de onderste heeft nu 11 punten, dus nu duurt het weer evenquote:
jah dit gaat lag durenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:03 schreef sbientje het volgende:
[..]
de onderste heeft nu 11 punten, dus nu duurt het weer even![]()
Of dat je ook iemand 4x - mag gevenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jah dit gaat lag duren
Kunnen we geen 1x +++ geven en 2x --- ???
Ik vind het anders vrij rap gaan hoor... we zijn nog met 20'en en Idols duurt nog 9 weken... lijkt me tijd zatquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jah dit gaat lag duren
Kunnen we geen 1x +++ geven en 2x --- ???
iddquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind het anders vrij rap gaan hoor... we zijn nog met 20'en en Idols duurt nog 9 weken... lijkt me tijd zat
Geilquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:55 schreef LeBeau het volgende:
Om de één of andere reden lijk ik vandaag keuze nummer 1 om steeds plus- of minpunten te geven, ik blijf maar op en neer gaan.![]()
![]()
Nou, mij interesseert het wel, hoezoquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:57 schreef Yeahinho het volgende:
Ik kan het niet laten even te melden dat ik er officieel nog helemaal niet uitgestemd ben.
Niet dat het jullie iets zal interesseren, dus de uitleg zal ik maar achterwege laten.
Leg uit!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:57 schreef Yeahinho het volgende:
Ik kan het niet laten even te melden dat ik er officieel nog helemaal niet uitgestemd ben.
Niet dat het jullie iets zal interesseren, dus de uitleg zal ik maar achterwege laten.
Misschien willen ze jou er morgen ook lekker van langs geven.quote:
je bent een kloon van bvo!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:57 schreef Yeahinho het volgende:
Als je het achterwege wilt laten, post dit dan niet gewoon.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:57 schreef Yeahinho het volgende:
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:02 schreef PeRi het volgende:
[..]
Als je het achterwege wilt laten, post dit dan niet gewoon.
Leg nou maar uitquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:08 schreef Yeahinho het volgende:
Ik ben stiekem een kloon van Sven, en sta dus nog steeds bovenaan.
Ey, als ie er zomaar uit is, terwijl dat niet hoort, moet dat rechtgezet worden. Helemaal mee eens. Maar niet huiliën als het 'm toch niet zo boeit.quote:
Het maakt niet uit of het hem boeit of niet. Gerechtigheid zal geschiedenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:12 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ey, als ie er zomaar uit is, terwijl dat niet hoort, moet dat rechtgezet worden. Helemaal mee eens. Maar niet huiliën als het 'm toch niet zo boeit.
Gaan we dat corrigeren?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Yeahinho heeft ten onrechte twee - punten gehad zie ik. Woelli is de fout ingegaan vanmiddag.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:12 schreef PeRi het volgende:
Ey, als ie er zomaar uit is, terwijl dat niet hoort, moet dat rechtgezet worden. Helemaal mee eens. Maar niet huiliën als het 'm toch niet zo boeit.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Cee +2 omdat AI vanavond begint en hoop dat ze ook veel gaat posten in het AI topic komende weken.
Insomaniac -2 om de afstand met c_a iets te vergroten
Sneeze -2 Zoals iemand anders al zei, buiten dit topic merk ik weinig van je
Svensational 26
Woelli 25
BVO 23
Tom_Tom- 23
LeBeau 23
charmed_angel 22
Insomaniac 19
WithMe 19
--Globe-- 19
Andiyan 19
sbientje 18
superhero87 17
TheVulture 17
-Vaduz- 17
Zhenar 15
Dizer 14
Ayaxola 13
CrazyDutchPunk 13
Cee 13
shiNinG_staR 11
PeRi 11
Sneeze 7
alwaysthebest 7
Yeahinho 5
Nog even voor de duidelijkheid. (2 posts na elkaar) Lijkt me dat hij er weer bij moet staan.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:17 schreef Woelli het volgende:
Svensational ++ Omdat ik hem gisteren - punten gaf
alwaysthebest -- Zie ik hier erg weinig![]()
Sneeze -- Heeft al iemand gezegd, we zien je weinig!
Svensational 28
Woelli 25
BVO 23
Tom_Tom- 23
LeBeau 23
charmed_angel 22
Insomaniac 19
WithMe 19
--Globe-- 19
Andiyan 19
sbientje 18
superhero87 17
TheVulture 17
-Vaduz- 17
Zhenar 15
Dizer 14
Ayaxola 13
CrazyDutchPunk 13
Cee 13
shiNinG_staR 11
PeRi 11
Sneeze 5
alwaysthebest 5
Yeahinho 3
OK, dan heeft hij dus nu nog 1 punt.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:48 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
[..]
Nog even voor de duidelijkheid. Lijkt me dat hij er weer bij moet staan.
Eigenlijk is het em dat gewoon geloof ikquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:12 schreef PeRi het volgende:
Waarom komt dit heel kinderachtig op mij over, als iemand die niet tegen zijn verlies kan?
Shit ik zie het nu ookquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Yeahinho heeft ten onrechte twee - punten gehad zie ik. Woelli is de fout ingegaan vanmiddag.
Dat weet ik ook niet, feit blijft dat Yeahinho er gewoon nog inzit. Niks kinderachtigs dusquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:12 schreef PeRi het volgende:
Waarom komt dit heel kinderachtig op mij over, als iemand die niet tegen zijn verlies kan?
Sven, het gaat me er niet om of dat hij er in zit of niet. Kijk, hij hoort erin, tuurlijk eerlijk is eerlijk. Maar die huilieposts, moet dat nou?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat weet ik ook niet, feit blijft dat Yeahinho er gewoon nog inzit. Niks kinderachtigs dus
Hij zegt juist dat het 'm niet uitmaakt. Maar goed, genoeg hieroverquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:06 schreef PeRi het volgende:
[..]
Sven, het gaat me er niet om of dat hij er in zit of niet. Kijk, hij hoort erin, tuurlijk eerlijk is eerlijk. Maar die huilieposts, moet dat nou?
Nogal lelijke posts voor iemand die het allemaal niets interesseert.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hij zegt juist dat het 'm niet uitmaakt. Maar goed, genoeg hierover.
23. alwaysthebestquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:17 schreef TheVulture het volgende:
Kan iemand weer eens een lijstje afvallers doen, ben het overzicht weer wat kwijt![]()
Mijn dank is alvast groot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |