quote:Op zondag 15 januari 2006 17:21 schreef Foreverblue het volgende:
Frank moet soms ff nadenken waar die is... als die staat te douchen tegenover Kelly en Bonnie naakt door de gang loopt. Dat vind die soms wel raar
Jazeker! En dan hoef ik het niet eens te visualiseren!quote:Op zondag 15 januari 2006 17:25 schreef teamlead het volgende:
[..]
dat vind ik niet zo raar... Daar raakt iedereen door van slag lijkt me
Voor mij staat darten om 19:00 op de planningquote:Op zondag 15 januari 2006 17:31 schreef flugeltje het volgende:
En, wat zijn de plannen voor vanavond?
Volgens mij hebben ze niks in de planning, vrije avondquote:Op zondag 15 januari 2006 17:31 schreef flugeltje het volgende:
Het domme is ook dat iedere keer vragen voor de aankomende nacht....quote:Op zondag 15 januari 2006 17:24 schreef Foreverblue het volgende:
Frank begint aardig de pee erin te krijgen dat het ontbijt niet loopt... dat is beter. Misschien gebeurt er dan nog wat
Darten kijkenquote:Op zondag 15 januari 2006 17:31 schreef flugeltje het volgende:
Jelle - Barney kijkenquote:Op zondag 15 januari 2006 17:31 schreef flugeltje het volgende:
Eindelijk eens diepe gesprekken dan?quote:Op zondag 15 januari 2006 17:32 schreef cuall het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze niks in de planning, vrije avond![]()
Ja, gewoon gelijk strikken die mensenquote:Op zondag 15 januari 2006 17:32 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Het domme is ook dat iedere keer vragen voor de aankomende nacht....
Ik zou er meteen inknallen, ohhh kan je vandaag niet, we zijn er 8 weken welke avond kan ik boeken voor je als je nu niet kunt.
hoi Flugel.... Dart kijken, weer ff op Fok!, misschien weer ff de streams.quote:Op zondag 15 januari 2006 17:31 schreef flugeltje het volgende:
Ik bedoelde ín het hotel idd...quote:Op zondag 15 januari 2006 17:34 schreef A-en-M het volgende:
[..]
hoi Flugel.... Dart kijken, weer ff op Fok!, misschien weer ff de streams.
Maar dat bedoelde je zeker niet![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 17:32 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Eindelijk eens diepe gesprekken dan?
Ruzie vind ik ook goed
Alleen is mijn chips al op...quote:
Juist, in ieder geval een poging totquote:Op zondag 15 januari 2006 17:33 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja, gewoon gelijk strikken die mensen![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 17:34 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik bedoelde ín het hotel idd...
Maar fijn dat iedereen zo graag met me wil delen wat ze allemaal gaan doen
En jij dan?quote:Op zondag 15 januari 2006 17:34 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Gert is ook close met Kelly... Moet je eens opletten hoevaak Kel hem niet over zijn rug streelt...quote:Op zondag 15 januari 2006 17:35 schreef flugeltje het volgende:
Gert en Monique kunnen het trouwens wel goed vinden met elkaar valt me op...
Ja, ik ook, Viola is ok ole olequote:Op zondag 15 januari 2006 17:35 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou daar kan ik me ook wel in vinden hoor
![]()
Lief toch!!!quote:Op zondag 15 januari 2006 17:34 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Had ik gezien hoorquote:Op zondag 15 januari 2006 17:36 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik heb je toch op de hoogte gebracht...........ze hebben een vrije avond voor zichzelf ingepland
![]()
Viola is gewoon een leuk mens!quote:
Moeten we gaan tellen hoevaak zij dat niet doet?quote:Op zondag 15 januari 2006 17:36 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Gert is ook close met Kelly... Moet je eens opletten hoevaak Kel hem niet over zijn rug streelt...
Zou Hummie nu met een sanctie komen?quote:Op zondag 15 januari 2006 17:37 schreef flugeltje het volgende:
Had ik gezien hoor
Waarom trouwens nú al een vrije avond? Ze hebben nog maar amper geld opgehaald....
Ze hebben eigenlijk pas één avond en één middag écht gewerkt.
Ik hang hier wel ergens rondquote:
Ze zijn niks gewend, denk ikquote:Op zondag 15 januari 2006 17:37 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Had ik gezien hoor
Waarom trouwens nú al een vrije avond? Ze hebben nog maar amper geld opgehaald....
Ze hebben eigenlijk pas één avond en één middag écht gewerkt.
En nog een keerquote:Op zondag 15 januari 2006 17:36 schreef Sjet het volgende:
[..]
Yeeeaaaaaahhh.... nog meer;
PSV
![]()
![]()
PSV PSV
![]()
![]()
![]()
![]()
PSV PSV PSV
![]()
![]()
![]()
Aha okequote:
Hang oudere-jongeren....quote:
Ik zat me net af te vragen waar en wat ik was ...quote:Op zondag 15 januari 2006 17:35 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Alleen is mijn chips al op...![]()
Nja dan moek maar wat anders in mijn mond stoppen!
Demins! Af!
quote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 17:41 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Gaat vast goedkomen. Nog iets fanatieker aanmoedigen![]()
BEW
quote:Op zondag 15 januari 2006 17:41 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Gaat vast goedkomen. Nog iets fanatieker aanmoedigen![]()
BEW
Doet me denken aan die ene... met die wapperende handjes...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |