quote:Op maandag 16 januari 2006 13:35 schreef _Cara_ het volgende:
Nou vooruit dan..aub.omdat je nu 27 bent..
met een verjaardagsvlaggetje erin
![]()
En ik ga weer aan de slag..
Daar dacht ik vanochtend aanquote:Op maandag 16 januari 2006 13:45 schreef AirwiN het volgende:
Over werk gesproken... Is Pheno alweer es gesignaleerd?
En mokster danquote:
quote:
Ik was 'm net weer vergeten, die uitdrukkingsloze Pindiër...quote:
pfff.. mannen met kleine prikkertjes...quote:
owja.. filmpjesquote:Op maandag 16 januari 2006 13:57 schreef Mokster het volgende:
[..]
Mn nieuwe filmpjes kan je natuurlijk gevoeglijk vergeten nu!![]()
He gatsie. Toch geen filmpjes met een verhaal erin?quote:Op maandag 16 januari 2006 13:59 schreef nixxx het volgende:
[..]
owja.. filmpjesff branden.. versta je trouwens spaans of italiaans? Dan kan je het verhaal vertalen
quote:Op maandag 16 januari 2006 14:01 schreef Mokster het volgende:
[..]
He gatsie. Toch geen filmpjes met een verhaal erin?
En nee... ik versta er nix van... maar daar gaat het niet om: het klinkt wel geil vind je niet?
ze moeten je wel hebben hequote:Op maandag 16 januari 2006 14:25 schreef BreaktotheDance het volgende:
Hét topic is weer terug
Nog nooit vriend(in) of seks gehad deel 17
Geeft toch niet?quote:Op maandag 16 januari 2006 14:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
ze moeten je wel hebben he
steeds weer de feiten onder je neus duwen
Iets zegt me dat je het helemaal niet slecht zou doen in een remake van A Fish Called Wandaquote:Op maandag 16 januari 2006 14:01 schreef Mokster het volgende:
[..]
He gatsie. Toch geen filmpjes met een verhaal erin?
En nee... ik versta er nix van... maar daar gaat het niet om: het klinkt wel geil vind je niet?
BttD, je LAAT je zo makkelijk op de kast jagen..quote:Op maandag 16 januari 2006 14:30 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Geeft toch niet?
Zit je me nu steeds in de zeik te nemen?
[inkoppertje] Wel genaaid, maar toch niet geneukt! [/inkoppertje]quote:Op maandag 16 januari 2006 14:38 schreef nixxx het volgende:
[..]
BttD, je LAAT je zo makkelijk op de kast jagen..
succes is een keuze en je laten opnaaien ook
Trek t je niet aan... Je had ynske een half jaar geleden moeten horen... Te preuts voor woorden...quote:Op maandag 16 januari 2006 14:30 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Geeft toch niet?
Zit je me nu steeds in de zeik te nemen?
Ik weet het. Op zich voel ik me nu ook gewoon goed, maar soms lijkt het wel alsof mensen er alles aan doen om je jezelf weer kut te laten voelenquote:Op maandag 16 januari 2006 14:38 schreef nixxx het volgende:
[..]
BttD, je LAAT je zo makkelijk op de kast jagen..
succes is een keuze en je laten opnaaien ook
Sylvia Jeanette Natalie en Fienquote:Op maandag 16 januari 2006 13:42 schreef melismay het volgende:
# Denk je ook vrouwen te kunnen imponeren met Doe Maar songteksten?
Dan ben je hier wel aan het goede adres met iedereen die je vertelt wat je fout doet en wat je anders moet doen... Zeker als je daar vatbaar voor bent....quote:Op maandag 16 januari 2006 14:47 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ik weet het. Op zich voel ik me nu ook gewoon goed, maar soms lijkt het wel alsof mensen er alles aan doen om je jezelf weer kut te laten voelen![]()
Doe niet zo raar man... Nergens voor nodig...quote:Op maandag 16 januari 2006 14:47 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ik weet het. Op zich voel ik me nu ook gewoon goed, maar soms lijkt het wel alsof mensen er alles aan doen om je jezelf weer kut te laten voelen![]()
Een vrouw die weet wat ze niet weetquote:Op maandag 16 januari 2006 14:50 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik kan het niet erg vinden hoor, ik weet niet beter.![]()
Tips en adviezen zijn natuurlijk altijd welkomquote:Op maandag 16 januari 2006 14:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan ben je hier wel aan het goede adres met iedereen die je vertelt wat je fout doet en wat je anders moet doen... Zeker als je daar vatbaar voor bent....
bekijk je situatie eens positief.. geen gezeik aan je hoofd! Daar zijn vrouwen ook erg goed in namelijk. Je bent nog jong en je bent vrij.quote:Op maandag 16 januari 2006 14:54 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Tips en adviezen zijn natuurlijk altijd welkom. Ik weet zelf ook wel dat de situatie waar ik in zit niet zo rooskleurig (of: kansloos) is. Dan hoeft dat er niet constant in gewreven te worden
![]()
Hoezo kansloos????quote:Op maandag 16 januari 2006 14:54 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Tips en adviezen zijn natuurlijk altijd welkom. Ik weet zelf ook wel dat de situatie waar ik in zit niet zo rooskleurig (of: kansloos) is. Dan hoeft dat er niet constant in gewreven te worden
![]()
En doordat ze kunnen multitasken hoeven ze er niet eens mee op te houden als ze wat nuttigs te doen hebbenquote:Op maandag 16 januari 2006 14:57 schreef nixxx het volgende:
[..]
bekijk je situatie eens positief.. geen gezeik aan je hoofd! Daar zijn vrouwen ook erg goed in namelijk.
Dat is wel weer zoquote:Op maandag 16 januari 2006 14:57 schreef nixxx het volgende:
[..]
bekijk je situatie eens positief.. geen gezeik aan je hoofd! Daar zijn vrouwen ook erg goed in namelijk. Je bent nog jong en je bent vrij.
Beschrijf jezelf eens... Uiterlijk, lengte gewicht...quote:Op maandag 16 januari 2006 14:54 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
![]()
juist.. dan hoef je wel niet af te wassen, maar wel naar het gezeur luisteren...quote:Op maandag 16 januari 2006 14:58 schreef Litpho het volgende:
[..]
En doordat ze kunnen multitasken hoeven ze er niet eens mee op te houden als ze wat nuttigs te doen hebben.
Hell yeah.quote:Op maandag 16 januari 2006 14:58 schreef Litpho het volgende:
[..]
En doordat ze kunnen multitasken hoeven ze er niet eens mee op te houden als ze wat nuttigs te doen hebben.
En ik had inderdaad geen moment overwogen dat jij een uitzondering op die regel zou zijnquote:
Dat dacht ik ook en dat is me nu toe met zoveel dingen wel gelukt. Studie, leuke dingen doen, hobbies. Enkel op sociaal gebied voel ik me nog steeds niet helemaal lekker in m'n vel. Het gaat soms erg goed, maar er zijn ook veel mindere dagen. Gelukkig heb ik inmiddels al erg veel van me af kunnen zetten. Dat gaat nu al zo'n week goed.quote:Op maandag 16 januari 2006 14:57 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hoezo kansloos????
Je kan iets zolang je er maar echt in gelooft...
Terecht.quote:Op maandag 16 januari 2006 15:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
En ik had inderdaad geen moment overwogen dat jij een uitzondering op die regel zou zijn.
Daar is absoluut niks mis mee. Totdat je weer iemand tegenkomt waarvan je denkt: Wauw!quote:Op maandag 16 januari 2006 14:59 schreef nixxx het volgende:
Ik realiseer me de laatste tijd eigenlijk steeds beter hoe vrij je wel niet kunt zijn...![]()
niet specifiek op relatiegebied bedoelde ikquote:Op maandag 16 januari 2006 15:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar is absoluut niks mis mee. Totdat je weer iemand tegenkomt waarvan je denkt: Wauw!![]()
Dan is samen zijn toch ook wel erg leuk hoor...
Hoor mij...![]()
Vandaar de 'hoor mij'... Ik ben niet helemaal objectief op dit moment vrees ik...quote:Op maandag 16 januari 2006 15:03 schreef nixxx het volgende:
[..]
niet specifiek op relatiegebied bedoelde ik
Slank, donkerblond, blauwe ogen, niet lelijk, 1,85 lang, 67 kgquote:Op maandag 16 januari 2006 14:58 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Beschrijf jezelf eens... Uiterlijk, lengte gewicht...
en wie is de gelukkige dame?quote:Op maandag 16 januari 2006 15:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vandaar de 'hoor mij'... Ik ben niet helemaal objectief op dit moment vrees ik...![]()
Ok dus hup naar de sportschool en ff 15 kilo aankomen... Als je niet lelijk bent dan is er qua vrouwen toch geen probleem... En ga je zeker niet op de kast laten jagen door iemand die zelf op dit gebied zo zwak is als de pest...quote:Op maandag 16 januari 2006 15:06 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Slank, donkerblond, blauwe ogen, niet lelijk, 1,85 lang, 67 kg
Onder welke steen kom jij vandaan? MissMSX natuurlijk!quote:
jij bent net zo'n windhaantje op een kerktoren, dus ik dacht ik vraag het evenquote:Op maandag 16 januari 2006 15:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Onder welke steen kom jij vandaan? MissMSX natuurlijk!![]()
En bedankt! Voel je je nog genoodzaakt om deze insinuatie verder toe te lichten?quote:Op maandag 16 januari 2006 15:21 schreef nixxx het volgende:
[..]
jij bent net zo'n windhaantje op een kerktoren, dus ik dacht ik vraag het even
dan weer moks, dan weer missmsx ..quote:Op maandag 16 januari 2006 15:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En bedankt! Voel je je nog genoodzaakt om deze insinuatie verder toe te lichten?![]()
Moks was pure lust! MissMSX daarintegen....quote:
Moks is ook meer dan een mooi lichaam.. denk ikquote:Op maandag 16 januari 2006 15:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Moks was pure lust! MissMSX daarintegen....![]()
Joey haalt moks van zich af en gaat weer ff achter zn pc zittenquote:Op maandag 16 januari 2006 15:29 schreef nixxx het volgende:
[..]
Moks is ook meer dan een mooi lichaam.. denk ik
quote:Op maandag 16 januari 2006 15:29 schreef nixxx het volgende:
[..]
Absoluutquote:Op maandag 16 januari 2006 15:29 schreef nixxx het volgende:
[..]
Tijd voor het grote 'Mokster adoratie' topic. Wie weet kunnen we één en ander combineren met de lancering van MoksterTV.com?quote:
Mogelijk is het een goed idee om die pas na de derde te openen.quote:Op maandag 16 januari 2006 15:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tijd voor het grote 'Mokster adoratie' topic.
Ik dacht toch dat ik wat hoorde, maar ik zal het me wel verbeeld hebben...quote:
Vanavond Mokster-Radioquote:Op maandag 16 januari 2006 15:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tijd voor het grote 'Mokster adoratie' topic. Wie weet kunnen we één en ander combineren met de lancering van MoksterTV.com?
Want?quote:Op maandag 16 januari 2006 15:35 schreef Litpho het volgende:
[..]
Mogelijk is het een goed idee om die pas na de derde te openen.
HVJJN # 387 14.gifquote:
Voorkomen van onnodige jaloezie met ons als slachtoffer.quote:
Jij houdt ook werkelijk rekening met iedereen he!quote:Op maandag 16 januari 2006 15:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
Voorkomen van onnodige jaloezie met ons als slachtoffer.
Ja, zo zou je het ook kunnen noemenquote:Op maandag 16 januari 2006 15:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij houdt ook werkelijk rekening met iedereen he!![]()
Daar twijfelde je toch niet aan, wel?quote:Op maandag 16 januari 2006 15:43 schreef Mokster het volgende:
Jullie hebben het over me terwijl ik er zelf even niet was!![]()
Gelukkig wel allemaal goeie dingen...![]()
Ja verklaar dat eens *ziekelijke jaloezie slaat toe*quote:Op maandag 16 januari 2006 15:43 schreef Mokster het volgende:
@Joey: hoe kwam ik nou opeens op jou terecht??
quote:Op maandag 16 januari 2006 13:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik was 'm net weer vergeten, die uitdrukkingsloze Pindiër...![]()
Bedankt voor deze quote. Ik was 'm net weer vergeten, die uitdrukkingsloze Pindiër...quote:
Mieke de Boer was trouwens wel weer een leuke verschijning tussen al die Engelse koeien dames die meededen met het darten...quote:Op maandag 16 januari 2006 15:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bedankt voor deze quote. Ik was 'm net weer vergeten, die uitdrukkingsloze Pindiër...![]()
Awwwquote:Op maandag 16 januari 2006 16:14 schreef Ynske het volgende:
pfff fiets laten slopen
slot was vastgeroest, sleutel gebroken.
nu ben ik gebroken
Geeneens een chique overhemdquote:Op maandag 16 januari 2006 16:48 schreef GF het volgende:
Zo, was dolle pret in Rotterdam![]()
2 nieuwe broeken en een shirt. Redelijk geslaagd![]()
Toch in de Oude haven geweest dusquote:Op maandag 16 januari 2006 16:48 schreef GF het volgende:
Zo, was dolle pret in Rotterdam![]()
2 nieuwe broeken en een shirt. Redelijk geslaagd![]()
das toch zonde als Moks het toch van zijn lijf ruktquote:Op maandag 16 januari 2006 16:52 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Geeneens een chique overhemd. Wat moet je vriendinnetje daar nou van denken
I aim to please babyquote:Op maandag 16 januari 2006 15:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bedankt voor deze quote. Ik was 'm net weer vergeten, die uitdrukkingsloze Pindiër...![]()
Ik geef me volledig aan je over!quote:
quote:Op maandag 16 januari 2006 16:52 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Geeneens een chique overhemd. Wat moet je vriendinnetje daar nou van denken
Dat ga je halenquote:Op maandag 16 januari 2006 17:10 schreef MissMSX het volgende:
Moe, koud, gaar, koppijn.
Ik wil naar huis!
Nog 5 minuutjes...
I think I did ja. Ik ga er nu echt vandoor...quote:
Byebyequote:Op maandag 16 januari 2006 17:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
I think I did ja. Ik ga er nu echt vandoor...
Volgens mij zie ik allemaal liedjes van 'voor jouw tijd' voorbij komenquote:
doe die van mij ook ffquote:
Oh zo. Ja dat kloptquote:Op maandag 16 januari 2006 17:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Volgens mij zie ik allemaal liedjes van 'voor jouw tijd' voorbij komen
Rot hequote:Op maandag 16 januari 2006 17:25 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan was ook hard aan 't werk vandaag
Nou zijn het best bekende nummers allemaal en als je sowieso geinteresseerd bent in muziek dan muziek van voor jouw tijd ontdekken ook niet zo moeilijk.quote:Op maandag 16 januari 2006 17:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Volgens mij zie ik allemaal liedjes van 'voor jouw tijd' voorbij komen
Muziek is m'n levenquote:Op maandag 16 januari 2006 17:29 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Nou zijn het best bekende nummers allemaal en als je sowieso geinteresseerd bent in muziek dan muziek van voor jouw tijd ontdekken ook niet zo moeilijk.
Nee, moet ook makkelijk te doen zijn, alleen nu krijg ik het idee dat hij een kast met al die nummers is tegengekomen ineensquote:Op maandag 16 januari 2006 17:29 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Nou zijn het best bekende nummers allemaal en als je sowieso geinteresseerd bent in muziek dan muziek van voor jouw tijd ontdekken ook niet zo moeilijk.
Ik dans meestal niet stiekem met de meidenquote:
Stiekem kan ook heel leuk zijn hoorquote:Op maandag 16 januari 2006 17:33 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ik dans meestal niet stiekem met de meidenZe moeten het wel willen natuurlijk
![]()
sorry... je was te laatquote:
quote:
voel je je al wat minder rot?quote:
he jammerquote:
je leeft naar t eind van de maand toequote:Op maandag 16 januari 2006 17:54 schreef Sjowhan het volgende:
Hmm fuk, ik heb nog maar 2 euro te besteden kom ik net achter
Gelukkig nog 18,50 op me spaar, dat ook maar aangesproken
heb nog wel een pizzaatje over.. was een pak van 3 .. daar ga ik er eens lekker 2 van opetenquote:
Ik kom meestal zeker twee weken tekort in de maandquote:Op maandag 16 januari 2006 17:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
je leeft naar t eind van de maand toe
klinkt niet slechtquote:Op maandag 16 januari 2006 17:56 schreef nixxx het volgende:
[..]
heb nog wel een pizzaatje over.. was een pak van 3 .. daar ga ik er eens lekker 2 van opeten
dat word leven op water en luchtquote:Op maandag 16 januari 2006 17:57 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ik kom meestal zeker twee weken tekort in de maand![]()
c1000.. maar 't zijn ook maar kleintjes van 300 gramquote:Op maandag 16 januari 2006 17:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
klinkt niet slecht
soms naar de Lidl geweest?
Nou, als 't goed is, krijg ik donderdag geld van de luba, heb vorige week 24uur gewerktquote:Op maandag 16 januari 2006 17:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
je leeft naar t eind van de maand toe
maakt niet uit, ben een kleine eterquote:Op maandag 16 januari 2006 17:59 schreef nixxx het volgende:
[..]
c1000.. maar 't zijn ook maar kleintjes van 300 gram
Niet echt, was moeilijk . . .quote:Op maandag 16 januari 2006 17:48 schreef nixxx het volgende:
voel je je al wat minder rot?
das het handige van uitzendbureaus.. de mijne betaalt per weekquote:Op maandag 16 januari 2006 17:59 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nou, als 't goed is, krijg ik donderdag geld van de luba, heb vorige week 24uur gewerkt
Hoe ben je het weekend doorgekomen? Heb je nog een beetje gezelschap opgezocht?quote:
Voor mij niet hoor. Ik ga niet mezelf twee weken ziek lopen maken. Ik blijf gewoon kopen wat ik altijd doe. Hoe stom het ook is natuurlijkquote:
hoe bedoel je?quote:Op maandag 16 januari 2006 18:06 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Voor mij niet hoor. Ik ga niet mezelf twee weken ziek lopen maken. Ik blijf gewoon kopen wat ik altijd doe. Hoe stom het ook is natuurlijk
Nee, lenen bij IBGquote:Op maandag 16 januari 2006 18:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
hoe bedoel je?
ah je kunt natuurlijk rood staan
hoe kan ik t vergeten
Maar ja, ik was al failliet toen ik aan m'n studie begon, dus opschieten doet het allemaal niet echtquote:Op maandag 16 januari 2006 18:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
hoe bedoel je?
ah je kunt natuurlijk rood staan
hoe kan ik t vergeten
quote:Op maandag 16 januari 2006 18:08 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Maar ja, ik was al failliet toen ik aan m'n studie begon, dus opschieten doet het allemaal niet echt
Elk uitzendbureau doet dat geloof ik..quote:Op maandag 16 januari 2006 18:02 schreef nixxx het volgende:
[..]
das het handige van uitzendbureaus.. de mijne betaalt per weekDe extra uren die ik bij mijn vaste bijbaan maak die komen pas de maand erna.. dus ik krijg de 40 extra uur van rond de kerst eind deze maand gestort
Detacheringsbureau is ook aan de slag voor me, deze of volgende week krijgen ze terugkoppeling..quote:
quote:Op maandag 16 januari 2006 18:15 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Niet iedereen is in de gelukkige positie om een bijbaan te kunnen hebben.
Ivm gezondheid.
Niet echt hendig..quote:Op maandag 16 januari 2006 17:54 schreef Sjowhan het volgende:
Hmm fuk, ik heb nog maar 2 euro te besteden kom ik net achter
Gelukkig nog 18,50 op me spaar, dat ook maar aangesproken
da's ook waar, werk = vaak (eigenlijk altijd) nieuwe sociale contacten..quote:Op maandag 16 januari 2006 18:18 schreef nixxx het volgende:
[..]... maar BttD heeft allen maar sociale/relationele problemen... daar kun je prima mee werken. En weer een leuke kans om meer vrouwvolk te ontmoeten
Ik zou met sociale/relationele problemen een stuk minder happy zijn dan met mn slechte gezondheid idd, denk ik.quote:Op maandag 16 januari 2006 18:18 schreef nixxx het volgende:
[..]... maar BttD heeft allen maar sociale/relationele problemen... daar kun je prima mee werken. En weer een leuke kans om meer vrouwvolk te ontmoeten
Ik denk dat het met jullie allebei wel goed komt hoorquote:Op maandag 16 januari 2006 18:22 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik zou met sociale/relationele problemen een stuk minder happy zijn dan met mn slechte gezondheid idd, denk ik.
Ik denk door je eigen geilheid... Anders kan ik t ook niet verklaren... Verkrachten doe ik iig niet aan...quote:Op maandag 16 januari 2006 15:43 schreef Mokster het volgende:
@Joey: hoe kwam ik nou opeens op jou terecht??
najibquote:
JoeyT heeft grenzen!!!quote:Op maandag 16 januari 2006 18:33 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik denk door je eigen geilheid... Anders kan ik t ook niet verklaren... Verkrachten doe ik iig niet aan...![]()
Faure!quote:
dan gaak toch voor de sociale problemen, met goede gezondheid is dat probleem zo opgelost...quote:Op maandag 16 januari 2006 18:22 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik zou met sociale/relationele problemen een stuk minder happy zijn dan met mn slechte gezondheid idd, denk ik.
1 nacht alleenquote:Op maandag 16 januari 2006 18:38 schreef GF het volgende:
Hey meisje!!1
Als ik ook nog moet gaan verkrachten valt mn leuter dr af... Tis dus meer een praktische grensquote:Op maandag 16 januari 2006 18:35 schreef nixxx het volgende:
[..]
JoeyT heeft grenzen!!!
* nixxx is shocked
quote:Op maandag 16 januari 2006 18:40 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Als ik ook nog moet gaan verkrachten valt mn leuter dr af... Tis dus meer een praktische grens
Welke is dat?quote:
Hallo, ik heb vandaag wat spaans geleerd.quote:Op maandag 16 januari 2006 18:57 schreef QyRoZ het volgende:
Hallo. Ik heb hard gewerkt.
Idem.quote:Op maandag 16 januari 2006 18:57 schreef QyRoZ het volgende:
ik denk dat de pinguin nog steeds ziek isquote:Op maandag 16 januari 2006 18:57 schreef QyRoZ het volgende:
Dat is ook werken.quote:Op maandag 16 januari 2006 18:58 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Hallo, ik heb vandaag wat spaans geleerd.
Mevrouw pinguin ook al niet gezien de laatste tijd.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:05 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik denk dat de pinguin nog steeds ziek is![]()
Misschien zijn ze gaan parenquote:Op maandag 16 januari 2006 19:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mevrouw pinguin ook al niet gezien de laatste tijd.
Of hebben ze het niet helemaal gesnapt en zijn ze naar de noordpool gegaan?quote:Op maandag 16 januari 2006 19:13 schreef nixxx het volgende:
[..]
Misschien zijn ze gaan parenen op antarctica hebben ze misschien geen internet
![]()
die is wel dichterbij....quote:Op maandag 16 januari 2006 19:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Of hebben ze het niet helemaal gesnapt en zijn ze naar de noordpool gegaan?
die jongkies zijn echtquote:
Ik moest lachenquote:Op maandag 16 januari 2006 18:40 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Als ik ook nog moet gaan verkrachten valt mn leuter dr af... Tis dus meer een praktische grens
quote:Op maandag 16 januari 2006 19:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Idd, goed sausje erbij en bbq maar![]()
Dan was het geen werken.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:08 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Eigenlijk vond ik het nog leuk ook.
Pheno en _Arual_ welquote:
Ga maar zoeken op de lijst van beschermde diersoorten, staan ze niet op, dus eetbaarquote:
volgens mij zijn het keizerspinguins.. dus dan wel..quote:Op maandag 16 januari 2006 19:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga maar zoeken op de lijst van beschermde diersoorten, staan ze niet op, dus eetbaar![]()
Dan maken ze maar een uitzondering hoorquote:Op maandag 16 januari 2006 19:26 schreef nixxx het volgende:
[..]
volgens mij zijn het keizerspinguins.. dus dan wel..
Yay, congratsquote:Op maandag 16 januari 2006 19:31 schreef Twisted_fok het volgende:
Wheeee, m'n winnende essay staat op internet![]()
bron? link? url?quote:Op maandag 16 januari 2006 19:31 schreef Twisted_fok het volgende:
Wheeee, m'n winnende essay staat op internet![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 19:34 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
http://eventbranche.blogs(...)eventbranche_in.html
leuk stukquote:
ik ben niet zo oppervlakkigquote:
quote:
Haal die TV eens van je kamer...quote:Op maandag 16 januari 2006 19:19 schreef BreaktotheDance het volgende:
Ik moest lachen
Als ik nog minder neuk dan nu valt mijn leuter er ook af. Vanwege inactiviteit
Voldoende mensen die juist dankzij de televisie op de slaapkamer en een ruime selectie aan videomateriaal nog min of meer een seksleven hebbenquote:Op maandag 16 januari 2006 19:43 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Haal die TV eens van je kamer...
Televisie in slaapkamer slecht voor seksleven
Je hebt altijd uitzonderingenquote:Op maandag 16 januari 2006 19:44 schreef Litpho het volgende:
Voldoende mensen die juist dankzij de televisie op de slaapkamer en een ruime selectie aan videomateriaal nog min of meer een seksleven hebben.
Ik behoor niet tot die groepquote:Op maandag 16 januari 2006 19:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Voldoende mensen die juist dankzij de televisie op de slaapkamer en een ruime selectie aan videomateriaal nog min of meer een seksleven hebben.
een slaapkamer is om te slapen te neuken en af en toe een boek lezenquote:
Prima, lees me maar voorquote:Op maandag 16 januari 2006 19:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
een slaapkamer is om te slapen te neuken en af en toe een boek lezen
quote:Op maandag 16 januari 2006 19:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
een slaapkamer is om te slapen te neuken en af en toe een boek lezen
tijdens t neuken?quote:
Wat walgelijk netjes!quote:
Neuken? Wat denk je wel niet van me?quote:Op maandag 16 januari 2006 19:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
tijdens t neuken?
welk boek?
Kamasutra voor Gevorderden?
dat je op je rug gaat liggen en voorgelezen wordtquote:Op maandag 16 januari 2006 19:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Neuken? Wat denk je wel niet van me?
seks, neuken, kamasutra... Nee t past gewoon niet bij je...quote:Op maandag 16 januari 2006 19:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
tijdens t neuken?
welk boek?
Kamasutra voor Gevorderden?
lezen tijdens het neuken..quote:Op maandag 16 januari 2006 19:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat je op je rug gaat liggen en voorgelezen wordt
Ok, wanneer?quote:Op maandag 16 januari 2006 19:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat je op je rug gaat liggen en voorgelezen wordt
hij leest nietquote:Op maandag 16 januari 2006 19:57 schreef nixxx het volgende:
[..]
lezen tijdens het neuken..dan doe je iets verkeerd
Damn... zat ik bovenop Joey... kan ik me niet herinneren hoe ik daar terecht gekomen ben...quote:Op maandag 16 januari 2006 18:33 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik denk door je eigen geilheid... Anders kan ik t ook niet verklaren... Verkrachten doe ik iig niet aan...![]()
ghb?quote:Op maandag 16 januari 2006 19:59 schreef Mokster het volgende:
[..]
Damn... zat ik bovenop Joey... kan ik me niet herinneren hoe ik daar terecht gekomen ben...
Ook niet teveel over nadenken!quote:Op maandag 16 januari 2006 19:59 schreef Mokster het volgende:
[..]
Damn... zat ik bovenop Joey... kan ik me niet herinneren hoe ik daar terecht gekomen ben...
Maar je kan je vast wel herinneren hoe je dr af bent gekomenquote:Op maandag 16 januari 2006 19:59 schreef Mokster het volgende:
[..]
En voelde je er wat van?quote:Op maandag 16 januari 2006 19:59 schreef Mokster het volgende:
[..]
Idd niet over nadenken... Joey overkomt je gewoon...quote:Op maandag 16 januari 2006 20:01 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ook niet teveel over nadenken!
Ik denk dat we dan toch de afstand op de een of andere manier moeten verkleinen. Dus zoals hierboven al gezegd, wanneer?quote:
Eminem bezong het nog het meest treffend met de volgende zin:quote:Op maandag 16 januari 2006 19:59 schreef Mokster het volgende:
[..]
gewoon nieuwsgierig of een vrouw onder de ghb ook nog wat voelt hoor.. niet alles gaat over jou .. al ga jij wel over allesquote:
Zei Bruce Willis dat niet? Alleen weet ik niet meer hoe die film heette inderdaad...quote:Op maandag 16 januari 2006 20:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eminem bezong het nog het meest treffend met de volgende zin:
She tripped, fell, landed on his dick...
Is overigens ook een quote uit één of andere film, maar ik weet niet welke...
ghb... nog nooit geprobeerd. Mocht het ooit zover komen laat ik het je natuurlijk wetenquote:Op maandag 16 januari 2006 20:11 schreef nixxx het volgende:
[..]
gewoon nieuwsgierig of een vrouw onder de ghb ook nog wat voelt hoor.. niet alles gaat over jou .. al ga jij wel over alles
Ah... Dat is die spierpijn die ik in mn hele lichaam voel vandaagquote:Op maandag 16 januari 2006 20:01 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Maar je kan je vast wel herinneren hoe je dr af bent gekomen![]()
Klopt! Nu de film nog...quote:Op maandag 16 januari 2006 20:16 schreef Mokster het volgende:
[..]
Zei Bruce Willis dat niet? Alleen weet ik niet meer hoe die film heette inderdaad...
the whole 9 yards?quote:Op maandag 16 januari 2006 20:16 schreef Mokster het volgende:
[..]
Zei Bruce Willis dat niet? Alleen weet ik niet meer hoe die film heette inderdaad...
Gooi eens een datumquote:Op maandag 16 januari 2006 20:10 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik denk dat we dan toch de afstand op de een of andere manier moeten verkleinen. Dus zoals hierboven al gezegd, wanneer?.
quote:Op maandag 16 januari 2006 20:17 schreef Mokster het volgende:
[..]
ghb... nog nooit geprobeerd. Mocht het ooit zover komen laat ik het je natuurlijk weten
Ik kaap dr voor je weg gozer... Ik heb je pet nlquote:
Stuur je m na het downloaden even naar mij door?quote:Op maandag 16 januari 2006 20:22 schreef GF het volgende:
Zo weer eens een leuk onschuldig filmpje downloaden![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 20:25 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan heeft ooit vroeger eens een joint gerookt..
Waarschijnlijk nog te weinig geinhaleerd om mee te maken wat de wiet precies kan doen met je
Daarvan word je zo hiiiiiiiiigh, als een Vlaamsche papegaai!quote:# Denk je ook vrouwen te kunnen imponeren met Doe Maar songteksten?
Hij speelt er niet zelf in mee he, dat weet je toch?quote:Op maandag 16 januari 2006 20:25 schreef Mokster het volgende:
[..]
Stuur je m na het downloaden even naar mij door?![]()
Droom verderquote:Op maandag 16 januari 2006 20:24 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik kaap dr voor je weg gozer... Ik heb je pet nl![]()
Natuurlijkquote:Op maandag 16 januari 2006 20:25 schreef Mokster het volgende:
[..]
Stuur je m na het downloaden even naar mij door?![]()
Van hasj wordt je highquote:Op maandag 16 januari 2006 20:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[..]
Daarvan word je zo hiiiiiiiiigh, als een Vlaamsche papegaai!
quote:
Die teksten van Doe maar blijf je ook tegenkomen in deze reeks...quote:Op maandag 16 januari 2006 20:31 schreef Twisted_fok het volgende:
En dan nu geduld
Rustig op laten komen
Het plantje is nog klein
Bemoedigend toespreken dus![]()
Nee toch zeker..quote:
Je zoekt iets meer, je weet alleen niet waar?quote:Op maandag 16 januari 2006 20:33 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Die teksten van Doe maar blijf je ook tegenkomen in deze reeks...
Klik even op de link in m'n sig jijquote:Op maandag 16 januari 2006 20:34 schreef Mokster het volgende:
Als ik man zou zijn zou ik dan ook iets gaan zeggen als: "ik loop mn lul achterna"....
Je kan nog solliciteren naar de slet die genoemd wordt in het tweede couplet!quote:Op maandag 16 januari 2006 20:34 schreef Mokster het volgende:
Als ik man zou zijn zou ik dan ook iets gaan zeggen als: "ik loop mn lul achterna"....
ik ben nu leuke dingen aan het doen.. maar wel weer vanalles tegelijk....zoals altijd.. een bezige bijquote:
en waarom stem jij op actionradio tijdens het werken??quote:Op maandag 16 januari 2006 20:32 schreef _Cara_ het volgende:
Goedenavond...(zijn idd hard aan het werk)
Ik blijf gewoon maar meedoen, net als wij allemaal. Ik word er moedeloos van.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:34 schreef AirwiN het volgende:
Je zoekt iets meer, je weet alleen niet waar?
net als ik naar huis ga loopt ze met me mee... Ze kijkt me vragend aan en ik zeg geen neequote:Op maandag 16 januari 2006 20:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je zoekt iets meer, je weet alleen niet waar?
Er verandert niets...quote:Op maandag 16 januari 2006 20:37 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon maar meedoen, net als wij allemaal. Ik word er moedeloos van.
quote:Op maandag 16 januari 2006 20:35 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Klik even op de link in m'n sig jij
Omdat het huidige gespreksonderwerp zoals 90% van de tijd met seks van doen heeftquote:
Het gaat over muziek hoor!quote:Op maandag 16 januari 2006 20:42 schreef Frezer het volgende:
[..]
Omdat het huidige gespreksonderwerp zoals 90% van de tijd met seks van doen heeft.
dat klopt idd..quote:Op maandag 16 januari 2006 20:42 schreef Frezer het volgende:
[..]
Omdat het huidige gespreksonderwerp zoals 90% van de tijd met seks van doen heeft.
Voor sommige mensen schijnt dat inderdaad zo te zijn.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:44 schreef _Cara_ het volgende:
dat klopt idd..![]()
Alsof er niets anders bestaat..![]()
Oerdriften enzo.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:45 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Voor sommige mensen schijnt dat inderdaad zo te zijn.
quote:
Precies! Voortplanten totdat je erbij neervalt!quote:
Ach jee, oude gebruiken...quote:
Love -> sex.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
[afbeelding] Music was my first loooooove [afbeelding]
Neervallen is nie erg.. als je daarna maar weer op kan staan..quote:Op maandag 16 januari 2006 20:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Precies! Voortplanten totdat je erbij neervalt!
maar sex is niet per definitie love...quote:
Yes !quote:Op maandag 16 januari 2006 20:50 schreef Mokster het volgende:
[..]
Nou vooruit dan maar... De aanhouder wint...
Hallo!!!!![]()
Dat is dan even een kwestie van rustig aan doen en zorgen dat je je evenwicht weer vindtquote:Op maandag 16 januari 2006 20:49 schreef _Cara_ het volgende:
Neervallen is nie erg.. als je daarna maar weer op kan staan..![]()
Dat klopt,quote:Op maandag 16 januari 2006 20:50 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
maar sex is niet per definitie love...
Uiterst flexxx yo!quote:Op maandag 16 januari 2006 20:51 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
Hier alles goed met iedereen.
Ze mogen je niet echt hier he...quote:Op maandag 16 januari 2006 20:51 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
[..]
Yes !
Hooooi
Na de bevruchting kan ik negen maanden rusten...quote:Op maandag 16 januari 2006 20:49 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Neervallen is nie erg.. als je daarna maar weer op kan staan..![]()
Het is allebei stom!quote:Op maandag 16 januari 2006 20:50 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
maar sex is niet per definitie love...
Opvallend dat zulke uitspraken altijd gedaan worden door mensen met een gebrek aanquote:
Kijk... Dat "hallo", "hoe is het", "dag", daar zitten we niet op te wachten natuurlijk.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:51 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
[..]
Yes !
Hooooi
ja jij wel... maar zij niet.. ocherm...quote:Op maandag 16 januari 2006 20:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Na de bevruchting kan ik negen maanden rusten...![]()
Nog beter, songteksten over porno!quote:Op maandag 16 januari 2006 20:56 schreef Mokster het volgende:
[..]
Kijk... Dat "hallo", "hoe is het", "dag", daar zitten we niet op te wachten natuurlijk.
Gewoon meedoen met het onzin-gesprek van het moment....
Uhm... ns kijken... waar gaat het over... Songteksten!!!!
Of porno. Dat mag altijd natuurlijk!
hoe gaat het met je rijlessen?quote:Op maandag 16 januari 2006 20:56 schreef GF het volgende:
[..]
Opvallend dat zulke uitspraken altijd gedaan worden door mensen met een gebrek aan![]()
Zet een CD van Blowfly op of zoquote:Op maandag 16 januari 2006 20:57 schreef AirwiN het volgende:
Nog beter, songteksten over porno!
Porno! Daar heb ik ook verstand van!quote:Op maandag 16 januari 2006 20:56 schreef Mokster het volgende:
[..]
Kijk... Dat "hallo", "hoe is het", "dag", daar zitten we niet op te wachten natuurlijk.
Of Goldfrapp of Two Live Crew...quote:
Nu was ik een hele lange tijd alleen maar into R&B (toen nog "Swingbeat" of "New Jack Swing" genoemd). Jaja... heel fout... Maar wel briljante teksten! Mijn favoriete nummer: Do me van BBD.quote:
Wat lief trouwens dat je even uitlegt hoe het hier werkt. Misschien moet het in de OP.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:56 schreef Mokster het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 januari 2006 21:00 schreef Mokster het volgende:
Nu was ik een hele lange tijd alleen maar into R&B (toen nog "Swingbeat" of "New Jack Swing" genoemd). Jaja... heel fout... Maar wel briljante teksten! Mijn favoriete nummer: Do me van BBD.
Feitelijk ben ik een superlief meisje. Op Fok doe ik me echter gewoon voor als überslet!!quote:Op maandag 16 januari 2006 21:00 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Wat lief trouwens dat je even uitlegt hoe het hier werkt. Misschien moet het in de OP.![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 21:02 schreef Mokster het volgende:
[..]
Feitelijk ben ik een superlief meisje. Op Fok doe ik me echter gewoon voor als überslet!!
Don't worry schat... Toen was jij nog heel klein, en die negerobsessie van mij is allang weer voorbij!quote:
zij ookquote:Op maandag 16 januari 2006 20:57 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
ja jij wel... maar zij niet.. ocherm...( Als je maar lief voor ze bent ..
)
Volgens mij ken ik die alleen maar omdat Weird Al Yankovic die ooit in een medley heeft opgenomenquote:Op maandag 16 januari 2006 21:00 schreef Mokster het volgende:
You can do me in the morning you can do me in the night, you can do me when you wanna do me...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |