quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:46 schreef LeBeau het volgende:
Neem ik de tijd om m'n punten te bepalen en m'n motivatie uit te schrijven komen Zeiknar, BitchVO en seurbientje langs om het topic te vervuilen met nietszeggend slowchat-geblaat.Ik ben bijna geneigd om jullie te straffen met minpunten morgen, maar dat doe ik niet omdat:
a) jullie met z'n drieën zijn en ik kan natuurlijk niet twee mensen straffen en één persoon vrijuit laten gaan.
b) jullie met z'n drieën zijn en 2 bij jullie niet zo hard aan zou komen als 6 bij mij.
c) ik natuurlijk heel lief ben.
d) dat geklaag eigenlijk wel erg tof en geil is enzo.
Ik ken alleen dit:quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:33 schreef Yeahinho het volgende:
Ik was juist degene die de dode Tania weer tot leven wekte hoor.
quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:40 schreef Yeahinho het volgende:
-2 voor Tania18, omdat ze ten onder gaat in de BangBus.
Tania18 0[/b]
Tania18 doet mee aan de audities van Idols, maar komt niet eens aan in het kamertje van de jury. Bij het inchecken wordt ze door Martijn en zijn camera-crew uit de lange rij gepikt voor een 'interview', maar al snel blijkt het om iets heel anders te gaan. Ze wordt namelijk mee naar de parkeerplaats genomen om wat tapes op te nemen voor de "BangBus". Martijn en zijn crew sparen Tania niet, en ze gaan zo tekeer dat ze het helaas niet overleeft.
ik spaar u de details.
... en da's tevens je eigen doodvonnisquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:13 schreef Yeahinho het volgende:
En het mooiste is... ik heb babette nog nóóit minpunten gegeven. Op dat allerlaatste puntje na.
Leg eens uit waarom geflatteerd?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |