quote:
Niet wat mij betreftquote:Op zondag 15 januari 2006 05:19 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik hoop niet het aantal keren dat ik me op FOK heb vergist![]()
sail on silver moonquote:Op zondag 15 januari 2006 05:29 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Niet wat mij betreft![]()
Liefjes, ik ben er weg van![]()
![]()
![]()
*luistert: Howard Shore - The Black Rider
Je bent er weg van? Je bent weg van mij, of je bent weg? Vrouwen!!!quote:Op zondag 15 januari 2006 05:29 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Niet wat mij betreft![]()
Liefjes, ik ben er weg van![]()
![]()
![]()
*luistert: Howard Shore - The Black Rider
Thanxquote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 07:04 schreef Stereotomy het volgende:
Echo
quote:Op zondag 15 januari 2006 05:44 schreef Arliator het volgende:
Oke, jaren geleden was ik in een bar. Ik raakte aan de praat met een meisje (zo jong was ik nog) het klikte enorm, zij vond mij grappig, ik haar ook. Na een paar uur vond ik het tijd om haar een compliment te geven. Dus ik deed dat, ik ging haar een compliment geven over haar uiterlijke schoonheid. Ik vroeg dus aan haar, gebruik je oil of olaz?
Zij zei "nee"
Ik zei "wordt het tijd dat je het gaat gebruiken" Ze keek me aan, stond op, en liep weg!!![]()
Later kwam ik erachter dat ik de helft was vergeten, ik moest er nog aan toevoegen, als je dat gebruikt, wordt je nog mooier dan je nu al bent. Maar ja, kan ik er wat aan doen dat vrouwen mij niet begrijpen?![]()
![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 05:44 schreef Arliator het volgende:
Oke, jaren geleden was ik in een bar. Ik raakte aan de praat met een meisje (zo jong was ik nog) het klikte enorm, zij vond mij grappig, ik haar ook. Na een paar uur vond ik het tijd om haar een compliment te geven. Dus ik deed dat, ik ging haar een compliment geven over haar uiterlijke schoonheid. Ik vroeg dus aan haar, gebruik je oil of olaz?
Zij zei "nee"
Ik zei "wordt het tijd dat je het gaat gebruiken" Ze keek me aan, stond op, en liep weg!!![]()
Later kwam ik erachter dat ik de helft was vergeten, ik moest er nog aan toevoegen, als je dat gebruikt, wordt je nog mooier dan je nu al bent. Maar ja, kan ik er wat aan doen dat vrouwen mij niet begrijpen?![]()
![]()
Mis je haar?quote:Op zondag 15 januari 2006 09:36 schreef Marrije het volgende:
Het wordt tijd dat Viola ook aan de ontbijttafel gaat zitten!
quote:Op zondag 15 januari 2006 10:00 schreef PH52 het volgende:
Moggûh.![]()
Wat zien die gasten dur slecht uit 's ochtend, 't is net of je achter het Centraal Station loopt ..
quote:Op zondag 15 januari 2006 10:00 schreef PH52 het volgende:
Moggûh.![]()
Wat zien die gasten dur slecht uit 's ochtend, 't is net of je achter het Centraal Station loopt ..
Loop jij daar wel eens dan?quote:Op zondag 15 januari 2006 10:00 schreef PH52 het volgende:
Moggûh.![]()
En 24/7 !quote:Op zondag 15 januari 2006 10:07 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ze hebben daar regelmatig leuke aanbiedingen![]()
Maar een btw-bonnetje willen ze dan wel weer eens moeilijk over doen!quote:Op zondag 15 januari 2006 10:13 schreef PH52 het volgende:
[..]
Altijd open en pingelen ggen probleem.![]()
Ook goedemorgen!quote:
Ja, en dan op een toon die verraadt dat het uit de grond van het hart komt, maar het dan afdoen als: dat was een grapje.quote:Op zondag 15 januari 2006 10:24 schreef cuall het volgende:
Mickey tegen Viola, die net uit haar bed komt, "Ga ff daar zitten als je een ochtendhumeur hebt"
quote:Op zondag 15 januari 2006 10:24 schreef demins het volgende:
[..]
Ook goedemorgen!Tenminste dat denk ik. Of struikelde je ergens over?
Dat wil ik ook!!!quote:Op zondag 15 januari 2006 10:29 schreef D.Rose het volgende:
[..]
http://wiki.fok.nl/index.php/Eejjjjjjjjjj
Altijd gedacht dat jij een vrouw wasquote:Op zondag 15 januari 2006 10:29 schreef D.Rose het volgende:
[..]
http://wiki.fok.nl/index.php/Eejjjjjjjjjj
Gelukkig niet op mij! En dat vind ik dan weer helemaal geweldig!!!quote:Op zondag 15 januari 2006 10:30 schreef Marrije het volgende:
Ik vind Viola helemaal geweldig, ze zit overal bovenop!
Beejjjjjjjjjjquote:Op zondag 15 januari 2006 10:31 schreef Bengeltje het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
Even streamverslagen gaat lezen, mits er wat bijgepost is.
quote:Op zondag 15 januari 2006 10:32 schreef demins het volgende:
[..]
Gelukkig niet op mij! En dat vind ik dan weer helemaal geweldig!!!![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 10:32 schreef Marrije het volgende:
[..]
Altijd gedacht dat jij een vrouw was![]()
Hoezo dat.quote:Op zondag 15 januari 2006 10:32 schreef Marrije het volgende:
[..]
Altijd gedacht dat jij een vrouw was![]()
Was dat een "ja"?quote:
B(engeltje) + eejjjjjjjj = Beejjjjjjjjquote:Op zondag 15 januari 2006 10:34 schreef demins het volgende:
[..]
Ik durf 't bijna niet te vragen? Beejjjjjjjjj?![]()
Haiquote:
Echo ?quote:Op zondag 15 januari 2006 10:34 schreef demins het volgende:
[..]
Ik durf 't bijna niet te vragen? Beejjjjjjjjj?![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 10:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoezo dat.
Ookal kan ik het wel begrijpen met zijn nick D, Rose.
Ja, met vermelding in het woordenboek! Wat kost zoiets nou?quote:
zeg, niet gaan stoken jij hequote:Op zondag 15 januari 2006 10:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoezo dat.
Ookal kan ik het wel begrijpen met zijn nick D, Rose.
geen ideequote:Op zondag 15 januari 2006 10:36 schreef demins het volgende:
[..]
Ja, met vermelding in het woordenboek! Wat kost zoiets nou?![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 10:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Och hoe meer er denken dat jij vrouw bent, deste meer.......![]()
De magie van de herhaling!quote:Op zondag 15 januari 2006 10:39 schreef D.Rose het volgende:
[..]
geen idee
ik groette altijd zo, en toen heeft iemand het in het woordenboek gezet
ik vond het wel grappig jaquote:Op zondag 15 januari 2006 10:41 schreef demins het volgende:
[..]
De magie van de herhaling!Dat zal je gestreeld hebben!
Het is pas erg als je eejjjjjjj ziet staan en je verwacht D.quote:Op zondag 15 januari 2006 10:41 schreef demins het volgende:
[..]
De magie van de herhaling!Dat zal je gestreeld hebben!
Mijn relatie met Venlo?quote:Op zondag 15 januari 2006 10:43 schreef demins het volgende:
Goedemorgen Bengel en Manu!![]()
Trouwens, Bengel, wat is jouw relatie met Venlo?
da's 70 minuten voor jouquote:Op zondag 15 januari 2006 10:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mijn relatie met Venlo?
Niets, behalve dat het anderhalf uur rijden is![]()
Hoezo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |