Armchair welquote:Op maandag 16 januari 2006 09:24 schreef lizardtattoo het volgende:
Ik heb een ranch couch en een ranch armchair. Interesse?
De wall en flooring moet ik nogquote:Op maandag 16 januari 2006 11:24 schreef Zwaalie het volgende:
[..]
Ranch bed, couch, teatable, bookcase, ranchwall en ranchflooring heb ik in de aanbieding. Moet nog wel bij Nook besteld worden...
Ik ben zelf nog op zoek naar:
Classic desk, vanity en wardrobe
Exotic bed, bench, chair, lamp en table
Regal wall, table, armoire, chair en clock
Als het bij anderen al lente is dan hebben ze geknoeid met de datuminstelling van de DS. Het spel kijkt naar de datum waar je DS op staat en bepaalt aan de hand daarvan welk seizoen het in je dorpje is.quote:Op maandag 16 januari 2006 12:15 schreef gebakken-koekje het volgende:
Ik heb ook de viswedstrijd gewonnen met een tuna van 92.3 inch!![]()
aaaah, mijn nook is dicht voor vandaag![]()
en hoe kan het eigenlijk dat het in sommige dorpjes gewoon winter is en in andere dorpjes niet?
Ok, ik ga vanavond kijken of ik ze heb. Hoewel de kans niet groot is want het komt me niet bekend voor. In ieder geval, bedanktquote:Op maandag 16 januari 2006 12:30 schreef lizardtattoo het volgende:
[..]
[..]
Mr.Happ-E, armchair besteld. Ik ben zelf nog op zoek naar een robo-closet en een robo-lamp, maar ik hoef niet per se iets terug als je die niet hebt.
De bestelling is binnen en de poort gaat zo open! Ik heb alle soorten fruitquote:Op maandag 16 januari 2006 12:19 schreef Mr.Happ-E het volgende:
[..]
De wall en flooring moet ik nogde rest heb ik al! Ik ga vanavond kijken wat ik voor jou heb!
Ja, heb ik ook nog nietquote:Op maandag 16 januari 2006 21:22 schreef troeter het volgende:
@ Mr. Happ-E
K heb een ranch chair (dus niet armchair) voor je, echt Redd-item, haha.
Moet ik hem voor je bestellen?
Kzal hem wel bestellen, zie morgen wel of je hem nodig hebt
Vanavond meeten?quote:Op maandag 16 januari 2006 21:08 schreef Zwaalie het volgende:
[..]
De bestelling is binnen en de poort gaat zo open! Ik heb alle soorten fruit, maar pas morgen weer
.
Dan kom ik waarschijnlijk wel ff langs!!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:44 schreef Zwaalie het volgende:
JaInkie graag! En bedankt voor het leuke berichtje op mijn townboard!
Ik heb om ongeveer 20.00 mijn poort wel open...
Dan bestel ik er gewoon 2quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:37 schreef Mo66 het volgende:
Inkie! Ik wil supergraag die wardrobe van je!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |