Eeeeeeeh.....quote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:12 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
ja ik stond met mijn nokia fotos te maken en te smsen, goed he![]()
Maar natuurlijk, voor het aankomen heb ik jou toch alquote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:13 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Maar natuurlijk, voor het aankomen heb ik jou toch al![]()
![]()
Groot gelijk.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:12 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nope, je hebt nu dus een snurk en een niet snurk kamer
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:13 schreef Rica het volgende:
Goddegod het is nu helemaal een "" topic geworden.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:10 schreef Manu82 het volgende:
Ik ga slapen, over 5 uur weer op, slaap lekker allemaal en ik meld me wel weer bij de ochtentploeg![]()
![]()
Kijk maar uit straks valt het handje er nog af, heb ik bij TL ook al zien gebeurenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:13 schreef Rica het volgende:
welnee... valt best mee hoorquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:13 schreef Rica het volgende:
Stoere film, houwe dusquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:11 schreef Morwen het volgende:
[..]
Van mij mag die enge Frank eruit, ik kan die vent gewoon niet zien zonder "The Shining" voor de geest te krijgen. Geen idee waarom, maar ik vind hem glibberig en gluiperig![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:13 schreef Rica het volgende:
Ja iedereen zwaait,vind het dan zo stom om ook niet te zwaaien.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:13 schreef Rica het volgende:
Slaap lekkerquote:
Er staat een goeie tussen jaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Eeeeeeeh.....
Elisheba, Elisheva, Elizabeth, Elisabeth, Elzbietka, Alcippe, Alzbeta, Elisabet, Elisabeta, Elisabetta, Elizabeta, Elsabeth, Elspet, Elspeth, Elzbieta, Eliza, Elisa, Elise, Elsa, Elsie, Beth, Bethie, Bethy, Bet, Bettie, Betty, Bess, Bessie, Bessy, Betsy, Lisa, Liza, Lizza, Lizzie, Lizzy, Liz...![]()
quote:
Dat was nou ook weer niet de bedoelingquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:13 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik krijg opeens een heel ander beeld van Liekse opeens
Maar dan wel Chantal in het kwadraatquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
Viola is net GNA GNA GNA Sjankwal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |