Hoe oud ben jij ook al weerquote:
Volgens mij zie ik allemaal liedjes van 'voor jouw tijd' voorbij komenquote:
doe die van mij ook ffquote:
Oh zo. Ja dat kloptquote:Op maandag 16 januari 2006 17:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Volgens mij zie ik allemaal liedjes van 'voor jouw tijd' voorbij komen
Rot hequote:Op maandag 16 januari 2006 17:25 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan was ook hard aan 't werk vandaag
Nou zijn het best bekende nummers allemaal en als je sowieso geinteresseerd bent in muziek dan muziek van voor jouw tijd ontdekken ook niet zo moeilijk.quote:Op maandag 16 januari 2006 17:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Volgens mij zie ik allemaal liedjes van 'voor jouw tijd' voorbij komen
Muziek is m'n levenquote:Op maandag 16 januari 2006 17:29 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Nou zijn het best bekende nummers allemaal en als je sowieso geinteresseerd bent in muziek dan muziek van voor jouw tijd ontdekken ook niet zo moeilijk.
Nee, moet ook makkelijk te doen zijn, alleen nu krijg ik het idee dat hij een kast met al die nummers is tegengekomen ineensquote:Op maandag 16 januari 2006 17:29 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Nou zijn het best bekende nummers allemaal en als je sowieso geinteresseerd bent in muziek dan muziek van voor jouw tijd ontdekken ook niet zo moeilijk.
Ik dans meestal niet stiekem met de meidenquote:
Stiekem kan ook heel leuk zijn hoorquote:Op maandag 16 januari 2006 17:33 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ik dans meestal niet stiekem met de meidenZe moeten het wel willen natuurlijk
![]()
sorry... je was te laatquote:
quote:
voel je je al wat minder rot?quote:
he jammerquote:
je leeft naar t eind van de maand toequote:Op maandag 16 januari 2006 17:54 schreef Sjowhan het volgende:
Hmm fuk, ik heb nog maar 2 euro te besteden kom ik net achter
Gelukkig nog 18,50 op me spaar, dat ook maar aangesproken
heb nog wel een pizzaatje over.. was een pak van 3 .. daar ga ik er eens lekker 2 van opetenquote:
Ik kom meestal zeker twee weken tekort in de maandquote:Op maandag 16 januari 2006 17:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
je leeft naar t eind van de maand toe
klinkt niet slechtquote:Op maandag 16 januari 2006 17:56 schreef nixxx het volgende:
[..]
heb nog wel een pizzaatje over.. was een pak van 3 .. daar ga ik er eens lekker 2 van opeten
dat word leven op water en luchtquote:Op maandag 16 januari 2006 17:57 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ik kom meestal zeker twee weken tekort in de maand![]()
c1000.. maar 't zijn ook maar kleintjes van 300 gramquote:Op maandag 16 januari 2006 17:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
klinkt niet slecht
soms naar de Lidl geweest?
Nou, als 't goed is, krijg ik donderdag geld van de luba, heb vorige week 24uur gewerktquote:Op maandag 16 januari 2006 17:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
je leeft naar t eind van de maand toe
maakt niet uit, ben een kleine eterquote:Op maandag 16 januari 2006 17:59 schreef nixxx het volgende:
[..]
c1000.. maar 't zijn ook maar kleintjes van 300 gram
Niet echt, was moeilijk . . .quote:Op maandag 16 januari 2006 17:48 schreef nixxx het volgende:
voel je je al wat minder rot?
das het handige van uitzendbureaus.. de mijne betaalt per weekquote:Op maandag 16 januari 2006 17:59 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nou, als 't goed is, krijg ik donderdag geld van de luba, heb vorige week 24uur gewerkt
Hoe ben je het weekend doorgekomen? Heb je nog een beetje gezelschap opgezocht?quote:
Voor mij niet hoor. Ik ga niet mezelf twee weken ziek lopen maken. Ik blijf gewoon kopen wat ik altijd doe. Hoe stom het ook is natuurlijkquote:
hoe bedoel je?quote:Op maandag 16 januari 2006 18:06 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Voor mij niet hoor. Ik ga niet mezelf twee weken ziek lopen maken. Ik blijf gewoon kopen wat ik altijd doe. Hoe stom het ook is natuurlijk
Nee, lenen bij IBGquote:Op maandag 16 januari 2006 18:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
hoe bedoel je?
ah je kunt natuurlijk rood staan
hoe kan ik t vergeten
Maar ja, ik was al failliet toen ik aan m'n studie begon, dus opschieten doet het allemaal niet echtquote:Op maandag 16 januari 2006 18:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
hoe bedoel je?
ah je kunt natuurlijk rood staan
hoe kan ik t vergeten
quote:Op maandag 16 januari 2006 18:08 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Maar ja, ik was al failliet toen ik aan m'n studie begon, dus opschieten doet het allemaal niet echt
Elk uitzendbureau doet dat geloof ik..quote:Op maandag 16 januari 2006 18:02 schreef nixxx het volgende:
[..]
das het handige van uitzendbureaus.. de mijne betaalt per weekDe extra uren die ik bij mijn vaste bijbaan maak die komen pas de maand erna.. dus ik krijg de 40 extra uur van rond de kerst eind deze maand gestort
Detacheringsbureau is ook aan de slag voor me, deze of volgende week krijgen ze terugkoppeling..quote:
quote:Op maandag 16 januari 2006 18:15 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Niet iedereen is in de gelukkige positie om een bijbaan te kunnen hebben.
Ivm gezondheid.
Niet echt hendig..quote:Op maandag 16 januari 2006 17:54 schreef Sjowhan het volgende:
Hmm fuk, ik heb nog maar 2 euro te besteden kom ik net achter
Gelukkig nog 18,50 op me spaar, dat ook maar aangesproken
da's ook waar, werk = vaak (eigenlijk altijd) nieuwe sociale contacten..quote:Op maandag 16 januari 2006 18:18 schreef nixxx het volgende:
[..]... maar BttD heeft allen maar sociale/relationele problemen... daar kun je prima mee werken. En weer een leuke kans om meer vrouwvolk te ontmoeten
Ik zou met sociale/relationele problemen een stuk minder happy zijn dan met mn slechte gezondheid idd, denk ik.quote:Op maandag 16 januari 2006 18:18 schreef nixxx het volgende:
[..]... maar BttD heeft allen maar sociale/relationele problemen... daar kun je prima mee werken. En weer een leuke kans om meer vrouwvolk te ontmoeten
Ik denk dat het met jullie allebei wel goed komt hoorquote:Op maandag 16 januari 2006 18:22 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik zou met sociale/relationele problemen een stuk minder happy zijn dan met mn slechte gezondheid idd, denk ik.
Ik denk door je eigen geilheid... Anders kan ik t ook niet verklaren... Verkrachten doe ik iig niet aan...quote:Op maandag 16 januari 2006 15:43 schreef Mokster het volgende:
@Joey: hoe kwam ik nou opeens op jou terecht??
najibquote:
JoeyT heeft grenzen!!!quote:Op maandag 16 januari 2006 18:33 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik denk door je eigen geilheid... Anders kan ik t ook niet verklaren... Verkrachten doe ik iig niet aan...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |