boeit nietquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:00 schreef Sokolsky het volgende:
Ik vind ook dat Mango niet heeft aangegeven wekle Scarface en King Kong 'ie bedoelt
Ik denk het wel; Jacksons King Kong zal er natuurlijk niet in staan, en ik verwacht De Palma's Scarface ook niet.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:06 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
boeit nietking kong gaat gewoon over een aap...
Ach, wanneer is iets een klassieker? Ik verwacht deze twee er niet in.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:07 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Ik twijfel alleen aan Grease en SNF... Het zijn wel klassiekers...
Nee, ik ook niet, maar waarom een Westside story dan wel...?quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:12 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Ach, wanneer is iets een klassieker? Ik verwacht deze twee er niet in.
Hier!!quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:24 schreef Sokolsky het volgende:
Mon Sheri, waar ben je?
heb je snel geteldquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:34 schreef Sokolsky het volgende:
Ik heb trouwens slechts 102 films uit die Registry gezien. Da's niet erg veel.
Nee, die is ingezonden door Oostenrijk, maar gediskwalificeerd omdat 'ie Frans gesproken isquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:34 schreef dolle_hond het volgende:
cache?
IMDB Powersearch.quote:
Valt me ook tegen van je jaquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:34 schreef Sokolsky het volgende:
Ik heb trouwens slechts 102 films uit die Registry gezien. Da's niet erg veel.
Ik wil degene die op het lijstje staat...en als er ergens 2 versies van zijn, wil ik weten welke versie je bedoelt...van Ben Hur bijvoorbeeld, zijn 2 versies en die staan er wel alletwee op...quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:52 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Je hebt niet gezegt welke je wilde hebben... King Kong staat gewoon op het lijstje net als de rest
quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:53 schreef laurenzo85 het volgende:
Of Joyeux Noel?
Ik kijk niet zoveel Amerikaans...quote:
Tja, Scarface (1932) van Howard Hawks staat er wel op, maar het leek mij ook al sterk dat jij die bedoelde.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:52 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Je hebt niet gezegt welke je wilde hebben... King Kong staat gewoon op het lijstje net als de rest
dit is hem volgens mij, heb ik namelijk nog gereviewed en kwam idd 1 december uitquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:53 schreef laurenzo85 het volgende:
Of Joyeux Noel?
volgende keer een duidelijkere vraag stellen?quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:54 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Ik wil degene die op het lijstje staat...en als er ergens 2 versies van zijn, wil ik weten welke versie je bedoelt...van Ben Hur bijvoorbeeld, zijn 2 versies en die staan er wel alletwee op...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |