Uh, je gaat er heen in de hoop dat je ouders het voorschieten als ze daar zijn?quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:13 schreef Furious het volgende:
[..]
Ik hoop het zo.![]()
Reserveren kan ook niet. M'n pa zegt; we gaan er heen. Hij heeft niet gezegd, okay, ik schiet je je verjaardag een maandje voor.
Maar meestal komt van het een het ander. En als we er toch zijn en ze zijn toch 450 euro goedkoper dan normaal....waarom niet?
Ik zie furious daar al staan zo zijn adem inhouden en op de grond stampen!quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:18 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Uh, je gaat er heen in de hoop dat je ouders het voorschieten als ze daar zijn?
LOL! Geef mijn gedachten terug!quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:19 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik zie furious daar al staan zo zijn adem inhouden en op de grond stampen!
IK WIL EM IK WIL EM!
Het is inderdaad wel een beetje ingewikkeldquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:12 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Emacs is geen editor.
Emacs is een besturingssysteem.
oei, das wel gaarquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:13 schreef Furious het volgende:
[..]
Ik hoop het zo.![]()
Reserveren kan ook niet. M'n pa zegt; we gaan er heen. Hij heeft niet gezegd, okay, ik schiet je je verjaardag een maandje voor.
Maar meestal komt van het een het ander. En als we er toch zijn en ze zijn toch 450 euro goedkoper dan normaal....waarom niet?
Oh wacht, chmod +x vergetenquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:24 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het is inderdaad wel een beetje ingewikkeld
Bovendien, als ik het voorbeeld-script opsla en wil uitvoeren zegt 'ie:
iBook:~/perl scripts martijn$ leeftijd
-bash: ./leeftijd: Permission denied
Ik hoop het voor je.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:28 schreef Furious het volgende:
Dit is mijn vader's manier van zeggen van; we halen 'em.
Let maar op mijn woorden.
Hoe weet jij dat ik Martijn heet ?quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:24 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het is inderdaad wel een beetje ingewikkeld
Bovendien, als ik het voorbeeld-script opsla en wil uitvoeren zegt 'ie:
iBook:~/perl scripts martijn$ leeftijd
-bash: ./leeftijd: Permission denied
Het kan aan mij liggen hoor maar ik zou toch echt zekerheid willen voordat ik dat takke-eind naar Woerden ga afleggen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:28 schreef Furious het volgende:
Dit is mijn vader's manier van zeggen van; we halen 'em.
Let maar op mijn woorden.
Riiiiiiiightquote:
'perldoc -f <functienaam>'quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:35 schreef Tijn het volgende:
Ik ben met je tutorial bezig en het gaat heel aardig, ChaOs.
Is er ook een online reference guide voor perl, waarin je alle functies enzo terug kunt vinden? Ik kan slecht dingen uit m'n hoofd leren namelijk
ChOas, fuckupquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:35 schreef Tijn het volgende:
Ik ben met je tutorial bezig en het gaat heel aardig, ChaOs.
Is er ook een online reference guide voor perl, waarin je alle functies enzo terug kunt vinden? Ik kan slecht dingen uit m'n hoofd leren namelijk
print "Het is ChOas!!!!\n" for (1..666);quote:
Strafregelsquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:45 schreef ChOas het volgende:
[..]
print "Het is ChOas!!!!\n" for (1..666);
Ik ben nog niet bij de for-loopquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:45 schreef ChOas het volgende:
[..]
print "Het is ChOas!!!!\n" for (1..666);
Dan heb je een probleem en moet je 666 keer dezelfde regel programmerenquote:
Ow ja, als je Appleworks opent, staat er ook een soort paint tussen. Of kende je die al?quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:47 schreef Tijn het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |