Dan wil ik bij deze graag de persoon bedanken die met imagewell kwam aanzetten!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:43 schreef Hugster het volgende:
Is het misschien een idee op de OP in een txt ergens online te gooien? Of een wiki?
Dan kunnen we er een mooie reeks van maken, en stukje bij beetje werken aan een meesterlijke OP incl actuele handige apps
Toolquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:32 schreef ChOas het volgende:
[..]
Tool - Sober *click*
Tool - Sober *click*
Tool - Sober *click*
Tool - Sober *click*
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Applequote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:43 schreef Hugster het volgende:
Is het misschien een idee op de OP in een txt ergens online te gooien? Of een wiki?
Dan kunnen we er een mooie reeks van maken, en stukje bij beetje werken aan een meesterlijke OP incl actuele handige apps
Mooi!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:46 schreef Tomasso het volgende:
[..]
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Apple
Even bewerken en klaar is Hugster![]()
Waarom wil je daar 'onze' plaatjes neerzetten? Het is geen gesloten clubje toch?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:46 schreef Tomasso het volgende:
[..]
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Apple
Even bewerken en klaar is Hugster![]()
Dat is een oude OP, want het stond al zoquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:16 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Waarom wil je daar 'onze' plaatjes neerzetten? Het is geen gesloten clubje toch?
En waar is mijn Faq?![]()
Ik heb de OP op wiki geactualiseerd, ik heb ook wat avatars bijgewerkt en toegevoegd, maar dat kan idd een wat afschrikkend effect hebben bij reeksen en hem wat besloten doen lijken.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:16 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Waarom wil je daar 'onze' plaatjes neerzetten? Het is geen gesloten clubje toch?
En waar is mijn Faq?![]()
De bovenstequote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:31 schreef Hugster het volgende:
en gaan we voor:
Apple Slowchat - Deel xx
Apple Slowchat xx
Apple SlowChat xx
?
kunnen we dat niet achterwege laten?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:35 schreef Tomasso het volgende:
[..]
De bovenste
Wie wordt btw de gelukkige die alle deeltjes gaat opzoeken?
Ik ben in ieder geval niet vóór avatarsquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:28 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik heb de OP op wiki geactualiseerd, ik heb ook wat avatars bijgewerkt en toegevoegd, maar dat kan idd een wat afschrikkend effect hebben bij reeksen en hem wat besloten doen lijken.
Het maakt mij niets uit, zeggen jullie het maar.
Ik heb ook een Quicktime codecpack toegevoegd aan de lijst met linkjes
Een link naar het vorige deel lijkt me voldoende. Mensen die meer terug willen lezen klikken maar terugquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:36 schreef Hugster het volgende:
[..]
kunnen we dat niet achterwege laten?
Lijkt me inderdaad beter, een actueel aanbod aan handige apps is veel nuttiger dan een eindeloze lijst met topicsquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:38 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Een link naar het vorige deel lijkt me voldoende. Mensen die meer terug moeten lezen klikken maar terug
Okay, ik ben ook nog niet zo lang hier, laten we even wachten op wat de rest te zeggen heeft over de avatarsquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:37 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik ben in ieder geval niet vóór avatarsCodec Pack is een goed idee. En de titel-vorm kan me niet zo veel schelen, zolang Apple, Slowchat, en het deelnummer er maar in staan
Ja, zowel die lijst als de vragen moeten wel actueel blijven, anders is het zinloos. Maar met zo'n wiki kan iedereen dat dus tussendoor aanpassen en wordt het bij ieder nieuw topic als OP gebruikt?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:39 schreef Hugster het volgende:
[..]
Lijkt me inderdaad beter, een actueel aanbod aan handige apps is veel nuttiger dan een eindeloze lijst met topics
Ja.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:40 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ja, zowel die lijst als de vragen moeten wel actueel blijven, anders is het zinloos. Maar met zo'n wiki kan iedereen dat dus tussendoor aanpassen en wordt het bij ieder nieuw topic als OP gebruikt?
Zit in dat pakket ook een ondertitel-filter dan?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:41 schreef Hugster het volgende:
En die codec pack is idd handig
Dat pakket, en misch nog een nieuwe versie van flip4mac installeren en je hebt VLC niet meer nodig!
Als de meeste tevreden zijn over de OP die op wiki staat lijkt het me wel leuk als die ook in het vervolg gebruikt gaat wordenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:40 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ja, zowel die lijst als de vragen moeten wel actueel blijven, anders is het zinloos. Maar met zo'n wiki kan iedereen dat dus tussendoor aanpassen en wordt het bij ieder nieuw topic als OP gebruikt?
Dat weet ik niet, nog niet getest.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:43 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Zit in dat pakket ook een ondertitel-filter dan?
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:43 schreef Hugster het volgende:
[..]
dus mensen, wat vinden we hier van? http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Apple
Ik geloof niet dat ze van jou zijn! Bewijs eensquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:05 schreef Hugster het volgende:
Ik verveelde me een tijdje geleden snachts eens en toen besloot ik maar een paar close-up fototjes te schieten van m'n PB 15. Details
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ERG mooi!!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:05 schreef Hugster het volgende:
Ik verveelde me een tijdje geleden snachts eens en toen besloot ik maar een paar close-up fototjes te schieten van m'n PB 15. Details
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:07 schreef XL het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ze van jou zijn! Bewijs eens![]()
Photoshop!quote:
ahja, dolletje tussendoorquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:18 schreef De_Hertog het volgende:
Hebben we dat nu onderhand niet een keertje gehad?
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:19 schreef i-spy24 het volgende:
ah gaan we weer beginnen?
Ik heb er toevallig "zin an"![]()
Ga maar dollen dan. Ik zit School of Rock te kijken. Lijkt wel gesponsord door Apple, die filmquote:
Wie is deze boii?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:20 schreef iDex het volgende:
[afbeelding]hoort weer in dit topicje thuis
jubuleumtopicje kan niet zonder
Dat schoolbord is geniaalquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:20 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ga maar dollen dan. Ik zit School of Rock te kijken. Lijkt wel gesponsord door Apple, die film
Ik maak mijn snelle fototjes met PhotoBooth dus fok op de achtergrond zal niet gaan lukkenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:20 schreef i-spy24 het volgende:
nep -fotoshoppie - foto want ik zie geen datum...![]()
en screendump van FOK
![]()
Nummer 3 ken ik van Macosx.nlquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:05 schreef Hugster het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
dat is ook mijn avatar daarquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:28 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Nummer 3 ken ik van Macosx.nl
trouwens:
[afbeelding]![]()
Oh, daar ben ik nog nietquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:28 schreef Anthraxx het volgende:
[afbeelding]
Als muziekliefhebber mag ik heel eerlijk zijn dat dit schema redelijk accuraat klopt
Ja man...alsof ik elke topic helemaal doorspit op dat moment om te kijken of er nog vragen openstaan. Heb wel iets anders te doen. Maar als je zo graag probeert als droppie 'nietzman' ook mij op een leugen probeert te betrappen vanwege je eigen bekrompenheid, dan bij deze een eenmalige afrekening en sop je verder lekker gaar in je onzin beweringen:quote:Op dinsdag 17 januari 2006 om 19:21uur beweerde 'Furious' het volgende:
Een paar topics geleden had je nog een Powerbook op een iCurve en een 23" ACD aan de muur hangen. Samen met ontzettend mooie (andere) boxen waar je nooit antwoord op hebt gegeven toen ik vroeg welk merk ze waren.
aah..gaan we weer die halve leugen verhalen.Vertel je ff het hele verhaal wiebo?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 om 19:23 uur beweerde 'nietzman' het volgende:
Het was al helemaal tof toen 'ie de hele tijd beweerde een 17" Powerbook te hebben, en toen 'ie eindelijk eens een foto poste bleek het 'maar' een 15"ertje te zijn, waarna de foto natuurlijk vlot offline gehaald werd.
He meneer oelewap. Ik stelde mijn vraag niet in Apple SC Deel 22. Maar ja, beknopt? Jij ja.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:47 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
Ja man...alsof ik elke topic helemaal doorspit op dat moment om te kijken of er nog vragen openstaan. Heb wel iets anders te doen. Maar als je zo graag probeert als droppie 'nietzman' ook mij op een leugen probeert te betrappen vanwege je eigen bekrompenheid, dan bij deze een eenmalige afrekening en sop je verder lekker gaar in je onzin beweringen:
Moeilijk he! om goed te kijken en zelf te raden wat voor merk het is oelewap! (scroll halverwege)
[..]
aah..gaan we weer die halve leugen verhalen.Vertel je ff het hele verhaal wiebo?
Ik liet toen een foto zien van mijn oude 15 inch PB naast mijn "Pismo" toen ik e.e.a uit elkaar had gehaald nav een vraag of dat wel kon.T.a.v. mijn 17 inch PB: Die heb je nu al zo vaak in vol ornaat (scroll halverwege) in mijn eet-pic's voorbij laten komen dat je dan maar ff moet gaan zoeken waar het ook weer was ipv dit leugentje om best wil in stand te houden.Maar blijven proberen je eigen bekrompenheid zo te etaleren.
Zo! klaar [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Dat was ik.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:53 schreef Tijn het volgende:
Hey, iemand had het toch laatst over de lage US-prijzen? Ik zie net dat ze bij MacHouse Rotterdam bijvoorbeeld een PowerBook 12" voor 1188 euro hebben liggen. Dat is geen slechte aanbieding!
Dan knikker ik je in de eerste de beste gracht als je als een halve gaar daar ligt te bivakkeren.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:57 schreef i-spy24 het volgende:
Vertel me eens iets nieuws wat ik al niet weet over de Mac alsie gevallen is..![]()
![]()
@ 'Furious':
rennen...NEE eerst bellen mischien lig ik al voor de deur te bivakkeren
Je zit ook meteen boven op die Apple-museum-kast hé?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:47 schreef i-spy24 het volgende:
Zo! klaar [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Ik heb ook wel eens gezocht naar dergelijke foto's op internet, om er hier mee te kunnen opscheppen. Maar ik heb ze nooit gevondenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:03 schreef nietzman het volgende:
[..]
Je zit ook meteen boven op die Apple-museum-kast hé?
Grachten in Rotterdam?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:59 schreef Furious het volgende:
[..]
Dan knikker ik je in de eerste de beste gracht als je als een halve gaar daar ligt te bivakkeren.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:07 schreef AudreyHepburn het volgende:
Mén, nog even en jullie gaan elkaar slaan met jullie handtasjes.
quote:Producten in getoonde lijst zijn uitsluitend verkrijgbaar via ons filiaal te Woerden.
Riool, ook goed. Die zijn zo groot in Rotterdam, kijk maar naar de koopgoot.quote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:12 schreef AudreyHepburn het volgende:
Mijn oma helemaal over de zeik toen dat gebeurde. Volgens haar was de Apocalyps dichtbij. Of iets in die trant..
Mijn oma is een geval apart ja. Ik had het er vandaag nog met mijn moeder over. Ze is nog harstikke kras en alles. Ze kijkt alleen op een heel eigen manier tegen dingen aan.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:13 schreef Furious het volgende:
[..].
Jouw oma heeft wel humor. Dat verhaal van laatst ook al.![]()
Succesquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:22 schreef Furious het volgende:
Over Apple.
Ik ga nu overleggen en kijken of ik een gedeelte van mijn verjaardagscadeau niet een maand eerder (nu ongeveer) kan krijgen. Want ik durf te wedden dat al die Apples zo weg zijn bij de MacHouse.
Addict !quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:22 schreef Furious het volgende:
Over Apple.
Ik ga nu overleggen en kijken of ik een gedeelte van mijn verjaardagscadeau niet een maand eerder (nu ongeveer) kan krijgen. Want ik durf te wedden dat al die Apples zo weg zijn bij de MacHouse.
Volgens mij denkt iedereen dat 's nachts beter is, dus probeert iedereen het 's nachts, waardoor je dan minder kans hebtquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:46 schreef Tijn het volgende:
Ik heb 3 zakken chips gekocht. Vannacht nog maar eens proberen een Nano te winnen
Echt nietquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:54 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Volgens mij denkt iedereen dat 's nachts beter is, dus probeert iedereen het 's nachts, waardoor je dan minder kans hebt
Point taken. Laat ik mijn codes bewaren tot een volgende keer dat ik om vier uur thuis ga komen van een of ander feestquote:
De oerknal begon bij Jazzquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:28 schreef Anthraxx het volgende:
[afbeelding]
Als muziekliefhebber mag ik heel eerlijk zijn dat dit schema redelijk accuraat klopt
Met spotlight?quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:15 schreef Whizzkith het volgende:
Is er ook een manier om chatlogs van msn messenger terug te vinden op de mac? (os x)
quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:48 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Je hebt geld nodig voor je nieuwe Mac?
Waar?quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:35 schreef super-muffin het volgende:
met schijfhulpprogamma kan dat.
Klik eens je schijf aan en klik dan op Partitioneren, dan kun je bij Volume indeling kiezen hoeveel partities je wilt en die kun je verdelen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:48 schreef Hugster het volgende:
[..]
Waar?
Disk Utility draait bij mij vooral om erase, restore en backup opties, of zie ik iets over het hoofd?
Hij wil ze niet verdelen, hij wil ze delenquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:54 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Klik eens je schijf aan en klik dan op Partitioneren, dan kun je bij Volume indeling kiezen hoeveel partities je wilt en die kun je verdelen.
quote:OK, now i feel dumb for not having found this before. I came across the link on a blog that was linked on Digg.com. The program you need is called SharePoints. Just google it, and follow the installation instructions on the creator's website. The program is free. Once installed, you just click any volume or folder and make it a new share. It will then appear as a network place on your pc! You can set permissions to just read or to read and write on any share.
quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:01 schreef De_Hertog het volgende:
Maar aangezien ik me verveel:
http://p197.ezboard.com/f(...)ge?topicID=815.topic
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |