En dan melke erbijquote:
Man man vreselijk, roep ik op de wc, geef bonnie ook maar een maskerquote:
Graag gedaan hoorquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mag ik je hartelijk bedanken voor een slappe lach bui die hier is ge eindigd in een toilet bezoek![]()
![]()
Ga danquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Man man vreselijk, roep ik op de wc, geef bonnie ook maar een masker![]()
Ik ga verder de HH kijken tot zo
Whahahahha tja! ben erg rustigquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:05 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hoe die vent het uithoud met haar... jij bent tenminste nog lekker rustig als we op onze hotelkamer zijnQua praten bedoel ik dan
Slaapze manuquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:10 schreef Manu82 het volgende:
Ik ga slapen, over 5 uur weer op, slaap lekker allemaal en ik meld me wel weer bij de ochtentploeg![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:10 schreef Manu82 het volgende:
Ik ga slapen, over 5 uur weer op, slaap lekker allemaal en ik meld me wel weer bij de ochtentploeg![]()
![]()
quote:
Zie je dan wel weer he manuquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:10 schreef Manu82 het volgende:
![]()
Van mij mag die enge Frank eruit, ik kan die vent gewoon niet zien zonder "The Shining" voor de geest te krijgen. Geen idee waarom, maar ik vind hem glibberig en gluiperigquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:08 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Zo ist maar krek, houwe dus en bonnie dr maar uit of zo. die is veel te rustig, kel mag ook gaan mi![]()
Slaap lekker Manuquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:10 schreef Manu82 het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:10 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar ze zijn vast niet zo lief en leuk als jij hoor
![]()
![]()
![]()
Jij hebt Monique toch al om naar te kijken, mag ik toch ook wel een avondje genieten zeker![]()
Nope, je hebt nu dus een snurk en een niet snurk kamerquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:11 schreef Rica het volgende:
Niemand wil meer bij de snurkers slapen zeker?
Sweet dreams Manuquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:10 schreef Manu82 het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Man man vreselijk, roep ik op de wc, geef bonnie ook maar een masker![]()
Ik ga verder de HH kijken tot zo
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:10 schreef Manu82 het volgende:
![]()
Ik heb niets met darten, maar heb gister wel de finale gezien. Hartstikke leuk voor die jongen!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:09 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
We hebben gewonnen jah![]()
![]()
![]()
![]()
en dus gaat alles helemaal opie de toppie
![]()
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:10 schreef Manu82 het volgende:
![]()
Eeeeeeeh.....quote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:12 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
ja ik stond met mijn nokia fotos te maken en te smsen, goed he![]()
Maar natuurlijk, voor het aankomen heb ik jou toch alquote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:13 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Maar natuurlijk, voor het aankomen heb ik jou toch al![]()
![]()
Groot gelijk.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:12 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nope, je hebt nu dus een snurk en een niet snurk kamer
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:13 schreef Rica het volgende:
Goddegod het is nu helemaal een "" topic geworden.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:10 schreef Manu82 het volgende:
![]()
Kijk maar uit straks valt het handje er nog af, heb ik bij TL ook al zien gebeurenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:13 schreef Rica het volgende:
welnee... valt best mee hoorquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:13 schreef Rica het volgende:
Stoere film, houwe dusquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:11 schreef Morwen het volgende:
[..]
Van mij mag die enge Frank eruit, ik kan die vent gewoon niet zien zonder "The Shining" voor de geest te krijgen. Geen idee waarom, maar ik vind hem glibberig en gluiperig![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:13 schreef Rica het volgende:
Ja iedereen zwaait,vind het dan zo stom om ook niet te zwaaien.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:13 schreef Rica het volgende:
Slaap lekkerquote:
Er staat een goeie tussen jaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Eeeeeeeh.....
Elisheba, Elisheva, Elizabeth, Elisabeth, Elzbietka, Alcippe, Alzbeta, Elisabet, Elisabeta, Elisabetta, Elizabeta, Elsabeth, Elspet, Elspeth, Elzbieta, Eliza, Elisa, Elise, Elsa, Elsie, Beth, Bethie, Bethy, Bet, Bettie, Betty, Bess, Bessie, Bessy, Betsy, Lisa, Liza, Lizza, Lizzie, Lizzy, Liz...![]()
quote:
Dat was nou ook weer niet de bedoelingquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:13 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik krijg opeens een heel ander beeld van Liekse opeens
Maar dan wel Chantal in het kwadraatquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
Viola is net GNA GNA GNA Sjankwal
Doe eens voor de lolquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:16 schreef BONG4002 het volgende:
Dat wordt iig een stevig kabaal in de snurk-kamer
quote:
Op de vrouwenkamer was ook een snurkster toch? Viool?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:16 schreef BONG4002 het volgende:
Dat wordt iig een stevig kabaal in de snurk-kamer
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:16 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Dat was nou ook weer niet de bedoeling![]()
Hobjequote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:17 schreef MissHobje het volgende:
was de uitzending leuk >?
heb gemist.. ga zo ff online lurken
Hobjequote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:17 schreef MissHobje het volgende:
Niet ?? wrom nietquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:18 schreef doka het volgende:
[..]
HobjeNee, de uitzending was niet echt leuk
Mag Mickey ook bonuspunten geven.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:18 schreef SuperMOM het volgende:
Heeej Sint Clair!! Jij gaat morgen touwtjes aan je bril maken!!!! (Bart) Nadat Bonnie haar bril terug had gevonden![]()
En Viool maar slijmen bij de Big Boss net als de eerste ochtend met haar champagne ontbijt![]()
Waar is melke? Zonder haar is het niet leuk dit spelquote:
Hallo MissHobjequote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:19 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Niet ?? wrom niet![]()
he balen dan.. ga toch wel even lurken.. maybe vind ik het wel wat
Hai skatquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:17 schreef MissHobje het volgende:
De laatste keer dat ik haar zag was bij jouquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:20 schreef Morwen het volgende:
[..]
Waar is melke? Zonder haar is het niet leuk dit spel![]()
Eerste reactie na het kijken was: Kansloos dit! ze maken reclame voor iets wat al lang is geweestquote:
Dat is ergquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:17 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Doe eens voor de lol1000 mensen die sneurken, en hun allemaal in 1 grote zaal neer leggen
![]()
open bar, ome John betaaltquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:22 schreef teamlead het volgende:
pfff... ik alt-tab me helemaal rot tussen alle verschillende topics vanavond...
staat er nog iemand achter de bar?
Weet ik toch, liefje, I aim to pleasequote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:19 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Heeeeeeeeee joe![]()
![]()
![]()
Ik had je slijm gemist enzo
quote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:22 schreef doka het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik haar zag was bij jou
Gewoon slaapgebrek. Als ze zo doorgaan branden ze allemaal binnen mum van tijd op.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:22 schreef robster16 het volgende:
ach gut, Kel is ziek, en ze is bang dat ze weg moet...
Het is zelfbediening vanavond. Maar omdat het je eerste avond is, ga ik wel een biertje voor je halenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:22 schreef teamlead het volgende:
pfff... ik alt-tab me helemaal rot tussen alle verschillende topics vanavond...
staat er nog iemand achter de bar?
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:24 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Het is zelfbediening vanavond. Maar omdat het je eerste avond is, ga ik wel een biertje voor je halen![]()
Nope, ze gaf jou ook eenquote:
Je kan bestellen tot je een ons weegt maar het is open bar, dus pakken wat je pakken kan enne de wodka staat bij Bonquote:
Speciaal voor je eerste avond. Proost jongenquote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:25 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Je kan bestellen tot je een ons weegt maar het is open bar, dus pakken wat je pakken kan enne de wodka staat bij Bon![]()
Elisa en Lisa zijn toch hetzelfde, Lizzy?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:25 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nope, ze gaf jou ook eenbij elisa
![]()
Dizzy is een raadsel![]()
ja, klopt ja, ze moeten echt even de tijd voor zichzelf nemen en meer een ritme nemen qua slaap en eten, want dit trekken ze nooit zo...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:24 schreef Rica het volgende:
[..]
Gewoon slaapgebrek. Als ze zo doorgaan branden ze allemaal binnen mum van tijd op.
yupsquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
wat was nu het adres? bewoners@endemol.tv of nl?
.tvquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
wat was nu het adres? bewoners@endemol.tv of nl?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |