Prima op tijd terug idd, was me een dagje wel zo.quote:Op zondag 15 januari 2006 17:42 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
mooi op tijd terug
Tot nu toe werkt het aanmoedigen nog steeds
![]()
![]()
PSV!!!
![]()
![]()
![]()
en ik was het wachten beuquote:
Een van de huisslaafjes, liep er gisteravond ook al rond iigquote:Op zondag 15 januari 2006 17:47 schreef mazaru het volgende:
Wie is die man met die paardestaart?
Schoonmaker...quote:Op zondag 15 januari 2006 17:47 schreef mazaru het volgende:
Schoonmaakploegquote:Op zondag 15 januari 2006 17:47 schreef mazaru het volgende:
Geweldigquote:Op zondag 15 januari 2006 17:47 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Prima op tijd terug idd, was me een dagje wel zo.![]()
Visite buitengezet, resterende verplichtingen op hoog tempo afgewerkt. Op verjaardag gebakje naar binnen gepropt, snel wat koffie gedronken en daarna omhoog gesprongen. "zo ga nu eten en dan darts kijken, tot de volgende keer maar weer" En nu zelfs nog tijd over om even HBB te kijken, perfecte planning![]()
Eet smakelijk, veel plezier met het darts en tot laterquote:Op zondag 15 januari 2006 17:49 schreef ChantalC het volgende:
Mja ik ga ff eten maken en pijltjesgooien kijken![]()
![]()
![]()
Hier ookquote:Op zondag 15 januari 2006 17:49 schreef ChantalC het volgende:
![]()
![]()
Een 1-mans-schoonmaakploeg! Die wil ik! Ik zag hem het eerste!quote:
Smakelijk en tot strakkiesquote:Op zondag 15 januari 2006 17:49 schreef ChantalC het volgende:
![]()
![]()
Waf, waf, waf!!!! Ik wil ook in de televisiekamer! En honger heb ik ook!quote:Op zondag 15 januari 2006 17:49 schreef ChantalC het volgende:
![]()
![]()
Ze zijn met 3 mensen.quote:Op zondag 15 januari 2006 17:50 schreef demins het volgende:
[..]
Een 1-mans-schoonmaakploeg! Die wil ik! Ik zag hem het eerste!![]()
Soepieeeeeeeee????quote:Op zondag 15 januari 2006 17:52 schreef demins het volgende:
[..]
Waf, waf, waf!!!! Ik wil ook in de televisiekamer! En honger heb ik ook!![]()
Ow!quote:
Hij heeft in ieder geval een extra zwabber bijquote:Op zondag 15 januari 2006 17:56 schreef demins het volgende:
[..]
Ow!Dacht dat je zei dat die met het staartje de schoonmaakploeg was... Sorry!
![]()
Die is niet gewend om te werken dus barstte in tranen uit na een functioneringsgesprek met Micky.quote:Op zondag 15 januari 2006 17:58 schreef Miepje01 het volgende:
Wat was er nou met Kelly?
I love it when you talk dirty!!!quote:Op zondag 15 januari 2006 17:57 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Hij heeft in ieder geval een extra zwabber bij![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 17:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Die is niet gewend om te werken dus barstte in tranen uit na een functioneringsgesprek met Micky.
quote:Op zondag 15 januari 2006 17:47 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Prima op tijd terug idd, was me een dagje wel zo.![]()
Visite buitengezet, resterende verplichtingen op hoog tempo afgewerkt. Op verjaardag gebakje naar binnen gepropt, snel wat koffie gedronken en daarna omhoog gesprongen. "zo ga nu eten en dan darts kijken, tot de volgende keer maar weer" En nu zelfs nog tijd over om even HBB te kijken, perfecte planning![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |