quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:46 schreef LeBeau het volgende:
Neem ik de tijd om m'n punten te bepalen en m'n motivatie uit te schrijven komen Zeiknar, BitchVO en seurbientje langs om het topic te vervuilen met nietszeggend slowchat-geblaat.Ik ben bijna geneigd om jullie te straffen met minpunten morgen, maar dat doe ik niet omdat:
a) jullie met z'n drieën zijn en ik kan natuurlijk niet twee mensen straffen en één persoon vrijuit laten gaan.
b) jullie met z'n drieën zijn en 2 bij jullie niet zo hard aan zou komen als 6 bij mij.
c) ik natuurlijk heel lief ben.
d) dat geklaag eigenlijk wel erg tof en geil is enzo.
Ik ken alleen dit:quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:33 schreef Yeahinho het volgende:
Ik was juist degene die de dode Tania weer tot leven wekte hoor.
quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:40 schreef Yeahinho het volgende:
-2 voor Tania18, omdat ze ten onder gaat in de BangBus.
Tania18 0[/b]
Tania18 doet mee aan de audities van Idols, maar komt niet eens aan in het kamertje van de jury. Bij het inchecken wordt ze door Martijn en zijn camera-crew uit de lange rij gepikt voor een 'interview', maar al snel blijkt het om iets heel anders te gaan. Ze wordt namelijk mee naar de parkeerplaats genomen om wat tapes op te nemen voor de "BangBus". Martijn en zijn crew sparen Tania niet, en ze gaan zo tekeer dat ze het helaas niet overleeft.
ik spaar u de details.
... en da's tevens je eigen doodvonnisquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:13 schreef Yeahinho het volgende:
En het mooiste is... ik heb babette nog nóóit minpunten gegeven. Op dat allerlaatste puntje na.
Leg eens uit waarom geflatteerd?quote:
Omdat ze dusdanig voorstaat op bepaalde users die dat mijns inziens niet verdienen.quote:
Ik ben een lady..quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:32 schreef PeRi het volgende:
- 2: Woelli, no offence, who the fuck is Woelli en waarom staat hij zo hoog?
Toch heb je haar onverhoopt gewroken!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:09 schreef Ayaxola het volgende:
Ben trouwens blij dat Babette21 eruit is, irritante gedragDit zal me wel minpunten opleveren, maar daar lig ik dan niet wakker van
![]()
Ze heeft dit spel opgestart.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:34 schreef shiNinG_staR het volgende:
-2 Insomaniac: zie ik niet echt vaak, zeker niet in dit spel (toch?)
Ja inderdaad.quote:
Wat een Bullshit, ik heb denk ik nu zo'n 500 posts in Idols III en die zijn lang niet allemaal in het topic van Ellen geplaatst hoorquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:34 schreef --Globe-- het volgende:
-2 TheVulture, beetje het zelfde verhaal
ben benieuwdquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:28 schreef charmed_angel het volgende:
ik ga ook stemmen!
Mooie exit.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:20 schreef TheVulture het volgende:
EXIT: voor Alwaysthebest
Alwaysthebest komt de kamer in een muf hotel binnen voor de auditie. Op het moment dat de eerste noten klinken ontsteekt Jerney K. in blinde woede en gooit haar glas water tegen het hoofd van Alwaysthebest. De reden volgens K.: "Je bent geen neger."
alwaysthebest -1 EXIT!!!
quote:
Niet kinky inderdaad. Daar moeten we dan zelf maar voor zorgen.quote:
sorry hoor, zal het morgen wel goedmakenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:19 schreef TheVulture het volgende:
..
dan is het goed!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:51 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
sorry hoor, zal het morgen wel goedmaken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |