Dat was ik.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:53 schreef Tijn het volgende:
Hey, iemand had het toch laatst over de lage US-prijzen? Ik zie net dat ze bij MacHouse Rotterdam bijvoorbeeld een PowerBook 12" voor 1188 euro hebben liggen. Dat is geen slechte aanbieding!
Dan knikker ik je in de eerste de beste gracht als je als een halve gaar daar ligt te bivakkeren.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:57 schreef i-spy24 het volgende:
Vertel me eens iets nieuws wat ik al niet weet over de Mac alsie gevallen is..![]()
![]()
@ 'Furious':
rennen...NEE eerst bellen mischien lig ik al voor de deur te bivakkeren
Je zit ook meteen boven op die Apple-museum-kast hé?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:47 schreef i-spy24 het volgende:
Zo! klaar [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Ik heb ook wel eens gezocht naar dergelijke foto's op internet, om er hier mee te kunnen opscheppen. Maar ik heb ze nooit gevondenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:03 schreef nietzman het volgende:
[..]
Je zit ook meteen boven op die Apple-museum-kast hé?
Grachten in Rotterdam?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:59 schreef Furious het volgende:
[..]
Dan knikker ik je in de eerste de beste gracht als je als een halve gaar daar ligt te bivakkeren.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:07 schreef AudreyHepburn het volgende:
Mén, nog even en jullie gaan elkaar slaan met jullie handtasjes.
quote:Producten in getoonde lijst zijn uitsluitend verkrijgbaar via ons filiaal te Woerden.
Riool, ook goed. Die zijn zo groot in Rotterdam, kijk maar naar de koopgoot.quote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:12 schreef AudreyHepburn het volgende:
Mijn oma helemaal over de zeik toen dat gebeurde. Volgens haar was de Apocalyps dichtbij. Of iets in die trant..
Mijn oma is een geval apart ja. Ik had het er vandaag nog met mijn moeder over. Ze is nog harstikke kras en alles. Ze kijkt alleen op een heel eigen manier tegen dingen aan.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:13 schreef Furious het volgende:
[..].
Jouw oma heeft wel humor. Dat verhaal van laatst ook al.![]()
Succesquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:22 schreef Furious het volgende:
Over Apple.
Ik ga nu overleggen en kijken of ik een gedeelte van mijn verjaardagscadeau niet een maand eerder (nu ongeveer) kan krijgen. Want ik durf te wedden dat al die Apples zo weg zijn bij de MacHouse.
Addict !quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:22 schreef Furious het volgende:
Over Apple.
Ik ga nu overleggen en kijken of ik een gedeelte van mijn verjaardagscadeau niet een maand eerder (nu ongeveer) kan krijgen. Want ik durf te wedden dat al die Apples zo weg zijn bij de MacHouse.
Volgens mij denkt iedereen dat 's nachts beter is, dus probeert iedereen het 's nachts, waardoor je dan minder kans hebtquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:46 schreef Tijn het volgende:
Ik heb 3 zakken chips gekocht. Vannacht nog maar eens proberen een Nano te winnen
Echt nietquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:54 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Volgens mij denkt iedereen dat 's nachts beter is, dus probeert iedereen het 's nachts, waardoor je dan minder kans hebt
Point taken. Laat ik mijn codes bewaren tot een volgende keer dat ik om vier uur thuis ga komen van een of ander feestquote:
De oerknal begon bij Jazzquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:28 schreef Anthraxx het volgende:
[afbeelding]
Als muziekliefhebber mag ik heel eerlijk zijn dat dit schema redelijk accuraat klopt
Met spotlight?quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:15 schreef Whizzkith het volgende:
Is er ook een manier om chatlogs van msn messenger terug te vinden op de mac? (os x)
quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:48 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Je hebt geld nodig voor je nieuwe Mac?
Waar?quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:35 schreef super-muffin het volgende:
met schijfhulpprogamma kan dat.
Klik eens je schijf aan en klik dan op Partitioneren, dan kun je bij Volume indeling kiezen hoeveel partities je wilt en die kun je verdelen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:48 schreef Hugster het volgende:
[..]
Waar?
Disk Utility draait bij mij vooral om erase, restore en backup opties, of zie ik iets over het hoofd?
Hij wil ze niet verdelen, hij wil ze delenquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:54 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Klik eens je schijf aan en klik dan op Partitioneren, dan kun je bij Volume indeling kiezen hoeveel partities je wilt en die kun je verdelen.
quote:OK, now i feel dumb for not having found this before. I came across the link on a blog that was linked on Digg.com. The program you need is called SharePoints. Just google it, and follow the installation instructions on the creator's website. The program is free. Once installed, you just click any volume or folder and make it a new share. It will then appear as a network place on your pc! You can set permissions to just read or to read and write on any share.
quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:01 schreef De_Hertog het volgende:
Maar aangezien ik me verveel:
http://p197.ezboard.com/f(...)ge?topicID=815.topic
[..]
Je kan hem volgens mij ook gewoon opslaan en uploaden naar je eigen server.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:53 schreef Remzz het volgende:
iLife 06 is echt mooi
Vooral iPhoto is veeeel sneller.
Moet je voor iWeb echt een .Mac account hebben? Is er geen andere mogelijkheid?
Te snel gekeken kan iddquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:56 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Je kan hem volgens mij ook gewoon opslaan en uploaden naar je eigen server.
zoals?quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:28 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Alleen werken sommige effecten dan niet.
Ik weet niet precies wat, maar een aantal dingen bij die fotoshow niet, heb ik gehoord. Dat zal dan wel over die mooi verdwijnende controls gaan.quote:
Ik heb ff snel wat in foto's in iWeb gesmeten en dat lijkt gewoon te werken?quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:39 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat, maar een aantal dingen bij die fotoshow niet, heb ik gehoord. Dat zal dan wel over die mooi verdwijnende controls gaan.
Ik bedoelde dan ook die mooie slideshow met reflectie eronder, zwevende controls die verdwijnen als de muis er over gaat, dat soort dingen. Ik gok ook dat dat het verschil is tussen de gewone slideshow en de Enhancedquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:54 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik heb ff snel wat in foto's in iWeb gesmeten en dat lijkt gewoon te werken?
http://hugo.1k.nl
Ah okayquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:56 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik bedoelde dan ook die mooie slideshow met reflectie eronder, zwevende controls die verdwijnen als de muis er over gaat, dat soort dingen. Ik gok ook dat dat het verschil is tussen de gewone slideshow en de Enhanced
Dat niet, want in Firefox werkt het ook prima. Ik heb hierboven even een link bij gezet. Overigens is de 'iWeb via .Mac' vraag eentje die vaak terug komt, ik vermoed dan ook dat er binnenkort wel een tootlje uitkomt waarmee je je eigen site als .Mac site voor kunt doen in iWebquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:57 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ah okay
Ja dan zal .mac z'n eigen servertaaltje hebben wat alleen Safari begrijpt
AJAXquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:53 schreef Remzz het volgende:
Wat betekend Enhanced in die zin trouwens?
Nope, AJAX doet het niet.quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:54 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik heb ff snel wat in foto's in iWeb gesmeten en dat lijkt gewoon te werken?
http://hugo.1k.nl
Doe eens niet zo vloekenquote:Op woensdag 18 januari 2006 17:00 schreef nietzman het volgende:
[..]
AJAX
[..]
Nope, AJAX doet het niet..
Niet standaard, afhankelijk van je technische kennis kun je proberen een AppleScript te schrijven, een Automator actie aan te maken, of een freeware programmatje te downloadenquote:Op woensdag 18 januari 2006 17:46 schreef Tomasso het volgende:
Kan ik in een map met afbeeldingen ook alle afbeeldingen in 1 keer een zelfde naam geven (met dan elk een nummer erachter oid)?
Hey ja dat vroeg ik me een tijdje geleden ook af.quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:46 schreef Tomasso het volgende:
Kan ik in een map met afbeeldingen ook alle afbeeldingen in 1 keer een zelfde naam geven (met dan elk een nummer erachter oid)?
Als je niet bang bent voor de Terminal: ik heb net voor je een script geschreven die dat voor je doet.quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:46 schreef Tomasso het volgende:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | # NAAM: Geef de gewenste naam na het verplaatsen. NAAM=blaat # EXTENSIE: Geef de huidige extensie van de bestanden (Case SENSITIVE!). Dit wordt ook gebruikt na het verplaatsen. EXTENSIE=bak # COUNT: Beginstand van de gebruikte teller. COUNT=0 # Hoofdloop. NIET WIJZIGEN for i in $( ls *.$EXTENSIE ); do echo "Moving item \"$i\" to \"$NAAM$COUNT.$EXTENSIE\"" `mv $i $NAAM$COUNT.$EXTENSIE` let COUNT=`expr $COUNT + 1` done |
1: Hoe doe ik dat in een .sh bestand (c/p in teksteditor oid en dan opslaan alsquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:03 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Als je niet bang bent voor de Terminal: ik heb net voor je een script geschreven die dat voor je doet.
[ code verwijderd ]
Even copy en pasten in een bestand met de extensie '.sh'. Executable maken met CHMOD (chmod +x bestand.sh) en uitvoeren './bestand.sh' vanuit de Terminal. Het bestand moet in de directory staan waar je de bestanden wilt hernoemen. De variabele NAAM is de gewenste naam voor de uitvoer. De EXTENSIE is de extensie van de bestanden die hernoemd moeten worden.
Even allemaal in koor roepen: UNIX is geweldig.
1. Open de Terminal.quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:23 schreef Tomasso het volgende:
[..]
1: Hoe doe ik dat in een .sh bestand (c/p in teksteditor oid en dan opslaan als)
2: chmod +x bestand.sh. Waar moet ik dat doen?
3: Terminal moet wel lukken hoop ik
4: Laat maar, het is te ingewikkeld voor mij, toch bedankt
Leuke foto. Die link ga ik trouwens eens op mijn gemak bekijken. Dat ziet er wel interessant uitquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:25 schreef i-spy24 het volgende:
@ ' Anthraxx':
[afbeelding]
© jmusheneaux.
Ik was Unix vergeten. Aan de andere kant, mensen die met Unix kunnen werken komen daar zelf wel opquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:03 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Als je niet bang bent voor de Terminal: ik heb net voor je een script geschreven die dat voor je doet.
[ code verwijderd ]
Even copy en pasten in een bestand met de extensie '.sh'. Executable maken met CHMOD (chmod +x bestand.sh) en uitvoeren './bestand.sh' vanuit de Terminal. Het bestand moet in de directory staan waar je de bestanden wilt hernoemen. De variabele NAAM is de gewenste naam voor de uitvoer. De EXTENSIE is de extensie van de bestanden die hernoemd moeten worden.
Even allemaal in koor roepen: UNIX is geweldig.
Bedankt, ik ga het ff proberenquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:27 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
1. Open de Terminal.
2. Ga naar je directory met Foto's d.m.v. 'cd'. Als ze op je Desktop staan dan type je dus 'cd ~/Desktop/Naam_Van_Directory'
3. Type 'vi naam_van_script.sh'
4. Druk op 'i'
5. Paste mijn code in het venster.
6. Druk op Escape en vervolgens op SHIFT + ; en daarna 'w'q + <enter>
7. Type 'chmod +x naam_van_script.sh'
8. Draai het script met './naam_van_script.sh'
Makkelijker kan ik het niet voor je maken.
Mja, ik heb een UNIX achtergrond dus dit soort dingen zijn op zich best simpel. Alles kan in UNIX, dat is het mooie dus ervanquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:29 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik was Unix vergeten. Aan de andere kant, mensen die met Unix kunnen werken komen daar zelf wel op
Wel net scriptje. Ik moet me toch eens wat meer in Unix verdiepen.
Let even op punt 6! Daar zat een typefout (aanhalingsteken verkeerd). Gewijzigd in bovenstaand stuk tekstquote:
Het werkt! Bedanktquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:27 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
1. Open de Terminal.
2. Ga naar je directory met Foto's d.m.v. 'cd'. Als ze op je Desktop staan dan type je dus 'cd ~/Desktop/Naam_Van_Directory'
3. Type 'vi naam_van_script.sh'
4. Druk op 'i'
5. Paste mijn code in het venster.
6. Druk op Escape en vervolgens op SHIFT + ; en daarna 'wq' + <enter>
7. Type 'chmod +x naam_van_script.sh'
8. Draai het script met './naam_van_script.sh'
Makkelijker kan ik het niet voor je maken.
Natuurlijk is dat mogelijk. Maar dan moet ik het script even voor je aanpassen. Komt later op de avond nog welquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:52 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Het werkt! Bedankt![]()
Kan je ook meerdere extensies tegelijk doen? Dus, er staan zegmaar foto's met extensie .jpg en .gif, en ik wil dat hij gewoon doortelt en beide meeneemt met renamen.
quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:58 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat mogelijk. Maar dan moet ik het script even voor je aanpassen. Komt later op de avond nog wel.
Automator,quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:48 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Niet standaard, afhankelijk van je technische kennis kun je proberen een AppleScript te schrijven, een Automator actie aan te maken, of een freeware programmatje te downloaden
Ik meen me te herinneren ooit NameThoseFiles gebruikt te hebben daarvoor, was niet freeware maar ik had het toch maar één keer nodig.
http://db.tidbits.com/getbits.acgi?tbart=08089quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:18 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Fancy tools zijn voor prutsers.
UNIX voor nerdsquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:18 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Fancy tools zijn voor prutsers.
Ik hoop dat ze splitsen, het gonst inderdaad (En ik heb zequote:Op woensdag 18 januari 2006 19:19 schreef Rock-shocker het volgende:
Aandeel Apple wordt gesplitst binnenkort. Staat nu op 90 USD...
Pjeeeeeeee!!! Leer hier Perlquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:21 schreef Tijn het volgende:
Ik ben niet bang voor de terminal, maar wel voor PerlIk vind het zo'n wazige taal. Gelukkig kun je ook gewoon PHP gebruiken
Hmmm... ik denk dat ik hier serieus maar eens naar ga kijkenquote:
Yup, een stukje over bijvoorbeeld Apache logfiles parsen... (Maar ook intro: Leer hier Perl )quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:25 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hmmm... ik denk dat ik hier serieus maar eens naar ga kijkenBehandel je ook reguliere expressies?
http://macfreak.nl/cgi-bin/forums/topic.cgi?forum=16&topic=3899quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:22 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze splitsen, het gonst inderdaad (En ik heb ze) Maar ze staan op 83 nu... vorige week nog 86 trouwens...
viquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:29 schreef Tijn het volgende:
Tof
Heb je nog een tip voor een goeie Perl-editor voor de Mac?
Je suis une happy camperquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:31 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
http://macfreak.nl/cgi-bin/forums/topic.cgi?forum=16&topic=3899
Board of Directors van Apple heeft het al goedgekeurd. Eind Februari gaat het gebeuren
Jij slaapt niet veel?quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:27 schreef ChOas het volgende:
[..]
En daarbij lever ik practisch 24x7 online advies op xchoasx@gmail.com (mail) of xchoasx@hotmail.com (MSN)
De laatste tijd meerquote:
Ik dacht eigenlijk meer aan een grafische editor die je code automatisch kleurtjes geeft en fouten aangeeft enzoquote:
ESC, dubbele punt, 'syntax on'quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:37 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk meer aan een grafische editor die je code automatisch kleurtjes geeft en fouten aangeeft enzo
Mja, VIM... ik weet het niet. Ik heb toch liever gewoon iets met menuutjes dan dat vage gebeuren met die dubbele puntquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:39 schreef ChOas het volgende:
[..]
ESC, dubbele punt, 'syntax on'
Pjee!, het is vim tegenwoordig, syntax highlighting voor practisch alles!
-edit-
Okay, je hebt niet alle fouten (daar heb je strict en -w voor), maar wel kleurtjes
Gebruik GVim dan.quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:56 schreef Tijn het volgende:
[..]
Mja, VIM... ik weet het niet. Ik heb toch liever gewoon iets met menuutjes dan dat vage gebeuren met die dubbele punt
Dit anders iets ?: http://www.perl.com/pub/a/2004/05/14/affrus.htmlquote:
Ja, niet gek, maar euh...quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:03 schreef ChOas het volgende:
[..]
hum, dit dus: http://www.latenightsw.com/affrus/index.html
quote:Affrus 1.0 retails for US$99 for electronic download.
En wat is er mis met Aquamacs dan ?quote:
Spnnend!!quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:08 schreef Furious het volgende:
Zaterdag ga ik naar de MacHouse in Woerden.![]()
Mn broertje waarschijnlijk ook. En ik ook misschien.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:08 schreef Furious het volgende:
Zaterdag ga ik naar de MacHouse in Woerden.![]()
Zeer zeker. Misschien kom ik zaterdag terug met een Net-Niet-Nieuwe-Brand-Spanking-New-Powerbook!quote:
Mooi. Iedereen die een Powerbook wil gaan wegkapen timmer ik neer.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:11 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Mn broertje waarschijnlijk ook. En ik ook misschien.
Hij gaat een iBook kopen.
ALs ze ze nog hebben!quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:11 schreef Furious het volgende:
[..]
Zeer zeker. Misschien kom ik zaterdag terug met een Net-Niet-Nieuwe-Brand-Spanking-New-Powerbook!
Bel ze anders gewoon en vraag of ze het apart willen zetten voor je.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:12 schreef Furious het volgende:
[..]
Mooi. Iedereen die een Powerbook wil gaan wegkapen timmer ik neer.![]()
Maar ik voel aan m'n water dat 20 januari een mooie dag wordt voor Apple.
Ik hoop het zo.quote:
Nog weinig. Ik ga eens proberen iets ermee te toverenquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:09 schreef ChOas het volgende:
[..]
En wat is er mis met Aquamacs dan ?![]()
vi!quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:13 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nog weinig. Ik ga eens proberen iets ermee te toveren
Uh, je gaat er heen in de hoop dat je ouders het voorschieten als ze daar zijn?quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:13 schreef Furious het volgende:
[..]
Ik hoop het zo.![]()
Reserveren kan ook niet. M'n pa zegt; we gaan er heen. Hij heeft niet gezegd, okay, ik schiet je je verjaardag een maandje voor.
Maar meestal komt van het een het ander. En als we er toch zijn en ze zijn toch 450 euro goedkoper dan normaal....waarom niet?
Ik zie furious daar al staan zo zijn adem inhouden en op de grond stampen!quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:18 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Uh, je gaat er heen in de hoop dat je ouders het voorschieten als ze daar zijn?
LOL! Geef mijn gedachten terug!quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:19 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik zie furious daar al staan zo zijn adem inhouden en op de grond stampen!
IK WIL EM IK WIL EM!
Het is inderdaad wel een beetje ingewikkeldquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:12 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Emacs is geen editor.
Emacs is een besturingssysteem.
oei, das wel gaarquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:13 schreef Furious het volgende:
[..]
Ik hoop het zo.![]()
Reserveren kan ook niet. M'n pa zegt; we gaan er heen. Hij heeft niet gezegd, okay, ik schiet je je verjaardag een maandje voor.
Maar meestal komt van het een het ander. En als we er toch zijn en ze zijn toch 450 euro goedkoper dan normaal....waarom niet?
Oh wacht, chmod +x vergetenquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:24 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het is inderdaad wel een beetje ingewikkeld
Bovendien, als ik het voorbeeld-script opsla en wil uitvoeren zegt 'ie:
iBook:~/perl scripts martijn$ leeftijd
-bash: ./leeftijd: Permission denied
Ik hoop het voor je.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:28 schreef Furious het volgende:
Dit is mijn vader's manier van zeggen van; we halen 'em.
Let maar op mijn woorden.
Hoe weet jij dat ik Martijn heet ?quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:24 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het is inderdaad wel een beetje ingewikkeld
Bovendien, als ik het voorbeeld-script opsla en wil uitvoeren zegt 'ie:
iBook:~/perl scripts martijn$ leeftijd
-bash: ./leeftijd: Permission denied
Het kan aan mij liggen hoor maar ik zou toch echt zekerheid willen voordat ik dat takke-eind naar Woerden ga afleggen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:28 schreef Furious het volgende:
Dit is mijn vader's manier van zeggen van; we halen 'em.
Let maar op mijn woorden.
Riiiiiiiightquote:
'perldoc -f <functienaam>'quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:35 schreef Tijn het volgende:
Ik ben met je tutorial bezig en het gaat heel aardig, ChaOs.
Is er ook een online reference guide voor perl, waarin je alle functies enzo terug kunt vinden? Ik kan slecht dingen uit m'n hoofd leren namelijk
ChOas, fuckupquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:35 schreef Tijn het volgende:
Ik ben met je tutorial bezig en het gaat heel aardig, ChaOs.
Is er ook een online reference guide voor perl, waarin je alle functies enzo terug kunt vinden? Ik kan slecht dingen uit m'n hoofd leren namelijk
print "Het is ChOas!!!!\n" for (1..666);quote:
Strafregelsquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:45 schreef ChOas het volgende:
[..]
print "Het is ChOas!!!!\n" for (1..666);
Ik ben nog niet bij de for-loopquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:45 schreef ChOas het volgende:
[..]
print "Het is ChOas!!!!\n" for (1..666);
Dan heb je een probleem en moet je 666 keer dezelfde regel programmerenquote:
Ow ja, als je Appleworks opent, staat er ook een soort paint tussen. Of kende je die al?quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:47 schreef Tijn het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |