quote:Op zondag 15 januari 2006 19:57 schreef Marrije het volgende:
Waar is Viola naartoe gevlucht?
Ik vind Micky dusdanig overheersend in haar managerrol, dat ik me goed kan voorstellen dat Viola terugkrabbeltquote:Op zondag 15 januari 2006 20:08 schreef Marrije het volgende:
Thanks, valt me tegen van Viool.
ssssttt... dat mag niet van Peterquote:
quote:
Wie heb jij nou weer in je avatar staan?quote:
Bobby George.. The King of Qualifiers... Beste meest entertainende darter ooitquote:Op zondag 15 januari 2006 20:13 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Wie heb jij nou weer in je avatar staan?
Ik denk dat Viola Mickey er nog wel op aanspreekt, 1 op 1 (misschien tussen 8 en 9 morgenochtend).quote:Op zondag 15 januari 2006 20:10 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vind Micky dusdanig overheersend in haar managerrol, dat ik me goed kan voorstellen dat Viola terugkrabbelt
-knip-
mijn hemel... wat ziet ze er verlopen uit zeg... En dat terwijl het vroeger zo'n mooie vrouw wasquote:
Op deze cap komt ze redelijk tot haar recht.quote:Op zondag 15 januari 2006 20:19 schreef teamlead het volgende:
[..]
mijn hemel... wat ziet ze er verlopen uit zeg... En dat terwijl het vroeger zo'n mooie vrouw was
Zingen kan ze nog wel. Toen fleurde ze ook helemaal op.quote:Op zondag 15 januari 2006 20:19 schreef teamlead het volgende:
[..]
mijn hemel... wat ziet ze er verlopen uit zeg... En dat terwijl het vroeger zo'n mooie vrouw was
Dat vroeg ik me nu ook net af.quote:Op zondag 15 januari 2006 20:38 schreef Stereotomy het volgende:
Eh
Is Kelly nou homo of lesbisch of bi?
Vraag ik me al af sinds ik d'r ken inderdaadquote:Op zondag 15 januari 2006 20:38 schreef Stereotomy het volgende:
Eh
Is Kelly nou homo of lesbisch of bi?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |