Hier is besloten dat de users bestaan uit de 45 topposters van het Idols III forum, aangevuld met de users uit de prono die niet in die top 45 vallen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:03 schreef Insomaniac het volgende:
Het leuke van usersurvivalgames is dat het om mensen gaat die zelf meestemmen en meelezen en posten. Daar horen ook complotten, smeekbedes en omkoperij bij. Dat is een groot deel van de lol. Dubbele agenda's, gekonkel en gedraai. Speel het spel zoals je wilt, maar mensen oproepen die niet in dit forum komen, hen vertellen wat ze moeten stemmen en zo de score enorm beinvloeden is niet leuk meer. Vanaf nu is het dan ook officieel dat alleen mensen uit de beginlijst (hier) mee mogen stemmen. We houden het lekker vals en incrowd, en baseren onze stemmen op wat er gebeurt binnen dit forum, en niet daarbuiten.
Niet gebruiken als reden om mij er uit te kicken aub.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:00 schreef Zhenar het volgende:Wat zijn er eigenlijk al veel uitgeschakeld!!!
IK MIS ZE ZO!!1!!11!!!
![]()
Er zijn nog wel meer diehard Idols fans!quote:Op maandag 16 januari 2006 19:02 schreef superhero87 het volgende:
Eigenlijk moet CDP winnen. Hij is echt een die hard idols fan![]()
Ja halloquote:Op maandag 16 januari 2006 19:02 schreef superhero87 het volgende:
Doe 'ns niet zo eng zegquote:Op maandag 16 januari 2006 19:02 schreef superhero87 het volgende:
lol, waar gaat het wel om?quote:Op maandag 16 januari 2006 19:08 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja halloDáár gaat het game niet over!
![]()
Beev ziet z'n kansen slinken.quote:
De knikkers?quote:
quote:
Ik nog niet eigenlijk... Maakt me niet zoveel uit. Als ik er maar bij de top10 komquote:Op maandag 16 januari 2006 19:11 schreef Woelli het volgende:
Iedereen heeft zijn eigen favoriete user denk ik!
Toch niet dequote:Op maandag 16 januari 2006 19:11 schreef BVO het volgende:
[..]Ik heb gewoon zo m'n favorieten
. En neeeee, CDP zit daar niet bij
.
Merk je nog welquote:Op maandag 16 januari 2006 19:12 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Toch niet demods
hè?
![]()
Ik bedoel, ja natúúrlijk zijn Sven en Tom retegaaf en natúúrlijk doen ze heel veel voor het forum, maar het is zo voorspelbaar!![]()
![]()
De spanning is ondraaglijk.quote:
Red Babette!!!!!! Het rijmt, dus moet je het doen!quote:Op maandag 16 januari 2006 19:26 schreef WithMe het volgende:
Ik mag vandaag nog!![]()
Dus dan ga ik nu maar.![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 19:26 schreef WithMe het volgende:
superhero87 +2,Groningen
en om zijn aankomende minpunten alvast een beetje op te vangen.
![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 19:35 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja dus
* overlaadt WithMe met kussen...
En wat kreeg ik toen ik je PLUSpunten in plaats van GEEN punten gaf?!quote:Op maandag 16 januari 2006 19:35 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja dus
* overlaadt WithMe met kussen...
KLIKquote:Op maandag 16 januari 2006 19:45 schreef Zhenar het volgende:
En wat kreeg ik toen ik je PLUSpunten in plaats van GEEN punten gaf?!![]()
![]()
Ow ja.quote:
Het was zo mooi.quote:
laat me raden ++ op woelliequote:Op maandag 16 januari 2006 20:54 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga stemmen!
Ik heb jou ook + punten gegeven hoor, gisteren of eergisteren, voor je steun aan Ellenquote:
Als je Ellen steunt krijg jij morgen + punten ok?quote:
check mijn avatar... al vanaf de tweede liveshow.... heb zelfs afgelopen zaterdah gestemdquote:Op maandag 16 januari 2006 21:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als je Ellen steunt krijg jij morgen + punten ok?
Ja, dat zag ikquote:Op maandag 16 januari 2006 21:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb jou ook + punten gegeven hoor, gisteren of eergisteren, voor je steun aan Ellen![]()
bij deze hebben we een deal morgen!quote:Op maandag 16 januari 2006 21:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
check mijn avatar... al vanaf de tweede liveshow.... heb zelfs afgelopen zaterdah gestemd![]()
Krijg ik nog wat terug?quote:
quote:Op maandag 16 januari 2006 20:54 schreef TheVulture het volgende:
2+ Woelli, wij houden samen (van) Ellen in Idols
ok daar hou ik je aan..... dan geef ik jou morgen punten en dan Yeahinho overmorgen (omdat hij ook voor Jelle isquote:Op maandag 16 januari 2006 21:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
bij deze hebben we een deal morgen!
Kon het proberen hequote:Op maandag 16 januari 2006 21:34 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Je let ook wel op hè.
User Survival Game #3: The LeBeau Votes
Ben net terug uit Parijs.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:26 schreef WithMe het volgende:
Cee -2, zie ik hier niet vaak de laatste tijd.
Bekijk het positief.... je zit er nog inquote:
Je weet wat je te doen staat.quote:
Dat zei ik ook al de hele tijd, omdat ik je die minpunten wilde besparenquote:
Dat deed CDP laatst ook en die zei dat het mochtquote:
Als CDP het doet dan zal het wel goed zijn!quote:Op maandag 16 januari 2006 23:07 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat deed CDP laatst ook en die zei dat het mocht!
Dan reserveer ik vast de komende 23 dagenquote:Op maandag 16 januari 2006 23:07 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat deed CDP laatst ook en die zei dat het mocht!
Ik zeg ook niet dat ik het met CDP eensch was!quote:Op maandag 16 januari 2006 23:27 schreef BVO het volgende:
[..]
Dan reserveer ik vast de komende 23 dagen.
Kortom, wie het eerst komt op die bewuste dag, wie het eerst maalt.
Hier ga je spijt van krijgenquote:Op maandag 16 januari 2006 23:40 schreef Yeahinho het volgende:
-2 babette21, omdat ze op mij stemde en ze er nu uit ligt.
Babette!quote:Op maandag 16 januari 2006 23:40 schreef Yeahinho het volgende:
-2 babette21, omdat ze op mij stemde en ze er nu uit ligt.
Er stond een heel team klaar om babetteje terug omhoog te helpenquote:Op maandag 16 januari 2006 23:47 schreef Yeahinho het volgende:
Nou heb ík het zeker gedaan?Er zijn gvd wel 35 punten van haar totaal af gegaan (en ook 20 bijgekomen) hoor
. Ik heb alleen het laatste puntje weggenomen
.
Dan was ik gelukkig net op tijdquote:Op maandag 16 januari 2006 23:48 schreef BVO het volgende:
[..]
Er stond een heel team klaar om babetteje terug omhoog te helpen.
Als je nu ff naar het icon-topic rent om een ava voor me te maken dan spaar ik jequote:Op maandag 16 januari 2006 23:52 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Dan was ik gelukkig net op tijd.
Het enige wat er nodig is om de eliminatie van Babette goed te maken is een avatar? Goedkope slet!quote:Op maandag 16 januari 2006 23:52 schreef BVO het volgende:
[..]
Als je nu ff naar het icon-topic rent om een ava voor me te maken dan spaar ik je.
Natuurlijk nietquote:Op maandag 16 januari 2006 23:56 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Het enige wat er nodig is om de eliminatie van Babette goed te maken is een avatar? Goedkope slet!
Ik wacht in het GC topic ook al dáágen op mn avatartje.quote:Op maandag 16 januari 2006 23:52 schreef BVO het volgende:
[..]
Als je nu ff naar het icon-topic rent om een ava voor me te maken dan spaar ik je.
Dus welquote:
Nee hoor, want je reserveerde een tijd *na* het tijdstip waarop Yeahinho stemde. Anders kan ik er ook wat van. Dan reserveer ik voor elke dag 23:59 uur en mag niemand verder stemmen. Zo, binnen is de winst.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dus wel
(Dan blijft babette er wel in namelijk)
Beev ik had Inso nog niet aangepastquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:14 schreef BVO het volgende:
Ikke nu.
Daar heeft 'ie zelf voor gezorgdquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:24 schreef Zhenar het volgende:
niet in de minste plaats doordat Babette uit de race ligt!![]()
!1!!!!!!
((1!!!!
![]()
![]()
!!1
r!!!!!
quote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:24 schreef Zhenar het volgende:
Maar omdat dat niet mag +2 voorDizer
omdat hij een kutdag heeft, niet in de minste plaats doordat Babette uit de race ligt!
![]()
!1!!!!!!
((1!!!!
![]()
![]()
!!1
r!!!!!
En dan blijkt na 2 uur zeker weer dat je compu is uitgevallen!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:25 schreef LeBeau het volgende:
En daarna ga ik!
Dank je, heb ik heel lang op moeten oefenen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:33 schreef Andiyan het volgende:
![]()
!1!!!!!!
((1!!!!
![]()
![]()
!!1
r!!!!! © by Zhenar.
![]()
Mooi patroontje altijd.![]()
Zie jequote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:25 schreef LeBeau het volgende:
En daarna ga ik!
het lijkt er wel op jaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:31 schreef Zhenar het volgende:
[..]
En dan blijkt na 2 uur zeker weer dat je compu is uitgevallen!![]()
![]()
Je plaatst me bijquote:
Okay dan, ik dacht wel dat je het kon waarderen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:40 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Je plaatst me bijBVO
en
Tommerd
, dat verdient alleen maar liefde. Maar geen pluspunt, dat gaat weer net te ver.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:46 schreef LeBeau het volgende:
Neem ik de tijd om m'n punten te bepalen en m'n motivatie uit te schrijven komen Zeiknar, BitchVO en seurbientje langs om het topic te vervuilen met nietszeggend slowchat-geblaat.Ik ben bijna geneigd om jullie te straffen met minpunten morgen, maar dat doe ik niet omdat:
a) jullie met z'n drieën zijn en ik kan natuurlijk niet twee mensen straffen en één persoon vrijuit laten gaan.
b) jullie met z'n drieën zijn en 2 bij jullie niet zo hard aan zou komen als 6 bij mij.
c) ik natuurlijk heel lief ben.
d) dat geklaag eigenlijk wel erg tof en geil is enzo.
Ik ken alleen dit:quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:33 schreef Yeahinho het volgende:
Ik was juist degene die de dode Tania weer tot leven wekte hoor.
quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:40 schreef Yeahinho het volgende:
-2 voor Tania18, omdat ze ten onder gaat in de BangBus.
Tania18 0[/b]
Tania18 doet mee aan de audities van Idols, maar komt niet eens aan in het kamertje van de jury. Bij het inchecken wordt ze door Martijn en zijn camera-crew uit de lange rij gepikt voor een 'interview', maar al snel blijkt het om iets heel anders te gaan. Ze wordt namelijk mee naar de parkeerplaats genomen om wat tapes op te nemen voor de "BangBus". Martijn en zijn crew sparen Tania niet, en ze gaan zo tekeer dat ze het helaas niet overleeft.
ik spaar u de details.
... en da's tevens je eigen doodvonnisquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:13 schreef Yeahinho het volgende:
En het mooiste is... ik heb babette nog nóóit minpunten gegeven. Op dat allerlaatste puntje na.
Leg eens uit waarom geflatteerd?quote:
Omdat ze dusdanig voorstaat op bepaalde users die dat mijns inziens niet verdienen.quote:
Ik ben een lady..quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:32 schreef PeRi het volgende:
- 2: Woelli, no offence, who the fuck is Woelli en waarom staat hij zo hoog?
Toch heb je haar onverhoopt gewroken!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:09 schreef Ayaxola het volgende:
Ben trouwens blij dat Babette21 eruit is, irritante gedragDit zal me wel minpunten opleveren, maar daar lig ik dan niet wakker van
![]()
Ze heeft dit spel opgestart.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:34 schreef shiNinG_staR het volgende:
-2 Insomaniac: zie ik niet echt vaak, zeker niet in dit spel (toch?)
Ja inderdaad.quote:
Wat een Bullshit, ik heb denk ik nu zo'n 500 posts in Idols III en die zijn lang niet allemaal in het topic van Ellen geplaatst hoorquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:34 schreef --Globe-- het volgende:
-2 TheVulture, beetje het zelfde verhaal
ben benieuwdquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:28 schreef charmed_angel het volgende:
ik ga ook stemmen!
Mooie exit.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:20 schreef TheVulture het volgende:
EXIT: voor Alwaysthebest
Alwaysthebest komt de kamer in een muf hotel binnen voor de auditie. Op het moment dat de eerste noten klinken ontsteekt Jerney K. in blinde woede en gooit haar glas water tegen het hoofd van Alwaysthebest. De reden volgens K.: "Je bent geen neger."
alwaysthebest -1 EXIT!!!
quote:
Niet kinky inderdaad. Daar moeten we dan zelf maar voor zorgen.quote:
sorry hoor, zal het morgen wel goedmakenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:19 schreef TheVulture het volgende:
..
dan is het goed!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:51 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
sorry hoor, zal het morgen wel goedmaken
de onderste heeft nu 11 punten, dus nu duurt het weer evenquote:
jah dit gaat lag durenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:03 schreef sbientje het volgende:
[..]
de onderste heeft nu 11 punten, dus nu duurt het weer even![]()
Of dat je ook iemand 4x - mag gevenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jah dit gaat lag duren
Kunnen we geen 1x +++ geven en 2x --- ???
Ik vind het anders vrij rap gaan hoor... we zijn nog met 20'en en Idols duurt nog 9 weken... lijkt me tijd zatquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jah dit gaat lag duren
Kunnen we geen 1x +++ geven en 2x --- ???
iddquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind het anders vrij rap gaan hoor... we zijn nog met 20'en en Idols duurt nog 9 weken... lijkt me tijd zat
Geilquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:55 schreef LeBeau het volgende:
Om de één of andere reden lijk ik vandaag keuze nummer 1 om steeds plus- of minpunten te geven, ik blijf maar op en neer gaan.![]()
![]()
Nou, mij interesseert het wel, hoezoquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:57 schreef Yeahinho het volgende:
Ik kan het niet laten even te melden dat ik er officieel nog helemaal niet uitgestemd ben.
Niet dat het jullie iets zal interesseren, dus de uitleg zal ik maar achterwege laten.
Leg uit!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:57 schreef Yeahinho het volgende:
Ik kan het niet laten even te melden dat ik er officieel nog helemaal niet uitgestemd ben.
Niet dat het jullie iets zal interesseren, dus de uitleg zal ik maar achterwege laten.
Misschien willen ze jou er morgen ook lekker van langs geven.quote:
je bent een kloon van bvo!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:57 schreef Yeahinho het volgende:
Als je het achterwege wilt laten, post dit dan niet gewoon.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:57 schreef Yeahinho het volgende:
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:02 schreef PeRi het volgende:
[..]
Als je het achterwege wilt laten, post dit dan niet gewoon.
Leg nou maar uitquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:08 schreef Yeahinho het volgende:
Ik ben stiekem een kloon van Sven, en sta dus nog steeds bovenaan.
Ey, als ie er zomaar uit is, terwijl dat niet hoort, moet dat rechtgezet worden. Helemaal mee eens. Maar niet huiliën als het 'm toch niet zo boeit.quote:
Het maakt niet uit of het hem boeit of niet. Gerechtigheid zal geschiedenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:12 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ey, als ie er zomaar uit is, terwijl dat niet hoort, moet dat rechtgezet worden. Helemaal mee eens. Maar niet huiliën als het 'm toch niet zo boeit.
Gaan we dat corrigeren?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Yeahinho heeft ten onrechte twee - punten gehad zie ik. Woelli is de fout ingegaan vanmiddag.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:12 schreef PeRi het volgende:
Ey, als ie er zomaar uit is, terwijl dat niet hoort, moet dat rechtgezet worden. Helemaal mee eens. Maar niet huiliën als het 'm toch niet zo boeit.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Cee +2 omdat AI vanavond begint en hoop dat ze ook veel gaat posten in het AI topic komende weken.
Insomaniac -2 om de afstand met c_a iets te vergroten
Sneeze -2 Zoals iemand anders al zei, buiten dit topic merk ik weinig van je
Svensational 26
Woelli 25
BVO 23
Tom_Tom- 23
LeBeau 23
charmed_angel 22
Insomaniac 19
WithMe 19
--Globe-- 19
Andiyan 19
sbientje 18
superhero87 17
TheVulture 17
-Vaduz- 17
Zhenar 15
Dizer 14
Ayaxola 13
CrazyDutchPunk 13
Cee 13
shiNinG_staR 11
PeRi 11
Sneeze 7
alwaysthebest 7
Yeahinho 5
Nog even voor de duidelijkheid. (2 posts na elkaar) Lijkt me dat hij er weer bij moet staan.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:17 schreef Woelli het volgende:
Svensational ++ Omdat ik hem gisteren - punten gaf
alwaysthebest -- Zie ik hier erg weinig![]()
Sneeze -- Heeft al iemand gezegd, we zien je weinig!
Svensational 28
Woelli 25
BVO 23
Tom_Tom- 23
LeBeau 23
charmed_angel 22
Insomaniac 19
WithMe 19
--Globe-- 19
Andiyan 19
sbientje 18
superhero87 17
TheVulture 17
-Vaduz- 17
Zhenar 15
Dizer 14
Ayaxola 13
CrazyDutchPunk 13
Cee 13
shiNinG_staR 11
PeRi 11
Sneeze 5
alwaysthebest 5
Yeahinho 3
OK, dan heeft hij dus nu nog 1 punt.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:48 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
[..]
Nog even voor de duidelijkheid. Lijkt me dat hij er weer bij moet staan.
Eigenlijk is het em dat gewoon geloof ikquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:12 schreef PeRi het volgende:
Waarom komt dit heel kinderachtig op mij over, als iemand die niet tegen zijn verlies kan?
Shit ik zie het nu ookquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Yeahinho heeft ten onrechte twee - punten gehad zie ik. Woelli is de fout ingegaan vanmiddag.
Dat weet ik ook niet, feit blijft dat Yeahinho er gewoon nog inzit. Niks kinderachtigs dusquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:12 schreef PeRi het volgende:
Waarom komt dit heel kinderachtig op mij over, als iemand die niet tegen zijn verlies kan?
Sven, het gaat me er niet om of dat hij er in zit of niet. Kijk, hij hoort erin, tuurlijk eerlijk is eerlijk. Maar die huilieposts, moet dat nou?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat weet ik ook niet, feit blijft dat Yeahinho er gewoon nog inzit. Niks kinderachtigs dus
Hij zegt juist dat het 'm niet uitmaakt. Maar goed, genoeg hieroverquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:06 schreef PeRi het volgende:
[..]
Sven, het gaat me er niet om of dat hij er in zit of niet. Kijk, hij hoort erin, tuurlijk eerlijk is eerlijk. Maar die huilieposts, moet dat nou?
Nogal lelijke posts voor iemand die het allemaal niets interesseert.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hij zegt juist dat het 'm niet uitmaakt. Maar goed, genoeg hierover.
23. alwaysthebestquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:17 schreef TheVulture het volgende:
Kan iemand weer eens een lijstje afvallers doen, ben het overzicht weer wat kwijt![]()
Mijn dank is alvast groot
Het argument van LeBeau kopiëren.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:00 schreef Svensational het volgende:
Andiyan -2: Alfabetische volgorde.
Je benadeelt mij en Dizerquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:30 schreef Yeahinho het volgende:
-2 Dizer, omdat ie wel weet waarom.
-2 Zhenar, omdat hetgeen hierboven staat ook voor hem geldt.
Al dat geheibel omdat ie nu gewonnen heeft.quote:
jij huiliequote:Op woensdag 18 januari 2006 11:56 schreef Ayaxola het volgende:
Ow geil, ik had al een smilie geplaatst, maar die moet ik eigenlijk editten![]()
Echt??? Owquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:51 schreef BVO het volgende:
-- CA: Opletten, ik had je die ++ allang teruggegeven.
Hoog??? Ik ben nummer 4 bij de meeste posters.... dus met plaatsje 4 hierzo ben ik ook wel blijquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:43 schreef sbientje het volgende:
-2 charmed_angel niets persoonlijks hoor, maar je staat wel erg hoog![]()
Snap ik ook nietquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hoog??? Ik ben nummer 4 bij de meeste posters.... dus met plaatsje 4 hierzo ben ik ook wel blij![]()
Ik snap dat jullie voorkeur allemaal uitgaat naar 1 van de modjes.... maar waarom?
Slijmballen jahquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:02 schreef BVO het volgende:
[..]
Snap ik ook niet.
Stelletje inlikkers zijn het.
Ja hallo, alsof ik zelf zo blij ben met die #$%$#%usernamequote:Op woensdag 18 januari 2006 09:35 schreef Zhenar het volgende:
-2 shiNinG_staR, omdat ik drie keer heen en weer moest scrollen voordat ik alle hoofdletters en kleine letters in je naam goed had![]()
![]()
!
quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:27 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ja hallo, alsof ik zelf zo blij ben met die #$%$#%username![]()
Die zwanszooi klinkt anders ontzettend gezellie.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:23 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hallo! Zonder Sven en mij zou dit hele forum een grote zwanszooi zijn! Wees ons dankbaar, geef ons punten!
Ja, viereneenhalf jaar geleden, in mijn breezahperiodequote:Op woensdag 18 januari 2006 13:32 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je hebt 'em zelf gekozen![]()
En als je een andere wilt, dan moet je maar een nieuwe account maken![]()
Hier klopt dus geen reet vanquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:05 schreef Andiyan het volgende:
Dizer -2, omdat je niet zo gek van idols bent dan de rest.
quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:34 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ja, viereneenhalf jaar geleden, in mijn breezahperiode.
en ik heb maar één mailadres![]()
kan je hem niet wijzigen?quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:27 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ja hallo, alsof ik zelf zo blij ben met die #$%$#%username![]()
die geef ik ook -punten hoor, nu was jij aan de buurt.. stiekem gewoon een excuus om te zorgen dat je niet teveel op me uitlooptquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hoog??? Ik ben nummer 4 bij de meeste posters.... dus met plaatsje 4 hierzo ben ik ook wel blij![]()
Ik snap dat jullie voorkeur allemaal uitgaat naar 1 van de modjes.... maar waarom?
ok dan is het goedquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:49 schreef sbientje het volgende:
[..]
die geef ik ook -punten hoor, nu was jij aan de buurt.. stiekem gewoon een excuus om te zorgen dat je niet teveel op me uitloopt![]()
geen idee.... of dat kan? Misschien een modje wel?quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:48 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
dat kan niet toch?
anders had ik het allang gedaan
gelukkig! *opgelucht adem haalt*quote:
Als je 1000 euro overmaakt op de rekening van Conflict kan het!quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
geen idee.... of dat kan? Misschien een modje wel?![]()
Mwah, hier nu wel even, verder niet neequote:Op woensdag 18 januari 2006 15:33 schreef Dizer het volgende:
-2 Ayaxola: Misschien val ik nu wel op?.
quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:33 schreef Dizer het volgende:
+2 PeRi: Mijn Lushobject moet er nog even inblijven
Weet wat ik ervoor terug wil: Een hele lekkere Lush-objectieve dansquote:
*stript en smeert Dizer onderwijl in met de meest vreemdste crèmetjes*quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Weet wat ik ervoor terug wil: Een hele lekkere Lush-objectieve dans
quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:57 schreef PeRi het volgende:
[..]
*stript en smeert Dizer onderwijl in met de meest vreemdste crèmetjes*.
Die gebruik ik al voor Tom.quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:00 schreef Dizer het volgende:
[..]Heb je ook natuuroliën geperst uit parende bloemen? Voor de extra opwinding
Geef me gerust 2 keer op 1 dag minpunten voor iets wat gisteren gebeurd is.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:58 schreef Yeahinho het volgende:
-2 LeBeau, omdat ie mij minpunten heeft gegeven.
Niet die van Yeahinho, hij stemt gewoon 2 keer op een dag.quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:02 schreef shiNinG_staR het volgende:
welke lijst moet ik nou aanhouden?
Die van Dizer.quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:02 schreef shiNinG_staR het volgende:
Mijnes... Yeahinho heeft al eerder gestemd vandaag!quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:02 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wanneer dat?quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:19 schreef shiNinG_staR het volgende:
-2 superhero87: die heb ik pluspunten gegeven en hij mij minpunten, en dat is heel gemeen![]()
![]()
quote:
quote:Op maandag 16 januari 2006 00:02 schreef superhero87 het volgende:
-2 shiNinG_staR : Ben het niet vaak eens met je, sorry ik moet iemand kiezen![]()
Ik kom ook uit Groningenquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:17 schreef superhero87 het volgende:
++ With me - Weer op de derde plek! Go Groningen![]()
Feliciteer HIER TheVulture!quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:19 schreef BVO het volgende:
++ TheVulture. Omdat 'ie jarig is en Hind tof vindt.
En dan nog zeggenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:51 schreef BVO het volgende:
2. (3) Ellen.
Wel dus!quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:20 schreef TheVulture het volgende:
2+ niets ten nadele van de mensen die op me gestemd hebben (ik vergeet jullie niet)
Verkapt?quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:28 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Verkapte, geef-me-punten-request?![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:25 schreef Cee het volgende:
Woelli -2, maar dat is omdat die naam me 't minst zegt alhoewel ik zelf ook niet bepaald profilerend ben hier, maar toch, life's a bitch and then you lose 2 points zal ik maar zeggen.![]()
Welke capriolen? --> Blueroom #6: rock 'n' roll jukebox!quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:25 schreef Cee het volgende:
CDP +2, meneer de stalkert, doet me denken aan m'n eigen capriolen in de mid-jaren '90, en dat is leuk.![]()
Niet zo ongeduldig BVO! Moest nog stemmenquote:Op woensdag 18 januari 2006 17:34 schreef BVO het volgende:TheVulture
.
[..]
Feliciteer HIER TheVulture!
[..]
En dan nog zeggen:
[..]
Wel dus!.
quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Niet zo ongeduldig BVO! Moest nog stemmen
Misschien moet je ook eens op de overige fora van Fok! komenquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:34 schreef TheVulture het volgende:
2- PeRi omdat jij me van de overgebleven users het minst zegt...
Oops.. even aangepastquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:51 schreef WithMe het volgende:
Dizer is vanmiddag 2 punten vergeten eraf te halen bij Andiyan.
Alsof het leven op FOK alleen uit IDO bestaatquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:35 schreef PeRi het volgende:
[..]
Misschien moet je ook eens op de overige fora van Fok! komen.
Moet je toch iets minderen bij de voetbal kijkenquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Woelli -2, leuke aanwinst voor het forum maar ik zie haar niet in veel topics
Ja, dat zegt ze toch juistquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Alsof het leven op FOK alleen uit IDO bestaat
Je bent van harte welkom in VBL hoor. Maar ik heb het over hier natuurlijk.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:06 schreef Woelli het volgende:
[..]
Moet je toch iets minderen bij de voetbal kijken![]()
, want daar vind je me ook niet
![]()
Heb de afgelopen dagen al veel meer gepost hoor in verschillende topicsquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:16 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je bent van harte welkom in VBL hoor. Maar ik heb het over hier natuurlijk.
Dat blijf je toch houdenquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb alweer spijt van m'n stemmen.
JA LUL!! En dat bevestig ikquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dat zegt ze toch juist!
quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
YESNog 2 stemmen en dan lig ik eruit
Voortaan TheVulture's quote dan ook pakken of de 14.gif PI, want nu was het verwarrendquote:
Sorryquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:31 schreef PeRi het volgende:
[..]
Voortaan TheVulture's quote dan ook pakken of de 14.gif PI, want nu was het verwarrend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |