Ik heb er 1 hangen in het museum, die kwam van Redd, maar alle anderen die ik kocht waren wel vals. Dus er zal een soort geluksfactor op zitten?quote:Op maandag 16 januari 2006 08:08 schreef lizardtattoo het volgende:
Ha, wel gewonnen, vanochtend een trofee in mijn brievenbus.
Ik heb bij verschillende mensen in het museum een schilderij zien hangen. Hoe komen jullie daar aan? Ik heb er al drie gekocht bij Redd maar alledrie vals...
Ranch bed, couch, teatable, bookcase, ranchwall en ranchflooring heb ik in de aanbieding. Moet nog wel bij Nook besteld worden...quote:Op maandag 16 januari 2006 08:54 schreef Mr.Happ-E het volgende:
Other than that, ik probeer zoveel mogelijk Ranch-spullen te verzamelen. Valt nog niet mee eigenlijk.
Armchair welquote:Op maandag 16 januari 2006 09:24 schreef lizardtattoo het volgende:
Ik heb een ranch couch en een ranch armchair. Interesse?
De wall en flooring moet ik nogquote:Op maandag 16 januari 2006 11:24 schreef Zwaalie het volgende:
[..]
Ranch bed, couch, teatable, bookcase, ranchwall en ranchflooring heb ik in de aanbieding. Moet nog wel bij Nook besteld worden...
Ik ben zelf nog op zoek naar:
Classic desk, vanity en wardrobe
Exotic bed, bench, chair, lamp en table
Regal wall, table, armoire, chair en clock
Als het bij anderen al lente is dan hebben ze geknoeid met de datuminstelling van de DS. Het spel kijkt naar de datum waar je DS op staat en bepaalt aan de hand daarvan welk seizoen het in je dorpje is.quote:Op maandag 16 januari 2006 12:15 schreef gebakken-koekje het volgende:
Ik heb ook de viswedstrijd gewonnen met een tuna van 92.3 inch!![]()
aaaah, mijn nook is dicht voor vandaag![]()
en hoe kan het eigenlijk dat het in sommige dorpjes gewoon winter is en in andere dorpjes niet?
Ok, ik ga vanavond kijken of ik ze heb. Hoewel de kans niet groot is want het komt me niet bekend voor. In ieder geval, bedanktquote:Op maandag 16 januari 2006 12:30 schreef lizardtattoo het volgende:
[..]
[..]
Mr.Happ-E, armchair besteld. Ik ben zelf nog op zoek naar een robo-closet en een robo-lamp, maar ik hoef niet per se iets terug als je die niet hebt.
De bestelling is binnen en de poort gaat zo open! Ik heb alle soorten fruitquote:Op maandag 16 januari 2006 12:19 schreef Mr.Happ-E het volgende:
[..]
De wall en flooring moet ik nogde rest heb ik al! Ik ga vanavond kijken wat ik voor jou heb!
Ja, heb ik ook nog nietquote:Op maandag 16 januari 2006 21:22 schreef troeter het volgende:
@ Mr. Happ-E
K heb een ranch chair (dus niet armchair) voor je, echt Redd-item, haha.
Moet ik hem voor je bestellen?
Kzal hem wel bestellen, zie morgen wel of je hem nodig hebt
Vanavond meeten?quote:Op maandag 16 januari 2006 21:08 schreef Zwaalie het volgende:
[..]
De bestelling is binnen en de poort gaat zo open! Ik heb alle soorten fruit, maar pas morgen weer
.
Dan kom ik waarschijnlijk wel ff langs!!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:44 schreef Zwaalie het volgende:
JaInkie graag! En bedankt voor het leuke berichtje op mijn townboard!
Ik heb om ongeveer 20.00 mijn poort wel open...
Dan bestel ik er gewoon 2quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:37 schreef Mo66 het volgende:
Inkie! Ik wil supergraag die wardrobe van je!
Mijn mysterieuze antwoorden:quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:58 schreef Mo66 het volgende:
Mysterieuze vragen van Animal Crossing
Niet echt, omdat er elke dag wel wat anders gebeurt! En online blijft het boeiend houden. Maar, ga een paar reviews lezen als je dat nog niet gedaan hebt en bepaal aan de hand daarvan of het een spel voor jou isquote:Op woensdag 18 januari 2006 08:37 schreef Morthill het volgende:
Ik denk er al tijden over om de game aan te schaffen, maar is ie niet enorm eentonig, zoals the Sims enzo?
Nee.quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:05 schreef killermj het volgende:
W000h000 heb hem sinds gister.. kan alleen nog niet online.. CRAP
Kan je ook items ruilen dmv die code's ? (zoals op de cube)
Nee nee en nee!quote:Op woensdag 18 januari 2006 08:37 schreef Morthill het volgende:
Ik denk er al tijden over om de game aan te schaffen, maar is ie niet enorm eentonig, zoals the Sims enzo?
Same gold in begin voor Nintendogs. Al waren de reviews minder lovend natuurlijk.quote:Op woensdag 18 januari 2006 09:12 schreef Mr.Happ-E het volgende:
[..]
Niet echt, omdat er elke dag wel wat anders gebeurt! En online blijft het boeiend houden. Maar, ga een paar reviews lezen als je dat nog niet gedaan hebt en bepaal aan de hand daarvan of het een spel voor jou is![]()
Aan de hand van alle enthousiaste reacties hier kun je in ieder geval vaststellen dat het nog niemand verveelt!
koffie inschenken?quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:26 schreef arucard het volgende:
Ik heb een pakketje van Saharah die ik aan Phyllis moet bezorgen, maar ik weet dus niet wie Phyllis is...
Weet iemand wie dat is en waar hij zit?
O laat maar.. Hij zit in het café![]()
Ik wist ook niet dat hij bestond ?? Wie is het en wat doet ie?
Eh.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:09 schreef troeter het volgende:
@ Mr. Happ-E, ben je vanaaf nog online?? dan kan ik je chair komen brengen. Ben vanaf een uur of 9 denk ik (eerst nog werken helaas)
Thanks die zoek ik inderdaad nog. Heb nog even gekeken voor jou in de catalogus en van classic heb ik de sofa, de bookcase en de klok. Weet niet of je daar nog wat van nodig hebt?quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:34 schreef Mo66 het volgende:
@Bianca: Ik vond in mijn catalogus alleen een watermeloen-tafel en die heb ik maar voor je besteld. Even later zag ik dat hij vandaag ook gewoon bij mijn Nook te koop is
Maar was dat de tafel die je zocht?
Nee de dresser heb ik nog niet. Moest trouwens de regal table zijn, ik blijf die 2 maar door elkaar halen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:51 schreef Zwaalie het volgende:
@Bianca: Ik heb inmiddels wel alweer een modern dresser in de winkel gehad - heb je die wel al? En met dat exotic bed ben ik blij en verder met regal en classic spullen. Ranch is weer iemand anders, maar wie weet ik niet...
Vriendje van Cutie hierquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:49 schreef Mo66 het volgende:
Annemiek en Marici ik voeg jullie toe.
Maarre Marici, het is nu wel afgelopen met je irl sociale leven he? Geen goed boek meer lezen, geen spannende DVD meer kijken of die ene serie op TV. Allemaal voorbij....de keiharde verslaving gaat toeslaan!
En let erop he dat je straks in de winkels niet automatisch tegen een verkoper zegt 'I want to sell'...
Kweenie hoor, maar als eerste wat je doet als je uit bent komt in t weekend de cube aanzetten is....quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:22 schreef Mo66 het volgende:
op de GC had je dat online deel niet....dus was dat net iets minder verslavend natuurlijk.
en als ie ervoor zit?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:31 schreef maggi het volgende:
als mijn vriend achter de xbox gaat kan ik niet online met me ds
idd flauw, wilde net bij tijn en levi op bezoek gaan maar ja pech gehad moet maar weer wachten tot zondag als ik niet te brak ben hahahaquote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:42 schreef inkie1010 het volgende:
[..]
en als ie ervoor zit?sorry flaaaaauw....
![]()
Nee als ik de wifistick installeer is ons hele netwerk ontspoort dan zien sommige computers elkaar niet meer enzo..
Sta je in het lijstje van de beginpost?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:16 schreef Cutie het volgende:
Senesta, zou je mij dan nog even aan je friends list toe kunnen voegen?
volgens mij heb ik jouw nog niet in mijn listje staanquote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:18 schreef senesta het volgende:
ik ben online hoor, heb zelfs visite in mijn dorpje.
Ik heb appels, peren, sinasappels, peaches, kersen, kokosnoten, hmm dat waren ze toch?
Ik ga ze wel verkopen vandaag dus.....
Goed hequote:Op zondag 22 januari 2006 13:47 schreef Cutie het volgende:
Ik heb de rode turnip aan de zijkant van m'n dorp, dan rent 'men' er niet zo snel overheen!
Maar de manier van troeter werkt ook wel; gewoon een grote pijl er voor!
Ik zou erg graag de snowman wall van je willen kopen. Vind het het leukst om ze zelf te verzamelen, maar die sneeuwmannen van mij zij bijna nooit tevreden...quote:Op maandag 23 januari 2006 09:04 schreef arucard het volgende:
Spaart er iemand Snowman? Ik heb nou de vloer, muur en een tafel, ik wil ze wel weggeven want ik hoef ze niet.
En ik zoek de Lunar wall (Lunar horizon) en de Lunar carpet ( Lunar Surface)
die kan je jammer genoeg alleen bij Sahara krijgen
ik kreeg net een visitor loopt stomme ding vast, krijg hem nu niet meer online.quote:Op maandag 23 januari 2006 21:39 schreef inkie1010 het volgende:
En weer krijg ik de wifistick niet aan de praat
Mooi...een lekkere even-voor-het-slapen-gaan game dusquote:Op donderdag 26 januari 2006 10:12 schreef lizardtattoo het volgende:
Een beetje. Je hebt wel bloemen om water te geven en fruitbomen waar je uit kan oogsten, maar verder heb je geen akkers of een veestapel om je zorgen over te maken. Het is nog relaxter dan Harvest Moon dus.
Ik heb je toegevoegd.quote:Op donderdag 26 januari 2006 08:03 schreef Catch_me het volgende:
Ok ik heb em ook.
Friendscode: 1031-4332-6338
Naam van m'n mannetje: Rainmkr
Naam van m'n stad: Roflshoe![]()
Ik ga jullie vanmiddag allemaal toevoegen!
quote:The Nintendo WFS central server is setup to give out letters and items. That's how they did the Coin giveaway. Looks like someone didn't setup this correctly. It's giving away empty letters and a present with item code 0
That's the terrain code for red tulips - when you see them on the world map. They aren't meant to be in your inventory.
There are different codes for normal red tulips in your inventory, or red tulips in a flower pot in your house, or red tulip bag.
As mentioned, If you drop it outside, it can be 'planted' in more places than the normal red tulips. Once you pick them up they go back to normal red tulips. Dropping in your house should make them disappear.
quote:"The Nintendo WFS central server is setup to give out letters and items. That's how they did the Coin giveaway. Looks like someone didn't setup this correctly. It's giving away empty letters and a present with item code 0"
Ok... I find this highly unlikely that someone at nintendo would accidently forget to write ANYTHING in the letter and send an item that just HAPPENS to be terrain 0... After hearing that red tulips are terrain 0, it makes sense that this is a mistake in the system. Somehow, saving and continuing and then ending the party triggers a letter to be sent, and it would only make sense that it be blank, with no sender, and have whatever item is first on the list when they programmed it in (now hearing that planted tulips are terrain 0, this makes even more sense). This whole phenomenon is undoubtedly unintentional and noone at nintendo is at fault... btw...
"Dropping in your house should make them disappear." This is possible, but we have already had someone post that the flowers won't go away after they "planted" them in their house. It seems that the tulips are treated as furniture. However, the data for the red tulips, because it is the sprite for them outside and not in a pot, would have no information on picking the tulip up in your house, thus making it permanent. I don't know im just blowing smoke... I have no training in programming of this quality, but from my knowledge of programming (which is very limited) this is the most logical explanaition.
Er gaat zo'n enorme wereld voor je open dan als je m straks gaat spelen, je weet niet wat je overkomtquote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:53 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar het spel. Werkelijk geen idee waar jullie het over hebben!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:19 schreef Mo66 het volgende:
Ik blijf niet waarschuwen voor verslaving hoor!!!![]()
Maar na een maandje AC'en kan ik wel vertellen dat ik de neiging heb elke boom die ik zie te gaan schudden, bij gieters denk ik aan Turnips en ik kijk steeds uit het raam van mijn huiskamer of er nog kadootjes zijn om uit de lucht te schieten!![]()
Mijn vechtgenoot heeft al gezegt dat het misschien wijs is een psycholoog te waarschuwen, maar aangezien die geen emoties voor de chat als kado geven weiger ik pertinent!
Is dit een slip of the tongue of is er iets ernstigers aan de hand Mo??quote:
Ik zal er één ding over zeggen: hahahaha, wat een top verhaalquote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:19 schreef Mo66 het volgende:
Ik blijf niet waarschuwen voor verslaving hoor!!!
Maar na een maandje AC'en kan ik wel vertellen dat ik de neiging heb elke boom die ik zie te gaan schudden, bij gieters denk ik aan Turnips en ik kijk steeds uit het raam van mijn huiskamer of er nog kadootjes zijn om uit de lucht te schieten!
Mijn vechtgenoot heeft al gezegt dat het misschien wijs is een psycholoog te waarschuwen, maar aangezien die geen emoties voor de chat als kado geven weiger ik pertinent!
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:25 schreef troeter het volgende:
[..]
Ik zal er één ding over zeggen: hahahaha, wat een top verhaal![]()
(mijn poorten staan open trouwens, heb nog steeds spul liggen voor Dante en Mr. Happ-E, hoop dat jullie het snel komen halen, staat beetje in de weg)
Dat was inderdaad ook wat ik bedoelde, en vooral inderdaad voorwerpen als Snowman en mushroom zou ik toch zo veel mogelijk proberen te bewaren hoor! Ook al is het maar voor anderen die het verzamelenquote:Op zondag 29 januari 2006 11:07 schreef lizardtattoo het volgende:
Nee, je kan niet alles kwijt, maar je kan natuurlijk wel proberen alle voorwerpen in je catalogus te hebben (dus dat je ze ooit gehad hebt en kunt nabestellen). Vooral met de unieke items als Snowman en Mushroom is dat nog een heel karwei
Elke dag herhalen tot hij/zij beter is, met een beetje mazzel krijg je nog een cadeautje ook, hahaquote:Op zondag 29 januari 2006 22:00 schreef Ardenlyn het volgende:
1 van mijn bewoners is ziek. Ik heb hem al een keer medicijn gegeven maar hij blijft ziek. Wat moet ik doen?
Ik heb een exotic chairquote:Op zondag 29 januari 2006 21:51 schreef Zwaalie het volgende:
Wie o wie kan mij helpen? Ik ben nog heel erg hard op zoek naar:
Exotic chair en table
Regal chair en clock
Dank u!![]()
Als je online gaat is hij per direct beter! Scheelt een aantal bells!quote:Op zondag 29 januari 2006 22:00 schreef Ardenlyn het volgende:
1 van mijn bewoners is ziek. Ik heb hem al een keer medicijn gegeven maar hij blijft ziek. Wat moet ik doen?
quote:Unlock feathers:
Green Feather - Give 10,000 bells to Boondox
Blue Feather - Give 200,000 bells to Boondox
Yellow Feather - Give 500,000 bells to Boondox
Red Feather - Give 800,000 bells to Boondox
Purple Feather - Give 1,100,000 bells to Boondox
White Feather - Give 1,400,000 bells to Boondox
Rainbow Feather - Give 6,400,000 bells to Boondox
ik zou wel willen maar ik heb nog geen wifi o.i.d en ik wacht op een andere pc. De mijn kan geen xp hebben dan doet ie debiel.quote:Op maandag 30 januari 2006 10:26 schreef inkie1010 het volgende:
[..]
Als je online gaat is hij per direct beter! Scheelt een aantal bells!
Same here!quote:Op maandag 30 januari 2006 17:06 schreef gebakken-koekje het volgende:
Ik ga straks/vanavond weer online, dan voeg ik ook de nieuwe mensen even toe![]()
Alleen Valerie werkt ookquote:Op maandag 30 januari 2006 21:11 schreef lizardtattoo het volgende:
En punkrockgirly ik kan je niet toevoegen want je naam klopt niet. Zodra ik (L)Valer heb getypt mogen er niet meer letters bij. Zal kijken of het zo ook werkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |