nopequote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:37 schreef EricusMaximus het volgende:
Ik geloof dat de quote van Mangoworks ook een vraag is, of niet?
Dare Mo Shiranaiquote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:38 schreef JelleS het volgende:
Ik zal het nog even een beetje lastig houden aangezien het anders binnen 1 sec geraden wordt denk ik:
Welke film?
[afbeelding]
Als dat goed is vind ik het heel knapquote:
is duidelijk zeker goedquote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:54 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Als dat goed is vind ik het heel knap
Waar zag je het aan?
Mangoworks2002 +1quote:
Skelet op de achtergrond heb ik ookquote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:38 schreef JelleS het volgende:
Ik zal het nog even een beetje lastig houden aangezien het anders binnen 1 sec geraden wordt denk ik:
Welke film?
[afbeelding]
Preciesquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:59 schreef 7eVeNL het volgende:
Life of Pi, eerst zou shyamalan dit gaan doen, maar is later afgehaakt omdat hij nog bezig ismet ze'n eigen film; Lady in the water![]()
TheManWithThePlan +1quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:17 schreef TheManWithThePlan het volgende:
Heb ik vorige week al gezien, kan ook niet anders met mijn username
Romance and Cigarettes
Musicals mogen van mij ook op een grote hoop, met een paar uitzonderingen...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:22 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
TheManWithThePlan +1![]()
ik vond het een hele aparte film, ik was gister naar de PV van deze film, niet echt mijn soort film, af en toe wel grappig, maar de film had net zo goed op een podium kunnen afspelen, kortom dat musical gedoe en dat zingen had voor mij niet gehoeven
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:41 schreef JelleS het volgende:
The Matrix Reloaded
of The Matrix Revolutions
Daar mag je hem eigenlijk wel toe rekenen...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:42 schreef EricusMaximus het volgende:
Een superhelden film?
quote:
Komt gezien het kostuum erg dicht in de buurt, wel verkeerde kleur...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:48 schreef Mennosson het volgende:
Rocketeer??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |