en wie is de gelukkige dame?quote:Op maandag 16 januari 2006 15:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vandaar de 'hoor mij'... Ik ben niet helemaal objectief op dit moment vrees ik...![]()
Ok dus hup naar de sportschool en ff 15 kilo aankomen... Als je niet lelijk bent dan is er qua vrouwen toch geen probleem... En ga je zeker niet op de kast laten jagen door iemand die zelf op dit gebied zo zwak is als de pest...quote:Op maandag 16 januari 2006 15:06 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Slank, donkerblond, blauwe ogen, niet lelijk, 1,85 lang, 67 kg
Onder welke steen kom jij vandaan? MissMSX natuurlijk!quote:
jij bent net zo'n windhaantje op een kerktoren, dus ik dacht ik vraag het evenquote:Op maandag 16 januari 2006 15:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Onder welke steen kom jij vandaan? MissMSX natuurlijk!![]()
En bedankt! Voel je je nog genoodzaakt om deze insinuatie verder toe te lichten?quote:Op maandag 16 januari 2006 15:21 schreef nixxx het volgende:
[..]
jij bent net zo'n windhaantje op een kerktoren, dus ik dacht ik vraag het even
dan weer moks, dan weer missmsx ..quote:Op maandag 16 januari 2006 15:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En bedankt! Voel je je nog genoodzaakt om deze insinuatie verder toe te lichten?![]()
Moks was pure lust! MissMSX daarintegen....quote:
Moks is ook meer dan een mooi lichaam.. denk ikquote:Op maandag 16 januari 2006 15:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Moks was pure lust! MissMSX daarintegen....![]()
Joey haalt moks van zich af en gaat weer ff achter zn pc zittenquote:Op maandag 16 januari 2006 15:29 schreef nixxx het volgende:
[..]
Moks is ook meer dan een mooi lichaam.. denk ik
quote:Op maandag 16 januari 2006 15:29 schreef nixxx het volgende:
[..]
Absoluutquote:Op maandag 16 januari 2006 15:29 schreef nixxx het volgende:
[..]
Tijd voor het grote 'Mokster adoratie' topic. Wie weet kunnen we één en ander combineren met de lancering van MoksterTV.com?quote:
Mogelijk is het een goed idee om die pas na de derde te openen.quote:Op maandag 16 januari 2006 15:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tijd voor het grote 'Mokster adoratie' topic.
Ik dacht toch dat ik wat hoorde, maar ik zal het me wel verbeeld hebben...quote:
Vanavond Mokster-Radioquote:Op maandag 16 januari 2006 15:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tijd voor het grote 'Mokster adoratie' topic. Wie weet kunnen we één en ander combineren met de lancering van MoksterTV.com?
Want?quote:Op maandag 16 januari 2006 15:35 schreef Litpho het volgende:
[..]
Mogelijk is het een goed idee om die pas na de derde te openen.
HVJJN # 387 14.gifquote:
Voorkomen van onnodige jaloezie met ons als slachtoffer.quote:
Jij houdt ook werkelijk rekening met iedereen he!quote:Op maandag 16 januari 2006 15:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
Voorkomen van onnodige jaloezie met ons als slachtoffer.
Ja, zo zou je het ook kunnen noemenquote:Op maandag 16 januari 2006 15:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij houdt ook werkelijk rekening met iedereen he!![]()
Daar twijfelde je toch niet aan, wel?quote:Op maandag 16 januari 2006 15:43 schreef Mokster het volgende:
Jullie hebben het over me terwijl ik er zelf even niet was!![]()
Gelukkig wel allemaal goeie dingen...![]()
Ja verklaar dat eens *ziekelijke jaloezie slaat toe*quote:Op maandag 16 januari 2006 15:43 schreef Mokster het volgende:
@Joey: hoe kwam ik nou opeens op jou terecht??
quote:Op maandag 16 januari 2006 13:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik was 'm net weer vergeten, die uitdrukkingsloze Pindiër...![]()
Bedankt voor deze quote. Ik was 'm net weer vergeten, die uitdrukkingsloze Pindiër...quote:
Mieke de Boer was trouwens wel weer een leuke verschijning tussen al die Engelse koeien dames die meededen met het darten...quote:Op maandag 16 januari 2006 15:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bedankt voor deze quote. Ik was 'm net weer vergeten, die uitdrukkingsloze Pindiër...![]()
Awwwquote:Op maandag 16 januari 2006 16:14 schreef Ynske het volgende:
pfff fiets laten slopen
slot was vastgeroest, sleutel gebroken.
nu ben ik gebroken
Geeneens een chique overhemdquote:Op maandag 16 januari 2006 16:48 schreef GF het volgende:
Zo, was dolle pret in Rotterdam![]()
2 nieuwe broeken en een shirt. Redelijk geslaagd![]()
Toch in de Oude haven geweest dusquote:Op maandag 16 januari 2006 16:48 schreef GF het volgende:
Zo, was dolle pret in Rotterdam![]()
2 nieuwe broeken en een shirt. Redelijk geslaagd![]()
das toch zonde als Moks het toch van zijn lijf ruktquote:Op maandag 16 januari 2006 16:52 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Geeneens een chique overhemd. Wat moet je vriendinnetje daar nou van denken
I aim to please babyquote:Op maandag 16 januari 2006 15:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bedankt voor deze quote. Ik was 'm net weer vergeten, die uitdrukkingsloze Pindiër...![]()
Ik geef me volledig aan je over!quote:
quote:Op maandag 16 januari 2006 16:52 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Geeneens een chique overhemd. Wat moet je vriendinnetje daar nou van denken
Dat ga je halenquote:Op maandag 16 januari 2006 17:10 schreef MissMSX het volgende:
Moe, koud, gaar, koppijn.
Ik wil naar huis!
Nog 5 minuutjes...
I think I did ja. Ik ga er nu echt vandoor...quote:
Byebyequote:Op maandag 16 januari 2006 17:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
I think I did ja. Ik ga er nu echt vandoor...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |