quote:Op maandag 16 januari 2006 13:35 schreef _Cara_ het volgende:
Nou vooruit dan..aub.omdat je nu 27 bent..
met een verjaardagsvlaggetje erin
![]()
En ik ga weer aan de slag..
Daar dacht ik vanochtend aanquote:Op maandag 16 januari 2006 13:45 schreef AirwiN het volgende:
Over werk gesproken... Is Pheno alweer es gesignaleerd?
En mokster danquote:
quote:
Ik was 'm net weer vergeten, die uitdrukkingsloze Pindiër...quote:
pfff.. mannen met kleine prikkertjes...quote:
owja.. filmpjesquote:Op maandag 16 januari 2006 13:57 schreef Mokster het volgende:
[..]
Mn nieuwe filmpjes kan je natuurlijk gevoeglijk vergeten nu!![]()
He gatsie. Toch geen filmpjes met een verhaal erin?quote:Op maandag 16 januari 2006 13:59 schreef nixxx het volgende:
[..]
owja.. filmpjesff branden.. versta je trouwens spaans of italiaans? Dan kan je het verhaal vertalen
quote:Op maandag 16 januari 2006 14:01 schreef Mokster het volgende:
[..]
He gatsie. Toch geen filmpjes met een verhaal erin?
En nee... ik versta er nix van... maar daar gaat het niet om: het klinkt wel geil vind je niet?
ze moeten je wel hebben hequote:Op maandag 16 januari 2006 14:25 schreef BreaktotheDance het volgende:
Hét topic is weer terug
Nog nooit vriend(in) of seks gehad deel 17
Geeft toch niet?quote:Op maandag 16 januari 2006 14:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
ze moeten je wel hebben he
steeds weer de feiten onder je neus duwen
Iets zegt me dat je het helemaal niet slecht zou doen in een remake van A Fish Called Wandaquote:Op maandag 16 januari 2006 14:01 schreef Mokster het volgende:
[..]
He gatsie. Toch geen filmpjes met een verhaal erin?
En nee... ik versta er nix van... maar daar gaat het niet om: het klinkt wel geil vind je niet?
BttD, je LAAT je zo makkelijk op de kast jagen..quote:Op maandag 16 januari 2006 14:30 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Geeft toch niet?
Zit je me nu steeds in de zeik te nemen?
[inkoppertje] Wel genaaid, maar toch niet geneukt! [/inkoppertje]quote:Op maandag 16 januari 2006 14:38 schreef nixxx het volgende:
[..]
BttD, je LAAT je zo makkelijk op de kast jagen..
succes is een keuze en je laten opnaaien ook
Trek t je niet aan... Je had ynske een half jaar geleden moeten horen... Te preuts voor woorden...quote:Op maandag 16 januari 2006 14:30 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Geeft toch niet?
Zit je me nu steeds in de zeik te nemen?
Ik weet het. Op zich voel ik me nu ook gewoon goed, maar soms lijkt het wel alsof mensen er alles aan doen om je jezelf weer kut te laten voelenquote:Op maandag 16 januari 2006 14:38 schreef nixxx het volgende:
[..]
BttD, je LAAT je zo makkelijk op de kast jagen..
succes is een keuze en je laten opnaaien ook
Sylvia Jeanette Natalie en Fienquote:Op maandag 16 januari 2006 13:42 schreef melismay het volgende:
# Denk je ook vrouwen te kunnen imponeren met Doe Maar songteksten?
Dan ben je hier wel aan het goede adres met iedereen die je vertelt wat je fout doet en wat je anders moet doen... Zeker als je daar vatbaar voor bent....quote:Op maandag 16 januari 2006 14:47 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ik weet het. Op zich voel ik me nu ook gewoon goed, maar soms lijkt het wel alsof mensen er alles aan doen om je jezelf weer kut te laten voelen![]()
Doe niet zo raar man... Nergens voor nodig...quote:Op maandag 16 januari 2006 14:47 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ik weet het. Op zich voel ik me nu ook gewoon goed, maar soms lijkt het wel alsof mensen er alles aan doen om je jezelf weer kut te laten voelen![]()
Een vrouw die weet wat ze niet weetquote:Op maandag 16 januari 2006 14:50 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik kan het niet erg vinden hoor, ik weet niet beter.![]()
Tips en adviezen zijn natuurlijk altijd welkomquote:Op maandag 16 januari 2006 14:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan ben je hier wel aan het goede adres met iedereen die je vertelt wat je fout doet en wat je anders moet doen... Zeker als je daar vatbaar voor bent....
bekijk je situatie eens positief.. geen gezeik aan je hoofd! Daar zijn vrouwen ook erg goed in namelijk. Je bent nog jong en je bent vrij.quote:Op maandag 16 januari 2006 14:54 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Tips en adviezen zijn natuurlijk altijd welkom. Ik weet zelf ook wel dat de situatie waar ik in zit niet zo rooskleurig (of: kansloos) is. Dan hoeft dat er niet constant in gewreven te worden
![]()
Hoezo kansloos????quote:Op maandag 16 januari 2006 14:54 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Tips en adviezen zijn natuurlijk altijd welkom. Ik weet zelf ook wel dat de situatie waar ik in zit niet zo rooskleurig (of: kansloos) is. Dan hoeft dat er niet constant in gewreven te worden
![]()
En doordat ze kunnen multitasken hoeven ze er niet eens mee op te houden als ze wat nuttigs te doen hebbenquote:Op maandag 16 januari 2006 14:57 schreef nixxx het volgende:
[..]
bekijk je situatie eens positief.. geen gezeik aan je hoofd! Daar zijn vrouwen ook erg goed in namelijk.
Dat is wel weer zoquote:Op maandag 16 januari 2006 14:57 schreef nixxx het volgende:
[..]
bekijk je situatie eens positief.. geen gezeik aan je hoofd! Daar zijn vrouwen ook erg goed in namelijk. Je bent nog jong en je bent vrij.
Beschrijf jezelf eens... Uiterlijk, lengte gewicht...quote:Op maandag 16 januari 2006 14:54 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
![]()
juist.. dan hoef je wel niet af te wassen, maar wel naar het gezeur luisteren...quote:Op maandag 16 januari 2006 14:58 schreef Litpho het volgende:
[..]
En doordat ze kunnen multitasken hoeven ze er niet eens mee op te houden als ze wat nuttigs te doen hebben.
Hell yeah.quote:Op maandag 16 januari 2006 14:58 schreef Litpho het volgende:
[..]
En doordat ze kunnen multitasken hoeven ze er niet eens mee op te houden als ze wat nuttigs te doen hebben.
En ik had inderdaad geen moment overwogen dat jij een uitzondering op die regel zou zijnquote:
Dat dacht ik ook en dat is me nu toe met zoveel dingen wel gelukt. Studie, leuke dingen doen, hobbies. Enkel op sociaal gebied voel ik me nog steeds niet helemaal lekker in m'n vel. Het gaat soms erg goed, maar er zijn ook veel mindere dagen. Gelukkig heb ik inmiddels al erg veel van me af kunnen zetten. Dat gaat nu al zo'n week goed.quote:Op maandag 16 januari 2006 14:57 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hoezo kansloos????
Je kan iets zolang je er maar echt in gelooft...
Terecht.quote:Op maandag 16 januari 2006 15:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
En ik had inderdaad geen moment overwogen dat jij een uitzondering op die regel zou zijn.
Daar is absoluut niks mis mee. Totdat je weer iemand tegenkomt waarvan je denkt: Wauw!quote:Op maandag 16 januari 2006 14:59 schreef nixxx het volgende:
Ik realiseer me de laatste tijd eigenlijk steeds beter hoe vrij je wel niet kunt zijn...![]()
niet specifiek op relatiegebied bedoelde ikquote:Op maandag 16 januari 2006 15:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar is absoluut niks mis mee. Totdat je weer iemand tegenkomt waarvan je denkt: Wauw!![]()
Dan is samen zijn toch ook wel erg leuk hoor...
Hoor mij...![]()
Vandaar de 'hoor mij'... Ik ben niet helemaal objectief op dit moment vrees ik...quote:Op maandag 16 januari 2006 15:03 schreef nixxx het volgende:
[..]
niet specifiek op relatiegebied bedoelde ik
Slank, donkerblond, blauwe ogen, niet lelijk, 1,85 lang, 67 kgquote:Op maandag 16 januari 2006 14:58 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Beschrijf jezelf eens... Uiterlijk, lengte gewicht...
en wie is de gelukkige dame?quote:Op maandag 16 januari 2006 15:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vandaar de 'hoor mij'... Ik ben niet helemaal objectief op dit moment vrees ik...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |