Je suis une happy camperquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:31 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
http://macfreak.nl/cgi-bin/forums/topic.cgi?forum=16&topic=3899
Board of Directors van Apple heeft het al goedgekeurd. Eind Februari gaat het gebeuren
Jij slaapt niet veel?quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:27 schreef ChOas het volgende:
[..]
En daarbij lever ik practisch 24x7 online advies op xchoasx@gmail.com (mail) of xchoasx@hotmail.com (MSN)
De laatste tijd meerquote:
Ik dacht eigenlijk meer aan een grafische editor die je code automatisch kleurtjes geeft en fouten aangeeft enzoquote:
ESC, dubbele punt, 'syntax on'quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:37 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk meer aan een grafische editor die je code automatisch kleurtjes geeft en fouten aangeeft enzo
Mja, VIM... ik weet het niet. Ik heb toch liever gewoon iets met menuutjes dan dat vage gebeuren met die dubbele puntquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:39 schreef ChOas het volgende:
[..]
ESC, dubbele punt, 'syntax on'
Pjee!, het is vim tegenwoordig, syntax highlighting voor practisch alles!
-edit-
Okay, je hebt niet alle fouten (daar heb je strict en -w voor), maar wel kleurtjes
Gebruik GVim dan.quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:56 schreef Tijn het volgende:
[..]
Mja, VIM... ik weet het niet. Ik heb toch liever gewoon iets met menuutjes dan dat vage gebeuren met die dubbele punt
Dit anders iets ?: http://www.perl.com/pub/a/2004/05/14/affrus.htmlquote:
Ja, niet gek, maar euh...quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:03 schreef ChOas het volgende:
[..]
hum, dit dus: http://www.latenightsw.com/affrus/index.html
quote:Affrus 1.0 retails for US$99 for electronic download.
En wat is er mis met Aquamacs dan ?quote:
Spnnend!!quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:08 schreef Furious het volgende:
Zaterdag ga ik naar de MacHouse in Woerden.![]()
Mn broertje waarschijnlijk ook. En ik ook misschien.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:08 schreef Furious het volgende:
Zaterdag ga ik naar de MacHouse in Woerden.![]()
Zeer zeker. Misschien kom ik zaterdag terug met een Net-Niet-Nieuwe-Brand-Spanking-New-Powerbook!quote:
Mooi. Iedereen die een Powerbook wil gaan wegkapen timmer ik neer.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:11 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Mn broertje waarschijnlijk ook. En ik ook misschien.
Hij gaat een iBook kopen.
ALs ze ze nog hebben!quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:11 schreef Furious het volgende:
[..]
Zeer zeker. Misschien kom ik zaterdag terug met een Net-Niet-Nieuwe-Brand-Spanking-New-Powerbook!
Bel ze anders gewoon en vraag of ze het apart willen zetten voor je.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:12 schreef Furious het volgende:
[..]
Mooi. Iedereen die een Powerbook wil gaan wegkapen timmer ik neer.![]()
Maar ik voel aan m'n water dat 20 januari een mooie dag wordt voor Apple.
Ik hoop het zo.quote:
Nog weinig. Ik ga eens proberen iets ermee te toverenquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:09 schreef ChOas het volgende:
[..]
En wat is er mis met Aquamacs dan ?![]()
vi!quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:13 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nog weinig. Ik ga eens proberen iets ermee te toveren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |