Nee ik had ze allang eruit gehaald en op de tafels gezet maar niemand heeft trek geloof ik.quote:Op zondag 15 januari 2006 04:39 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Yolande ging over de frituur. ff nog een paar zwarte bitterballen dr uit vis
Ahhum, ik ben niet into bijten en smquote:Op zondag 15 januari 2006 04:41 schreef doka het volgende:
[..]
Oke. Ik ga nu slapen, maar, mijn liev, morgen ga ik voor je kruipen! En ik bijt in je bips!
Doka, laat je niet bespelenquote:Op zondag 15 januari 2006 04:29 schreef doka het volgende:
[..]
melkeje bespeelt mij als een jojo
ben je mijn liev of ben je het niet?
quote:Op zondag 15 januari 2006 04:43 schreef Arliator het volgende:
[..]
Huh?Hoe komt je vader hier ineens? Oh jee, ik ga me maar gedragen, want als papa Morwen hier is moet ik oppassen
![]()
Cool! Ook een anker tattoo?quote:Op zondag 15 januari 2006 04:45 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Mijn pa is een rebel, net als ikZeemansbloed, dat gaat er nooit meer uit
![]()
alles proeven ookquote:Op zondag 15 januari 2006 04:46 schreef melke het volgende:
[..]
Ach joh, stel je niet zo aan. Nooit jong geweest![]()
Kruipen hoort erbij!
![]()
Nah me vislaarzen liggen boven in de kast, kruip maar danquote:Op zondag 15 januari 2006 04:44 schreef Arliator het volgende:
[..]
Behalve als het richting je laarzen is![]()
Ja, kun jij makkelijk zeggen. Maar ik moet er nog eentje aan de haak slaan!quote:
Dat meen je niet he, mijn vader was zeeman, kaptein ook ooitquote:Op zondag 15 januari 2006 04:45 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nope, mijn pa is gewoon stoer, daar heeft ie niks verder voor nodigquote:
Eentje?quote:Op zondag 15 januari 2006 04:47 schreef doka het volgende:
[..]
Ja, kun jij makkelijk zeggen. Maar ik moet er nog eentje aan de haak slaan!
Ligt eraan hoe je er naar kijkt, ik naar allebei hetzelfde en net zoveel plezierquote:Op zondag 15 januari 2006 04:41 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Kel is kel, apen hebben meer logica
Meen ik wel, alleen mijn pa was meer een rebel, geen regeltjesmeneerquote:Op zondag 15 januari 2006 04:48 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Dat meen je niet he, mijn vader was zeeman, kaptein ook ooit
Ik kijk niet naar de streams, dus nee hoor niemand snurken. Gelukkig!quote:Op zondag 15 januari 2006 04:49 schreef ilona-scuderia het volgende:
melke, hooor jij die vent ook snurken?
is al een tijdje self help bar dus neem nog maar een champie van johnquote:Op zondag 15 januari 2006 04:49 schreef Yolande het volgende:
Nou niemand wil mijn warme hap dan gooi ik het maar weg. dizzy-lizzy de frituur loopt niet echt lekker, de bar geloof ik ook niet, want ik heb nog steeds geen drankje van je gehad.![]()
![]()
Pas op hoor ik heb echt stadsbloed in me, dat gaat er ook nooit meer uit! Ik weet niet wat het voordeel hiervan (stadsbloed) is, maar ik moet toch iets zeggen om indruk te makenquote:Op zondag 15 januari 2006 04:45 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
![]()
Daarom klikt het dus gewoon, mijn pa was bij shell niet meer welkom omdat ie ??????????? had gedaan. Jaaaaaaaaaaaaren gelee al hequote:Op zondag 15 januari 2006 04:49 schreef Morwen het volgende:
[..]
Meen ik wel, alleen mijn pa was meer een rebel, geen regeltjesmeneer![]()
Ik vroeg net op lycos of je er nog was...quote:Op zondag 15 januari 2006 04:50 schreef melke het volgende:
[..]
Ik kijk niet naar de streams, dus nee hoor niemand snurken. Gelukkig!
Enne chocolademelk!![]()
dus ik sta een beetje voor de kat z'n k*t bitterballen, vlammetje, fricandelen, sate'tjes e.d. te bakken en er komt geen mens. nou oke dan ga ik me wel vol laten lopen in de barquote:Op zondag 15 januari 2006 04:50 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
is al een tijdje self help bar dus neem nog maar een champie van john![]()
Ik denk het ookquote:Op zondag 15 januari 2006 04:53 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Daarom klikt het dus gewoon, mijn pa was bij shell niet meer welkom omdat ie ??????????? had gedaan. Jaaaaaaaaaaaaren gelee al he
Geniet er van en neem er 1 mee voor morgenquote:Op zondag 15 januari 2006 04:56 schreef Yolande het volgende:
[..]
dus ik sta een beetje voor de kat z'n k*t bitterballen, vlammetje, fricandelen, sate'tjes e.d. te baken en er komt geen mens. nou oke dan ga ik me wel vol laten lopen in de bar![]()
![]()
1 fles champie aub op rekening van John
Ik had niet gehoord dat die ballen al klaar waren, ik was ook zo druk met mijn knots te zwaaienquote:Op zondag 15 januari 2006 04:56 schreef Yolande het volgende:
[..]
dus ik sta een beetje voor de kat z'n k*t bitterballen, vlammetje, fricandelen, sate'tjes e.d. te baken en er komt geen mens. nou oke dan ga ik me wel vol laten lopen in de bar![]()
![]()
1 fles champie aub op rekening van John
Het panamakanaal heeft voor mijn chromosomen geen geheimen, en je snapt het helemaalquote:Op zondag 15 januari 2006 04:56 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik denk het ookIk had al zo'n idee, jij bent ook stoer
Mijn pa heeft vele zeeen bevaren maar was altijd tegen de regels in, beetje plagen uitdagen.......net als ik
![]()
Al kan ik iets makkelijker loslaten daar waar hij als een pitbull vastbijt, maar dat herken jij ook wel denk ik![]()
Weet ik wel, elke keer als ik naar mijn werk ga hangt ze aan mijn benen, ga niet weg, ga niet weg, net een pitbull. Of bedoelde je zoiets niet?quote:Op zondag 15 januari 2006 04:56 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik denk het ookIk had al zo'n idee, jij bent ook stoer
Mijn pa heeft vele zeeen bevaren maar was altijd tegen de regels in, beetje plagen uitdagen.......net als ik
![]()
Al kan ik iets makkelijker loslaten daar waar hij als een pitbull vastbijt, maar dat herken jij ook wel denk ik![]()
ssssst, ze is er wel, maar lurktquote:Op zondag 15 januari 2006 04:56 schreef ilona-scuderia het volgende:
melke, slaap je al?
Ik nog niet...
Dan ga ik zoenen heh, denk nog even na ofzo...quote:Op zondag 15 januari 2006 05:00 schreef ilona-scuderia het volgende:
Laat ik ook maar 's gaan eh slapen ofzo...
Niet denken maar doen...quote:Op zondag 15 januari 2006 05:01 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dan ga ik zoenen heh, denk nog even na ofzo...
Door haar ben ik stereo verlorenquote:Op zondag 15 januari 2006 05:01 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Dan zit ze zeker stieken op msn hè?
ja zie je dat bedoel ik, maar ze zijn nog lekker warm hier heb je een portie.quote:Op zondag 15 januari 2006 04:57 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik had niet gehoord dat die ballen al klaar waren, ik was ook zo druk met mijn knots te zwaaien![]()
AAAhhh dank je wel!!quote:Op zondag 15 januari 2006 05:03 schreef Yolande het volgende:
[..]
ja zie je dat bedoel ik, maar ze zijn nog lekker warm hier heb je een portie.![]()
*blaast even meequote:Op zondag 15 januari 2006 05:03 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dus ik kan nu mijn kans grijpen *stoft zijn oeroude knots af*
que? ofzoquote:Op zondag 15 januari 2006 05:04 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
boterke?
kaaske?
eierke?
Je ne sais pas...
MSN is de duivelquote:Op zondag 15 januari 2006 05:05 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
En jij hebt mij verwijderd van msn...![]()
Gelijk heb je, ledigheid is des duivels oorkussenquote:
Amen!quote:Op zondag 15 januari 2006 05:06 schreef Morwen het volgende:
[..]
MSN is de duivel
*sprenkelt holywater over FOK!
Van een mug een olifant maken...quote:Op zondag 15 januari 2006 05:06 schreef Morwen het volgende:
[..]
MSN is de duivel
*sprenkelt holywater over FOK!
Rectificatie, van een mus een olifant makenquote:Op zondag 15 januari 2006 05:08 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Van een mug een olifant maken...![]()
Slaap lekker, Yolandequote:Op zondag 15 januari 2006 05:10 schreef Yolande het volgende:
de frituurpan staat uit, er toch niemand meer die iets te snacken wil. en ik ga lekker naar mijn bedje weltrusten iedereen.![]()
![]()
![]()
tot morgen.
bedankt voor je frituur hulp en slaapquote:Op zondag 15 januari 2006 05:10 schreef Yolande het volgende:
de frituurpan staat uit, er toch niemand meer die iets te snacken wil. en ik ga lekker naar mijn bedje weltrusten iedereen.![]()
![]()
![]()
tot morgen.
Truste, ik ben er morgen niet, ik ben er vrijdag pas weer, maar have fun!!!!quote:Op zondag 15 januari 2006 05:10 schreef Yolande het volgende:
![]()
![]()
tot morgen.
Nee hoor is saai om naar te kijken, Jelle wint tochquote:Op zondag 15 januari 2006 05:09 schreef ilona-scuderia het volgende:
Whatever, slaap lekker allemaal
En straks wel naar Barney & Jelle kijken hè? 18:00 @ SBS6
Tuurlijkquote:Op zondag 15 januari 2006 05:09 schreef ilona-scuderia het volgende:
Whatever, slaap lekker allemaal
En straks wel naar Barney & Jelle kijken hè? 18:00 @ SBS6
Henk gaat nog niet slapen geloof ik.quote:Op zondag 15 januari 2006 05:11 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
bedankt voor je frituur hulp en slaapYolande en Henk
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die moet nog een chopper in elkaar zetten?quote:Op zondag 15 januari 2006 05:13 schreef Yolande het volgende:
[..]
Henk gaat nog niet slapen geloof ik.
Mijn hele leven is fun...quote:Op zondag 15 januari 2006 05:12 schreef Arliator het volgende:
[..]
Truste, ik ben er morgen niet, ik ben er vrijdag pas weer, maar have fun!!!!
Henk nog aan het tellen??? 110251quote:Op zondag 15 januari 2006 05:13 schreef Yolande het volgende:
[..]
Henk gaat nog niet slapen geloof ik.
quote:Op zondag 15 januari 2006 05:14 schreef Yolande het volgende:
[..]
Mijn hele leven is fun...![]()
dank je .
![]()
klopt dus hij heeft nog een hoop werk vannacht.quote:Op zondag 15 januari 2006 05:14 schreef Arliator het volgende:
[..]
Die moet nog een chopper in elkaar zetten?![]()
Kijk dat is nog eens een tellerquote:Op zondag 15 januari 2006 05:14 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Henk nog aan het tellen??? 110251![]()
Ik hoop niet het aantal keren dat ik me op FOK heb vergistquote:Op zondag 15 januari 2006 05:18 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Kijk dat is nog eens een teller![]()
Wat telt hij eigenlijk ?
Kan dat in een koekenpan of de oven ?quote:Op zondag 15 januari 2006 05:14 schreef Arliator het volgende:
[..]
Die moet nog een chopper in elkaar zetten?![]()
Gedukd puntenquote:Op zondag 15 januari 2006 05:18 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Kijk dat is nog eens een teller![]()
Wat telt hij eigenlijk ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |