quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:25 schreef troeter het volgende:
[..]
Ik zal er één ding over zeggen: hahahaha, wat een top verhaal![]()
(mijn poorten staan open trouwens, heb nog steeds spul liggen voor Dante en Mr. Happ-E, hoop dat jullie het snel komen halen, staat beetje in de weg)
Dat was inderdaad ook wat ik bedoelde, en vooral inderdaad voorwerpen als Snowman en mushroom zou ik toch zo veel mogelijk proberen te bewaren hoor! Ook al is het maar voor anderen die het verzamelenquote:Op zondag 29 januari 2006 11:07 schreef lizardtattoo het volgende:
Nee, je kan niet alles kwijt, maar je kan natuurlijk wel proberen alle voorwerpen in je catalogus te hebben (dus dat je ze ooit gehad hebt en kunt nabestellen). Vooral met de unieke items als Snowman en Mushroom is dat nog een heel karwei
Elke dag herhalen tot hij/zij beter is, met een beetje mazzel krijg je nog een cadeautje ook, hahaquote:Op zondag 29 januari 2006 22:00 schreef Ardenlyn het volgende:
1 van mijn bewoners is ziek. Ik heb hem al een keer medicijn gegeven maar hij blijft ziek. Wat moet ik doen?
Ik heb een exotic chairquote:Op zondag 29 januari 2006 21:51 schreef Zwaalie het volgende:
Wie o wie kan mij helpen? Ik ben nog heel erg hard op zoek naar:
Exotic chair en table
Regal chair en clock
Dank u!![]()
Als je online gaat is hij per direct beter! Scheelt een aantal bells!quote:Op zondag 29 januari 2006 22:00 schreef Ardenlyn het volgende:
1 van mijn bewoners is ziek. Ik heb hem al een keer medicijn gegeven maar hij blijft ziek. Wat moet ik doen?
quote:Unlock feathers:
Green Feather - Give 10,000 bells to Boondox
Blue Feather - Give 200,000 bells to Boondox
Yellow Feather - Give 500,000 bells to Boondox
Red Feather - Give 800,000 bells to Boondox
Purple Feather - Give 1,100,000 bells to Boondox
White Feather - Give 1,400,000 bells to Boondox
Rainbow Feather - Give 6,400,000 bells to Boondox
ik zou wel willen maar ik heb nog geen wifi o.i.d en ik wacht op een andere pc. De mijn kan geen xp hebben dan doet ie debiel.quote:Op maandag 30 januari 2006 10:26 schreef inkie1010 het volgende:
[..]
Als je online gaat is hij per direct beter! Scheelt een aantal bells!
Same here!quote:Op maandag 30 januari 2006 17:06 schreef gebakken-koekje het volgende:
Ik ga straks/vanavond weer online, dan voeg ik ook de nieuwe mensen even toe![]()
Alleen Valerie werkt ookquote:Op maandag 30 januari 2006 21:11 schreef lizardtattoo het volgende:
En punkrockgirly ik kan je niet toevoegen want je naam klopt niet. Zodra ik (L)Valer heb getypt mogen er niet meer letters bij. Zal kijken of het zo ook werkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |