een slaapkamer is om te slapen te neuken en af en toe een boek lezenquote:
Prima, lees me maar voorquote:Op maandag 16 januari 2006 19:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
een slaapkamer is om te slapen te neuken en af en toe een boek lezen
quote:Op maandag 16 januari 2006 19:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
een slaapkamer is om te slapen te neuken en af en toe een boek lezen
tijdens t neuken?quote:
Wat walgelijk netjes!quote:
Neuken? Wat denk je wel niet van me?quote:Op maandag 16 januari 2006 19:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
tijdens t neuken?
welk boek?
Kamasutra voor Gevorderden?
dat je op je rug gaat liggen en voorgelezen wordtquote:Op maandag 16 januari 2006 19:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Neuken? Wat denk je wel niet van me?
seks, neuken, kamasutra... Nee t past gewoon niet bij je...quote:Op maandag 16 januari 2006 19:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
tijdens t neuken?
welk boek?
Kamasutra voor Gevorderden?
lezen tijdens het neuken..quote:Op maandag 16 januari 2006 19:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat je op je rug gaat liggen en voorgelezen wordt
Ok, wanneer?quote:Op maandag 16 januari 2006 19:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat je op je rug gaat liggen en voorgelezen wordt
hij leest nietquote:Op maandag 16 januari 2006 19:57 schreef nixxx het volgende:
[..]
lezen tijdens het neuken..dan doe je iets verkeerd
Damn... zat ik bovenop Joey... kan ik me niet herinneren hoe ik daar terecht gekomen ben...quote:Op maandag 16 januari 2006 18:33 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik denk door je eigen geilheid... Anders kan ik t ook niet verklaren... Verkrachten doe ik iig niet aan...![]()
ghb?quote:Op maandag 16 januari 2006 19:59 schreef Mokster het volgende:
[..]
Damn... zat ik bovenop Joey... kan ik me niet herinneren hoe ik daar terecht gekomen ben...
Ook niet teveel over nadenken!quote:Op maandag 16 januari 2006 19:59 schreef Mokster het volgende:
[..]
Damn... zat ik bovenop Joey... kan ik me niet herinneren hoe ik daar terecht gekomen ben...
Maar je kan je vast wel herinneren hoe je dr af bent gekomenquote:Op maandag 16 januari 2006 19:59 schreef Mokster het volgende:
[..]
En voelde je er wat van?quote:Op maandag 16 januari 2006 19:59 schreef Mokster het volgende:
[..]
Idd niet over nadenken... Joey overkomt je gewoon...quote:Op maandag 16 januari 2006 20:01 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ook niet teveel over nadenken!
Ik denk dat we dan toch de afstand op de een of andere manier moeten verkleinen. Dus zoals hierboven al gezegd, wanneer?quote:
Eminem bezong het nog het meest treffend met de volgende zin:quote:Op maandag 16 januari 2006 19:59 schreef Mokster het volgende:
[..]
gewoon nieuwsgierig of een vrouw onder de ghb ook nog wat voelt hoor.. niet alles gaat over jou .. al ga jij wel over allesquote:
Zei Bruce Willis dat niet? Alleen weet ik niet meer hoe die film heette inderdaad...quote:Op maandag 16 januari 2006 20:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eminem bezong het nog het meest treffend met de volgende zin:
She tripped, fell, landed on his dick...
Is overigens ook een quote uit één of andere film, maar ik weet niet welke...
ghb... nog nooit geprobeerd. Mocht het ooit zover komen laat ik het je natuurlijk wetenquote:Op maandag 16 januari 2006 20:11 schreef nixxx het volgende:
[..]
gewoon nieuwsgierig of een vrouw onder de ghb ook nog wat voelt hoor.. niet alles gaat over jou .. al ga jij wel over alles
Ah... Dat is die spierpijn die ik in mn hele lichaam voel vandaagquote:Op maandag 16 januari 2006 20:01 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Maar je kan je vast wel herinneren hoe je dr af bent gekomen![]()
Klopt! Nu de film nog...quote:Op maandag 16 januari 2006 20:16 schreef Mokster het volgende:
[..]
Zei Bruce Willis dat niet? Alleen weet ik niet meer hoe die film heette inderdaad...
the whole 9 yards?quote:Op maandag 16 januari 2006 20:16 schreef Mokster het volgende:
[..]
Zei Bruce Willis dat niet? Alleen weet ik niet meer hoe die film heette inderdaad...
Gooi eens een datumquote:Op maandag 16 januari 2006 20:10 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik denk dat we dan toch de afstand op de een of andere manier moeten verkleinen. Dus zoals hierboven al gezegd, wanneer?.
quote:Op maandag 16 januari 2006 20:17 schreef Mokster het volgende:
[..]
ghb... nog nooit geprobeerd. Mocht het ooit zover komen laat ik het je natuurlijk weten
Ik kaap dr voor je weg gozer... Ik heb je pet nlquote:
Stuur je m na het downloaden even naar mij door?quote:Op maandag 16 januari 2006 20:22 schreef GF het volgende:
Zo weer eens een leuk onschuldig filmpje downloaden![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 20:25 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan heeft ooit vroeger eens een joint gerookt..
Waarschijnlijk nog te weinig geinhaleerd om mee te maken wat de wiet precies kan doen met je
Daarvan word je zo hiiiiiiiiigh, als een Vlaamsche papegaai!quote:# Denk je ook vrouwen te kunnen imponeren met Doe Maar songteksten?
Hij speelt er niet zelf in mee he, dat weet je toch?quote:Op maandag 16 januari 2006 20:25 schreef Mokster het volgende:
[..]
Stuur je m na het downloaden even naar mij door?![]()
Droom verderquote:Op maandag 16 januari 2006 20:24 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik kaap dr voor je weg gozer... Ik heb je pet nl![]()
Natuurlijkquote:Op maandag 16 januari 2006 20:25 schreef Mokster het volgende:
[..]
Stuur je m na het downloaden even naar mij door?![]()
Van hasj wordt je highquote:Op maandag 16 januari 2006 20:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[..]
Daarvan word je zo hiiiiiiiiigh, als een Vlaamsche papegaai!
quote:
Die teksten van Doe maar blijf je ook tegenkomen in deze reeks...quote:Op maandag 16 januari 2006 20:31 schreef Twisted_fok het volgende:
En dan nu geduld
Rustig op laten komen
Het plantje is nog klein
Bemoedigend toespreken dus![]()
Nee toch zeker..quote:
Je zoekt iets meer, je weet alleen niet waar?quote:Op maandag 16 januari 2006 20:33 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Die teksten van Doe maar blijf je ook tegenkomen in deze reeks...
Klik even op de link in m'n sig jijquote:Op maandag 16 januari 2006 20:34 schreef Mokster het volgende:
Als ik man zou zijn zou ik dan ook iets gaan zeggen als: "ik loop mn lul achterna"....
Je kan nog solliciteren naar de slet die genoemd wordt in het tweede couplet!quote:Op maandag 16 januari 2006 20:34 schreef Mokster het volgende:
Als ik man zou zijn zou ik dan ook iets gaan zeggen als: "ik loop mn lul achterna"....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |