Ik geloof niet dat ze van jou zijn! Bewijs eensquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:05 schreef Hugster het volgende:
Ik verveelde me een tijdje geleden snachts eens en toen besloot ik maar een paar close-up fototjes te schieten van m'n PB 15. Details
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ERG mooi!!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:05 schreef Hugster het volgende:
Ik verveelde me een tijdje geleden snachts eens en toen besloot ik maar een paar close-up fototjes te schieten van m'n PB 15. Details
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:07 schreef XL het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ze van jou zijn! Bewijs eens![]()
Photoshop!quote:
ahja, dolletje tussendoorquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:18 schreef De_Hertog het volgende:
Hebben we dat nu onderhand niet een keertje gehad?
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:19 schreef i-spy24 het volgende:
ah gaan we weer beginnen?
Ik heb er toevallig "zin an"![]()
Ga maar dollen dan. Ik zit School of Rock te kijken. Lijkt wel gesponsord door Apple, die filmquote:
Wie is deze boii?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:20 schreef iDex het volgende:
[afbeelding]hoort weer in dit topicje thuis
jubuleumtopicje kan niet zonder
Dat schoolbord is geniaalquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:20 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ga maar dollen dan. Ik zit School of Rock te kijken. Lijkt wel gesponsord door Apple, die film
Ik maak mijn snelle fototjes met PhotoBooth dus fok op de achtergrond zal niet gaan lukkenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:20 schreef i-spy24 het volgende:
nep -fotoshoppie - foto want ik zie geen datum...![]()
en screendump van FOK
![]()
Nummer 3 ken ik van Macosx.nlquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:05 schreef Hugster het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
dat is ook mijn avatar daarquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:28 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Nummer 3 ken ik van Macosx.nl
trouwens:
[afbeelding]![]()
Oh, daar ben ik nog nietquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:28 schreef Anthraxx het volgende:
[afbeelding]
Als muziekliefhebber mag ik heel eerlijk zijn dat dit schema redelijk accuraat klopt
Ja man...alsof ik elke topic helemaal doorspit op dat moment om te kijken of er nog vragen openstaan. Heb wel iets anders te doen. Maar als je zo graag probeert als droppie 'nietzman' ook mij op een leugen probeert te betrappen vanwege je eigen bekrompenheid, dan bij deze een eenmalige afrekening en sop je verder lekker gaar in je onzin beweringen:quote:Op dinsdag 17 januari 2006 om 19:21uur beweerde 'Furious' het volgende:
Een paar topics geleden had je nog een Powerbook op een iCurve en een 23" ACD aan de muur hangen. Samen met ontzettend mooie (andere) boxen waar je nooit antwoord op hebt gegeven toen ik vroeg welk merk ze waren.
aah..gaan we weer die halve leugen verhalen.Vertel je ff het hele verhaal wiebo?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 om 19:23 uur beweerde 'nietzman' het volgende:
Het was al helemaal tof toen 'ie de hele tijd beweerde een 17" Powerbook te hebben, en toen 'ie eindelijk eens een foto poste bleek het 'maar' een 15"ertje te zijn, waarna de foto natuurlijk vlot offline gehaald werd.
He meneer oelewap. Ik stelde mijn vraag niet in Apple SC Deel 22. Maar ja, beknopt? Jij ja.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:47 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
Ja man...alsof ik elke topic helemaal doorspit op dat moment om te kijken of er nog vragen openstaan. Heb wel iets anders te doen. Maar als je zo graag probeert als droppie 'nietzman' ook mij op een leugen probeert te betrappen vanwege je eigen bekrompenheid, dan bij deze een eenmalige afrekening en sop je verder lekker gaar in je onzin beweringen:
Moeilijk he! om goed te kijken en zelf te raden wat voor merk het is oelewap! (scroll halverwege)
[..]
aah..gaan we weer die halve leugen verhalen.Vertel je ff het hele verhaal wiebo?
Ik liet toen een foto zien van mijn oude 15 inch PB naast mijn "Pismo" toen ik e.e.a uit elkaar had gehaald nav een vraag of dat wel kon.T.a.v. mijn 17 inch PB: Die heb je nu al zo vaak in vol ornaat (scroll halverwege) in mijn eet-pic's voorbij laten komen dat je dan maar ff moet gaan zoeken waar het ook weer was ipv dit leugentje om best wil in stand te houden.Maar blijven proberen je eigen bekrompenheid zo te etaleren.
Zo! klaar [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |