Prima op tijd terug idd, was me een dagje wel zo.quote:Op zondag 15 januari 2006 17:42 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
mooi op tijd terug
Tot nu toe werkt het aanmoedigen nog steeds
![]()
![]()
PSV!!!
![]()
![]()
![]()
en ik was het wachten beuquote:
Een van de huisslaafjes, liep er gisteravond ook al rond iigquote:Op zondag 15 januari 2006 17:47 schreef mazaru het volgende:
Wie is die man met die paardestaart?
Schoonmaker...quote:Op zondag 15 januari 2006 17:47 schreef mazaru het volgende:
Schoonmaakploegquote:Op zondag 15 januari 2006 17:47 schreef mazaru het volgende:
Geweldigquote:Op zondag 15 januari 2006 17:47 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Prima op tijd terug idd, was me een dagje wel zo.![]()
Visite buitengezet, resterende verplichtingen op hoog tempo afgewerkt. Op verjaardag gebakje naar binnen gepropt, snel wat koffie gedronken en daarna omhoog gesprongen. "zo ga nu eten en dan darts kijken, tot de volgende keer maar weer" En nu zelfs nog tijd over om even HBB te kijken, perfecte planning![]()
Eet smakelijk, veel plezier met het darts en tot laterquote:Op zondag 15 januari 2006 17:49 schreef ChantalC het volgende:
Mja ik ga ff eten maken en pijltjesgooien kijken![]()
![]()
![]()
Hier ookquote:Op zondag 15 januari 2006 17:49 schreef ChantalC het volgende:
![]()
![]()
Een 1-mans-schoonmaakploeg! Die wil ik! Ik zag hem het eerste!quote:
Smakelijk en tot strakkiesquote:Op zondag 15 januari 2006 17:49 schreef ChantalC het volgende:
![]()
![]()
Waf, waf, waf!!!! Ik wil ook in de televisiekamer! En honger heb ik ook!quote:Op zondag 15 januari 2006 17:49 schreef ChantalC het volgende:
![]()
![]()
Ze zijn met 3 mensen.quote:Op zondag 15 januari 2006 17:50 schreef demins het volgende:
[..]
Een 1-mans-schoonmaakploeg! Die wil ik! Ik zag hem het eerste!![]()
Soepieeeeeeeee????quote:Op zondag 15 januari 2006 17:52 schreef demins het volgende:
[..]
Waf, waf, waf!!!! Ik wil ook in de televisiekamer! En honger heb ik ook!![]()
Ow!quote:
Hij heeft in ieder geval een extra zwabber bijquote:Op zondag 15 januari 2006 17:56 schreef demins het volgende:
[..]
Ow!Dacht dat je zei dat die met het staartje de schoonmaakploeg was... Sorry!
![]()
Die is niet gewend om te werken dus barstte in tranen uit na een functioneringsgesprek met Micky.quote:Op zondag 15 januari 2006 17:58 schreef Miepje01 het volgende:
Wat was er nou met Kelly?
I love it when you talk dirty!!!quote:Op zondag 15 januari 2006 17:57 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Hij heeft in ieder geval een extra zwabber bij![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 17:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Die is niet gewend om te werken dus barstte in tranen uit na een functioneringsgesprek met Micky.
quote:Op zondag 15 januari 2006 17:47 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Prima op tijd terug idd, was me een dagje wel zo.![]()
Visite buitengezet, resterende verplichtingen op hoog tempo afgewerkt. Op verjaardag gebakje naar binnen gepropt, snel wat koffie gedronken en daarna omhoog gesprongen. "zo ga nu eten en dan darts kijken, tot de volgende keer maar weer" En nu zelfs nog tijd over om even HBB te kijken, perfecte planning![]()
Dit hartverwarmende initiatief gaat toch niet in schoonheid sterven?quote:Op zondag 15 januari 2006 18:08 schreef demins het volgende:
************ DARTPOOL************
Inleg 2 euro. Winnaar(s) verplichten zich om hun winst te storten in het fonds "Stuur een Fok!ker naar HBB". Keuzes: Jelle en Barney
Demins Jelle
dan ga ik voor Barney en sta ik nu op 12 Euroquote:Op zondag 15 januari 2006 18:18 schreef demins het volgende:
[..]
Dit hartverwarmende initiatief gaat toch niet in schoonheid sterven?![]()
scheelde niet veelquote:Op zondag 15 januari 2006 18:23 schreef Manu82 het volgende:
Teamlead, je moet wel harder schreeuwen als ze je moeten verstaan![]()
BEW btw
quote:Op zondag 15 januari 2006 18:29 schreef Manu82 het volgende:
TL's aanmoedigingen kunnen toch succesvol zijn![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nope.. ik zet nooit geld op sportuitslagen..quote:
Lousy 2 euro! Mietje!quote:Op zondag 15 januari 2006 18:34 schreef teamlead het volgende:
[..]
nope.. ik zet nooit geld op sportuitslagen..
Gaat niet om die 2 euro, maar om het herkennen van valkuilen voor jezelfquote:
HELD!quote:Op zondag 15 januari 2006 18:35 schreef Sjet het volgende:
Inleg 2 euro. Winnaar(s) verplichten zich om hun winst te storten in het fonds "Stuur een Fok!ker naar HBB". Keuzes: Jelle en Barney
Demins Jelle
Manu82 Barney
Sjet.........Jelle......[ik hoop het echt]
19.00 uur bij ons!quote:Op zondag 15 januari 2006 18:41 schreef Manu82 het volgende:
Wanneer gaat de onzin eigenlijk beginnen?
quote:Op zondag 15 januari 2006 18:44 schreef cuall het volgende:
Op zondag 15 januari 2006 18:35 schreef Sjet het volgende:
Demins Jelle
Manu82 Barney
Sjet.........Jelle......[ik hoop het echt]
Cuall....... Jelle
De voorbeschouwing of de wedstrijd??? Normaal is er nl wel iets op voor de wedstrijd en zie nu nog niks hier!quote:
voorbeschouwing is hier al bezig...quote:Op zondag 15 januari 2006 18:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]
De voorbeschouwing of de wedstrijd??? Normaal is er nl wel iets op voor de wedstrijd en zie nu nog niks hier!
Bijna een uur al... Heb al bijna geen zin meer om de wedstrijd te kijken...quote:Op zondag 15 januari 2006 18:47 schreef teamlead het volgende:
voorbeschouwing is hier al bezig...
Doe jij eens gauw mee! Dan mag je naar HBB!quote:Op zondag 15 januari 2006 18:48 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Bijna een uur al... Heb al bijna geen zin meer om de wedstrijd te kijken...![]()
Ja. Maar je kan hier nog meedoen, hoor!quote:Op zondag 15 januari 2006 18:49 schreef flugeltje het volgende:
Ben ik nou de enige die nog streams zit te kijken
quote:Op zondag 15 januari 2006 18:49 schreef flugeltje het volgende:
Ben ik nou de enige die nog streams zit te kijken
Do we have a bet?quote:Op zondag 15 januari 2006 18:51 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
maar als Barney gewonnen heeft, gaan we weer on-topic hoor
![]()
![]()
Barney
![]()
![]()
![]()
without any money involved: yesquote:
is ze toch nog zo duur?quote:Op zondag 15 januari 2006 18:54 schreef Stereotomy het volgende:
10 EUR kus van Kelly
20 EUR op de mond
(en 50 EUR voor een wip met Kelly)
quote:Op zondag 15 januari 2006 18:55 schreef flugeltje het volgende:
Ze zijn nu de ideetjes aan het doornemen die de mensen hebben gemaild. Viola is daar behoorlijk respectloos mee bezig...
Ze zet een kruisje op alles wat ze niets vind. En dat doet ze dus regelmatig....
Ze had een mail voor d'r neus waarin iemand schreef dat ze ook dingen moeten organiseren voor mensen met een wat kleinere portemonee zodat die óók mee kunnen doen met de inzameling. Kijkt ze zo heel erg nuffig, nee, dát is niet de bedoeling. Groot kruis erdoor...
(alsof geld van mensen met een kleineren portemonee viezer is dan dat van mensen die bakken vol hebben)
Echt verschrikkelijk... Zo ontzettend respectloos af en toe...quote:Op zondag 15 januari 2006 18:56 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
![]()
wat is het toch ook een vreselijk mens
Wie had dat gedacht!quote:Op zondag 15 januari 2006 19:00 schreef Manu82 het volgende:
het begint hier ook
quote:
Ja ik zag en hoorde dat stukje ook, je zou dat wijf toch haar nek toch om draaienquote:Op zondag 15 januari 2006 18:55 schreef flugeltje het volgende:
Ze zijn nu de ideetjes aan het doornemen die de mensen hebben gemaild. Viola is daar behoorlijk respectloos mee bezig...
Ze zet een kruisje op alles wat ze niets vind. En dat doet ze dus regelmatig....
Ze had een mail voor d'r neus waarin iemand schreef dat ze ook dingen moeten organiseren voor mensen met een wat kleinere portemonee zodat die óók mee kunnen doen met de inzameling. Kijkt ze zo heel erg nuffig, nee, dát is niet de bedoeling. Groot kruis erdoor...
(alsof geld van mensen met een kleineren portemonee viezer is dan dat van mensen die bakken vol hebben)
quote:Op zondag 15 januari 2006 19:03 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja ik zag en hoorde dat stukje ook, je zou dat wijf toch haar nek toch om draaien![]()
Ze haalt echt het slechtste in me boven![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 19:03 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja ik zag en hoorde dat stukje ook, je zou dat wijf toch haar nek toch om draaien![]()
Ze haalt echt het slechtste in me boven![]()
Nee, maar die hebben minder te besteden en aangezien de kamer nu al een paar nachten leegstaat omdat niemand bereid is 1000 euro te betalen past het precies in het straatje....quote:Op zondag 15 januari 2006 18:55 schreef flugeltje het volgende:
-knip-
Kan ze nog lager?quote:Op zondag 15 januari 2006 19:04 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik wil echt dat de volgende Big Boss Jenssen of Catherine Keyl is.. zingt dat mens meteen een paar toontjes lager
wie is dat?quote:Op zondag 15 januari 2006 19:05 schreef Peter6000 het volgende:
[OFFTOPIC]
Wat had Co Stompe een belachelijk reclamebordje op
[/OFFTOPIC]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |