Ik had wat goed te makenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:25 schreef wyccie het volgende:
Wow, je bent wél snel met het openen van een nieuw topic. Met goede OP zelfs![]()
Huldequote:
Check 5 posts boven je...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:50 schreef Sheridana het volgende:
the Lady Vanishes?
quote:Johnny Jones: I'm in love with you, and I want to marry you.
Carol Fisher: I'm in love with you, and I want to marry you.
Johnny Jones: Hmm... that cuts down our love scene quite a bit, doesn't it?
Dit is het enige goede antwoordquote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:41 schreef search64 het volgende:
Het is the 39 steps geloof ik....
geen tijd om een nieuwe vraag te stellen, mocht het goed zijn
Die heb ik gezien en ik vond hem best goed, maar blijkbaar ben ik er alweer behoorlijk wat van vergetenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:21 schreef KillerRabbit75 het volgende:
[..]
Dit is het enige goede antwoord
Oh sorry, da zie ik nu pas, dan maar even 2 vragen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:37 schreef EricusMaximus het volgende:
Ik geloof dat de quote van Mangoworks ook een vraag is, of niet?
nopequote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:37 schreef EricusMaximus het volgende:
Ik geloof dat de quote van Mangoworks ook een vraag is, of niet?
Dare Mo Shiranaiquote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:38 schreef JelleS het volgende:
Ik zal het nog even een beetje lastig houden aangezien het anders binnen 1 sec geraden wordt denk ik:
Welke film?
[afbeelding]
Als dat goed is vind ik het heel knapquote:
is duidelijk zeker goedquote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:54 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Als dat goed is vind ik het heel knap
Waar zag je het aan?
Mangoworks2002 +1quote:
Skelet op de achtergrond heb ik ookquote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:38 schreef JelleS het volgende:
Ik zal het nog even een beetje lastig houden aangezien het anders binnen 1 sec geraden wordt denk ik:
Welke film?
[afbeelding]
Preciesquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:59 schreef 7eVeNL het volgende:
Life of Pi, eerst zou shyamalan dit gaan doen, maar is later afgehaakt omdat hij nog bezig ismet ze'n eigen film; Lady in the water![]()
TheManWithThePlan +1quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:17 schreef TheManWithThePlan het volgende:
Heb ik vorige week al gezien, kan ook niet anders met mijn username
Romance and Cigarettes
Musicals mogen van mij ook op een grote hoop, met een paar uitzonderingen...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:22 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
TheManWithThePlan +1![]()
ik vond het een hele aparte film, ik was gister naar de PV van deze film, niet echt mijn soort film, af en toe wel grappig, maar de film had net zo goed op een podium kunnen afspelen, kortom dat musical gedoe en dat zingen had voor mij niet gehoeven
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:41 schreef JelleS het volgende:
The Matrix Reloaded
of The Matrix Revolutions
Daar mag je hem eigenlijk wel toe rekenen...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:42 schreef EricusMaximus het volgende:
Een superhelden film?
quote:
Komt gezien het kostuum erg dicht in de buurt, wel verkeerde kleur...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:48 schreef Mennosson het volgende:
Rocketeer??
Doelde eigenlijk meer op de raketten op zijn pak om mee te vliegen...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:56 schreef Mennosson het volgende:
Minority Report??
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:58 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Sin City
Dat ik van jou nog eens een keer een antwoord fout mag rekenenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:59 schreef Patch het volgende:
Inspector Gadget?
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:00 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Batman...
Laten we zeggen dat ik een beetje uit de running ben...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:03 schreef TheManWithThePlan het volgende:
[..]
Dat ik van jou nog eens een keer een antwoord fout mag rekenen
Dit is echter niet jouw genre...
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:07 schreef California het volgende:
Casshern.
Nieuwe vraag mag wel iets snellerquote:
quote:Ik ben bereid om Gary Cooper en Billy Wilder te herkennen
hint:quote:De rechtse is Cooper, de bril is Wilder, het hoedje herken ik niet direct.
Hm, Wilder heeft ook iets op zijn hoofd.
Love in the Afternoonquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:54 schreef dolle_hond het volgende:
AH speelt de dochter van de fransman en wordt verliefd op GC
Love in the Afternoonquote:
The Power of Christ Compels You!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:19 schreef Asap het volgende:
Max von Sydow
Je m'excuse...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:19 schreef Asap het volgende:
Zat helemaal te denken aan Sheris antwoord, lette niet echt op dat het niet goed was...
Geeft niet hoorquote:
Misschien een beetje slecht geformuleerd..quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:40 schreef Asap het volgende:
[..]
Geeft niet hoor![]()
Volgende vraag:
Jim Carrey is jarig dus:
Noem de 12 films met de hoogste average rating volgens IMDB waarin hij gespeeld muv van nr. 5 (Doing Time on Maple Drive (TV)) en 9 (the Concert of NY City).
En graag op de goede volgorde![]()
5.88 nr. 25...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:55 schreef Sheridana het volgende:
The Dead Pool zal toch wel wat hoger staan dan de laatste plaats?
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:57 schreef Mennosson het volgende:
1. Eternal Sunshine Of A Spotless Mind(op de goede plek)
2.Truman Show![]()
3. Man On The Moon![]()
4 The Majestic (niet op de goede plek, wel in de top 12)
5. Bruce Almighty (niet op de goede plek, wel in de top 12)
5. The Mask (niet op de goede plek, wel in de top 12)
6. Dumb & Dumber (niet op de goede plek, wel in de top 12)
7. Lemony Snicket's A Series of Unfortunate Events (niet op de goede plek, wel in de top 12)
8. How the Grinch Stole Christmas![]()
9. The Dead Pool![]()
10. The Cable Guy![]()
11. The Mask![]()
12. Liar Liar (niet op de goede plek, wel in de top 12)
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:09 schreef ArtyShock het volgende:
01) Eternal Sunshine of the Spotless Mind![]()
02) The Truman Show![]()
03) Man on the Moon![]()
04) Lemony Snicket![]()
05) Dumb & Dumber (niet op de goede plek, wel in de top 12)
06) Bruce Almighty (niet op de goede plek, wel in de top 12)
07) Liar Liar (niet op de goede plek, wel in de top 12)
08) Ace Ventura 1![]()
09) The Mask (niet op de goede plek, wel in de top 12)
10) Me, Myself and Irene![]()
Ja als de oude versie van Joe, kan hem alleen niet echt herinneren.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:16 schreef Sheridana het volgende:
Simon Birch? Zit J.C. daar in?
De eerste vier zijn al bekend hoor.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:34 schreef Agiath het volgende:
Mijn gok
10) Lemony Snicket's A Series of Unfortunate Events
Die is al goed.quote:
Dat zijn er 2.quote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:10 schreef dolle_hond het volgende:
the good thief?
Uiteraard.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:18 schreef victorinox het volgende:
Lock Stock and Two Smoking Barrels?
Die ja.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:19 schreef dolle_hond het volgende:
cincinatti kid
En dat is 5!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:19 schreef dolle_hond het volgende:
cincinatti kid
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:22 schreef ArtyShock het volgende:
Oh, Simon Birch! Hè? Hm. Nou, met dank aan Sheri de volgende gok:
01) Eternal Sunshine of the Spotless Mind![]()
02) Truman Show![]()
03) Man on the Moon![]()
04) Lemony Snicket's Series of Unfortunate Events![]()
05) Doing Time on Maple Drive (TV)![]()
06) Simon Birch![]()
07) The Majestic bijna goed!
08) Dumb & Dumber bijna goed!
09) The Concert of NY City (TV)![]()
10) Liar Liar![]()
11) Bruce Almighty bijna goed!
12) The Mask bijna goed!
EricusMaximus +1quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:32 schreef EricusMaximus het volgende:
01) Eternal Sunshine of the Spotless Mind
02) Truman Show
03) Man on the Moon
04) Lemony Snicket's Series of Unfortunate Events
05) Doing Time on Maple Drive (TV)
06) Simon Birch
07 )Dumb & Dumber
08 )The Majestic
09) The Concert of NY City (TV)
10) Liar Liar
11) the mask
12) Bruce Almighty
Dit is nog een antwoord op Asaps vraag, die was namelijk nog niet beantwoord.
Maar stel gerust een nieuwe vraag, ranja
Klopt, en 2 goeie titels gezienquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
Mary Lynn Rajskub heet ze.
Daar zit Mary Lynn wel in maar de andere 2 nietquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:54 schreef 7eVeNL het volgende:
Man on the moon, Chloe *Mary Lynn Rajskub
Cruel Intentions (Reese & Selma)quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:53 schreef ranja het volgende:
Ah, ok.
[afbeelding]
Ik wil 5 filmtitels, elk met 2 van deze 3 dames.
Klopt.quote:Op woensdag 18 januari 2006 09:01 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Cruel Intentions (Reese en Selma)
Legally Blonde (Reese en Selma)
Legally Blonde 2 (Reese en Mary)
Story Telling (Selma en Mary)
Sweet Home Alabama (Reese en Mary)
Patch +1quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:46 schreef Patch het volgende:
The rock
MallRats
Meet Joe Black
Mystery Men
Boys & girls
7...quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:36 schreef dolle_hond het volgende:
stake out
another stake out
jaws
always
close encounters of the third kind
tin men
what about bob?
Sokolsky + 1quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:59 schreef Sokolsky het volgende:
Poseidon
stake out
another stake out
jaws
always
close encounters of the third kind
tin men
what about bob?
Dat is om eh... het een beetje snel te laten doorlopenquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:03 schreef JelleS het volgende:
Pff, ik laat de eer aan dolle_hond omdat die er al 7 goed had, gaat hij er weer met het punt vandoor
en ik was ff offline en dacht dat ik er 8 had in de haastquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:03 schreef JelleS het volgende:
Pff, ik laat de eer aan dolle_hond omdat die er al 7 goed had, gaat hij er weer met het punt vandoor
dolle_hond +1quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:10 schreef dolle_hond het volgende:
dirty pretty things
l'auberge espagnole
les poupees russes
le fabuleux destin d'amelie poulain
un long dimanche de fiancelles
da vinci code
quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:21 schreef Sheridana het volgende:
17 mei toch?
ik had al besloten om 17 en 18 goed te rekenenquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:23 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Ja, ik dacht natuurlijk dat je dat bedoelde!![]()
boeit nietquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:00 schreef Sokolsky het volgende:
Ik vind ook dat Mango niet heeft aangegeven wekle Scarface en King Kong 'ie bedoelt
Ik denk het wel; Jacksons King Kong zal er natuurlijk niet in staan, en ik verwacht De Palma's Scarface ook niet.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:06 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
boeit nietking kong gaat gewoon over een aap...
Ach, wanneer is iets een klassieker? Ik verwacht deze twee er niet in.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:07 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Ik twijfel alleen aan Grease en SNF... Het zijn wel klassiekers...
Nee, ik ook niet, maar waarom een Westside story dan wel...?quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:12 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Ach, wanneer is iets een klassieker? Ik verwacht deze twee er niet in.
Hier!!quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:24 schreef Sokolsky het volgende:
Mon Sheri, waar ben je?
heb je snel geteldquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:34 schreef Sokolsky het volgende:
Ik heb trouwens slechts 102 films uit die Registry gezien. Da's niet erg veel.
Nee, die is ingezonden door Oostenrijk, maar gediskwalificeerd omdat 'ie Frans gesproken isquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:34 schreef dolle_hond het volgende:
cache?
IMDB Powersearch.quote:
Valt me ook tegen van je jaquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:34 schreef Sokolsky het volgende:
Ik heb trouwens slechts 102 films uit die Registry gezien. Da's niet erg veel.
Ik wil degene die op het lijstje staat...en als er ergens 2 versies van zijn, wil ik weten welke versie je bedoelt...van Ben Hur bijvoorbeeld, zijn 2 versies en die staan er wel alletwee op...quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:52 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Je hebt niet gezegt welke je wilde hebben... King Kong staat gewoon op het lijstje net als de rest
quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:53 schreef laurenzo85 het volgende:
Of Joyeux Noel?
Ik kijk niet zoveel Amerikaans...quote:
Tja, Scarface (1932) van Howard Hawks staat er wel op, maar het leek mij ook al sterk dat jij die bedoelde.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:52 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Je hebt niet gezegt welke je wilde hebben... King Kong staat gewoon op het lijstje net als de rest
dit is hem volgens mij, heb ik namelijk nog gereviewed en kwam idd 1 december uitquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:53 schreef laurenzo85 het volgende:
Of Joyeux Noel?
volgende keer een duidelijkere vraag stellen?quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:54 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Ik wil degene die op het lijstje staat...en als er ergens 2 versies van zijn, wil ik weten welke versie je bedoelt...van Ben Hur bijvoorbeeld, zijn 2 versies en die staan er wel alletwee op...
Het enige juiste antwoordquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:31 schreef Sokolsky het volgende:
Cité des Enfants Perdus?
laurenzo85 +1quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:52 schreef laurenzo85 het volgende:
Delicatessen?
En weer een puntje erbijquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:22 schreef Sokolsky het volgende:
Les Quatre Cents Coups?
nou begin er een en val dit trivia er niet mee lastigquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:39 schreef mikey2k3 het volgende:
ik stem ook voor een us trivia
quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:40 schreef ranja het volgende:
[..]
nou begin er een en val dit trivia er niet mee lastig
tis een vlaag hequote:Op woensdag 18 januari 2006 15:36 schreef 7eVeNL het volgende:
Misschien is een US only trivia ook wel aardig? bedoel ik heb gewoon bijna niets met al die franse films enzo, toevallig laatst joyeux noel, maar thats pretty much it![]()
nee, dat zijn leuke filmsquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:48 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
tis een vlaag he
als er straks een poolse film-tournament is, komen er allemaal vragen over wajda
quote:
Dat was de instinkerquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:47 schreef dolle_hond het volgende:
bande a part
iig duizend keer beter dan de gemiddelde hollywoodrommel, waar owen wilson en ben affleck helden zijnquote:
Nee, die vond Gorro geweldig. Deze krijgt van Sai een 10, van Gorro een 8, van SoK een 6 en van mij een 5. Toen nog een hele discussie over geweest in Laatst gezien.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:53 schreef dolle_hond het volgende:
the dreamers?
quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:55 schreef laurenzo85 het volgende:
Jules et Jim dan?
quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:55 schreef Sheridana het volgende:
boys, play nice
Het is toch juist leuk dat iedereen een andere smaak heeft? Anders is het of alleen Hollywoodrommel, of alleen films met dode japanners of alleen films van voor 1918 uit Slovenië..Af en toe is er weer een vlaag...maar dat gaat ook weer voorbij
Whoehoe, eindelijk!!quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:56 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
![]()
Als het Poolse tournament begonnen is stop ik met mijn Franse vragen. Dan komen er weer Japanners!![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:00 schreef Sokolsky het volgende:
Oeh, ik weet ook al over wie mijn laatste Franse vraag zal gaan
Heb je dit onder een toets zitten?quote:
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:07 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Heb je dit onder een toets zitten?
Maar ik vind de diversiteit juist wel leuk hier. Alles van de laatste 6/7 jaar ken ik redelijk, Hollywoodmeuk tot ongeveer midden jaren '70 maar daar buiten wordt het schaars. Dan zijn de antwoorden op vragen van films die je niet kent hier soms een prikkel om eens wat anders te gaan zien dan wat ons door Amerika door de strot geduwd wordt.
M'n "to-see" lijstje wordt alleen zo lang dat ik er waarschijnlijk nóóit doorheen ga komen, maar goed.![]()
Dat is dus anderhalf tot drie uur.quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:25 schreef JelleS het volgende:
Ben even een film kijken, dus als je et zeker weet mag je een nieuwe vraag stellen.
Asl hij niet The Cure For Insomnia aan het kijken is...quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:34 schreef victorinox het volgende:
[..]
Dat is dus anderhalf tot drie uur.
lijkt wel zo'n final destination momentquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:25 schreef JelleS het volgende:
Welke film en noem nog 2 van dezelfde regisseur
[afbeelding]
Ben even een film kijken, dus als je et zeker weet mag je een nieuwe vraag stellen.
War of the Worldsquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:25 schreef JelleS het volgende:
Welke film en noem nog 2 van dezelfde regisseur
[afbeelding]
regisseur wordt gevraagdquote:Op woensdag 18 januari 2006 17:00 schreef DonGorgon het volgende:
[..]
War of the Worlds
2 andere films van de producer:
When Worlds Collide (komt dit jaar)
en The Talisman (net uit)
quote:Tensions rise within an asbestos cleaning crew as they work in an abandoned mental hospital with a horrific past that seems to be coming back.
Dobermann?quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:48 schreef Sokolsky het volgende:
't was inderdaad niet erg verheffend, ik heb 'm ooit een keer gehuurd. Ik herkende het ook niet aan de plaatjes maar aan de plotomschrijving. En dan met name omdat ik na El Maquinista heb gekeken wat die Anderson nog meer gemaakt had.
Even een makkelijke.
[afbeelding]
Welke film?
Dat denk ik ook.quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:09 schreef ArtyShock het volgende:
Bekender? La Haine is bekender. Denk ik.
Ik vond het ook maar een saaie film, gekeken naar aanleiding van The Machinist.quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:31 schreef Patch het volgende:
Session 9 kennik wel, B-filmpje, maar vond ik niet benoemenswaardig om te onthouden....
Ik besef me net dat ik vanavond helemaal niet thuis ben.quote:
Hoe dienstbaar!quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:21 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dog Soldiers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |