Faure!quote:
dan gaak toch voor de sociale problemen, met goede gezondheid is dat probleem zo opgelost...quote:Op maandag 16 januari 2006 18:22 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik zou met sociale/relationele problemen een stuk minder happy zijn dan met mn slechte gezondheid idd, denk ik.
1 nacht alleenquote:Op maandag 16 januari 2006 18:38 schreef GF het volgende:
Hey meisje!!1
Als ik ook nog moet gaan verkrachten valt mn leuter dr af... Tis dus meer een praktische grensquote:Op maandag 16 januari 2006 18:35 schreef nixxx het volgende:
[..]
JoeyT heeft grenzen!!!
* nixxx is shocked
quote:Op maandag 16 januari 2006 18:40 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Als ik ook nog moet gaan verkrachten valt mn leuter dr af... Tis dus meer een praktische grens
Welke is dat?quote:
Hallo, ik heb vandaag wat spaans geleerd.quote:Op maandag 16 januari 2006 18:57 schreef QyRoZ het volgende:
Hallo. Ik heb hard gewerkt.
Idem.quote:Op maandag 16 januari 2006 18:57 schreef QyRoZ het volgende:
ik denk dat de pinguin nog steeds ziek isquote:Op maandag 16 januari 2006 18:57 schreef QyRoZ het volgende:
Dat is ook werken.quote:Op maandag 16 januari 2006 18:58 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Hallo, ik heb vandaag wat spaans geleerd.
Mevrouw pinguin ook al niet gezien de laatste tijd.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:05 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik denk dat de pinguin nog steeds ziek is![]()
Misschien zijn ze gaan parenquote:Op maandag 16 januari 2006 19:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mevrouw pinguin ook al niet gezien de laatste tijd.
Of hebben ze het niet helemaal gesnapt en zijn ze naar de noordpool gegaan?quote:Op maandag 16 januari 2006 19:13 schreef nixxx het volgende:
[..]
Misschien zijn ze gaan parenen op antarctica hebben ze misschien geen internet
![]()
die is wel dichterbij....quote:Op maandag 16 januari 2006 19:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Of hebben ze het niet helemaal gesnapt en zijn ze naar de noordpool gegaan?
die jongkies zijn echtquote:
Idd, goed sausje erbij en bbq maarquote:
Ik moest lachenquote:Op maandag 16 januari 2006 18:40 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Als ik ook nog moet gaan verkrachten valt mn leuter dr af... Tis dus meer een praktische grens
quote:Op maandag 16 januari 2006 19:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Idd, goed sausje erbij en bbq maar![]()
Echt niet, lang niet allemaalquote:
Dan was het geen werken.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:08 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Eigenlijk vond ik het nog leuk ook.
Pheno en _Arual_ welquote:
Ga maar zoeken op de lijst van beschermde diersoorten, staan ze niet op, dus eetbaarquote:
volgens mij zijn het keizerspinguins.. dus dan wel..quote:Op maandag 16 januari 2006 19:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga maar zoeken op de lijst van beschermde diersoorten, staan ze niet op, dus eetbaar![]()
Dan maken ze maar een uitzondering hoorquote:Op maandag 16 januari 2006 19:26 schreef nixxx het volgende:
[..]
volgens mij zijn het keizerspinguins.. dus dan wel..
Yay, congratsquote:Op maandag 16 januari 2006 19:31 schreef Twisted_fok het volgende:
Wheeee, m'n winnende essay staat op internet![]()
bron? link? url?quote:Op maandag 16 januari 2006 19:31 schreef Twisted_fok het volgende:
Wheeee, m'n winnende essay staat op internet![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 19:34 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
http://eventbranche.blogs(...)eventbranche_in.html
leuk stukquote:
ik ben niet zo oppervlakkigquote:
quote:
Haal die TV eens van je kamer...quote:Op maandag 16 januari 2006 19:19 schreef BreaktotheDance het volgende:
Ik moest lachen
Als ik nog minder neuk dan nu valt mijn leuter er ook af. Vanwege inactiviteit
Voldoende mensen die juist dankzij de televisie op de slaapkamer en een ruime selectie aan videomateriaal nog min of meer een seksleven hebbenquote:Op maandag 16 januari 2006 19:43 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Haal die TV eens van je kamer...
Televisie in slaapkamer slecht voor seksleven
Je hebt altijd uitzonderingenquote:Op maandag 16 januari 2006 19:44 schreef Litpho het volgende:
Voldoende mensen die juist dankzij de televisie op de slaapkamer en een ruime selectie aan videomateriaal nog min of meer een seksleven hebben.
Ik behoor niet tot die groepquote:Op maandag 16 januari 2006 19:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Voldoende mensen die juist dankzij de televisie op de slaapkamer en een ruime selectie aan videomateriaal nog min of meer een seksleven hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |