quote:
[OFFTOPIC]quote:
Mensen met een kleinere portemonee komen wél in grotere getalen bij dat soort projecten aanzetten. De kans is dan groter dat ze méér ophalen. Als ze bijvoorbeeld een loterij houden waarbij je voor 5 euro een kaartje kunt kopen en de winnaar mag een nacht in het hotel. Dát werkt. Dan zien die mensen tóch een keer al die BN'ers en ze komen écht wel opdagen dan hoorquote:Op zondag 15 januari 2006 19:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nee, maar die hebben minder te besteden en aangezien de kamer nu al een paar nachten leegstaat omdat niemand bereid is 1000 euro te betalen past het precies in het straatje....
Ik heb net een loterij voor 2 euro georganiseerd!quote:Op zondag 15 januari 2006 19:09 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Mensen met een kleinere portemonee komen wél in grotere getalen bij dat soort projecten aanzetten. De kans is dan groter dat ze méér ophalen. Als ze bijvoorbeeld een loterij houden waarbij je voor 5 euro een kaartje kunt kopen en de winnaar mag een nacht in het hotel. Dát werkt. Dan zien die mensen tóch een keer al die BN'ers en ze komen écht wel opdagen dan hoor
Dat hoef je mij niet te vertellenquote:Op zondag 15 januari 2006 19:09 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Mensen met een kleinere portemonee komen wél in grotere getalen bij dat soort projecten aanzetten. De kans is dan groter dat ze méér ophalen. Als ze bijvoorbeeld een loterij houden waarbij je voor 5 euro een kaartje kunt kopen en de winnaar mag een nacht in het hotel. Dát werkt. Dan zien die mensen tóch een keer al die BN'ers en ze komen écht wel opdagen dan hoor
Nou, bij BB5 keken ze idd meequote:Op zondag 15 januari 2006 19:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat hoef je mij niet te vertellen![]()
Ik gaf alleen aan dat het prima in hun straatje past, maar misschien lezen ze je stukje
![]()
ontopicquote:Op zondag 15 januari 2006 19:13 schreef Peter6000 het volgende:
ONTOPIC
Micky wil morgen een schema maken met de bewoners, met daarin een voorlopig indeling van de taken, de functies, rustpauzes etc
/ONTOPIC
Ze heeft wél gelijkquote:Op zondag 15 januari 2006 19:14 schreef Peter6000 het volgende:
Micky wordt overheersend, bah.
Ze wil de bewoners dwingen van `s morgens 7 tot `s avonds 12 in hotelkleding te lopen
ja.. een goeie rel is wel nodigquote:Op zondag 15 januari 2006 19:15 schreef Peter6000 het volgende:
Ik hoop dat de bewoners hier tegen in opstand komen![]()
Micky is de enige met ruggegraat daar. Ze is Big Boss en manager, dan mag ze ook het een en ander te vertellen hebben.quote:Op zondag 15 januari 2006 19:14 schreef Peter6000 het volgende:
Micky wordt overheersend, bah.
Ze wil de bewoners dwingen van `s morgens 7 tot `s avonds 12 in hotelkleding te lopen
Waarom zouden ze??quote:Op zondag 15 januari 2006 19:15 schreef Peter6000 het volgende:
Ik hoop dat de bewoners hier tegen in opstand komen![]()
Ik wil liever geen gestructureerd professioneel hotel.quote:Op zondag 15 januari 2006 19:18 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Waarom zouden ze??
Ik vind het een goed idee hoor. Zo lijkt het tenminste een écht hotel...
quote:Op zondag 15 januari 2006 19:33 schreef Peter6000 het volgende:
Gezellig, allemaal ontopic
Mijn stille wenkjes hebben goed geholpen
damn.. enig idee of daar nogkaarten voor te krijgen zijn?quote:Op zondag 15 januari 2006 19:46 schreef Peter6000 het volgende:
Ze willen Frans Bauer krijgen voor zaterdag
Spinvis kan in ieder geval niet, die is zaterdag in Paradiso![]()
Uitverkocht, al vrij snel.quote:Op zondag 15 januari 2006 19:46 schreef teamlead het volgende:
damn.. enig idee of daar nogkaarten voor te krijgen zijn?
euh.. ja... toch al een tijdje.... Wilden ze hem ergens voor inhuren danquote:
Om een mij volstrekt onduidelijke reden, gingen ze de mensen die ze willen uitnodigen beperken tot mensen met de voornaam Fransquote:Op zondag 15 januari 2006 19:53 schreef teamlead het volgende:
euh.. ja... toch al een tijdje.... Wilden ze hem ergens voor inhuren dan![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 19:54 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Om een mij volstrekt onduidelijke reden, gingen ze de mensen die ze willen uitnodigen beperken tot mensen met de voornaam Frans
En toen werd Frans van Dusschoten ook genoemd
quote:Op zondag 15 januari 2006 19:57 schreef Marrije het volgende:
Waar is Viola naartoe gevlucht?
Ik vind Micky dusdanig overheersend in haar managerrol, dat ik me goed kan voorstellen dat Viola terugkrabbeltquote:Op zondag 15 januari 2006 20:08 schreef Marrije het volgende:
Thanks, valt me tegen van Viool.
ssssttt... dat mag niet van Peterquote:
quote:
Wie heb jij nou weer in je avatar staan?quote:
Bobby George.. The King of Qualifiers... Beste meest entertainende darter ooitquote:Op zondag 15 januari 2006 20:13 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Wie heb jij nou weer in je avatar staan?
Ik denk dat Viola Mickey er nog wel op aanspreekt, 1 op 1 (misschien tussen 8 en 9 morgenochtend).quote:Op zondag 15 januari 2006 20:10 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vind Micky dusdanig overheersend in haar managerrol, dat ik me goed kan voorstellen dat Viola terugkrabbelt
-knip-
mijn hemel... wat ziet ze er verlopen uit zeg... En dat terwijl het vroeger zo'n mooie vrouw wasquote:
Op deze cap komt ze redelijk tot haar recht.quote:Op zondag 15 januari 2006 20:19 schreef teamlead het volgende:
[..]
mijn hemel... wat ziet ze er verlopen uit zeg... En dat terwijl het vroeger zo'n mooie vrouw was
Zingen kan ze nog wel. Toen fleurde ze ook helemaal op.quote:Op zondag 15 januari 2006 20:19 schreef teamlead het volgende:
[..]
mijn hemel... wat ziet ze er verlopen uit zeg... En dat terwijl het vroeger zo'n mooie vrouw was
Dat vroeg ik me nu ook net af.quote:Op zondag 15 januari 2006 20:38 schreef Stereotomy het volgende:
Eh
Is Kelly nou homo of lesbisch of bi?
Vraag ik me al af sinds ik d'r ken inderdaadquote:Op zondag 15 januari 2006 20:38 schreef Stereotomy het volgende:
Eh
Is Kelly nou homo of lesbisch of bi?
Jij kent haar?quote:Op zondag 15 januari 2006 20:39 schreef Miepje01 het volgende:
[..]
Vraag ik me al af sinds ik d'r ken inderdaad![]()
Maar hoevaak zie je een vrouw de playboy bekijken?quote:Op zondag 15 januari 2006 20:42 schreef Marrije het volgende:
Niet iedereen die eens een playboy doorbladert valt perse op vrouwen...
quote:Op zondag 15 januari 2006 20:43 schreef Miepje01 het volgende:
[..]
't was m'n vriendje toen 't jonger was
![]()
Dat doet er toch niets aan af?quote:Op zondag 15 januari 2006 20:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Maar hoevaak zie je een vrouw de playboy bekijken?
waarom heeft ze dat beloofd danquote:Op zondag 15 januari 2006 20:49 schreef Peter6000 het volgende:
Micky heeft aan de Telegraaf beloofd, niet in de jacuzzie te gaan
Ze heeft haar bikini dan ook niet bij zich.
Bart vindt dat wel jammer
hoiquote:
Ja, hij zit nét te eten....quote:Op zondag 15 januari 2006 20:51 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
hoi![]()
Gezellig ontopic bezig, en we hebben de dartkijkers verjaagd
Gert DBK, Gert doet het niet
Euhhh.. hij is om 18.00 uur begonnen met koken!quote:Op zondag 15 januari 2006 20:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ziet er best lekker uit, maar daar was gert dus vanaf 19.30 uur mee bezig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |