Mijn mysterieuze antwoorden:quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:58 schreef Mo66 het volgende:
Mysterieuze vragen van Animal Crossing
Niet echt, omdat er elke dag wel wat anders gebeurt! En online blijft het boeiend houden. Maar, ga een paar reviews lezen als je dat nog niet gedaan hebt en bepaal aan de hand daarvan of het een spel voor jou isquote:Op woensdag 18 januari 2006 08:37 schreef Morthill het volgende:
Ik denk er al tijden over om de game aan te schaffen, maar is ie niet enorm eentonig, zoals the Sims enzo?
Nee.quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:05 schreef killermj het volgende:
W000h000 heb hem sinds gister.. kan alleen nog niet online.. CRAP
Kan je ook items ruilen dmv die code's ? (zoals op de cube)
Nee nee en nee!quote:Op woensdag 18 januari 2006 08:37 schreef Morthill het volgende:
Ik denk er al tijden over om de game aan te schaffen, maar is ie niet enorm eentonig, zoals the Sims enzo?
Same gold in begin voor Nintendogs. Al waren de reviews minder lovend natuurlijk.quote:Op woensdag 18 januari 2006 09:12 schreef Mr.Happ-E het volgende:
[..]
Niet echt, omdat er elke dag wel wat anders gebeurt! En online blijft het boeiend houden. Maar, ga een paar reviews lezen als je dat nog niet gedaan hebt en bepaal aan de hand daarvan of het een spel voor jou is![]()
Aan de hand van alle enthousiaste reacties hier kun je in ieder geval vaststellen dat het nog niemand verveelt!
koffie inschenken?quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:26 schreef arucard het volgende:
Ik heb een pakketje van Saharah die ik aan Phyllis moet bezorgen, maar ik weet dus niet wie Phyllis is...
Weet iemand wie dat is en waar hij zit?
O laat maar.. Hij zit in het café![]()
Ik wist ook niet dat hij bestond ?? Wie is het en wat doet ie?
Eh.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:09 schreef troeter het volgende:
@ Mr. Happ-E, ben je vanaaf nog online?? dan kan ik je chair komen brengen. Ben vanaf een uur of 9 denk ik (eerst nog werken helaas)
Thanks die zoek ik inderdaad nog. Heb nog even gekeken voor jou in de catalogus en van classic heb ik de sofa, de bookcase en de klok. Weet niet of je daar nog wat van nodig hebt?quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:34 schreef Mo66 het volgende:
@Bianca: Ik vond in mijn catalogus alleen een watermeloen-tafel en die heb ik maar voor je besteld. Even later zag ik dat hij vandaag ook gewoon bij mijn Nook te koop is
Maar was dat de tafel die je zocht?
Nee de dresser heb ik nog niet. Moest trouwens de regal table zijn, ik blijf die 2 maar door elkaar halen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:51 schreef Zwaalie het volgende:
@Bianca: Ik heb inmiddels wel alweer een modern dresser in de winkel gehad - heb je die wel al? En met dat exotic bed ben ik blij en verder met regal en classic spullen. Ranch is weer iemand anders, maar wie weet ik niet...
Vriendje van Cutie hierquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:49 schreef Mo66 het volgende:
Annemiek en Marici ik voeg jullie toe.
Maarre Marici, het is nu wel afgelopen met je irl sociale leven he? Geen goed boek meer lezen, geen spannende DVD meer kijken of die ene serie op TV. Allemaal voorbij....de keiharde verslaving gaat toeslaan!
En let erop he dat je straks in de winkels niet automatisch tegen een verkoper zegt 'I want to sell'...
Kweenie hoor, maar als eerste wat je doet als je uit bent komt in t weekend de cube aanzetten is....quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:22 schreef Mo66 het volgende:
op de GC had je dat online deel niet....dus was dat net iets minder verslavend natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |