quote:
Niet wat mij betreftquote:Op zondag 15 januari 2006 05:19 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik hoop niet het aantal keren dat ik me op FOK heb vergist![]()
sail on silver moonquote:Op zondag 15 januari 2006 05:29 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Niet wat mij betreft![]()
Liefjes, ik ben er weg van![]()
![]()
![]()
*luistert: Howard Shore - The Black Rider
Je bent er weg van? Je bent weg van mij, of je bent weg? Vrouwen!!!quote:Op zondag 15 januari 2006 05:29 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Niet wat mij betreft![]()
Liefjes, ik ben er weg van![]()
![]()
![]()
*luistert: Howard Shore - The Black Rider
Thanxquote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 07:04 schreef Stereotomy het volgende:
Echo
quote:Op zondag 15 januari 2006 05:44 schreef Arliator het volgende:
Oke, jaren geleden was ik in een bar. Ik raakte aan de praat met een meisje (zo jong was ik nog) het klikte enorm, zij vond mij grappig, ik haar ook. Na een paar uur vond ik het tijd om haar een compliment te geven. Dus ik deed dat, ik ging haar een compliment geven over haar uiterlijke schoonheid. Ik vroeg dus aan haar, gebruik je oil of olaz?
Zij zei "nee"
Ik zei "wordt het tijd dat je het gaat gebruiken" Ze keek me aan, stond op, en liep weg!!![]()
Later kwam ik erachter dat ik de helft was vergeten, ik moest er nog aan toevoegen, als je dat gebruikt, wordt je nog mooier dan je nu al bent. Maar ja, kan ik er wat aan doen dat vrouwen mij niet begrijpen?![]()
![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 05:44 schreef Arliator het volgende:
Oke, jaren geleden was ik in een bar. Ik raakte aan de praat met een meisje (zo jong was ik nog) het klikte enorm, zij vond mij grappig, ik haar ook. Na een paar uur vond ik het tijd om haar een compliment te geven. Dus ik deed dat, ik ging haar een compliment geven over haar uiterlijke schoonheid. Ik vroeg dus aan haar, gebruik je oil of olaz?
Zij zei "nee"
Ik zei "wordt het tijd dat je het gaat gebruiken" Ze keek me aan, stond op, en liep weg!!![]()
Later kwam ik erachter dat ik de helft was vergeten, ik moest er nog aan toevoegen, als je dat gebruikt, wordt je nog mooier dan je nu al bent. Maar ja, kan ik er wat aan doen dat vrouwen mij niet begrijpen?![]()
![]()
Mis je haar?quote:Op zondag 15 januari 2006 09:36 schreef Marrije het volgende:
Het wordt tijd dat Viola ook aan de ontbijttafel gaat zitten!
quote:Op zondag 15 januari 2006 10:00 schreef PH52 het volgende:
Moggûh.![]()
Wat zien die gasten dur slecht uit 's ochtend, 't is net of je achter het Centraal Station loopt ..
quote:Op zondag 15 januari 2006 10:00 schreef PH52 het volgende:
Moggûh.![]()
Wat zien die gasten dur slecht uit 's ochtend, 't is net of je achter het Centraal Station loopt ..
Loop jij daar wel eens dan?quote:Op zondag 15 januari 2006 10:00 schreef PH52 het volgende:
Moggûh.![]()
En 24/7 !quote:Op zondag 15 januari 2006 10:07 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ze hebben daar regelmatig leuke aanbiedingen![]()
Maar een btw-bonnetje willen ze dan wel weer eens moeilijk over doen!quote:Op zondag 15 januari 2006 10:13 schreef PH52 het volgende:
[..]
Altijd open en pingelen ggen probleem.![]()
Ook goedemorgen!quote:
Ja, en dan op een toon die verraadt dat het uit de grond van het hart komt, maar het dan afdoen als: dat was een grapje.quote:Op zondag 15 januari 2006 10:24 schreef cuall het volgende:
Mickey tegen Viola, die net uit haar bed komt, "Ga ff daar zitten als je een ochtendhumeur hebt"
quote:Op zondag 15 januari 2006 10:24 schreef demins het volgende:
[..]
Ook goedemorgen!Tenminste dat denk ik. Of struikelde je ergens over?
Dat wil ik ook!!!quote:Op zondag 15 januari 2006 10:29 schreef D.Rose het volgende:
[..]
http://wiki.fok.nl/index.php/Eejjjjjjjjjj
Altijd gedacht dat jij een vrouw wasquote:Op zondag 15 januari 2006 10:29 schreef D.Rose het volgende:
[..]
http://wiki.fok.nl/index.php/Eejjjjjjjjjj
Gelukkig niet op mij! En dat vind ik dan weer helemaal geweldig!!!quote:Op zondag 15 januari 2006 10:30 schreef Marrije het volgende:
Ik vind Viola helemaal geweldig, ze zit overal bovenop!
Beejjjjjjjjjjquote:Op zondag 15 januari 2006 10:31 schreef Bengeltje het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
Even streamverslagen gaat lezen, mits er wat bijgepost is.
quote:Op zondag 15 januari 2006 10:32 schreef demins het volgende:
[..]
Gelukkig niet op mij! En dat vind ik dan weer helemaal geweldig!!!![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 10:32 schreef Marrije het volgende:
[..]
Altijd gedacht dat jij een vrouw was![]()
Hoezo dat.quote:Op zondag 15 januari 2006 10:32 schreef Marrije het volgende:
[..]
Altijd gedacht dat jij een vrouw was![]()
Was dat een "ja"?quote:
B(engeltje) + eejjjjjjjj = Beejjjjjjjjquote:Op zondag 15 januari 2006 10:34 schreef demins het volgende:
[..]
Ik durf 't bijna niet te vragen? Beejjjjjjjjj?![]()
Haiquote:
Echo ?quote:Op zondag 15 januari 2006 10:34 schreef demins het volgende:
[..]
Ik durf 't bijna niet te vragen? Beejjjjjjjjj?![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 10:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoezo dat.
Ookal kan ik het wel begrijpen met zijn nick D, Rose.
Ja, met vermelding in het woordenboek! Wat kost zoiets nou?quote:
zeg, niet gaan stoken jij hequote:Op zondag 15 januari 2006 10:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoezo dat.
Ookal kan ik het wel begrijpen met zijn nick D, Rose.
geen ideequote:Op zondag 15 januari 2006 10:36 schreef demins het volgende:
[..]
Ja, met vermelding in het woordenboek! Wat kost zoiets nou?![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 10:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Och hoe meer er denken dat jij vrouw bent, deste meer.......![]()
De magie van de herhaling!quote:Op zondag 15 januari 2006 10:39 schreef D.Rose het volgende:
[..]
geen idee
ik groette altijd zo, en toen heeft iemand het in het woordenboek gezet
ik vond het wel grappig jaquote:Op zondag 15 januari 2006 10:41 schreef demins het volgende:
[..]
De magie van de herhaling!Dat zal je gestreeld hebben!
Het is pas erg als je eejjjjjjj ziet staan en je verwacht D.quote:Op zondag 15 januari 2006 10:41 schreef demins het volgende:
[..]
De magie van de herhaling!Dat zal je gestreeld hebben!
Mijn relatie met Venlo?quote:Op zondag 15 januari 2006 10:43 schreef demins het volgende:
Goedemorgen Bengel en Manu!![]()
Trouwens, Bengel, wat is jouw relatie met Venlo?
da's 70 minuten voor jouquote:Op zondag 15 januari 2006 10:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mijn relatie met Venlo?
Niets, behalve dat het anderhalf uur rijden is![]()
Hoezo?
De spelling op Fok! bezorgt me dagelijks hoofdpijnen en aanvallen van moedeloosheid!quote:Op zondag 15 januari 2006 10:42 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik vond het wel grappig ja
Het is alleen een verkeerde spelling
Ik probeer er niet teveel op te letten, en reageer er al helemaal nauwelijks op.quote:Op zondag 15 januari 2006 10:46 schreef demins het volgende:
[..]
De spelling op Fok! bezorgt me dagelijks hoofdpijnen en aanvallen van moedeloosheid!![]()
Moggûh Cuall.quote:Op zondag 15 januari 2006 10:49 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou ik hoor toch liever Bonnie dan Gert![]()
Jij was toch op Viola ?quote:Op zondag 15 januari 2006 10:51 schreef Manu82 het volgende:
Bonnie kom je buiten spelen
Boooooooooooooonnnnnnnnieeeeeeee
ik geloof niet dat users zelf iets kunnen toevoegenquote:Op zondag 15 januari 2006 10:50 schreef PH52 het volgende:
* Moggûh, kijken of ik ook in dat woordenboek kan komen.
quote:Op zondag 15 januari 2006 10:46 schreef demins het volgende:
[..]
De spelling op Fok! bezorgt me dagelijks hoofdpijnen en aanvallen van moedeloosheid!![]()
veel plezier, en tot laterquote:Op zondag 15 januari 2006 10:53 schreef Bengeltje het volgende:
Ik ga op bezoek bij mijn mams.![]()
Tot later, en vooral doorgaan met cap's en streamverslagen.
Dan heb ik het verkeerd onthouden! Ik takel af! Ik dacht dat jij Teamlead vertelde dat Venlo zo'n leuke stad was, eerder deze week. (Dus niet dat Venlo eerder deze week een leuke stad was, maar dat je dat eerder deze week tegen Teamlead vertelde, wat je dus niet deed, blijkt nou; Venlo is wel een leuke stad overigens, dus daar had je gelijk in gehad als je dat gezegd had, wat dus niet het geval blijkt te zijn. Wat wel het geval is dat Demins tot leeftijd kwam in dit 'stedje van lol en plezeer'.)quote:Op zondag 15 januari 2006 10:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mijn relatie met Venlo?
Niets, behalve dat het anderhalf uur rijden is![]()
Hoezo?
Moet je even teruglezen naar gisteren.quote:
Doei, veel plezierquote:Op zondag 15 januari 2006 10:53 schreef Bengeltje het volgende:
Veel plezier bij mams, doe haar de groetenquote:Op zondag 15 januari 2006 10:53 schreef Bengeltje het volgende:
Jawel, ik vind Venlo een leuke stad.quote:Op zondag 15 januari 2006 10:54 schreef demins het volgende:
[..]
Dan heb ik het verkeerd onthouden! Ik takel af! Ik dacht dat jij Teamlead vertelde dat Venlo zo'n leuke stad was, eerder deze week. (Dus niet dat Venlo eerder deze week een leuke stad was, maar dat je dat eerder deze week tegen Teamlead vertelde, wat je dus niet deed, blijkt nou; Venlo is wel een leuke stad overigens, dus daar had je gelijk in gehad als je dat gezegd had, wat dus niet het geval blijkt te zijn. Wat wel het geval is dat Demins tot leeftijd kwam in dit 'stedje van lol en plezeer'.)![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 10:55 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Moet je even teruglezen naar gisteren.
Viola staat inmiddels op de laatste plek, het zijn nu Monique en Bonnie die bovenaan staan!!!
Dat is geen trekje, lieverd, dat is een volwassen neurose, waar ik niet meer zonder mee wil leven!!!quote:Op zondag 15 januari 2006 10:53 schreef cuall het volgende:
[..]
Joh, laat dat schoolmeestertrekje nou toch eens vallen.
quote:Op zondag 15 januari 2006 10:58 schreef demins het volgende:
[..]
Dat is geen trekje, lieverd, dat is een volwassen neurose, waar ik niet meer zonder mee wil leven!!!![]()
Kelly is liefquote:Op zondag 15 januari 2006 11:01 schreef Pinball het volgende:
Kelly.. domme koe. "Kunnen ze op internet ook horen wat we zeggen dan?".
Je kunt hier een programma met de streams downloaden of je kunt het hier opzoekenquote:Op zondag 15 januari 2006 10:58 schreef Miepje01 het volgende:
Waar bekijken jullie de streams? Ik word er gek van, kan ze nergens zien
Ik op mijn pc, tot 1 seconde geleden.quote:Op zondag 15 januari 2006 10:58 schreef Miepje01 het volgende:
Waar bekijken jullie de streams? Ik word er gek van, kan ze nergens zien
Oef, ze zijn alweer terug!quote:Op zondag 15 januari 2006 11:02 schreef Marrije het volgende:
HUH strems op LOGO???
Ik zoek nog een teefje met wie het goed wentelen is!quote:Op zondag 15 januari 2006 10:59 schreef cuall het volgende:
[..]
Oh, dat is echt sneu, kiezen voor een neurose.
Nou ga je dan maar lekker wentelen![]()
En weer terug.quote:
Yeah, eindelijk! Hij doet 't! Bedanktquote:Op zondag 15 januari 2006 11:02 schreef cuall het volgende:
[..]
Je kunt hier een programma met de streams downloaden of je kunt het hier opzoeken![]()
Nee, maar had eigenlijk besloten dat ik tijdens HBB alleen maar positief zou doen over bewoners en dan zetten ze Viola erin. En ik irriteer me minder aan Kelly dan aan Viola. Ik zie liever een dom schaap dan een arrogante verwaande bejaarde....quote:
Dat moet ik zien! Ik zet gelijk de streams aan!quote:Op zondag 15 januari 2006 11:02 schreef Marrije het volgende:
HUH strems op LOGO???
hahahaha, Cuall is fan geworden van Violaquote:Op zondag 15 januari 2006 11:05 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
wil jij mijn reacties niet veranderen
Nu denkt iedereen hier dat ik Viola aardig vind
![]()
Duurde maar 5 secondenquote:Op zondag 15 januari 2006 11:06 schreef demins het volgende:
[..]
Dat moet ik zien! Ik zet gelijk de streams aan!
Succes met zoeken, ik hou werk en privé graag gescheidenquote:Op zondag 15 januari 2006 11:03 schreef demins het volgende:
[..]
Ik zoek nog een teefje met wie het goed wentelen is!![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 11:06 schreef demins het volgende:
[..]
Dat moet ik zien! Ik zet gelijk de streams aan!
quote:Op zondag 15 januari 2006 11:06 schreef Manu82 het volgende:
[..]
hahahaha, Cuall is fan geworden van Viola
![]()
![]()
![]()
Domheid stoort me altijd.quote:Op zondag 15 januari 2006 11:04 schreef Manu82 het volgende:
Nee, maar had eigenlijk besloten dat ik tijdens HBB alleen maar positief zou doen over bewoners en dan zetten ze Viola erin. En ik irriteer me minder aan Kelly dan aan Viola. Ik zie liever een dom schaap dan een arrogante verwaande bejaarde....
quote:Op zondag 15 januari 2006 11:05 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
wil jij mijn reacties niet veranderen
Nu weet iedereen hier dat ik Viola aardig vind
![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 11:04 schreef Miepje01 het volgende:
[..]
Yeah, eindelijk! Hij doet 't! Bedankt![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 11:07 schreef cuall het volgende:
[..]
Succes met zoeken, ik hou werk en privé graag gescheiden![]()
Dus het is waar?quote:
Nee, kan jij die maken?? Die wil ik welquote:Op zondag 15 januari 2006 11:10 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dus het is waar?
Heb je al een viola-icon?
Die dikke kop past niet in zo'n klein plaatjequote:Op zondag 15 januari 2006 11:10 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dus het is waar?
Heb je al een viola-icon?
Kelly staat synoniem aan de overtreffende trap van domquote:Op zondag 15 januari 2006 11:09 schreef Pinball het volgende:
[..]
Domheid stoort me altijd.
Ze zijn gisteren al een half uur bezig geweest om uit te leggen, aan iemand die al een keer in BB heeft gezeten notabane, dat alles wat ze zeggen te horen is op internet, bijvoorbeeld telefoonnummers van BN-ers.
En vandaag komt dat domme schaap weer vragen of 'ze op internet alles kunnen horen'.
Pah-lease.
Ik ben een man en kan dus geen 2 dingen tegelijk (bij Lieske en Joost lukte het ook maar middelmatig). Eerst ga ik Viooltje wel afzeiken en als zij er uit is dan is Kelly weer aan de beurt...quote:Op zondag 15 januari 2006 11:09 schreef Pinball het volgende:
[..]
Domheid stoort me altijd.
Ze zijn gisteren al een half uur bezig geweest om uit te leggen, aan iemand die al een keer in BB heeft gezeten notabane, dat alles wat ze zeggen te horen is op internet, bijvoorbeeld telefoonnummers van BN-ers.
En vandaag komt dat domme schaap weer vragen of 'ze op internet alles kunnen horen'.
Pah-lease.
Mijn idee!quote:Op zondag 15 januari 2006 11:17 schreef riri het volgende:
mickey begint wel een beetje erg sturend te worden
dat is ook haar taak volgens mijquote:Op zondag 15 januari 2006 11:17 schreef riri het volgende:
Ja ze ergert zich duidelijk aan Viola en Kellyquote:Op zondag 15 januari 2006 11:17 schreef riri het volgende:
Goedemorgenquote:Op zondag 15 januari 2006 11:18 schreef LekkerSimpel het volgende:mogguhhh
Begrijp ik nu goed dat ze een kinderfeestje hebben gepland vanaf vrijdag, maar nog steeds geen kids hebben uitgenodigd?![]()
Ze begint de funktie die ze heeft wel erg leuk te vinden bedoel ik....quote:
quote:
Ik denk dat ze wat zaken voor de uitzending willen bewaren....quote:Op zondag 15 januari 2006 11:28 schreef Marrije het volgende:
Wat is dat voor gepruts met die streams, eerst logo's, en nu elke keer die tuin 4 x
ja idd,quote:Op zondag 15 januari 2006 11:28 schreef Marrije het volgende:
Wat is dat voor gepruts met die streams, eerst logo's, en nu elke keer die tuin 4 x
wat was er zo erg aan de uitzending dan?quote:Op zondag 15 januari 2006 11:29 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik denk dat ze wat zaken voor de uitzending willen bewaren....
Alsof er na gisterenavond nog iemand naar gaat kijken
quote:Op zondag 15 januari 2006 11:29 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik denk dat ze wat zaken voor de uitzending willen bewaren....
Alsof er na gisterenavond nog iemand naar gaat kijken
De uitzending was bedroevend slecht. Tensen is gewoon een echte misser (alsof we dat nog niet wistenquote:Op zondag 15 januari 2006 11:30 schreef Manu82 het volgende:
[..]
wat was er zo erg aan de uitzending dan?
Heb alleen het eerste gedeelte nog kunnen zien aangezien we CBB aan het kijken waren....
Dat soort verhalen kun je verwachten bij een type zoals Harm...quote:Op zondag 15 januari 2006 11:33 schreef Manu82 het volgende:
Hey Flugel, had je deze al gelezen?
Harm is toch niet zo lief
Ik heb het nieuwsbericht even in Idols geplaatst, eens kijken wat de mensen erover zeggen...quote:Op zondag 15 januari 2006 11:38 schreef Manu82 het volgende:
Ik denk trouwens dat Harmpie onder mij heeft gewoond toen ik nog in Nijmegen woonde. Hij heeft me nachten wakker gehouden met z'n muziek!
Hai FBquote:Op zondag 15 januari 2006 11:43 schreef Foreverblue het volgende:
Goedemorgen allemaal
Kelly komt na UB40 op Radio 538
[afbeelding]
Bespeelde hij de harp?quote:Op zondag 15 januari 2006 11:38 schreef Manu82 het volgende:
Ik denk trouwens dat Harmpie onder mij heeft gewoond toen ik nog in Nijmegen woonde. Hij heeft me nachten wakker gehouden met z'n muziek!
Ha lieve Cuall.... lekker kunnen slapen?quote:
Ha Manuquote:
Ja hoor, ik heb heerlijk geslapen en jij dan?quote:Op zondag 15 januari 2006 11:46 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ha lieve Cuall.... lekker kunnen slapen?![]()
nee, gitaar volgens mij en 's nachts meestal techno/hardcorequote:
Ik minder... maar dat kwam door de herrie buitenquote:Op zondag 15 januari 2006 11:47 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja hoor, ik heb heerlijk geslapen en jij dan?![]()
Feestquote:Op zondag 15 januari 2006 11:51 schreef ChantalC het volgende:
Teun van Rick van Velthuizen komt zo langs!
Ja das minderquote:Op zondag 15 januari 2006 11:49 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik minder... maar dat kwam door de herrie buiten![]()
Luid gebulder in de nacht in Rotterdam
Ja ik geniet ervan om op Viool haar hoofd te springenquote:
Ze kan wel dingen goed doen hoor!quote:Op zondag 15 januari 2006 11:53 schreef Bijna35 het volgende:
Goed gedaan van Kelly. Had ik niet verwacht.
Doe ik... eerst ff goed wakker worden met een grote kopquote:Op zondag 15 januari 2006 11:53 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja das minder, nou doe het dan maar kalm aan
![]()
Ja, ze deed het best goed.... klonk rustig.quote:Op zondag 15 januari 2006 11:53 schreef Bijna35 het volgende:
Goed gedaan van Kelly. Had ik niet verwacht.
In Den Haag noemen ze het ook wel eens Pleuro'squote:Op zondag 15 januari 2006 11:59 schreef ChantalC het volgende:
Kan iemand even tegen Monique zeggen dat het euro is ipv uuro...
Ze denkt gewoon in Uren die ze betaald krijgt en ze krijgt 1 Euro per uur en dat wordt voor haar dan al snel uuroquote:Op zondag 15 januari 2006 11:59 schreef ChantalC het volgende:
Kan iemand even tegen Monique zeggen dat het euro is ipv uuro...
als de regie dan ook nog eens een keer voor leuke beelden zorgtquote:Op zondag 15 januari 2006 12:01 schreef ChantalC het volgende:
In vergelijking met BB5 is er wel veel meer activiteit in het huis! De camera's maken overuren qua draaien...
Gelukkig maken ze nu niet meer van die piepende en knarsende geluiden als ze draaien of inzoomenquote:Op zondag 15 januari 2006 12:01 schreef ChantalC het volgende:
In vergelijking met BB5 is er wel veel meer activiteit in het huis! De camera's maken overuren qua draaien...
En als het goed is iedere avond een feestjequote:Op zondag 15 januari 2006 12:01 schreef ChantalC het volgende:
Dat is zeker jammer...quote:Op zondag 15 januari 2006 12:04 schreef flugeltje het volgende:
Nadeel daarvan is wel dat er niet echt diepe gesprekken zijn tussen de hoteliers. Daar hebben ze het veel te druk voor...
Anders ik wel...quote:Op zondag 15 januari 2006 12:07 schreef flugeltje het volgende:
Wat heeft die Micky toch een mooie uitstraling...
Ze heeft amper make-up op en toch een zeer natuurlijke schoonheid. Ben ik wel jaloers op hoor
Micky is gewoon top naturel...quote:Op zondag 15 januari 2006 12:07 schreef flugeltje het volgende:
Ze heeft amper make-up op en toch een zeer natuurlijke schoonheid. Ben ik wel jaloers op hoor
Is iemand die trucjes kan met kaarten... Entertainer dus...quote:Op zondag 15 januari 2006 12:08 schreef Foreverblue het volgende:
De eerste gast is er...
[afbeelding]
ik niet...... en vind haar ook niet aantrekkelijk of mooiquote:Op zondag 15 januari 2006 12:07 schreef flugeltje het volgende:
[offtopic]quote:Op zondag 15 januari 2006 12:10 schreef Manu82 het volgende:
ik niet...... en vind haar ook niet aantrekkelijk of mooi
Jakkes! Niks an zo!quote:Op zondag 15 januari 2006 12:13 schreef Bijna35 het volgende:
Bart zijn bakkebaard even verwijderd
[afbeelding]
quote:Op zondag 15 januari 2006 12:13 schreef Bijna35 het volgende:
[afbeelding]
jouquote:Op zondag 15 januari 2006 12:11 schreef ChantalC het volgende:
[..]
[offtopic]
Wat vind jij wel mooi dan?
[/offtopic]
mij?quote:Op zondag 15 januari 2006 12:15 schreef Manu82 het volgende:
[..]
jou
maar wat ik mooi vind weet ik niet, denk dat ik vnl val op types zoals abigail uit ATWT
[afbeelding]
alhoewel mijn huidige vriendin er heel anders uit ziet
edit : volgens mij wordt hier gefotoshoptquote:Op zondag 15 januari 2006 12:13 schreef Bijna35 het volgende:
[afbeelding]
Die man is 70, dan loopt alles niet meer zo soepeltjes lijkt me...quote:Op zondag 15 januari 2006 12:15 schreef ChantalC het volgende:
Ligt het aan mij, of klinkt Gert echt zo als een hijger?
Daar word je vrolijk van van die muziekquote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 11:54 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja ik geniet ervan om op Viool haar hoofd te springen![]()
Manke Koos nu... met zijn brievenquote:Op zondag 15 januari 2006 12:24 schreef flugeltje het volgende:
Ze hebben Hazes-muziek opstaan... Ben benieuwd wie dat moet gaan zingen...
...in zeikmode...quote:
wat heb ik nu weer aan m'n fiets hangen???? Bonnie blijft!!!!!quote:Op zondag 15 januari 2006 12:29 schreef flugeltje het volgende:
Ik zeg Herman erin als Bonnie moet vertrekken deze week
Die jongen heeft er een halve dag voor nodig om iedereen daar gillend gek te maken....
quote:Op zondag 15 januari 2006 12:29 schreef flugeltje het volgende:
Die jongen heeft er een halve dag voor nodig om iedereen daar gillend gek te maken....
Herman is dood!quote:Op zondag 15 januari 2006 12:29 schreef flugeltje het volgende:
Was dat niet andersom? Niet meer aan Tros-programma's meewerken?quote:Op zondag 15 januari 2006 12:33 schreef teamlead het volgende:
Frans Bauer werkt vast niet meer mee aan een talpa-programma![]()
Die andere Herman bedoel ikquote:
nee, hij heeft uiteindelijk alles bijgelegd met de tros... dus zo'n rel gaat hij zich vast niet nog eens op zijn hals halenquote:Op zondag 15 januari 2006 12:34 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Was dat niet andersom? Niet meer aan Tros-programma's meewerken?![]()
![]()
Precies, misschien kan hij in het huis gaan ronddolen en Smelly Cat de stuipen op het lijf jagenquote:
Het is voor het goeie doel, dan zou het zomaar kunnen dat hij wél meewerktquote:Op zondag 15 januari 2006 12:35 schreef teamlead het volgende:
[..]
nee, hij heeft uiteindelijk alles bijgelegd met de tros... dus zo'n rel gaat hij zich vast niet nog eens op zijn hals halen![]()
Volgens mij was dat alleen nog voor lopende programma's. Nieuwe programma's doet ie bij Talpa...quote:Op zondag 15 januari 2006 12:35 schreef teamlead het volgende:
nee, hij heeft uiteindelijk alles bijgelegd met de tros... dus zo'n rel gaat hij zich vast niet nog eens op zijn hals halen![]()
Er mogen geen kinderen in het huis...quote:Op zondag 15 januari 2006 12:36 schreef teamlead het volgende:
wat is er gebeurd met het plan van een kindermiddag
Dat mag niet doorgaan i.v.m. de arbeidsinspectiequote:Op zondag 15 januari 2006 12:36 schreef teamlead het volgende:
promotie ed mag wel buiten de tros, hij moet zijn diensten alleen eerst aanbieden bij de trosquote:Op zondag 15 januari 2006 12:36 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het is voor het goeie doel, dan zou het zomaar kunnen dat hij wél meewerkt
Heinsbroek zou ook wel stoer zijnquote:
Ze willem nu gestrande schiphol reizigers het huis binnen krijgen voor de pannenkoeken.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:36 schreef teamlead het volgende:
\quote:Op zondag 15 januari 2006 12:37 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat mag niet doorgaan i.v.m. de arbeidsinspectie
Bentley in de tuin...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |