Nee, die is ingezonden door Oostenrijk, maar gediskwalificeerd omdat 'ie Frans gesproken isquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:34 schreef dolle_hond het volgende:
cache?
IMDB Powersearch.quote:
Valt me ook tegen van je jaquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:34 schreef Sokolsky het volgende:
Ik heb trouwens slechts 102 films uit die Registry gezien. Da's niet erg veel.
Ik wil degene die op het lijstje staat...en als er ergens 2 versies van zijn, wil ik weten welke versie je bedoelt...van Ben Hur bijvoorbeeld, zijn 2 versies en die staan er wel alletwee op...quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:52 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Je hebt niet gezegt welke je wilde hebben... King Kong staat gewoon op het lijstje net als de rest
quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:53 schreef laurenzo85 het volgende:
Of Joyeux Noel?
Ik kijk niet zoveel Amerikaans...quote:
Tja, Scarface (1932) van Howard Hawks staat er wel op, maar het leek mij ook al sterk dat jij die bedoelde.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:52 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Je hebt niet gezegt welke je wilde hebben... King Kong staat gewoon op het lijstje net als de rest
dit is hem volgens mij, heb ik namelijk nog gereviewed en kwam idd 1 december uitquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:53 schreef laurenzo85 het volgende:
Of Joyeux Noel?
volgende keer een duidelijkere vraag stellen?quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:54 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Ik wil degene die op het lijstje staat...en als er ergens 2 versies van zijn, wil ik weten welke versie je bedoelt...van Ben Hur bijvoorbeeld, zijn 2 versies en die staan er wel alletwee op...
Het enige juiste antwoordquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:31 schreef Sokolsky het volgende:
Cité des Enfants Perdus?
laurenzo85 +1quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:52 schreef laurenzo85 het volgende:
Delicatessen?
En weer een puntje erbijquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:22 schreef Sokolsky het volgende:
Les Quatre Cents Coups?
nou begin er een en val dit trivia er niet mee lastigquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:39 schreef mikey2k3 het volgende:
ik stem ook voor een us trivia
quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:40 schreef ranja het volgende:
[..]
nou begin er een en val dit trivia er niet mee lastig
tis een vlaag hequote:Op woensdag 18 januari 2006 15:36 schreef 7eVeNL het volgende:
Misschien is een US only trivia ook wel aardig? bedoel ik heb gewoon bijna niets met al die franse films enzo, toevallig laatst joyeux noel, maar thats pretty much it![]()
nee, dat zijn leuke filmsquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:48 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
tis een vlaag he
als er straks een poolse film-tournament is, komen er allemaal vragen over wajda
quote:
Dat was de instinkerquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:47 schreef dolle_hond het volgende:
bande a part
iig duizend keer beter dan de gemiddelde hollywoodrommel, waar owen wilson en ben affleck helden zijnquote:
Nee, die vond Gorro geweldig. Deze krijgt van Sai een 10, van Gorro een 8, van SoK een 6 en van mij een 5. Toen nog een hele discussie over geweest in Laatst gezien.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:53 schreef dolle_hond het volgende:
the dreamers?
quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:55 schreef laurenzo85 het volgende:
Jules et Jim dan?
quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:55 schreef Sheridana het volgende:
boys, play nice
Het is toch juist leuk dat iedereen een andere smaak heeft? Anders is het of alleen Hollywoodrommel, of alleen films met dode japanners of alleen films van voor 1918 uit Slovenië..Af en toe is er weer een vlaag...maar dat gaat ook weer voorbij
Whoehoe, eindelijk!!quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:56 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
![]()
Als het Poolse tournament begonnen is stop ik met mijn Franse vragen. Dan komen er weer Japanners!![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:00 schreef Sokolsky het volgende:
Oeh, ik weet ook al over wie mijn laatste Franse vraag zal gaan
Heb je dit onder een toets zitten?quote:
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:07 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Heb je dit onder een toets zitten?
Maar ik vind de diversiteit juist wel leuk hier. Alles van de laatste 6/7 jaar ken ik redelijk, Hollywoodmeuk tot ongeveer midden jaren '70 maar daar buiten wordt het schaars. Dan zijn de antwoorden op vragen van films die je niet kent hier soms een prikkel om eens wat anders te gaan zien dan wat ons door Amerika door de strot geduwd wordt.
M'n "to-see" lijstje wordt alleen zo lang dat ik er waarschijnlijk nóóit doorheen ga komen, maar goed.![]()
Dat is dus anderhalf tot drie uur.quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:25 schreef JelleS het volgende:
Ben even een film kijken, dus als je et zeker weet mag je een nieuwe vraag stellen.
Asl hij niet The Cure For Insomnia aan het kijken is...quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:34 schreef victorinox het volgende:
[..]
Dat is dus anderhalf tot drie uur.
lijkt wel zo'n final destination momentquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:25 schreef JelleS het volgende:
Welke film en noem nog 2 van dezelfde regisseur
[afbeelding]
Ben even een film kijken, dus als je et zeker weet mag je een nieuwe vraag stellen.
War of the Worldsquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:25 schreef JelleS het volgende:
Welke film en noem nog 2 van dezelfde regisseur
[afbeelding]
regisseur wordt gevraagdquote:Op woensdag 18 januari 2006 17:00 schreef DonGorgon het volgende:
[..]
War of the Worlds
2 andere films van de producer:
When Worlds Collide (komt dit jaar)
en The Talisman (net uit)
quote:Tensions rise within an asbestos cleaning crew as they work in an abandoned mental hospital with a horrific past that seems to be coming back.
Dobermann?quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:48 schreef Sokolsky het volgende:
't was inderdaad niet erg verheffend, ik heb 'm ooit een keer gehuurd. Ik herkende het ook niet aan de plaatjes maar aan de plotomschrijving. En dan met name omdat ik na El Maquinista heb gekeken wat die Anderson nog meer gemaakt had.
Even een makkelijke.
[afbeelding]
Welke film?
Dat denk ik ook.quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:09 schreef ArtyShock het volgende:
Bekender? La Haine is bekender. Denk ik.
Ik vond het ook maar een saaie film, gekeken naar aanleiding van The Machinist.quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:31 schreef Patch het volgende:
Session 9 kennik wel, B-filmpje, maar vond ik niet benoemenswaardig om te onthouden....
Ik besef me net dat ik vanavond helemaal niet thuis ben.quote:
Hoe dienstbaar!quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:21 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dog Soldiers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |