Prima op tijd terug idd, was me een dagje wel zo.quote:Op zondag 15 januari 2006 17:42 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
mooi op tijd terug
Tot nu toe werkt het aanmoedigen nog steeds
![]()
![]()
PSV!!!
![]()
![]()
![]()
en ik was het wachten beuquote:
Een van de huisslaafjes, liep er gisteravond ook al rond iigquote:Op zondag 15 januari 2006 17:47 schreef mazaru het volgende:
Wie is die man met die paardestaart?
Schoonmaker...quote:Op zondag 15 januari 2006 17:47 schreef mazaru het volgende:
Schoonmaakploegquote:Op zondag 15 januari 2006 17:47 schreef mazaru het volgende:
Geweldigquote:Op zondag 15 januari 2006 17:47 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Prima op tijd terug idd, was me een dagje wel zo.![]()
Visite buitengezet, resterende verplichtingen op hoog tempo afgewerkt. Op verjaardag gebakje naar binnen gepropt, snel wat koffie gedronken en daarna omhoog gesprongen. "zo ga nu eten en dan darts kijken, tot de volgende keer maar weer" En nu zelfs nog tijd over om even HBB te kijken, perfecte planning![]()
Eet smakelijk, veel plezier met het darts en tot laterquote:Op zondag 15 januari 2006 17:49 schreef ChantalC het volgende:
Mja ik ga ff eten maken en pijltjesgooien kijken![]()
![]()
![]()
Hier ookquote:Op zondag 15 januari 2006 17:49 schreef ChantalC het volgende:
![]()
![]()
Een 1-mans-schoonmaakploeg! Die wil ik! Ik zag hem het eerste!quote:
Smakelijk en tot strakkiesquote:Op zondag 15 januari 2006 17:49 schreef ChantalC het volgende:
![]()
![]()
Waf, waf, waf!!!! Ik wil ook in de televisiekamer! En honger heb ik ook!quote:Op zondag 15 januari 2006 17:49 schreef ChantalC het volgende:
![]()
![]()
Ze zijn met 3 mensen.quote:Op zondag 15 januari 2006 17:50 schreef demins het volgende:
[..]
Een 1-mans-schoonmaakploeg! Die wil ik! Ik zag hem het eerste!![]()
Soepieeeeeeeee????quote:Op zondag 15 januari 2006 17:52 schreef demins het volgende:
[..]
Waf, waf, waf!!!! Ik wil ook in de televisiekamer! En honger heb ik ook!![]()
Ow!quote:
Hij heeft in ieder geval een extra zwabber bijquote:Op zondag 15 januari 2006 17:56 schreef demins het volgende:
[..]
Ow!Dacht dat je zei dat die met het staartje de schoonmaakploeg was... Sorry!
![]()
Die is niet gewend om te werken dus barstte in tranen uit na een functioneringsgesprek met Micky.quote:Op zondag 15 januari 2006 17:58 schreef Miepje01 het volgende:
Wat was er nou met Kelly?
I love it when you talk dirty!!!quote:Op zondag 15 januari 2006 17:57 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Hij heeft in ieder geval een extra zwabber bij![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 17:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Die is niet gewend om te werken dus barstte in tranen uit na een functioneringsgesprek met Micky.
quote:Op zondag 15 januari 2006 17:47 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Prima op tijd terug idd, was me een dagje wel zo.![]()
Visite buitengezet, resterende verplichtingen op hoog tempo afgewerkt. Op verjaardag gebakje naar binnen gepropt, snel wat koffie gedronken en daarna omhoog gesprongen. "zo ga nu eten en dan darts kijken, tot de volgende keer maar weer" En nu zelfs nog tijd over om even HBB te kijken, perfecte planning![]()
Dit hartverwarmende initiatief gaat toch niet in schoonheid sterven?quote:Op zondag 15 januari 2006 18:08 schreef demins het volgende:
************ DARTPOOL************
Inleg 2 euro. Winnaar(s) verplichten zich om hun winst te storten in het fonds "Stuur een Fok!ker naar HBB". Keuzes: Jelle en Barney
Demins Jelle
dan ga ik voor Barney en sta ik nu op 12 Euroquote:Op zondag 15 januari 2006 18:18 schreef demins het volgende:
[..]
Dit hartverwarmende initiatief gaat toch niet in schoonheid sterven?![]()
scheelde niet veelquote:Op zondag 15 januari 2006 18:23 schreef Manu82 het volgende:
Teamlead, je moet wel harder schreeuwen als ze je moeten verstaan![]()
BEW btw
quote:Op zondag 15 januari 2006 18:29 schreef Manu82 het volgende:
TL's aanmoedigingen kunnen toch succesvol zijn![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nope.. ik zet nooit geld op sportuitslagen..quote:
Lousy 2 euro! Mietje!quote:Op zondag 15 januari 2006 18:34 schreef teamlead het volgende:
[..]
nope.. ik zet nooit geld op sportuitslagen..
Gaat niet om die 2 euro, maar om het herkennen van valkuilen voor jezelfquote:
HELD!quote:Op zondag 15 januari 2006 18:35 schreef Sjet het volgende:
Inleg 2 euro. Winnaar(s) verplichten zich om hun winst te storten in het fonds "Stuur een Fok!ker naar HBB". Keuzes: Jelle en Barney
Demins Jelle
Manu82 Barney
Sjet.........Jelle......[ik hoop het echt]
19.00 uur bij ons!quote:Op zondag 15 januari 2006 18:41 schreef Manu82 het volgende:
Wanneer gaat de onzin eigenlijk beginnen?
quote:Op zondag 15 januari 2006 18:44 schreef cuall het volgende:
Op zondag 15 januari 2006 18:35 schreef Sjet het volgende:
Demins Jelle
Manu82 Barney
Sjet.........Jelle......[ik hoop het echt]
Cuall....... Jelle
De voorbeschouwing of de wedstrijd??? Normaal is er nl wel iets op voor de wedstrijd en zie nu nog niks hier!quote:
voorbeschouwing is hier al bezig...quote:Op zondag 15 januari 2006 18:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]
De voorbeschouwing of de wedstrijd??? Normaal is er nl wel iets op voor de wedstrijd en zie nu nog niks hier!
Bijna een uur al... Heb al bijna geen zin meer om de wedstrijd te kijken...quote:Op zondag 15 januari 2006 18:47 schreef teamlead het volgende:
voorbeschouwing is hier al bezig...
Doe jij eens gauw mee! Dan mag je naar HBB!quote:Op zondag 15 januari 2006 18:48 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Bijna een uur al... Heb al bijna geen zin meer om de wedstrijd te kijken...![]()
Ja. Maar je kan hier nog meedoen, hoor!quote:Op zondag 15 januari 2006 18:49 schreef flugeltje het volgende:
Ben ik nou de enige die nog streams zit te kijken
quote:Op zondag 15 januari 2006 18:49 schreef flugeltje het volgende:
Ben ik nou de enige die nog streams zit te kijken
Do we have a bet?quote:Op zondag 15 januari 2006 18:51 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
maar als Barney gewonnen heeft, gaan we weer on-topic hoor
![]()
![]()
Barney
![]()
![]()
![]()
without any money involved: yesquote:
is ze toch nog zo duur?quote:Op zondag 15 januari 2006 18:54 schreef Stereotomy het volgende:
10 EUR kus van Kelly
20 EUR op de mond
(en 50 EUR voor een wip met Kelly)
quote:Op zondag 15 januari 2006 18:55 schreef flugeltje het volgende:
Ze zijn nu de ideetjes aan het doornemen die de mensen hebben gemaild. Viola is daar behoorlijk respectloos mee bezig...
Ze zet een kruisje op alles wat ze niets vind. En dat doet ze dus regelmatig....
Ze had een mail voor d'r neus waarin iemand schreef dat ze ook dingen moeten organiseren voor mensen met een wat kleinere portemonee zodat die óók mee kunnen doen met de inzameling. Kijkt ze zo heel erg nuffig, nee, dát is niet de bedoeling. Groot kruis erdoor...
(alsof geld van mensen met een kleineren portemonee viezer is dan dat van mensen die bakken vol hebben)
Echt verschrikkelijk... Zo ontzettend respectloos af en toe...quote:Op zondag 15 januari 2006 18:56 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
![]()
wat is het toch ook een vreselijk mens
Wie had dat gedacht!quote:Op zondag 15 januari 2006 19:00 schreef Manu82 het volgende:
het begint hier ook
quote:
Ja ik zag en hoorde dat stukje ook, je zou dat wijf toch haar nek toch om draaienquote:Op zondag 15 januari 2006 18:55 schreef flugeltje het volgende:
Ze zijn nu de ideetjes aan het doornemen die de mensen hebben gemaild. Viola is daar behoorlijk respectloos mee bezig...
Ze zet een kruisje op alles wat ze niets vind. En dat doet ze dus regelmatig....
Ze had een mail voor d'r neus waarin iemand schreef dat ze ook dingen moeten organiseren voor mensen met een wat kleinere portemonee zodat die óók mee kunnen doen met de inzameling. Kijkt ze zo heel erg nuffig, nee, dát is niet de bedoeling. Groot kruis erdoor...
(alsof geld van mensen met een kleineren portemonee viezer is dan dat van mensen die bakken vol hebben)
quote:Op zondag 15 januari 2006 19:03 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja ik zag en hoorde dat stukje ook, je zou dat wijf toch haar nek toch om draaien![]()
Ze haalt echt het slechtste in me boven![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 19:03 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja ik zag en hoorde dat stukje ook, je zou dat wijf toch haar nek toch om draaien![]()
Ze haalt echt het slechtste in me boven![]()
Nee, maar die hebben minder te besteden en aangezien de kamer nu al een paar nachten leegstaat omdat niemand bereid is 1000 euro te betalen past het precies in het straatje....quote:Op zondag 15 januari 2006 18:55 schreef flugeltje het volgende:
-knip-
Kan ze nog lager?quote:Op zondag 15 januari 2006 19:04 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik wil echt dat de volgende Big Boss Jenssen of Catherine Keyl is.. zingt dat mens meteen een paar toontjes lager
wie is dat?quote:Op zondag 15 januari 2006 19:05 schreef Peter6000 het volgende:
[OFFTOPIC]
Wat had Co Stompe een belachelijk reclamebordje op
[/OFFTOPIC]
quote:
[OFFTOPIC]quote:
Mensen met een kleinere portemonee komen wél in grotere getalen bij dat soort projecten aanzetten. De kans is dan groter dat ze méér ophalen. Als ze bijvoorbeeld een loterij houden waarbij je voor 5 euro een kaartje kunt kopen en de winnaar mag een nacht in het hotel. Dát werkt. Dan zien die mensen tóch een keer al die BN'ers en ze komen écht wel opdagen dan hoorquote:Op zondag 15 januari 2006 19:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nee, maar die hebben minder te besteden en aangezien de kamer nu al een paar nachten leegstaat omdat niemand bereid is 1000 euro te betalen past het precies in het straatje....
Ik heb net een loterij voor 2 euro georganiseerd!quote:Op zondag 15 januari 2006 19:09 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Mensen met een kleinere portemonee komen wél in grotere getalen bij dat soort projecten aanzetten. De kans is dan groter dat ze méér ophalen. Als ze bijvoorbeeld een loterij houden waarbij je voor 5 euro een kaartje kunt kopen en de winnaar mag een nacht in het hotel. Dát werkt. Dan zien die mensen tóch een keer al die BN'ers en ze komen écht wel opdagen dan hoor
Dat hoef je mij niet te vertellenquote:Op zondag 15 januari 2006 19:09 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Mensen met een kleinere portemonee komen wél in grotere getalen bij dat soort projecten aanzetten. De kans is dan groter dat ze méér ophalen. Als ze bijvoorbeeld een loterij houden waarbij je voor 5 euro een kaartje kunt kopen en de winnaar mag een nacht in het hotel. Dát werkt. Dan zien die mensen tóch een keer al die BN'ers en ze komen écht wel opdagen dan hoor
Nou, bij BB5 keken ze idd meequote:Op zondag 15 januari 2006 19:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat hoef je mij niet te vertellen![]()
Ik gaf alleen aan dat het prima in hun straatje past, maar misschien lezen ze je stukje
![]()
ontopicquote:Op zondag 15 januari 2006 19:13 schreef Peter6000 het volgende:
ONTOPIC
Micky wil morgen een schema maken met de bewoners, met daarin een voorlopig indeling van de taken, de functies, rustpauzes etc
/ONTOPIC
Ze heeft wél gelijkquote:Op zondag 15 januari 2006 19:14 schreef Peter6000 het volgende:
Micky wordt overheersend, bah.
Ze wil de bewoners dwingen van `s morgens 7 tot `s avonds 12 in hotelkleding te lopen
ja.. een goeie rel is wel nodigquote:Op zondag 15 januari 2006 19:15 schreef Peter6000 het volgende:
Ik hoop dat de bewoners hier tegen in opstand komen![]()
Micky is de enige met ruggegraat daar. Ze is Big Boss en manager, dan mag ze ook het een en ander te vertellen hebben.quote:Op zondag 15 januari 2006 19:14 schreef Peter6000 het volgende:
Micky wordt overheersend, bah.
Ze wil de bewoners dwingen van `s morgens 7 tot `s avonds 12 in hotelkleding te lopen
Waarom zouden ze??quote:Op zondag 15 januari 2006 19:15 schreef Peter6000 het volgende:
Ik hoop dat de bewoners hier tegen in opstand komen![]()
Ik wil liever geen gestructureerd professioneel hotel.quote:Op zondag 15 januari 2006 19:18 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Waarom zouden ze??
Ik vind het een goed idee hoor. Zo lijkt het tenminste een écht hotel...
quote:Op zondag 15 januari 2006 19:33 schreef Peter6000 het volgende:
Gezellig, allemaal ontopic
Mijn stille wenkjes hebben goed geholpen
damn.. enig idee of daar nogkaarten voor te krijgen zijn?quote:Op zondag 15 januari 2006 19:46 schreef Peter6000 het volgende:
Ze willen Frans Bauer krijgen voor zaterdag
Spinvis kan in ieder geval niet, die is zaterdag in Paradiso![]()
Uitverkocht, al vrij snel.quote:Op zondag 15 januari 2006 19:46 schreef teamlead het volgende:
damn.. enig idee of daar nogkaarten voor te krijgen zijn?
euh.. ja... toch al een tijdje.... Wilden ze hem ergens voor inhuren danquote:
Om een mij volstrekt onduidelijke reden, gingen ze de mensen die ze willen uitnodigen beperken tot mensen met de voornaam Fransquote:Op zondag 15 januari 2006 19:53 schreef teamlead het volgende:
euh.. ja... toch al een tijdje.... Wilden ze hem ergens voor inhuren dan![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 19:54 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Om een mij volstrekt onduidelijke reden, gingen ze de mensen die ze willen uitnodigen beperken tot mensen met de voornaam Frans
En toen werd Frans van Dusschoten ook genoemd
quote:Op zondag 15 januari 2006 19:57 schreef Marrije het volgende:
Waar is Viola naartoe gevlucht?
Ik vind Micky dusdanig overheersend in haar managerrol, dat ik me goed kan voorstellen dat Viola terugkrabbeltquote:Op zondag 15 januari 2006 20:08 schreef Marrije het volgende:
Thanks, valt me tegen van Viool.
ssssttt... dat mag niet van Peterquote:
quote:
Wie heb jij nou weer in je avatar staan?quote:
Bobby George.. The King of Qualifiers... Beste meest entertainende darter ooitquote:Op zondag 15 januari 2006 20:13 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Wie heb jij nou weer in je avatar staan?
Ik denk dat Viola Mickey er nog wel op aanspreekt, 1 op 1 (misschien tussen 8 en 9 morgenochtend).quote:Op zondag 15 januari 2006 20:10 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vind Micky dusdanig overheersend in haar managerrol, dat ik me goed kan voorstellen dat Viola terugkrabbelt
-knip-
mijn hemel... wat ziet ze er verlopen uit zeg... En dat terwijl het vroeger zo'n mooie vrouw wasquote:
Op deze cap komt ze redelijk tot haar recht.quote:Op zondag 15 januari 2006 20:19 schreef teamlead het volgende:
[..]
mijn hemel... wat ziet ze er verlopen uit zeg... En dat terwijl het vroeger zo'n mooie vrouw was
Zingen kan ze nog wel. Toen fleurde ze ook helemaal op.quote:Op zondag 15 januari 2006 20:19 schreef teamlead het volgende:
[..]
mijn hemel... wat ziet ze er verlopen uit zeg... En dat terwijl het vroeger zo'n mooie vrouw was
Dat vroeg ik me nu ook net af.quote:Op zondag 15 januari 2006 20:38 schreef Stereotomy het volgende:
Eh
Is Kelly nou homo of lesbisch of bi?
Vraag ik me al af sinds ik d'r ken inderdaadquote:Op zondag 15 januari 2006 20:38 schreef Stereotomy het volgende:
Eh
Is Kelly nou homo of lesbisch of bi?
Jij kent haar?quote:Op zondag 15 januari 2006 20:39 schreef Miepje01 het volgende:
[..]
Vraag ik me al af sinds ik d'r ken inderdaad![]()
Maar hoevaak zie je een vrouw de playboy bekijken?quote:Op zondag 15 januari 2006 20:42 schreef Marrije het volgende:
Niet iedereen die eens een playboy doorbladert valt perse op vrouwen...
quote:Op zondag 15 januari 2006 20:43 schreef Miepje01 het volgende:
[..]
't was m'n vriendje toen 't jonger was
![]()
Dat doet er toch niets aan af?quote:Op zondag 15 januari 2006 20:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Maar hoevaak zie je een vrouw de playboy bekijken?
waarom heeft ze dat beloofd danquote:Op zondag 15 januari 2006 20:49 schreef Peter6000 het volgende:
Micky heeft aan de Telegraaf beloofd, niet in de jacuzzie te gaan
Ze heeft haar bikini dan ook niet bij zich.
Bart vindt dat wel jammer
hoiquote:
Ja, hij zit nét te eten....quote:Op zondag 15 januari 2006 20:51 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
hoi![]()
Gezellig ontopic bezig, en we hebben de dartkijkers verjaagd
Gert DBK, Gert doet het niet
Euhhh.. hij is om 18.00 uur begonnen met koken!quote:Op zondag 15 januari 2006 20:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ziet er best lekker uit, maar daar was gert dus vanaf 19.30 uur mee bezig?
Hij is 70 jaar dus gaat het allemaal niet zo snel meer.quote:Op zondag 15 januari 2006 20:55 schreef Muerte het volgende:
[..]
Euhhh.. hij is om 18.00 uur begonnen met koken!![]()
Kijk maar [HBB SC 87] Is ie open?
*zapt naar BBCquote:Op zondag 15 januari 2006 20:57 schreef Manu82 het volgende:
Jelle nu in de uiteznding
Waar dan?quote:Op zondag 15 januari 2006 20:54 schreef regenworm het volgende:
[..]
Flugeltje ik zie allemaal pleeboy foto's hier
Op welke streamquote:Op zondag 15 januari 2006 20:57 schreef Manu82 het volgende:
Jelle nu in de uiteznding
stream 5quote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 20:59 schreef Foreverblue het volgende:
Jelle is okee olee olee![]()
![]()
Pfffffff wat was dat spannend zeg.
Hoi allemaal
Hej FBquote:Op zondag 15 januari 2006 20:59 schreef Foreverblue het volgende:
Jelle is okee olee olee![]()
![]()
Pfffffff wat was dat spannend zeg.
Hoi allemaal
Nou inderdaad zeg... ik had het Barney ook gegund, maar Jelle is beter.quote:
Man wat was dat spannendquote:Op zondag 15 januari 2006 21:00 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nou inderdaad zeg... ik had het Barney ook gegund, maar Jelle is beter.
quote:Op zondag 15 januari 2006 21:02 schreef Snaptnix het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
JELLE!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Pffff... wat een spanning en wat een einde![]()
Hallo allemaal![]()
![]()
Hejquote:Op zondag 15 januari 2006 21:02 schreef Snaptnix het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
JELLE!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hallo allemaal![]()
![]()
geen idee.. Jelle nu op SBSquote:Op zondag 15 januari 2006 21:03 schreef Manu82 het volgende:
Is Barney al op SBS geweest?
stream 4 heeft prima geluid.quote:Op zondag 15 januari 2006 21:03 schreef cuall het volgende:
Wat is er aan de hand met dat geluid, ik zie ze praten en ik hoor niks
![]()
Pfffffffffff nou inderdaad... het zweet klotste onder mijn oksels, bij wijze van sprekenquote:Op zondag 15 januari 2006 21:02 schreef Snaptnix het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
JELLE!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hallo allemaal![]()
![]()
in het geval van Kelly sluit het een het ander niet automatisch uit natuurlijkquote:Op zondag 15 januari 2006 21:04 schreef Peter6000 het volgende:
De huilbuien van Kelly hebben niets te maken met hysterie, er is iets in haar priveleven aan de hand, aldus Micky
quote:Op zondag 15 januari 2006 21:02 schreef teamlead het volgende:
How do you think Schiphol will look tomorrow?
I don't know, because I won't be there
Je hebt het super gedaan met aanmoedigenquote:Op zondag 15 januari 2006 21:03 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hey lieverd
![]()
![]()
![]()
Het aanmoedigen hielp weer![]()
Ze is in ieder geval theatraal ingesteld.quote:Op zondag 15 januari 2006 21:05 schreef teamlead het volgende:
in het geval van Kelly sluit het een het ander niet automatisch uit natuurlijk
mja.. maar dat is haar taak ook natuurlijk... Ik erger me meer aan viola die ook de touwtjes in handen wil hebben...quote:Op zondag 15 januari 2006 21:06 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze is in ieder geval theatraal ingesteld.
Mijn ergernis gaat vooral naar Micky, dat die echt overal controle over wil hebben.
Jelle als Big Bossquote:Op zondag 15 januari 2006 21:08 schreef Manu82 het volgende:
Ivanka in BB ole ole
Ja ga maar snel, we willen geen stinkende FB hierquote:Op zondag 15 januari 2006 21:07 schreef Foreverblue het volgende:
Ik ga eerst nu ff douchen... ff het spanningszweet wegspoelen... ik zie jullie straks.
Latersssssss
Doe dat maar snel dan, tot later FBquote:Op zondag 15 januari 2006 21:07 schreef Foreverblue het volgende:
Ik ga eerst nu ff douchen... ff het spanningszweet wegspoelen... ik zie jullie straks.
Latersssssss
Dat vestje, dat staartje, die tandjes, dat T-shirt, die overbite, dat brilletje, die tongpiercing, die lach!quote:
quote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 21:09 schreef ChantalC het volgende:
Jelle!
Jelle!
Jelle!
Jelle!
Jelle!
Jelle!
Jelle!
Jelle!
Jelle!
Jelle!
Jelle!
Jelle!
Jelle!
Jelle!
Jelle!
Jelle!
Jelle!
Jelle!
Jelle!
Jelle!
Jelle!
Jelle!
Jelle!
Jelle!
Jelle!
Jelle!
Jelle!
Jelle!
dit mag niet van Peter hoorquote:Op zondag 15 januari 2006 21:09 schreef ChantalC het volgende:
Jelle!
Jelle!
Jelle!
Jelle!
Jelle!
Jelle!
Jelle!
Jelle!
Jelle!
Jelle!
Jelle!
Jelle!
Jelle!
Jelle!
Jelle!
Jelle!
Jelle!
Jelle!
Jelle!
Jelle!
Jelle!
Jelle!
Jelle!
Jelle!
Jelle!
Jelle!
Jelle!
Jelle!
Hoi allemaalquote:Op zondag 15 januari 2006 21:09 schreef Manu82 het volgende:
Ivanka kom je buiten spelen, Ivanka het stil op straat
Ivanka is lief
* meldtquote:Op zondag 15 januari 2006 21:11 schreef Manu82 het volgende:
Laat Jelle maar met de boot gaan, dan mag Ivanka nog een paar uur vermaken
en er is weer een nieuwe fanclub opgericht
quote:Op zondag 15 januari 2006 21:09 schreef ChantalC het volgende:
Jelle!
Jelle!
Jelle!
Jelle!
Jelle!
Jelle!
Jelle!
Jelle!
Jelle!
Jelle!
Jelle!
Jelle!
Jelle!
Jelle!
Jelle!
Jelle!
Jelle!
Jelle!
Jelle!
Jelle!
Jelle!
Jelle!
Jelle!
Jelle!
Jelle!
Jelle!
Jelle!
Jelle!
quote:Op zondag 15 januari 2006 21:12 schreef Snaptnix het volgende:
Jelle!
Jelle!
Jelle!
Jelle!
Jelle!
Jelle!
Jelle!
Jelle!
Jelle!
Jelle!
Jelle!
Jelle!
Jelle!
Jelle!
Jelle!
Jelle!
Jelle!
Jelle!
Jelle!
Jelle!
Jelle!
Jelle!
Jelle!
Jelle!
Jelle!
Jelle!
Jelle!
Jelle!
Hoi tannaquote:Op zondag 15 januari 2006 21:11 schreef tanna het volgende:
[..]
Hoi allemaal, en nu wil ik wel eens een foto van die Ivanka zien
![]()
Schijt aan Peterquote:Op zondag 15 januari 2006 21:10 schreef teamlead het volgende:
[..]
dit mag niet van Peter hoor
geintje hoor P
Ik heb haar even gezien, maar zo bijzonder was ze toch ook weer nietquote:Op zondag 15 januari 2006 21:13 schreef Manu82 het volgende:
ja, ik wil ook foto's van Ivanka, honderden, duizenden, maak me gek
![]()
![]()
![]()
Hai Tannaquote:Op zondag 15 januari 2006 21:11 schreef tanna het volgende:
[..]
Hoi allemaal, en nu wil ik wel eens een foto van die Ivanka zien
![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 21:14 schreef flugeltje het volgende:
Okay, genoeg van de Jelle en Ivanka posts nu...
Doe er wat aanquote:Op zondag 15 januari 2006 21:14 schreef flugeltje het volgende:
Er mag best over gesproken worden, maar ik heb ff genoeg dansende smilies gezien...
prima hard optreden Flugeltjequote:Op zondag 15 januari 2006 21:14 schreef flugeltje het volgende:
Die ookquote:Op zondag 15 januari 2006 21:15 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Barney
Barney
Barney
Barney
Barney
Barney
Barney
Barney
Barney
Barney
Barney
Barney
Barney
![]()
Owww maar ze dansen niet hoor!quote:
Er mag best over gesproken worden, maar ik heb ff genoeg dansende smilies gezien...
quote:Op zondag 15 januari 2006 21:15 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Barney
Barney
Barney
Barney
Barney
Barney
Barney
Barney
Barney
Barney
Barney
Barney
Barney
![]()
Flugel is jaloers op Ivankaquote:Op zondag 15 januari 2006 21:14 schreef flugeltje het volgende:
Viola wil ook feest vieren metquote:Op zondag 15 januari 2006 21:17 schreef Marrije het volgende:
Viola vraagt of er regels voor zijn of dat ze er zo morgen uit kan, neeeeeeeeeee Viola, niet gaan!!!
Laat die Ivanka dan eens zien, dan word ik misschien ook wel jaloersquote:
Zusje van Lieske...quote:
Van mij mag ze gaan voor een leuke jonge meid.quote:Op zondag 15 januari 2006 21:17 schreef Marrije het volgende:
Viola vraagt of er regels voor zijn of dat ze er zo morgen uit kan, neeeeeeeeeee Viola, niet gaan!!!
Yes Viola wil vertrekken (sorry Flugel maar ik moet echt evenquote:Op zondag 15 januari 2006 21:17 schreef Marrije het volgende:
Ben je dan niet een beetje trots op je provinciegenootje, we zijn gewoon helemaal blij.quote:
Dat is dan ook volledig ontopicquote:Op zondag 15 januari 2006 21:18 schreef cuall het volgende:
[..]
Yes Viola wil vertrekken (sorry Flugel maar ik moet echt even)
![]()
![]()
![]()
Ja kan iemand aub Viola nu de weg naar de deur nog wijzenquote:Op zondag 15 januari 2006 21:17 schreef Marrije het volgende:
Tuurlijk ben ik trots... En een dansend poppetje mag ook best.... Maar niet honderden op één paginaquote:Op zondag 15 januari 2006 21:19 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ben je dan niet een beetje trots op je provinciegenootje, we zijn gewoon helemaal blij.
Nog een heeeel kleintje dan voor Snelle Jelle, echt de allerlaatste, Jelle![]()
Ok nu ben ik ook weer klaar voo HBB![]()
Gewoon doorgaan al Flugeltje vraagt om er mee stopen is erg kinderlijk gedrag.quote:Op zondag 15 januari 2006 21:19 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat is dan ook volledig ontopic
Nee, een topic verbaggeren met tig posts met allemaal smilies gaat gewoon te ver..
quote:Op zondag 15 januari 2006 21:19 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat is dan ook volledig ontopic
Nee, een topic verbaggeren met tig posts met allemaal smilies gaat gewoon te ver..
Iemand die iets voor Viola voelt vind ik bij voorbaat al niet meer sympathiek, dat kan niet anders dan een loser zijnquote:Op zondag 15 januari 2006 21:18 schreef Peter6000 het volgende:
De man van Viola heet Peter.
Lijkt me erg symphatieke man, omdat hij kwetsbaarheid toonde (in de tv uitzending) door te huilen bij dat optreden van de Mexicaanse artiest
alles leuk en aardig, Lieske is leuk en aardig, maar Ivanke is lief en zeker geen Lieskequote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 21:23 schreef cuall het volgende:
[..]
Iemand die iets voor Viola voelt vind ik bij voorbaat al niet meer sympathiek, dat kan niet anders dan een loser zijn![]()
Prachtig gemaaktquote:Op zondag 15 januari 2006 21:26 schreef cuall het volgende:
[..]
Pletten en hopelijk haar mond snoeren
![]()
Jawelquote:
Wat een heerlijke reactie ook na de overwinning. Lekker spontaan en dan eerst elkaar opzoeken voor een kusquote:Op zondag 15 januari 2006 21:27 schreef Manu82 het volgende:
[..]
alles leuk en aardig, Lieske is leuk en aardig, maar Ivanke is lief en zeker geen Lieske
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |