Natuurlijk nietquote:Op maandag 16 januari 2006 23:56 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Het enige wat er nodig is om de eliminatie van Babette goed te maken is een avatar? Goedkope slet!
Ik wacht in het GC topic ook al dáágen op mn avatartje.quote:Op maandag 16 januari 2006 23:52 schreef BVO het volgende:
[..]
Als je nu ff naar het icon-topic rent om een ava voor me te maken dan spaar ik je.
Dus welquote:
Nee hoor, want je reserveerde een tijd *na* het tijdstip waarop Yeahinho stemde. Anders kan ik er ook wat van. Dan reserveer ik voor elke dag 23:59 uur en mag niemand verder stemmen. Zo, binnen is de winst.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dus wel
(Dan blijft babette er wel in namelijk)
Beev ik had Inso nog niet aangepastquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:14 schreef BVO het volgende:
Ikke nu.
Daar heeft 'ie zelf voor gezorgdquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:24 schreef Zhenar het volgende:
niet in de minste plaats doordat Babette uit de race ligt!![]()
!1!!!!!!
((1!!!!
![]()
![]()
!!1
r!!!!!
quote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:24 schreef Zhenar het volgende:
Maar omdat dat niet mag +2 voorDizer
omdat hij een kutdag heeft, niet in de minste plaats doordat Babette uit de race ligt!
![]()
!1!!!!!!
((1!!!!
![]()
![]()
!!1
r!!!!!
En dan blijkt na 2 uur zeker weer dat je compu is uitgevallen!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:25 schreef LeBeau het volgende:
En daarna ga ik!
Dank je, heb ik heel lang op moeten oefenen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:33 schreef Andiyan het volgende:
![]()
!1!!!!!!
((1!!!!
![]()
![]()
!!1
r!!!!! © by Zhenar.
![]()
Mooi patroontje altijd.![]()
Zie jequote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:25 schreef LeBeau het volgende:
En daarna ga ik!
het lijkt er wel op jaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:31 schreef Zhenar het volgende:
[..]
En dan blijkt na 2 uur zeker weer dat je compu is uitgevallen!![]()
![]()
Je plaatst me bijquote:
Okay dan, ik dacht wel dat je het kon waarderen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:40 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Je plaatst me bijBVO
en
Tommerd
, dat verdient alleen maar liefde. Maar geen pluspunt, dat gaat weer net te ver.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |