TE lief kan ook nogquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:26 schreef teamlead het volgende:
[..]
Snaptnix is gewoon heel lief voor me...
![]()
Micky dreunde het zo snel op dat ik het ook niet weet? tv of nl?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
wat was nu het adres? bewoners@endemol.tv of nl?
Snaptnix is gewoon ook een lieverdquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:26 schreef teamlead het volgende:
[..]
Snaptnix is gewoon heel lief voor me...
![]()
.NLquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:28 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Micky dreunde het zo snel op dat ik het ook niet weet? tv of nl?
Nou nou nou Pareltje tochquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:29 schreef White_Pearl het volgende:
Ze zouden Viool is gewoon lekker lang laten moeten weken in wasmiddel
misschien houdt ze dan haar muil eens![]()
![]()
quote:
Ducktape, gags etcquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:29 schreef White_Pearl het volgende:
Ze zouden Viool is gewoon lekker lang laten moeten weken in wasmiddel
misschien houdt ze dan haar muil eens![]()
![]()
Snappie is gewoon lief jaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:31 schreef teamlead het volgende:
[..]
Snaptnix is altijd lief... en nooit TE lief...dus
is bij haar (nog) niet nodig
Moest ik even kwijtquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:31 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nou nou nou Pareltje tochLaat je maar gaan
![]()
![]()
Neh, bleekmiddel doet wonderquote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:32 schreef SuperMOM het volgende:
En als ze zeggen dat ik mijn zender moet checken vraag Viool? Als je gewoon in je bed gaat leggen heb je daar geen last van roept Bart!!!![]()
Hi my name is, what my name is how, my name is the real dizzy-lizzyquote:
Je bent lief als je je opwindquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:32 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Moest ik even kwijtmag wel hé?
![]()
![]()
*kuchquote:
Die denkt ook dan houdt ze eindelijk haar mond eens dichtquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:32 schreef SuperMOM het volgende:
En als ze zeggen dat ik mijn zender moet checken vraag Viool? Als je gewoon in je bed gaat leggen heb je daar geen last van roept Bart!!!![]()
quote:
Hoi Hobjequote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:33 schreef MissHobje het volgende:
oja hoiiedereen nog enzo
![]()
( krijg altijd zo'n lief welkom)
How, Dizzy, buffel dood....ik jouw vriend, wij samen eten, Howquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:32 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Hi my name is, what my name is how, my name is the real dizzy-lizzy![]()
quote:
Alleen lieve mensen krijgen een lief welkom hierquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:33 schreef MissHobje het volgende:
oja hoiiedereen nog enzo
![]()
Hi Hobjequote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:33 schreef MissHobje het volgende:
oja hoiiedereen nog enzo
![]()
Kop dr af, staart dr af en aan het spit dat beestquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:34 schreef Morwen het volgende:
[..]
How, Dizzy, buffel dood....ik jouw vriend, wij samen eten, How![]()
endemol is .nlquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:35 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Talpa zelf is .tv
zal dit ook wel zijn dunkt me![]()
Uchequote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:34 schreef Morwen het volgende:
[..]
Haiquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:33 schreef MissHobje het volgende:
oja hoiiedereen nog enzo
![]()
Mijne ook hoor, Snappie is leuk en pittigquote:
quote:
quote:
hij blanke man, hij vuur makenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:34 schreef Morwen het volgende:
[..]
Waarom? dat je een heksie bent dat hoor je mij niet zeggen,quote:
Jaaaaaaaaa daar is ze... ja tuurlijkquote:
boven jequote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:37 schreef Foreverblue het volgende:
Waar is Snappie nu eigelijk?
Even drinken halen en m'n rooie kop in de koelkast aan het stoppen om weer beetje normaal eruit te zienquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:37 schreef Foreverblue het volgende:
Achter jequote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:37 schreef Foreverblue het volgende:
Dan dunken we samen, en als je samen dunkt dunk je niet alleenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:36 schreef teamlead het volgende:
[..]
endemol is .nl
zal dit ook wel zijn dunkt me![]()
![]()
Was een hele slechte timing van postenquote:
Jij vuur maken, buffel villen, jij mee-etenquote:
hij blanke man, hij met gespleten tong sprekenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
hij blanke man land pakken en nooit meer teruggeven
Hahaha te lang onder de zonnebank gelegen dan?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:37 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Even drinken halen en m'n rooie kop in de koelkast aan het stoppen om weer beetje normaal eruit te zien![]()
Whehequote:
Dank je, vind ik ook wel lief hoor, ook van doka natuurlijk (alleen dat heksje nog niet zo) .quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:37 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Waarom? dat je een heksie bent dat hoor je mij niet zeggen,
maar je bent toch wie je bent meis een lieve meid, mag best
gezegd worden hoor![]()
Whaaaaaaaaa Snappie achter me...quote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:38 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jij vuur maken, buffel villen, jij mee-eten![]()
Je weet best dat dat een koosnaampje isquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:39 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dank je, vind ik ook wel lief hoor, ook van doka natuurlijk (alleen dat heksje nog niet zo) .![]()
Gezellie tochquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:39 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Whaaaaaaaaa Snappie achter me...
Niet schrikken hoor, ik was het maarquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:39 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Whaaaaaaaaa Snappie achter me...
mmmmm wat ben je toch ook een echte lieverd. Dikke knuffel voor Parelquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:39 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Geeft Blue een dikke knuffel![]()
![]()
Wil niet slijmen maar moest het gewoon even doen![]()
Jawel hoor Doka, van jou vind ik 't wel lief dat weet je tochquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:40 schreef doka het volgende:
[..]
Je weet best dat dat een koosnaampje isEn dat vind je best leuk
![]()
Ik heb je geen heksje genoemd meis, nou vooruit! die koelkast in! lollquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:39 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dank je, vind ik ook wel lief hoor, ook van doka natuurlijk (alleen dat heksje nog niet zo) .![]()
Nou nog het goeie sausje dr bij en dat wordt hier een oraal orgasmequote:
Als het is zoals Micky achter Bart soms hoor je mij niet klagenquote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:41 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Jawel hoor Doka, van jou vind ik 't wel lief dat weet je toch![]()
Ben er net uit, moet ik nou alweer teryg. Ga wel even buiten staan, helpt net zo goed momenteelquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:41 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ik heb je geen heksje genoemd meis, nou vooruit! die koelkast in! loll![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:41 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Als het is zoals Micky achter Bart soms hoor je mij niet klagen
Jij blijven mag, How, kleine vurige piraat heeft gesproken, Howquote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:41 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Nou nog het goeie sausje dr bij en dat wordt hier een oraal orgasme![]()
Whahahaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:42 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ben er net uit, moet ik nou alweer teryg. Ga wel even buiten staan, helpt net zo goed momenteel![]()
ik met jou in tipi etenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[afbeelding]
Uche inkoppertje uche![]()
![]()
Wil de kleine piraat mijn vuurtje aansteken?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:43 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jij blijven mag, How, kleine vurige piraat heeft gesproken, How![]()
Viool is ergquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:41 schreef SuperMOM het volgende:
Jak wordt niet goed van Viool (ja ja alweer) over haar gember thee...ooooow heerlijk! Ook Monique vind het heerlijk en ook groene thee!
![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:41 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Als het is zoals Micky achter Bart soms hoor je mij niet klagen
mmmmmmmmmm je bent echt liefquote:
Stereo Grote koude ijsklomp is, kleine vurige piraat vuurtje onder klomp aansteekt, Howquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wil de kleine piraat mijn vuurtje aansteken?![]()
Lees het nu pas. Maar thanxquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:36 schreef Morwen het volgende:
[..]
Mijne ook hoor, Snappie is leuk en pittig![]()
Niemand, want ik neem aan dat de regie daar niet heenschakeld.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:45 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Enne wie gaat zo viool in haar peppie en kokkie pak nog ff nemen cappen onder de douche?![]()
quote:
O jee... ik voel een ban aankomenquote:
Grote Tommy druiptquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:46 schreef Morwen het volgende:
[..]
Stereo Grote koude ijsklomp is, kleine vurige piraat vuurtje onder klomp aansteekt, How![]()
Moest dat nou?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |