Nee, die vond Gorro geweldig. Deze krijgt van Sai een 10, van Gorro een 8, van SoK een 6 en van mij een 5. Toen nog een hele discussie over geweest in Laatst gezien.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:53 schreef dolle_hond het volgende:
the dreamers?
quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:55 schreef laurenzo85 het volgende:
Jules et Jim dan?
quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:55 schreef Sheridana het volgende:
boys, play nice
Het is toch juist leuk dat iedereen een andere smaak heeft? Anders is het of alleen Hollywoodrommel, of alleen films met dode japanners of alleen films van voor 1918 uit Slovenië..Af en toe is er weer een vlaag...maar dat gaat ook weer voorbij
Whoehoe, eindelijk!!quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:56 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
![]()
Als het Poolse tournament begonnen is stop ik met mijn Franse vragen. Dan komen er weer Japanners!![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:00 schreef Sokolsky het volgende:
Oeh, ik weet ook al over wie mijn laatste Franse vraag zal gaan
Heb je dit onder een toets zitten?quote:
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:07 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Heb je dit onder een toets zitten?
Maar ik vind de diversiteit juist wel leuk hier. Alles van de laatste 6/7 jaar ken ik redelijk, Hollywoodmeuk tot ongeveer midden jaren '70 maar daar buiten wordt het schaars. Dan zijn de antwoorden op vragen van films die je niet kent hier soms een prikkel om eens wat anders te gaan zien dan wat ons door Amerika door de strot geduwd wordt.
M'n "to-see" lijstje wordt alleen zo lang dat ik er waarschijnlijk nóóit doorheen ga komen, maar goed.![]()
Dat is dus anderhalf tot drie uur.quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:25 schreef JelleS het volgende:
Ben even een film kijken, dus als je et zeker weet mag je een nieuwe vraag stellen.
Asl hij niet The Cure For Insomnia aan het kijken is...quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:34 schreef victorinox het volgende:
[..]
Dat is dus anderhalf tot drie uur.
lijkt wel zo'n final destination momentquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:25 schreef JelleS het volgende:
Welke film en noem nog 2 van dezelfde regisseur
[afbeelding]
Ben even een film kijken, dus als je et zeker weet mag je een nieuwe vraag stellen.
War of the Worldsquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:25 schreef JelleS het volgende:
Welke film en noem nog 2 van dezelfde regisseur
[afbeelding]
regisseur wordt gevraagdquote:Op woensdag 18 januari 2006 17:00 schreef DonGorgon het volgende:
[..]
War of the Worlds
2 andere films van de producer:
When Worlds Collide (komt dit jaar)
en The Talisman (net uit)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |