Eerste reactie na het kijken was: Kansloos dit! ze maken reclame voor iets wat al lang is geweestquote:
Dat is ergquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:17 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Doe eens voor de lol1000 mensen die sneurken, en hun allemaal in 1 grote zaal neer leggen
![]()
open bar, ome John betaaltquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:22 schreef teamlead het volgende:
pfff... ik alt-tab me helemaal rot tussen alle verschillende topics vanavond...
staat er nog iemand achter de bar?
Weet ik toch, liefje, I aim to pleasequote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:19 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Heeeeeeeeee joe![]()
![]()
![]()
Ik had je slijm gemist enzo
quote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:22 schreef doka het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik haar zag was bij jou
Gewoon slaapgebrek. Als ze zo doorgaan branden ze allemaal binnen mum van tijd op.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:22 schreef robster16 het volgende:
ach gut, Kel is ziek, en ze is bang dat ze weg moet...
Het is zelfbediening vanavond. Maar omdat het je eerste avond is, ga ik wel een biertje voor je halenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:22 schreef teamlead het volgende:
pfff... ik alt-tab me helemaal rot tussen alle verschillende topics vanavond...
staat er nog iemand achter de bar?
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:24 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Het is zelfbediening vanavond. Maar omdat het je eerste avond is, ga ik wel een biertje voor je halen![]()
Nope, ze gaf jou ook eenquote:
Je kan bestellen tot je een ons weegt maar het is open bar, dus pakken wat je pakken kan enne de wodka staat bij Bonquote:
Speciaal voor je eerste avond. Proost jongenquote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:25 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Je kan bestellen tot je een ons weegt maar het is open bar, dus pakken wat je pakken kan enne de wodka staat bij Bon![]()
Elisa en Lisa zijn toch hetzelfde, Lizzy?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:25 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nope, ze gaf jou ook eenbij elisa
![]()
Dizzy is een raadsel![]()
ja, klopt ja, ze moeten echt even de tijd voor zichzelf nemen en meer een ritme nemen qua slaap en eten, want dit trekken ze nooit zo...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:24 schreef Rica het volgende:
[..]
Gewoon slaapgebrek. Als ze zo doorgaan branden ze allemaal binnen mum van tijd op.
yupsquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
wat was nu het adres? bewoners@endemol.tv of nl?
.tvquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
wat was nu het adres? bewoners@endemol.tv of nl?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |